Reclama de mai sus e simpatica. Nici prea prea, nici foarte foarte. E decenta si cu siguranta mai buna decat altele. Ce e amuzant e povestea care o inconjoara.
Reclama a fost impinsa de CNA dupa ora 23.00 la cateva zile dupa ce a inceput sa ruleze. Motivul? 20 de reclamatii la toata lumea. La agentie, la CNA, la Consiliul Roman pentru Publicitate. Reclamatii de la cetateni care sunt ingrijorati si pun degraba mana pe emailuri, cum observa un anonim de la agentia care a creat clipul. Totusi, 20 de reclamatii in cateva zile trebuie sa fie un record.
Nu, nu e mancatorie intre agentii, nu stiu de unde aveti impresia asta. Serios ca nu e. Uite, confirm, din doua surse ca, desi Consiliul publicitatii a dat aviz favorabil reclamei, nu e vorba de niste oameni suparati, care se asteapta la cotitura.
Oamenii de la Gusto sunt impacati cu ideea ca pufuletii lor au stat in gat cui nu trebuia. In mod sigur nu clientilor, ci concurentei.
Imi place cealalta aia cu dogface https://www.youtube.com/watch?v=5cTwhg2VwaA
Mie mi se pare o reclama foarte foarte foarte proasta.
In general, nu sunt prea mare fan al pufuletilor, dar langa mine, la mini-marketul din colt, nu prea am vazut concurenta pufuletilor (nu e singurul magazin in care se intampla acelasi lucru ) . E simplu vrei pufuleti mananci Gusto, nu vrei asta e, oricum nu ai ce sa alegi, si chiar daca ai avea, nu ai gasi mai buni. Gusto a acaparat piata cu raportul calitate/pret. Desi reclama este spiritul comertului, cred ca la Gusto, gustul a fost spiritul comertului. Oricum, reclamele sunt foarte reusite asa traznite cum sunt… nu mi-o imaginam pe „tanti Maria” de la detergenti facand reclama la Gusto.
Desi CNA a decis sa fie difuzata dupa 23:00.
Eu am vazut-o pe Prima si ProTV la ora 21:00(probabil si ceva minute).
Chiar m-am uitat la ceas ca stiam faza cu CNA-ul si vroiam sa verific.
Nu e vorba de concurenta , e dezgustatoare reclama. Nici amuzanta nu mi se pare, pana la urma e vorba de o capatzana pe jos , care cere pufuleti. Nici la umor negru nu poate fi incadrata pentru ca nu are umor. E corecta decizia CNA.
Astia sunt super tari. E foarte greu sa gandesti cum niste banali pufuleti si-au permis o asa campanie de marketing. Altii fac masini si nu sunt in stare sa faca asemenea campanii…
Stupida reclama! Asta e ca reclama aia „Tu cat timp pierzi zilnic la toaleta?”, sau „Ferestre proiectate sa reziste, sa reziste, sa reziste…”.
E o reclamă bună, mai bună ca majoritatea (parcă asta ai spus şi tu), dar e de anul trecut. De ce se dezgroapă morţii acum ? Criza ?
Toate bune, dar pufuletii unde sunt? Nu-i gasesc pe nicaieri, Billa, Mega Image…
ma indoiesc ca au stat concurentei in gat, daca te uiti pe site-uri unde intra parinti, o sa vezi ca s-a discutat foarte aprins despre asta, unii au si declarat ca au facut reclamatii.
Ce reclama tampita… Am vazut altele mult mai inspirate [e adevarat, nu la pufuleti, dar oricum, lol…]
cred sincer ca daca s-ar face un sondaj, reclama ar fi categorisita de majoritatea consumatorilor drept foarte proasta; nu vorbesc de conceptul de a marketa pufuletii prin optimism si zambete… ci de reclama in sine care e stupida si nu induce in nici un fel optimism, ci mai degraba absurd si grimase…
vorba aia daca tot vrei sa faci ceva mai altfel si ai cu ce, de ce sa nu il faci misto? sunt atatea chestii hoate prin care poti sugera optimismul… un cap vorbitor? really?
nu cred ca are vreo treaba cu concurenta ci pur si simplu reclamatiile au fost facute pe bune ( asta desi stiu foarte bine ce practici sunt in concurenta alimentara cu explozii de reclamatii dupa ce apare o reclama noua, ce evetual sugereaza superioritatea unui produs nou) .
Dobitocenia unora ar trebui amendată.
Mă întreb dacă sunteţi lăsaţi să umblaţi liberi pe stradă. Reclama denotă optimismul idiotului ăluia în ciuda faptului că şi-a retezat singur capul iar corpul i-a căzut pe fereastră.
Mai rar reclame din astea în România. Asta şi qfort „cucu”.
Salivaţi după reclama la transactiv ei ? Scatofililor !
sigur, hai sa dam vina pe concurenta!
e o reclama fara pic de umor creata de un retardat si aprobata de niste boi.
„E foarte greu sa gandesti cum niste banali pufuleti si-au permis o asa campanie de marketing”
poftim?! tocmai pentru ca e o companie patetica nu a avut oameni suficient de sanatosi la cap si cu bun gust incit sa gaseasca o campanie cu umor. De borit poate sa borasca oricine o idee din asta.
mie mi se pare ca tocmai banalitatile fac super profit; la o punga de 0,6 ron au super profituri..
in bucuresti nu prea se inghesuie lumea dar in provincie se cumpara cu sacul
Mie mi se pare tampita reclama…si incepusera bine cu zambaretii-n lan.
LOL, conspiratia pufuletilor. :)) Haide ma zoso. :))
Auzi, concurenta pufuletilor ii ataca pe Giusto astia, buna asta. :))
Acum plec, dar inca mai rad in timp ce ma indepartez usor… :))
oameni buni e advertising
şi sunt pufuleţi ăia. Nu vreţi acum să regizeze David Lynch o reclamă la pufuleţi mai pe placul vostru ? cred că ar fi chiar o provocare pentru el.
