Azi a murit un pic internetul. Am așteptat cuminte o oră, am văzut că nu își revine, am sunat la RDS și miracol! Oamenii nu mai cer să conectez laptopul pe direct și nu mai întreabă de numărul erorii, cum făceau în anii trecuți. Uimitor cum nu mai consideră că e ceva în neregulă cu laptopul meu și verifică întâi echipamentele lor, care sunt de obicei cauza problemelor.
Vineri net picat RDS. Pe mine m-a intrebat de router. Apoi ma intreaba de eroare. Dupa ce ma bag pe sub birou sa scot cablul sa il bag pe direct in PC imi spune ca eroarea e de la ei si se rezolva intr-o ora ( FACEPALM). Dupa 1h30min primesc mesaj ca s-a rezolvat, dar netul tot nu merge. Astept o jumatate de ora si sun inapoi. A bibilit ceva acolo si cica sa incerc din nou. A mers.
Asta cand nu dai peste tanti care te intreaba: Numele de familie e Robu sau Raluca. Facepalm garantat.
@Raluca: poate era unguroaică.
Reactioneaza asa numai cand stiu deja care e buba :))
Treaba cu routterul au regandit-o acum vreun an, dar inca se dau cu capul de pereti daca nu folosesti un model foarte popular.
Nu parea dupa accent…dar cine stie…oricum, a reusit sa ma lase fara cuvinte Dar macar intradevar nu a cerut numar de eroare si alte prostii
Serios? Ultima data cand am avut probleme (packet loss 20%) fix asa au facut, „dom’le, baga tu laptopul in sarma noastra, ce conteaza ca ai un Cisco 881?!”. Aveam teoria ca au schimbat ei echipamentele si se negociase half-duplex si le=-am zis asta. Cum am bagat laptopul, ala din call-center s-a pus pe mute vreo 2 minute si imediat si-a revenit conexiunea. La 2 zile am rupt contractul cu RDS si nu mai recomand niciunui client sa ia legaturi de la ei.
E posibil sa fie ceva lucrari legate de FTTH in zona ta, sa fie ceva programat…. Te-au anuntat prin sms de terminarea lucrarilor?
@Raluca – probabil eroarea era in functie de numele de familie si vroia sa se asigure …
Sigur era de la ei, stiau dinainte de a primi telefon ca-s cu musca pe caciula…
Depinde de cel cu care ai norocul să vorbeşti. Zilele trecute am sunat la ei pentru că noul router nu-şi lua IPv6, deşi e cam cel mai puternic model de pe piaţa, un Asus RT-AC68U. Individul era atât de idiot încât nu ştia foarte clar nici ce este IPv6, apoi, după ce i-am explicat idiot proof că firma la care lucrează oferă suport nativ pentru IPv6 de prin 2012, mi-a spus că nu mă poate ajuta pentru că nu am un router oferit de ei. L-am rugat să-şi imagineze că am un Tp-Link de al lor şi să-mi spună setările IPv6, mă descurc eu să le adaptez la modelul meu, moment în care a răspuns că mă poate ajuta cu o sesizare, dar cum routerul meu nu e de la ei, totuşi nu poate face acea sesizare. Facepalm, vorba voastră!
Ultima data cand am sunat la RDS fiindca imi pica netul dupa cateva minute de la conectare le-am zis ca am doar router si ipad, nu am calculator. Si imi zice aia la telefon sa gasesc un calculator cu Windows, sa conectez „pe direct” cablul de Internet de la ei si sa-i zic ce eroare imi da, ca altfel nu poate sa ma ajute.
Eu apelez default operatorul din Bucuresti care de obicei rezolva mai repede si nu sunt atat de batuti in cap ca rahatii din oras de la mine.
Dupa ce astept minute bune, raspunde tanti, imi ia datele, dau interviul si apoi observa ca nu sunt din Bucuresti si ca trebuie sa apelez operatorul din Giurgiu. (pe atunci nu stiam ca au bagat si acolo) Sa ma redirectioneaza sau sa sun eu? Ma redirectioneaza.
Ascult melodia 3-4 minute si raspunde un nene cu accent funny si incet la vorba. Ii dau datele, ii spun problema. Observa si asta ca sunt din Giurgiu. Imi spune ca trebuie sa sun la operatorul din Giurgiu. LOL, Ii zic ca tocmai m-a redirectionat din Bucuresti in Giurgiu. Operatorul, ca nu. Sunteti in Cluj. Rade cu incetinitorul. Ma redirectioneaza si isi cere scuze in avans pentru aia din Bucuresti, ca ar putea fi o defectiune tehnica.
Ascult melodia, imi ia datele. De data asta operatoarea e din Targu Magurele.
Se mai intampla si minuni
nu cred. pur si simplu nu pot
Stai să vezi suportul UPC-ului care m-a pus azi dimineață să restartez routerul lor wi-fi, care e și modem, din care iese – TADADADAMMM!!! – linia telefonică UPC de pe care îi sun. La întrebarea mea: „Dar n-o să rămân fără ton la telefon?!” puștiul de la celălalt capăt al firului a oftat și mi-a zis să revin după aia dacă tot nu merge… Mi se pare total neprofesionist și bineînțeles că nu a mers, iar când am sunat eu din nou după câteva minute de la reset am aflat de la un alt aiurit că e o avarie la mine în zonă.
o mica intrerupere odata pe luna sau la cateva luni e ok, dar ce faci atunci când se intrerupe de cateva ori pe zi, iar când ceri explicatii domnii de acolo iti spun ca e posibil sa fie cam aglomerata frecventa si de asta se intrerupe
Acu’ 2 săptămâni 2 gigei de la RDS ajung la blocul unde stau ai mei prin Militari. Sună la interfon la maică-mea și-i spun că au de instalat la un vecin ceva. Asta n-are ce face se ia de ei și-i întreabă de ce n-au sunat direct la vecin.
