Ce spui tu despre Raiffeisen Bank? (P)

update: câștigător este #54

Patru premii internaționale obținute într-un an de Raiffeisen Bank.

Cifra de mai sus reprezintă un succes fără precedent în piaţa bancară din România, care mai are multă pâine de mâncat până să ajungă la nivelul vestului. Pe lângă aprecierea internaţională, mai trebuie remarcat şi faptul că în acest moment Raiffeisen are cei mai mulţi utilizatori de Internet Banking ( vreo 660.000) şi vreo 90.000 de utilizatori de mobile banking dintr-un total de 2 milioane de clienţi persoane fizice si peste 7500 de corporaţii.

Cu toate astea, Raiffeisen vrea să afle ce înseamnă ea ca bancă pentru clienţi, pentru oamenii care se intersectează zilnic cu banca, cu operaţiunile şi cu salariaţii ei. Vrea feedback, vrea să afle părerea utilizatorilor “la cald” şi m-a provocat pe mine să întreb “Ce reprezintă Raiffeisen pentru tine?”

Campania se desfășoară online și pe facebook, durează o săptămână, premiul fiind un Sony NEX-5.

 

raiff

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

66 comentarii

  1. este banca la care am fost pentru o refinantare, si nu vor sa imi refinanteze doar suma din sold, ci imi refinanteaza 110%. „Asa sunt regulile la noi”. Scuze pentru reclama proasta…

    01
  2. Accesul facil si non-stop la resursele financiare prin aplicatia mobile banking, raiffeisen online si prin reteaua extinsa de sucursale si bancomate

    10
  3. Comisioane mari.

    10
  4. 1. Comisioane mari.
    2. Comision stupid: INTEROGARE SOLD LA BANCOMAT, esti lesinat raiffaisen dupa 30 de bani?
    3. aplicatia de internet baking lenesa si fara optiuni: sa isi faca un cont la ing si sa invete de acolo, prea multe de spus.
    4. http://www.raiffeisen.ro >> InfoPlus >> Retea unitati este neintuitiv. trebuie sa dai 16 clikuri, pentru ca nu exista optiunea pt bucuresti sa-ti arate unitatile din sectorul 1 sau 6.
    5. refuzarea creditelor.
    6. pentru a rezolva ceva la consiliere clienti, trebuie sa aduci un parfumel, o cafeluta, etc – coruptie.
    7. timpul de asteptare in banca,
    8. un alt comision hotesc: comision intrabancar 3 lei?
    9. intai trebuiau sa se uite pe softpedia si apoi sa porneasca o comapanie online.
    10. si inainte de toate sa-l utilizeze pe chinezu

    21
  5. Am renuntat la serviciile BCR acum doua saptamani. Tot atunci, am aplicat online pentru deschiderea unui cont la Raiffeisen. Niciun raspuns.

    00
  6. N-o sa uit Raiffeisen in veci. Am avut doua credite la ei, unul de nevoi personale si altul imobiliar si la amandoua mi-au marit dobanda in ultimele 3 luni de rambursare. La primul a crescut rata cu vreo 50 de centi/luna iar la al doilea cu aproape un euro. Cat de muist sa fii sa faci asta? Pentru ca practic nu au castigat mai nimic, insa au pierdut un eventual client. Nu recomand nimanui, poate doar la dusmani.

    00
  7. Pentru mine Raiffeisen e banca aia care din momentul în care clienții erau contactați telefonic pentru asigurări la Alico lua automat banii din conturile lor, chiar dacă clienții nu erau de acord cu asigurarea, ci doar spuneau că sunt interesați să vadă un model de contract.

    00
  8. Niste nesimtiti! Prietena mea a avut un credit la ei pe care l-a inchis asta vara! Totul bun si frumos!
    In Ianuarie a incercat sa ia un credit la ING. Figura cu creditul activ la Raiffeisen la biroul de credit si a trebuit sa se duca de 3 ori la Raiffeisen pe timpul si pe banii ei ca sa reuseasca sa ii convinga sa urgenteze delistarea din biroul de credit cu creditul inchis de peste 6 luni. A durat o luna si jumatate.
    Asa ca, sa ramana sanatosi! Alaturi de BRD si BCR.

    10
  9. Colaborez cu BRD, BTRL si Raiffeisen. Folosesc o varietate de instrumente, plati interne, externe, valuta, depozite, carduri.

    Pe Raiffeisen o percep ca o banca care se adreseaza unei clase medii. Imi place ca nu intalnesc vesnicele cozi de la BTRL, care daca era banca oamenilor intreprinzatori se transforma in banca platitorilor de facturi.
    Fata de BRD are avantajul ca nu pare asa superioara (increzuta) in abordare si nu atinge comisioanele acestora.

    Personalul pare destul de bine „trainuit”.

    Totusi majoritatea operatiunilor le fac la alta banca. Poate pentru ca nu are asa multe puncte de lucru ca si celalalte. Am avut tot timpul impresia ca e o banca buna dar parca nu e sigura ca vrea sa ramana.

    00
  10. Pentru mine Raiffeisen inseamna bancomante incete si comisioane mari.

