@limpede:
Scandalul de obicei provoaca valuri si aduce ceva trafic, dar cum am spus si in articolul respectiv, daca nu esti 110% sigur pe ce spui sau pe calitatile tale, „blogger-ul faimos” te mananca la micul dejun. Trebuie tinut cont si de faptul ca el are parte si de o armata de „fani”.
Toata treaba cu scandalurile are un effect de tip „StumbleUpon”. Trafic enorm 1-2 zile, un bounce rate urias, dupa care adio. Asta in cel mai fericit caz. Daca cititorii te miros ca ai luat-o in freza, ii pierzi, asa ca riscul este enorm atunci cand „te iei in gura cu smecherii”. Ca-n viata, nu?
Multam de „quickie” si sper ca ti-a placut. Numai bine!
Interesanta „campania” cu EuNuBlochezIntersectia!
Te rog marcheaza cu NSFW link-ul cu Audi TT. Si data viitoare ar fi frumos sa marchezi de la inceput linkurile
Criticize or insult a famous blogger
Acum vezi de ce te injura lumea?
E calea cea mai usoara spre succes :))
Da, e interesantă campania cu intersecţia, doar că are un mare minus.
Abia aştept să apară pozele cu maşini cu astfel de sticker pe lunetă care blochează intersecţia
@limpede:
Scandalul de obicei provoaca valuri si aduce ceva trafic, dar cum am spus si in articolul respectiv, daca nu esti 110% sigur pe ce spui sau pe calitatile tale, „blogger-ul faimos” te mananca la micul dejun. Trebuie tinut cont si de faptul ca el are parte si de o armata de „fani”.
Toata treaba cu scandalurile are un effect de tip „StumbleUpon”. Trafic enorm 1-2 zile, un bounce rate urias, dupa care adio. Asta in cel mai fericit caz. Daca cititorii te miros ca ai luat-o in freza, ii pierzi, asa ca riscul este enorm atunci cand „te iei in gura cu smecherii”. Ca-n viata, nu?