Rezultatul ? Când au plecat băieții au avut grijă să scoata cablul de net din switch-ul de pe scară.
Sunat la telefon și deși i se spunea clar că nu există link pe cablu gagicuța insista să-l conectez direct în calculator și să-i spun ce eroare-i dă la PPPoE.
O zi mai târziu a venit o echipă de la ei, evident formată din aceeași doi gigei, au băgat cablul la loc și cu un tupeu mișto, da’ mișto de tot, au trecut pe la maică-mea să-i zică „vedeți doamnă că acum am venit și la dumneavoastră ? acum vă merge ?”.
Yeah, RDS pășește în secolul 21…
@Meekuu – mi-am amintit de scena asta: https://www.youtube.com/watch?v=CGeT5cutXgU citind ce ai scris
Sa va spun ca nu stiu ce e aia network outage de doi ani de zile?
Acestor Gigei deştepţi care şi-au bătut joc de client cred că le cam dădeau vreo două şuturi la şezătoare-gânditoare ăia de la RDS dacă le-aţi fi dat numele, dar bănuiesc că nu poartă pătrăţele de alea la guler cu moaca din din dotare că nu s-ar mai face verde la semafor.
Ma minunez de fiecare data cand vad articole in care RDS e luat la p**a . Sunt client RDS de 5 , 6 ani , sper sa nu ma insel , mi-am schimbat abonamentul la internet , ca doar asta il am de cateva ori , de la 50 la 1000 mbps , am trecut prin toate etapele , mnah , sunt mai nehotarat si nu am avut probleme cu ei .Nu mi-a picat ”netul” niciodata , au sosit cand au trebuit sa faca schimbarile pentru trecerea la 1 gbs exact cand mi-au zis , ba chiar cu un telefon inainte , sa fie cineva acasa. Sunt foarte multumit de ei.
nu pe dreak..
de cand? in urma cu mai putin de 2 luni, de craciun, imediat dupa ce a venit un gigel de la RDS si a umblat la cutia de pe scara, am ramas fara link la wan-ul de la router
sun la rds, a raspuns o fatuca si surpriza, incepe: pune cablul direct, da connect, spune numarul erorii..
eu insistam ca NU are link, nu se aprinde led-ul, computerul zice „network cable unplugged” pe direct, aia nimic, sa-i spun numarul erorii…
dupa 20 de min de parlamentari telefonice a zis ca trimite o echipa
partea buna, „echipa” a ajuns in 10 min
un alt gigel, a deschis cutia de pe scara blocului, in 10 sec a inchis-o la loc si gata, merge internetul :)))
Te înşeli, în Cluj, luna trecută, după ce m-au pus să-l conectez pe direct şi să tot conectez/deconectez conexiunea, mi-au trimis trei „băieţi de la tehnic” pe rând, în două săptămâni fiindcă ne trezeam tot a doua zi cu internetul picat.
Veneau a-2-a zi când internetul mergea de doamne-ajută. Veneau, verificau în scară, mufau din nou, iar apoi îmi arătau că se încarcă paginile – deşi se încărcau greu – şi clipurile pe Youtube (da, individul dădea click pe bara de timing a clip-ului din centimetru în centimetru ca să vedem ce repede se încarcă).
Până la urmă am ajuns împreună la concluzia că „nu e din scară”. Astăzi m-au sunat că vin să facă upgrade la echipament şi să bage şi netul de 1000 Mbs.
Eh, se vede ca nu ati avut de-a face cu „suportul” de la KKTNET (RTC)…
Oamenii de acolo se cred desteptii pamantului… defapt sunt niste imbecili… le-am zis de muuuulte ori, repetand zeci de minute, aceeasi chestie, nu e de la mine, e de la reteaua lor de cacat… ei tineau una si buna, e de la mine, cand a venit cel care sa verifice cablarea si toate cere si a zis ca e de la ei am sunat-o pe retardata de la callcenter si l-am pus pe tip sa ii confirme ca e problema de la cablurile lor invechite din centrala si sa ii spuna ca e o idioata… s-a intamplat, tipa a inchis instant… deci, feriti-va de imcompetentii de la Clicknet!
RDS isi imparte clientii in 2: cei cu noroc si cei fara. Daca ai noroc, netul de la ei e impecabil, daca nu ai noroc, pregateste-te sa devii intim cu departamentul tehnic. O sa vorbesti mai des cu ei decat cu partenerul de viata.
Meekuu a comentat:
17 Februarie 2014 at 8:14 pm
Acu’ 2 săptămâni 2 gigei de la RDS ajung la blocul unde stau ai mei prin Militari. Sună la interfon la maică-mea și-i spun că au de instalat la un vecin ceva. Asta n-are ce face se ia de ei și-i întreabă de ce n-au sunat direct la vecin.
Rezultatul ? Când au plecat băieții au avut grijă să scoata cablul de net din switch-ul de pe scară.
Sunat la telefon și deși i se spunea clar că nu există link pe cablu gagicuța insista să-l conectez direct în calculator și să-i spun ce eroare-i dă la PPPoE.
O zi mai târziu a venit o echipă de la ei, evident formată din aceeași doi gigei, au băgat cablul la loc și cu un tupeu mișto, da’ mișto de tot, au trecut pe la maică-mea să-i zică “vedeți doamnă că acum am venit și la dumneavoastră ? acum vă merge ?”.
Yeah, RDS pășește în secolul 21…
reclamati@rds.ro
sau office in atentia lui iona bendei si sunt curios de pe 1 iunie sau 1 noiembrie mai sunt angajati rds ….