    10
  11. Nu prea au multe bancomate in rest sunt destul de ok.

    Intr-un sistem social si economic bun, bancile nu ar trebui sa existe:
    in principal sunt niste intermediari ce se imprumuta in special de la bancile centrale ca apoi sa imprumute la randul lor pe gusteri sau chiar statul. De ce nu as putea si eu sa ma imprumut direct de la banca centrala ? :D Pt ce mai e nevoie de sedii luxoase, o armata de pulifrici si multe altele ?

    00
  12. Am avut un depozit la Raiffeisen. Mi-au scazut dobanda la 2,75%. Spun „am avut un depozit” pentru ca azi l-am inchis…

    00
  13. Raiffeisen este una din băncile cu servicii bune, personal preponderent OK. Nu e cea mai scumpă, dar nici cea mai ieftină. Am, într-o formă sau alta, 12 ani vechime în relația cu ei, din 2002. A fost perioada începuturilor, când abia cumpăraseră Banca Agricolă și când intrai într-o sucursală aveai impresia că ești în Occident (cred că a fost prima care a avut o politică de imagine coerentă, la care toate agențiile/sucursalele arătau la fel). A fost perioada nasoală când le pica sistemul zilnic și de câteva ori m-am trezit cu căruciorul plin în hypermarket fără să pot plăti cu cardul fiindcă „nu se poate comunica cu banca”, bancomate cu Windows piratat. Acum ar fi de luat în considerare dacă nu ar avea mizeria de comision de încasare în condițiile în care mai plătești și o taxă lunară, dacă ar oferi serviciul de notificări prin sms la încasare…

    00
  14. Deocamdata sunt in pierdere cu ei: scot mai putin decat bag, comisioane mari, comisioane la toate chestiile posibie. Nu zice nimeni ca nu e ok internet bankingul lor dar tot niste lacomi raman. Deocamdata e musai sa ii folosesc din motive ce depind de altii dar cu prima ocazie ma scap de ei.

    00
  15. Vineri voi spune si eu ”am avut un cont la Raiffeisen”. Comisioane mult prea mari pentru nimic. Frustrarea v-a-v de serviciile Raiffeisen a atins cote maxime saptamana trecuta cand, avand buletinul la evidenta popendulatiei pentru aplicarea vizei de flotant, au refuzat sa imi dea bani dintr-un cont folosind un alt act + o copie de buletin, in conditiile in care in aceeasi zi, in fiecare luna merg la aceeasi agentie sa-mi scot salariul. Asa ca Raiffeisen, ciao, te parasesc pentru BT! :)

    00
  16. Am fost un client al lor acum mai multți ani și am renunțat la ei. Nu am regretat niciodată pasul făcut. Sunt alte bănci cu servicii mult mai bune decât ei.

    00
  17. La începutul anilor 2000 aveau comisioane nesimţite şi nu îi durea nici în cot de clienţi. N-am mai interacţionat cu ei în ultimii 10 ani de când am închis orice cont deschis acolo. După premii aş zice că s-au schimbat; după primele comentarii – nu.

    00
  18. Am avut un cont la ei si, la un moment dat, vad pe un extras de cont un comision de 10 euro. Ii intreb si aflu ca banii mi-au fost luati lunar, timp de un an, pentru o serie de servicii de care au considerat ei ca as avea nevoie, dar nu m-au anuntat ca au fost activate si nici ca-mi sunt luati bani cu japca din cont. Pentru o asemenea inovatie le-am dat si eu un premiu, dar vad ca-s modesti, nu l-au mai afisat aici.

    00
  19. In anul de gratie 2014 ei considera interogarea de sold prin SMS ca serviciu sms premium. Ce tranzactii, ce miscari in cont, nu, dai un sms pe care il taxam cu 2 euro si iti spunem cat ai in cont, asta intelegem noi, cea mai premiata banca din Romania despre ce inseamna sms alert.
    parafrazez: Nu te anuntam, suni tu din cand in cand.

    00
  20. Observ o tendinta a comentatorilor de a da dislike doar pentru unii sunt multumiti de un produs sau serviciu.
    Da, am cont la Raiffeisen, internet banking, depozit si mai ma gandesc la alte produse ale lor. Prefer aceasta banca, cu bune si rele, fata de altele care mi se par mai nasoale. In plus, imi ofera siguranta si incredere.
    In contextul economic actual, cati dintre voi puteti spune acelasi lucru despre o banca ?
    Acum spuneti-mi ce banca nu are comisioane mari ? Ce banca nu a scazut dobanda la depozite ? Si cate si mai cate intrebari si comparatii ! Adevarul e ca indiferent de numele bancii vor aparea nemultumitii.
    Alta prostie mi se pare sa iei experienta pe care ai avut-o cu un angajat al bancii si sa o generalizezi. Am vreo doua experiente in care imi venea sa dau cu angajatii de toti peretii. Ca recunoasteti sau nu, asta e nivelul de profesionalism din Romania, il intalniti oriunde si in orice forma.
    Articolul lui Vali de acum doua zile vine ca o manusa.
    Si la final, lasati ipocrizia deoparte, avem nevoie de banci, d-aia exista si vor exista in continuare. O persoana cu suficient intelect si bine informat va stii exact cum sa lucreze cu o banca.

