Really, Nivea? Syoss? Schwarzkopf?

Pe Disney Junior, postul de unde îmi iau știrile, rulează mai multe reclame

Nivea are o reclamă cu apă micelară pentru demachiat. Syoss are ceva cu bucle. Schwarzkopf are ceva cu vopsele de păr.

OK, înțeleg că scuza lor e “se uită și părinții, și reclamele astea sunt pentru ei”, dar oare așa e? Sunt curios, ăștia care sunteți părinți, vă uitați la TV cu copiii? Ați observat până acum reclamele astea? Că eu am impresia că nu, și că reclamele sunt de fapt pentru copii.

 

fun-medicamente

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 3$

28 comentarii

  1. Reclamele astea si-au atins publicul tinta. Zoso, ca parinte, acum stie cum sa-si faca bucle vopsite la par.

    00
  2. Si pe NickJR e la fel

    00
  3. De curiozitate, ce se dă pe Disney Junior după miezul nopții? Miley Cyrus?

    00
    • Din pacate nu… doar unul care face tot felul de forme din cartoane si coloreaza chestii. In noptile cu febra a lu fiica-mea ma uitam mai des la ala decat as fi dispus sa recunosc.

      00
  4. Se intampla asta pentru ca utilizatorii nu au acceptat cookie, iar acum primesc publicitate generala.

    00
  5. Jur ca prima data am citit Schweighofer si m-am scandalizat. Chiar si pe Disney…

    00
    • In alta ordine de idei decat sa mi se cante zilnic juniorii sa le cumpar fiecare jucarie si prostie pe care-o vad acolo la reclama, mai bine asa.

      00
  6. Tot felul de reclame tîmpite pt copii.
    I-am învațat pe ai mei: în pauze să le dea MUTE.
    Scurt pe doi.

    00
  7. NOU
    #13

    Acum vreo 2 ani bagau din greu reclama la bestjobs, cantecelul ala enervant cu mii de joburi.

    00
    • @Pavel, reclama la bestjobs avea sens. Probabil e plin de mamici/tatici someri care se uita cu copiii la desene. 🙂

      00
    • „Cioburi cioburi cioburi” așa cântau copiii în parc.

      00
    • Pe asta cu cioburi n-o stiu, da sa vezi ce frumos o canta copiii din fata blocului meu pe aia cu „op,op, heroina, op,op, heroina” plm, am scuipat berea pe monitor cand am auzit!

      00
    • Sa vedeti 2 copile de 12-13 ani cantand „Nimeni Altu – Inca o poveste”.

      00
  8. Sunt curios ce target de vârstă au. Eu mă uit la desene și am 22. Prietena mai repede se uită la desene decât la telenovele și are 19. Sorămea are 28 și la fel, desene.

    00
  9. La mine pe Disney bagă reclame la jucării și la dulciuri. Dar eu când sunt nerăbdătoare să înceapă un nou episod din Lady Bug, nici nu bag în seamă reclamele.

    00
  10. Mă uit cu copiii, eu văd reclamele, ei nu prea le bagă în seamă. Unele reclame sunt chiar mai bine realizate decât desenele animate dintre ele: cântec, fir narativ, dicție etc.
    Încă nu mi-au cerut ai mei să le iau vopsea de păr sau apă micelară, deși cel mare trăgea cu ochiul la ceva aparat de ras Gillette cu care se rădea într-o reclamă Marcelo de la Real.
    Ce vrei? Trebuie să trăiască și posturile alea de desene animate din ceva.

    00
  11. pai tu ce ai fi vrut? reclame la vaccinuri, anticonceptionale sau, doamne fereste, bookfest?

    00
  12. Mai baga si reclame la dero, balsam de rufe si machiaje. Sunt mai mult enervante decat orice altceva, ca nu-ti prea vine sa schimbi programul, un calup nu dureaza cat pe celelalte programe.

    00
  13. Copiii sunt consumatorii de maine, captivi in universul acestor branduri.

    Prin 2001-2002 eram admin la un cafenet si toata pustimea fuma Kent. Tinerii de 14 -16 ani urmarisera in copilarie serialul Dalas, alaturi de parinti, cand se goleau strazile la ora cand incepea serialul. Si ce reclama a rulat tot serialul ? Kent style…

    00
  14. NOU
    #26

    Da chiar nu înțeleg de ce ți-ai imprima brandul în minți impresionabile între momente de dopamină crescută de lumini,culori și sunete.
    E un mister.

    00
  15. Nu. Marile grupuri, detinatoare ale brandurilor, obtin de la agentii preturi foarte mici la TV (pe baza de volum). Doar ca, daca esti statie TV leader de audienta si oversold, o sa le dai reclamele alora cat sa nu zici ca nu le dai deloc (ca ai clienti care platesc mai bine). Eek, dar agentia trebuie sa livreze audienta aia cumva, si la pretul promis, ca altfel isi ia penalitati. Si se intampla ca statiile TV de nisa inca mai pot livra audienta… Greu, greu. You can’t have the cake and eat it too.

    00
  16. NOU
    #28

    Pentru că oamenii din marketing trăiesc într-o lume a lor.

    00

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.

1. Linkurile utile în context sunt binevenite.
2. Comentariile asumate fac bine la blăniță.
3. Șterg comentariile care îmi strică buna dispoziție.
4. Nu fiți proști, agramați sau agresivi la primele 50 comentarii aici.

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG sau de la Finestore.

Pun clipuri pe Youtube