rds tech support

Buna ziua, sunt de la RDS, ati facut o sesizare, mai aveti probleme cu netul?

Pai, stiti, eu am facut sesiezarea acum 1 saptamana. De atunci s-a reparat. Dar multumesc de telefon

Uite ca se poate! Pana acum am fost multumit de servicile RDS, cu mici exceptii cand mai picau. Dar asta m-a amuzat.

personal,rcs-rds

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

6 comentarii

  1. La mine a durat o zi telefonul de la ei, dupa ce i-am instiintat.
    Bine, asta dupa ce ii reclamasem de 2 ori la ANPC, o data chiar cu folos, cind au schimbat modul de facturare.

    00
  2. Pai au si ei lista lor de prioritatzi :D

    00
  3. Oare de ce imi suna cunoscut :))

    00
  4. Eu inca mai astept un telefon de la UPC. Au trimis o echipa, mi-au schimbat modemul ca sa am si suport de telefonie. Minunat. Mai putin placut e faptul ca au plecat fara sa il sincronizeze cu serverul pe partea de telefonie; dar au promis ca vor suna la centru si vor rezolva imediat. {am zambit ironic} Nu de alta dara sa nu imi stea mie pe cap ca poate am treaba si ma deranjeaza. {alt zambet la fel de ironic} Asta dimineata.
    Seara, i-am sunat eu de la birou. Mi-au cerut numarul de serie de pe modem. Mda, cum nu is ghicitor de meserie le-am spus sa ii intrebe pe cei ce imi facusera instalarea. Hmm, nu se poate. Trebuie numarul altfel nu ma pot ajuta. Ceilalti nu au updatat baza de date. De obicei o fac la orele 18 trecute fix. Atunci cand ajung la birou dupa o zi de munca pe teren. Oops! Iar clientul sta si asteapta cuminte iar apoi suna pe banii lui pentru a cere remedierea unei probleme cauzata de incompetenta lor. Frumos. Imi aduc aminte ca tipul lucreaza totusi la suport tehnic ci nu la customer care. Ii aduc si lui aminte. Are toate datele mele dar nu ma poate ajuta. Ain’t this fun?
    Promite sa ma sune in 45 de minute – cam la momentul cand o sa fiu deja ajuns acasa. Au trecut trei zile de atunci. Am ajuns acasa de cateva ori chiar. Niciun telefon. Probabil la ei timpul trece altfel. Sunt curios cat de mult se pot dilata 45 de minute pe planeta UPC. Astept. Nu ii injur pentru ca nu are rost, nu m-ar auzi niciunul. Si’apoi, incerc sa ma las de fumat. Astept si ma amuz. Pe banii mei. Ca orice distractie are pretul ei. Astept. Oleeeeeee!

    00
  5. Eu le-am scris mail (de bun simtz) ca mi-era lene sa ii sun si mi-au raspuns prompt in 20 de minute :p .

    00
  6. Pe mine m-a sunat inapoi la 5 minute dupa ce am intrebat de ce imi merge netul cu 2 mega, eu fiind pe abonamentul de 4 mega. M-a rugat sa ma deconectez, sa ma conectez iara si sa observ cum merge cu 4 mega. :D

    Thea, iti imaginezi cati euroi am luat pentru asta? :D

    00

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG sau de la Finestore.