    02
  21. Nu cred ca e o idee buna sa deschizi subiectul banci intr-un post/advertorial. N-are cum sa fie de bine in comentarii. Oamenii multumiti (or fi si d-aia) nu se obosesc sa comenteze. E ca la forumurile de masini, apar numai problemele.

    Ca sa fiu ontopic am si eu destule povesti: comisioane luate aiurea fara nici o baza contractuala, bani nereturnati nici pana in ziua de azi.

    00
  22. Am lucrat cu ei din 2001 pana in 2008. Am avut cate un pic din toate (cont, depozit card de credit cont si card in valuta, servicii de plati directe furnizori.
    Primul eveniment mi s-a taiat gazul caci n-au fost bani suficienti in cont si nu s-a platit factura apoi a doua cu sold normal ca nu s-a platit. Am zis e vina mea ca n-am urmarit am inghitit in sec si am suferit de frig doua zile (era decembrie) apoi am platit facturile plus taxa de reconectare.
    Apoi am avut nevoie ca sotia mea persoana autorizata pe contul de valuta sa scoata o suma, nu s-a putut ca nu era specimen de semnatura iar eu aflat la 100 de km in alta filiala n-am putut sa pun in sistem unul caci contul nu era deschis la acea filiala iar daca il mutam… Am retras banii si am facut 200 de km in noaptea aceea ca sa pot duce banii unde trebuie.
    Iar vina mea mi-am zis ca nu m-am interesat de ce si cum trebuie sa pun in banca.
    Am schimbat locul de munca si le-am cerut ca o incasare in contul curent o singura data pe luna si care incasare venea de la un cont anume sa nu fie taxata caci era salariul meu. n-am primit nici pana azi raspuns nici ca solicitarea ar fi fost primita nici ca s-ar putea lua in considerare.
    Si nu eram un client oarecare, in tot acest timp mi-au dublat de doua ori limita cardului de credit caci erau bani in cont si am platit intotdeauna toate comisioanele.
    In 2007-2008 am fost la schi in Austria si am platit schipass-urile cu cardul de credit. La intoarcere am returnat partial suma folosita (cca 92%). Am fost taxat si am platit dobanda pe intreaga suma consumata pentru ca n-am rambursat-o la timp si pe toata!!! (n-am stiut niciodata cand trebuia rambursat si de cand pana cand era perioada de gratie, si asta nu pentru ca n-as fi intrebat, dar numeni n-a stiut sa-mi raspunda, dar deh vina mea ca nu m-am informat).
    Asta a fost picatura care a umplut paharul. Am renuntat la toate serviciile lor si m-am mutat la ING. Nu spun ca e cea mai buna banca, doar ca serviciile lor sunt mult mai apropiate de nevoile mele.
    Nu vreau sa mai aud de Raiffeisen Bank.

    00
  23. N-am sa-i inteleg niciodata pe oamenii de marketing de la banci. Te invata cred in primul an de facultate cum iti aduni informatiile de genul asta: se numeste cercetare de piata si se face de companii specializate care iti vor crea un chestionar la care vor raspunde niste oameni (chiar si online, exista platforme speciale pentru asta), apoi interpreteaza datele si o blonda platinata de la client service iti va prezenta totul intr-un raport pompos. Daca ai nevoie de mai mult, organizeaza (tot ei pentru tine, ca tu habar n-ai ce faci) un focus grup (desi e din ce in ce mai discutata eficienta acestui tip de cercetare).

    Desigur, este mult mai scumpa abordarea asta iar o campanie pe bloguri si FB cu premiu aparat foto pare si ieftina si eficienta. Ei bine, nu are nici macar eficienta unui focus grup. Pentru ca perceptia (potentialilor) clienti(lor) este alterata de parerile celorlalti. Iar pana acum vad doar oameni nemultumiti…Aia multumiti nici macar nu vor scoate capul, de frica sa nu fie linsati de nemultumiti. Si vom avea, desigur, pe profesionistii alergatori dupa premii, care vor spune mieros tot ce-si doreste banca sa auda. Iar banca va obtine in final niste informatii obiective, extrem de utile pentru construirea strategiilor de marketing, comunicare etc. Yeah right!

    00
  24. Ce pacat ! Tocmai mi-am luat Nex-5T.

    Oricum Raiffeisen e singura banca unde nu pot sa-mi vad tranzactiile pe card online sau sa primesc extrasul pe mail. In plus nici extrasul fizic nu ajunge tot timpul inainte de scadenta.

    00
  25. @add: intr-adevar, intai apar plangerile, si dupa aia mai apare si cate unul multumit. Dar asta poate pentru ca (asa cum zici si tu) „or fi si oameni multumiti”.

    Am fost aseara sa imi fac un cont si am plecat dezumflat de la ei. Dobanzi mici, comisioane mari. 22 de lei „castig” efectiv din dobanda, daca lasi 4.000 lei la ei timp de 1 an? Mai lipseste sa mai apara un comision ascuns, si plecam cu mai putini bani decat depuneam.

    Oamenii sunt OK. Politicosi, serviabili, te servesc de obicei foarte repede si bine cu informatia de care ai nevoie. Dar asa cum nu exista padure fara uscaturi, in timp ce discutam de un credit Prima Casa, tanti de la relatii clienti ii spune sotiei (asa „ca intre fete”) ca ea nu stie toate regulile de la banca, ca-s prea multe. Cum poti sa spui asa ceva?

    00
  26. Am renuntat la ei pentru ca aveau comisioane mari . Cand maretul ANAF imi blocase contul ei nu l-au deschis decat dupa vreo 2 saptamani ” ca asa e procedura ” . La alta banca am facut dovada platii si sa rezolvat a doua zi !

    00
  27. Pentru mine, Raiffeisen înseamnă o bancă unde am așteptat aproape o lună ca să-mi pot închide un cont curent și unde am fost nevoit să dau declarații peste declarații ca să obțin o hârtie scrisă de la ei din care să rezulte că nu mai am nicio datorie.
    De asemenea, Raiffeisen înseamnă pentru mine banca unde, după ce am plecat de la bancomat, au venit doi indivizi și au reușit să monteze o ”pisică”, adică un dispozitiv de citit datele de pe card. Au urmat declarații la poliție, vizite la secție ca să recunosc indivizii după poze și după filmările de la camerele de supraveghere. Asta pentru că am avut simț civic și am chemat poliția după ce am observat indivizii și am oprit alți oameni să-și bage cardurile în dispozitiv. Și de la bancă ce-am primit? Nici măcar un ”mulțumesc”.

    00
  28. Raiffeisen este pentru mine banca cea mai avantajoasa ca student. Prin cardul de student am incasat niste asigurari pe care le-am facut in primii doi ani de facultate, cardul pe care l-am corelat cu Paypal-ul, cardul cu care fac plati online si offline, cu alte cuvinte, cardul bancar indispensabil desfasurarii activitatii mele cotidiene. Simplu, ieftin si eficient.

    00
  29. Vad ca toti se plang ca le-a luat Raiffeisen banii.
    Ei bine, mi-a dat bani, asa ca mi-e draga.
    Bine, era acum vreo 11 ani si am impartit pliante pentru ei la SIAB cate 12 ore pe zi, dar tot a fost o experienta draguta :)
    Si da, au angajati amabili, nu mi-a pus niciunul mana pe fund :))

    00
  30. Raiffeisen pt mine reprezinta:
    – o banca scumpa si netransparenta: nu m-ar deranja combinatia scumpa + transparenta, inteleg ca serviciile de calitate costa;
    – o banca inflexibila: serviciul de online banking nu e disponibil pentru contul in euro decat daca iti deschizi si un cont in lei.

    00
  31. NOU
    #33

    Raiffeisen Bank are un sistem foarte bun de lucru, sucursale suficiente si, cel mai important bine plasate, cel putin in Bucuresti. In schimb au niste comisioaneaberante, asa cum a punctat si Octavian mai sus. In plus fata de cele deja enumerate, cei de la raiffeisen au un super comision: comisionul de depunere numerar. Eu am o societate comerciala si depun 10.000 de lei in contul meu, pentru care platesc abonament lunar si prin care fac tranzactii comisionate si, pentru ca am depus 10.000 de lei e normal sa platesc 50 de lei comision, nu? In concluzie, oricat de bine organizati ar fi prefer o banca mai mica, mai interesanta de client support si cu comisioane mai mici. Deci Raiffeisen are servicii bune dar exagerat de scumpe si sunt putin nesimtiti.

    Cat despre initiativa lor de a face acest survey sau ce-o fi in zona social media mi se pare de laudat. Adica la cati bani incaseaza degeaba macar sa mai imparta din ei, pacat ca o mare parte se duc tot la unii care stau degeaba si incaseaza, Facebook.

    00
  32. In sfarsit am aflat la ce banca e reclama :)

    Sunt ok, lucrez cu ei, nu am nimic de reprosat, sunt mai buni decat multi altii din piata.

    00
  33. :D Prima si ultima data cand RZB face greseala de a intreba in public ce parere avem despre ei.

    Intrucat mama a lucrat acolo, ma abtin de la comentarii. O mentiune insa: ce vad 90% dintre clienti, adica doar partea de front-office, e parfum in comparatie cu volumul de munca, stresul si programul din back-office.

    10
  34. Eu nu am nimic de reprosat bancii in sine, dar nu stiu de ce ma deprima grav sigla, mi se pare o stilizare a „Arbeit Macht Frei”, aduce a doua ciocane din videoclipul The Wall, am mereu senzatia ca e ceva nazist. Am vorbit cu mai multi prieteni si nu imi da nimeni dreptate, evident. Asa vad eu mereu sigla aia, ma deprima sigla.

    00
  35. Deci numai lume mulțumită. Ce zici de asta, Steven Van Groningen?

    00
  36. Raiffeisen :
    1. Bancomatele Raiffeisen iti retrag bani de pe card doar cand treci prin fata lor cu cardul in portofel. ( te interogheaza din mers )
    2. Banca la care mi-am facut un card in 2005 si nu l-am primit nici azi .
    3. Banca la care am aplicat pentru Prima Casa, mi-au facut evaluare , a fost totul ok, am dat avans , dupa care s-au razgandit ca nu mai imi dau credit . Mi-a dat BCR in 2 saptamani .
    4. Banca la care trebuie sa pui periodic bani in cont chiar daca nu scoti,
    Lucrez impecabil cu ING , acum am inceput cu firma si pe BT dar cozile de acolo ma inspaimanta , toti mosii la robotel, angajatii numai asta stiu sa faca, am si reclamat cativa care imi dadeau informatii total eronate si ma puneau pe drumuri, etc. Dupa Alpha, Raiff, BT, BRD, BCR, Piraeus – ING ramane nr. 1 in relatia cu clientii si serviciile oferite.

    00
  37. Eu sunt multumit de serviciile Raiffeisen. Am un card de cumparaturi la ei de aproximativ 5 ani si sunt foarte multumit de el. In cei 5 ani nu am avut nicio problema cu cardul si nu am platit dobanda niciodata.
    De cate ori mi s-a blocat digi passul am suntat la ei si mi-au raspuns imediat, nu am stat cu orele pe hold sau pasat de la un operator la altul, cum se intampla la alte banci.
    In plus, am abonament Vodafone si la fiecare 10 lei cheltuiti de pe card mi se dau 3 puncte de fidelitate la Vodafone. In 2 ani am strans puncte in valoare de aproximativ 300 euro cu care mi-am luat un smartphone aproape gratis.
    Eu consider ca isi merita cele 4 premii

    00
  38. Era sa uit. La RZB am card de salariu si intr-o zi ma suna o tuta de-a lor sa imi ofere un card de credit cu limita de 5000 de lei, ca deh, sunt client fidel (conditii standard, nu va ingrijorati), am specificat de vreo 2 ori ca mai am si alte credite de nevoi personale si ipotecare, si tuta m-a asigurat ca nu e nicio problema, cardul e deja preaprobat la suma asta, iar dupa vreo 2 saptamani am primit un SMS sec prin care mi se comunica faptul ca cererea mea (!) pentru card de credit a fost respinsa…Apoi, dupa inca vre-un an, alta tuta m-a sunat sa-mi ofere acelasi tip de card si aceeasi suma preaprobata. Cute…but it’s wrong!

    00
  39. a vrut comision aproximativ 20 de lire pentru depunere 150 de lire intr-un cont al unei banic engleze. doujdalire, in kkt. zici ca ii transporta chiar el, marele director raifaizan.

    m-am mutat la ing

    00
  40. „cardul bancar indispensabil desfasurarii activitatii mele cotidiene. ” – cati studenti ati vazut voi care sa scrie asa in comentariile de pe bloguri? N-am vazut comentariu mai fake nici pe hotnews.
    Poate cei de la Raiffeisen trebuie sa-si schimbe PR-ul:)

    00
  41. In gandul meu necopt inca: „Ce multi angajati au !” :) Erau primele biciclete publice pe care le vasuzem in viata mea, toate purtand emblema Raiffeisen. Erau cu zecile, demult de tot, pe trotuarele din Viena.

    Azi, abia astept vara sa pedalez pe bicicletele galbene studentObike sau I’Velo, sustinute de programul Raiffeisen Comunitati. Si o pot face, deja de ceva vreme, chiar aici, acasa !

    E drept ca nu le trec pragul des pentru felurite servicii bancare, insa pe partea de responsabilitate sociala, reprezinta unul din modelele pe care le caut.

    00
  42. @MeliV: hai sa rescriem textul de mai sus sa fie plauzibil.
    „Mie-mi place de Raiffeisen ca ma plimb vara cu biclele lor prin Herastrau si prin Poli. Pare ca se implica in programe sociale si apreciez asta.”

    Nu stiu cum reusesc cei de la PR sa scrie textele astea care arata a compuneri de scolari si care mai rau le fac un deserviciu pentru ca suna atat de fals.

    00
  43. Va multumim tuturor pentru comentariile de pe blog. In esenta, acesta este lucrul pe care l-am urmarit prin campania „Important este ce spui tu”, respectiv sa aflam parerea reala a clientilor despre banca, buna sau rea, si nu neaparat sa colectam laude, eventual din cele neverosimile. Ca echipa, ni se pare ca este mai bine sa completam studiile de piata si focus grupurile prin campanii ca aceasta.

    In contextul pietei din Romania si al bancilor in social media in general, comentariile de pe bloguri si Facebook ne ajuta sa facem eforturi si sa incercam sa imbunatatim anumite lucruri care tin de serviciile noastre. Preferam sa ne asumam comentariile negative si totusi sa ne intrebam clientii ce ii multumeste sau nu. Apreciem sincer feedback-ul concret, care face referire la prezent, si mai putin la cazuri de acum cativa ani. Asta pentru ca intre timp ne-am mai schimbat si noi, pe alocuri in bine. :)

    Punctual, putem raspunde chiar aici la unele comentarii.

    @ Septimiu: sms-ul de alerta costa 0,15 euro. Pentru mai multe detalii, comisioanele pentru SmartTel se gasesc aici: https://www.raiffeisen.ro/persoane-fizice/in-sprijinul-tau/informatii-utile/dobanzi-si-costuri-complete/.

    @ Thundermar: tranzactiile pe card se vad online, atat pe Raiffeisen Online, cat si pe Smart Mobile. Accesarea extrasului de cont (lunar, la cerere sau pentru ziua curenta) se poate obtine din serviciul Raiffeisen Online in cardul sectiunii Servicii Cont. Daca este vorba doar de extrasul de cont lunar, acesta se poate obtine prin accesarea serviciului Extras Electronic de pe http://www.raiffeisen.ro. Tinand cont ca extrasul contine informatii importante, nu se poate transmite prin mail, din motive de securitate.

    @ cmv: pentru a accesa serviciul Raiffeisen Online este suficient sa detii cel putin un cont curent in lei, euro sau USD si un card de debit/credit activ.

    @ Eugen: nu e nici prima, nici ultima data cand intrebam public ce parere are lumea despre noi. Da, putem confirma ca munca nu este usoara nici in front office, nici in back office.

    @ jugend: sigla noastra e trademark-ul intregului grup Raiffeisen si reprezinta doi caluti incrucisati. In Austria medievala acestia erau plasati in varful unui acoperis de casa, cu credinta ca ii protejeaza pe locatari de orice fel de pericol.

    @ Vlad: din principiu nu scriem comentarii cu identitati false. Cat despre PR-ul care scrie texte scolaresti, ia in calcul ca nu sunt toate blondele la fel si nici toti scolarii infantili. :)))

    In rest, raspundem prieteneste la toate mesajele de pe blog, cele private de pe pagina noastra de Facebook (www.facebook.com/RaiffeisenBankRomania) si mai exista si centrala@raiffeisen.ro, pentru orice sugestie sau solicitare punctuala, legata de serviciile noastre.

    Va multumim si va asteptam in continuare comentariile.

    00
  44. RZBR e o banca a carui client am fost din 1999. Am avut card salariu, overdraft, card de credit, banking online, conturi in E si lei. Am fost destul de multumit de serviciile lor . Din pacate, la aplicarea pentru un credit ipotecar nu mi-au luat in considerare mai multe tipuri de venit (nici vechimea ca si client si rulajul lunar din conturi) si a trebuit sa renunt la ei si sa ma mut la o banca mica si muuult mai flexibila. Din acest motiv, pentru mine, RZBR reprezinta un „colos cu picioare de lut”, dar si banca a carui client credincios am fost timp de vreo 13-14 ani, si ea nu m-a „rasplatit nu nimic”.

    00
  45. Cineva mi-a spus de bine referitor la creditele bancare. „Fa-ti credit in moneda in care esti platit, doar rate fixe si casca bine ochii” Pe acest principiu m-am bazat si cu Raiff. Contract respectat de la inceput pana la sfarsit iar daca tu ca om nu citesti ce semnezi e vina ta in totalitate. Referitor la dobanzi ascunse si alte taxe nestipendulate in contract, nu ma pot pronunta, nu am avut parte.

    Un singur lucru pot spune despre aplicatie ( nu stiu daca s-a schimbat in acest sens in ultimii 4 ani de cand nu mai sunt client Raiff ) , sa fie accesibila de pe telefon cum au alte banci ( din Germania – Stadtsparkasse ):
    – notificare cand orice plata este efectuata din cont
    – access de pe mobil la toate conturile si gestionarea acestora
    – posibilitate de a efectua transferuri intre conturile personale sau SEPA
    – gratuitatrea serviciului

    Lucrurile ar fi cu adevarat frumoase.

    00
  46. 3.5 lei comision transfer intrabancar, 3.5 lei comision transfer interbancar.
    Limita pe zi de retragere de la bancomat 4000 lei pe care poti sa o extinzi pana la 15.000 lei o data la 3 luni. WOW GOOD JOB RAIFFEISEN

    00
  47. Marea majoritate va injura pentru comisioane si cred ca e cazul sa mai umblati la ele in jos.

    Stim prea bine ce discounturi se fac persoanelor juridice si angajatilor respectivi, deci se poate.

    Ceea ce nu inteleg „soarecii” este faptul ca infrastructura costa, iar banca per total poate avea pierderi de la un client ce isi depune doar 10 EUR/card pt a plati la PayPal!

    La depozite, peste tot dobanzile s-au prabusit, iar campion e ING.
    Asteptam sa fie la fel si la credite ;)

    Candva, era regula ca daca scoti banii numerar la expirarea depozitului, nu plateai comision la eliberarea numerar. Era logic si de bun simt…

    Decat 1000 de „soareci”, mai bine 200 de venit mediu, care nu te fut la melodie non-stop.

    ****
    La SmartTel e de porc cu pretul pe SMS, treziti-va!
    Cand cu 1$ pot trimite 1000 de SMS-uri pe cartela, tu ma taxezi cu 0.15eur /sms primit? WTF!

    Ia taxa fixa 5 RON/luna si iesi pe profit fara dubii.
    Eu am primit sistemul gratis, dar e prost implementat.
    Cel de la ING iti spune si CINE ti-a laut banii!

    La RZB iti spune ca au plecat din cont X bani! Trebuie sa sapi, daca ai dubii.

    ***
    Sistemul de token + card e cel mai neergonomic cu putinta.
    Inteleg nevoia de securitate, dar tindeti catre patologic.
    As prefera si un sistem alternativ, cu SMS.
    Ok, accept aici sa platesc 0.15 EUR/sms, pt ca urasc sa am la mine acel token.

    Eu vreau sa fac plati MARI si imi spuneti ca nu aveti incredere in sistem, deci sa merg la sucursala…

    WTF, la ING de ce nu am aceasta problema?

    Pentru PJ anticul Multicache era excelent, desi putea fi imbunatatit.
    O sa va ajunga blestemele contabilei mele pt ca l-ati inchis.
    Avei offline toata baza de date, la nevoie.

    Eu prefer Raiffeisen pt ca au multe filiale, am retragere 0 la bancomat SI MAI ALES ca la orice sucursala din tara, pot face toate opratiunile, nu doar la cea unde am deschis contul!

    Me client FWR.

    00
  48. E foarte frumos ca cineva a raspuns. Acum postul asta are o alta lumina si banca castiga un punct. Ce pacat ca le-a pierdut pe celelalte acum cativa ani.

    00
  49. Ma suna de la banca ca am de platit rata la cardul de credit. Fac o promisiune de plata pt data x. Toate bune, „Va asteptam la data x sa faceti plata”. Cu vreo 3-4 zile inainte de data x, ma duc ca omul cu familia la cumparaturi, stiind ca mai am in contul curent, pe card de debit, niste bani. Umplu cosul in Hypermarket, ma duc la casa…surpriza… fonduri insuficiente. Asa ca lasam 3 sferturi din cos in magazin. Un destept(a) de la banca s-a gandit sa se pipi pe ea de intelegere de plata la data X si s-a gandit sa ia mai devreme banii de rata din contul curent, …fara sa ma anunte, evident.
    Luna urmatoare am inchis toate conturile la ei, cu alte strigaturi…Pa pa.

    00
  50. Pentru comparatie, sa intelegeti de unde vin unele chestii, sunt client R. de 4 ani la o filiala afara:
    1) R. este o banca mare si sunt interesati in primul rind de profit, in al doilea rind de profit si in al treilea rind de profit. Tot timpul sa mai vinda ceva, etc.
    2) In Cehia au cumparat o banca care avea niste servicii electronice exceptionale si nu au invatat nimic, calitatea serviciilor au scazut, nu au preluat know-how si sa-l implementeze in aplicatiile proprii.
    3) In Austria, in ultimii 4 ani lucreaza sa imbunatateasca aplicatia proprie si nu s-au ridicat nici macar la jumate din ce aveau cehii acum 6 ani, lucrind in IT imi este mie rusine ca exista asemenea situatii….
    4) Nu sunt orientati spre nevoile clientului decit atunci cind se mai poate scoate inca un comision.
    Vorbesc din experienta proprie si cunosc si citeva persoane care lucreaza in interior. Parerea mea personala este ca comunicarea intre management si partea de jos este doar intr-un singur sens, doar de sus in jos.
    Dar sa raminem optimisti, poate cineva o sa asculte….

    00
  51. Familia mea colaboreaza de vre-o 12 ani cu aceasta banca. Angajatii sunt serviabili si extrem de competenti.

    01
  52. Un comentariu pertinent: Raiffeisen Bank a câștigat puțin respectul meu pentru că a știut ce înseamnă PR și a scris aici comentariu prin cineva. Observ totuși o îmbunătățire. Bravo!

    01
  53. Ordine si diciplina,siguranta totala

    00
  54. Eu m-am inteles bine cu cei de la Raiffeisen. Am un card de debit la ei si il folosesc pentru a-i trimite bani bunicii mele care sta in alt oras si este foarte ok, nu am avut probleme cu ei. Spre deosebire de alte banci Raiffeisenul are mai putina birocratie. Bunica mea daca vrea sa depuna bani, se duce cu cardul (duplicatul emis de mine) la orice sucursala si banii se depun instant, fara hartii, cereri si alte minunatii intalnite pe la alte banci. Din partea mea are un mare DA :D

    01
  55. NOU
    #57

    Am fost client al bancii avand de platit un leasing.Au fost corecti si prompti.Am scapat de leasing si nu vreau sa mai aud de credite…Nu au fost cei mai scumpi de pe piata! In rest sa fie sanatosi si sa nu mareasca dobanzile celor care au credit de la ei.

    00
  56. IQ a pus punctul pe i.

    00
  57. sa fiiti sanatosi, am fost client al Raiffeisen, am fost client si al BCR, si ce pot sa spun decat ca sunteti la degetul mic al ING-ului. pana nu esti client al mai multor banci, nu ai cu ce compara. sunteti inaintea BCR-ului, dar cu mult in urma ING-ului ! asta este parerea mea si mi-o asum !

    10
  58. Banca aceasta a fost ok pana cand s-a hotarat sa imi blocheze conturile dupa ce cei de la Fisc le-a trimis instiintare! Desi nu aveau dreptul sa faca asta si desi am avut prieteni care au castigat in instanta ,cei de la banca de mai sus au facut exces de zel si mi-au transferat toata suma fara sa fiu instiintat sau sa aprob un transfer! Ii „felicit” pentru excesul de care au dat dovada! In rest nu am avut probleme majore! Astept sa imi mai blocheze odata sa pot sa ii dau in judecata!!!

    10
  59. 1. Am un credit ipotecar. Doresc sa fac o rambursare anticipata. RZB este singura banca de top din Romania care NU ofera posibilitatea pastrarii constante a ratei si reducerea corespunzatoare a perioadei de rambursare.
    In plus, afirma urmatoarele in spatiul public: ” consideram ca reducerea ratei este in avantajul clientului”.
    Hei, domnule van Groningen! Imi platesc ratele regulat de ceva vreme si, in plus, mi-am permis sa mai economisesc ceva. De ce as vrea o rata mai mica?
    In mod vadit fals, RZB afirma: „in cazul unei rambursari anticipate mai mari, suntem flexibili, recalculam si reintroducem datele in sistem pentru noua perioada de rambursare” Aceasta este o minciuna, verificata pe pielea mea. NU sunteti flexibili!
    2. Am trei conturi: doua in lei, unul in valuta. Unul dintre cele in lei s-a intamplat sa fie pe zero la sfarsitul lunii. Mi-a fost debitat pentru comisionul de sfarsit de luna al respectivului cont, cel in Euro. Desi erau fonduri pe celalalt in lei. O „golanie” marca RZB.
    3. Aveti talentul ca la un Atucont sa percepeti comisionul de administrare in ultima zi a lunii curente, dar capitalizarea dobanzii sa o realizati dupa doua luni. De ce? O alta smecherie… Verificata pe pielea mea si asta. Nu stiu la alte produse, dar nu m-ar mira sa fie la fel…
    4. Detaliile fac lucrurile mari. Iar RZB pare sa nu observe ca multi dintre clientii pierduti au plecat pentru gustul amar lasat de ” maruntisuri”…

    10
  60. NOU
    #62

    eu lucrez cu 4 banci.Banca asta mi se pare foarte serioasa,personal bine intruit,si gata oricand sa-ti dea o mana de ajutor.Daca ar merge toate in tara noastra ca banca asta am fi undeva sus in top.La multi bani.

    01
  61. Eu consider ca cei de la Raiffeisen sunt ok. Spre deosebire de alte banci ei au sucursale deschise si in week-end, lucru care pentru mine este un avantaj. Nu trebuie sa ma invoiesc de la serviciu sa merg sa-mi platesc rata sau sa alimentez un cont.
    Si personalul Raiffeisen mi se pare foarte ok. Am avut un card de cumparaturi la ei pe care l-am inchis, pe motiv ca vroiam sa-mi fac un credit si ma incurca cardul respectiv si au insistat foarte mult sa nu renunt la el. Mi-au oferit tot felul de „adeverinte” cum ca sunt bun platnic si alte asemenea, doar sa nu renunt. Lucru care mie mi s-a parut ok, mi-a placut ca si-au dat interesul sa ma ajute.
    Fata de alte banci unde esti tratat fix cu spatele, personalul lor este foarte ok.

    01
  62. Am un cont deschis pe firma si sunt multumit de servicii !
    Daarrrr. fata mea are un cont deschis in care primeste alocatia ficei ei si sa vezi si sa nu crezi, i-au luat banii din cont si i-au trimis la finante pentru o poprire pe care o avea mama ei. Ori legea interzice confiscarea sau poprirea alocatiilor de crestere a copilului. Am reclamat bancii si ce credeti ca ni-a raspuns : sa ma duc eu la finante sa cer banii ! S-o credeti voi, va fac plangere penala pentru abuz in serviciu si va dau si in judecata unde am sa cer despagubiri pentru ca nu am putut beneficia de alocatia copilului si nu i-am putut oferi o ingrijire decenta copilului. Cat de inuman poti sa fii tu ca banca RAIFFEISEN, incat sa iei de la gura unui copil cativa banuti pe care statul ii acorde pentru crestere si educatie ?

    10
  63. Cei de la Raiffeisen sunt OK din punctul meu de vedere.
    Un pare puls il vine din faptul ca au multe sucursale, unele deschise si in week-end.
    Imi place foarte mult internet banking-ul lor. Din cate stiu eu sunt singuri care ofera posibilitatea de a verifica titularul contului catre care trimit bani (bineinteles daca contul este in Raiffeisen).
    Ce mi se mai pare OK la ei este ca au mult mai putina birocratie decat alte banci.

    01
  64. Eu am fost multumita de aceasta banca si imi place ca are personal dragut,n-am avut niciodata probleme cu ei :)
    Deci voi folosi incontinuarie Banca Raiffeisen (y)

    00

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG, de la Finestore, de la PORC sau de la Aceeași Mărie.

Pun clipuri pe Youtube