şi am o banuială că şi lui i-ar plăcea
Votez si eu ca reclama e tampita… „uite, si daca are capul taiat tot mai poate sa vorbeasca si sa manance pufuleti”
De ce e tampita? Pentru ca eu simt nevoia sa explic copilului care se uita la ea ca daca iti taie cineva capul, nu e bine… just to be sure…
Ideea de „nu conteaza restul, avem pufuleti si sunt buni” putea fi mult mai bine exprimata altfel…
bai , concurentii directi ai Gusto sunt StarFoods , adica PepsiCo . ce vrei mai mult de atat ?
e foarte de cacat reclama. de obicei sunt de acord cu reclamele ”traznite”, vorba putzelor de la stiri, da’ asta e de sters curu si tras apa dupa ea
+1 @toti, e tampita reclama. Cred ca Vali sta totusi prea mult pe net, i s-a deformat valoara lui „e normal”, se duc spre partea intunecata :))
zoso, te invit sa-i explici lui ala micu al meu de 2 ani juma’te cum ar trebui sa interpreteze optimist reclama aia in timp ce topaie prin casa si striga „nenea capu’ taiat sange”.
De obicei sunt extrem de tolerant, de obicei imi vine sa-i strang de gat pe aia de la CNA insa de data asta au dreptate.
Asta trecand peste faptul ca reclama e cacacioasa.
+1 pentru faptul ca e o reclama tampita
Sunt nasoale ..toate.Idei interesante,puse in practica prost.
E sinistra reclama! Nu stiu cum s-au putut gandi ca asa ceva o sa fie difuzat pe post. Aia cu fata de caine mai e cum mai e, dar asta e una dintre cele mai tampite reclame ever.
Parerea mea e ca cea mai stupida reclama e aia cu „Monica Davidescu vorbeste cu medicu’ stomatolog” despre uaitaning.
E o reclamă de rahat. Decizia CNA îmi pare una corectă. Cealaltă, cu botul lung, este haioasă. Asta e doar şocantă şi dezgustătoare. Bine… a născut controversă, deci şi-a făcut treaba… dar e o aplicare de prost gust.
Cine a vazut „Idle Hands„ stie de unde au avut ideea cei care au facut clipu`.
Mamaaa, ce concurenta trebuie sa fie in industria pufuletilor nene, daca se ajunge la chestii d-astea!… Ma intreb la ce valoare se ridica piata, cate milioane se invart si cate sute de mii de clienti vor fi afectati? Va dati seama, sa nu mai poata omul sa vada reclamele si sa aleaga in deplina cunostinta de cauza marca de pufuleti pe care sa o molfaie la birou zilnic. Trist dom’le, trist!…
Am ras cand am vazut reclama asta pentru prima data la tv, dar nu am putut sa nu ma gandesc la faptul ca, intr-adevar, nu e potrivita pentru toate publicurile ei tinta. Nu doar cei mari mananca pufuleti, ci, in mare parte, copiii si, asa cum spune cineva mai sus, cum ii explici unui copil de doi ani ce se intampla in reclama? In fond, apar si pufuletii cu surprize in ea, cati adulti mananca pufuleti cu surprize? Sau e vreo repozitionare a pufuletilor pe piata? Apoi, ca detaliu, stiu ca li se mai spune si „pufuleti pentru gravide” :D, deci, cum se simt femeile mancand pufuleti cu o reclama atat de ciudatica? Imi place foarte mult produsul, m-a „acompaniat” in multe sesiuni si chiar am fost putin dezamagita cand am vazut reclama, ma gandeam ca pufuletii nu au nevoie de reclama…Oricum lumea ii cunoaste, ii cumpara foarte bine din cate am vazut in magazine, ii mananca cu placere…Nu stiu ce legatura are concurenta aici…Sau poate s-a vrut a fi o reclama originala (de apreciat, intr-adevar!!!), contand mai mult conceptul creativ…O fi facuta mai mult pentru „arta”, pentru vreun festival de profil…Simpatica, dar nu pentru ore mici…Cred ca hotararea CNA a fost buna…
hai ca nu-s singurul caruia chiar i s-a parut sinistra reclama… Ce urmeaza: „a murit mama, dar noroc ca am gasit pufuleti la magazinul din colt, am trecut cu bine peste soc!”. Umorul, ironia, sunt instrumente mai fine, nu se taie cu ele ‘a la Ciomu’
+1 pentru reclama tampita. Un cap taiat si un corp fara cap .. e sinistru. Si asta ar trebuie sa-mi faca pofta de mancare?!
Un schelete vorbitor („ahmed the dead terrorist”) e OK, deci nu sunt eu de vina. Chiar si in desene animate se mai taie aia, dar alea sunt desene animate. Reclama asta e pe bune, chiar un cap real.. puah.
[…]Savoarea e dată de replicile „Aaa..ți-am găsit CD-ul de Crăciun” sau ”și ești bine”(asta către un om cu capul pe jos). Optimismul omului e debordant, în condițiile în care el a rămas fără cap […]
spuh!! asta cu capu e chiar amuzanta..da’ p aia cu cainele n o inteleg deloc
Political Correctness-u asta impins la extrem distruge lumea. „Dar vai, cum ii explic copilului ca acel om mai poate trai cu capul taiat, daca incearca si el?” Sa fim seriosi, trebuie sa ai un copil retardat ca sa „ia exemplu” din reclama asta. E pur si simplu o reclama amuzanta, optimista. Ideea, daca nu ati inteles-o, generatie de corporatisti care le interzic copiilor sa vizioneze Tom si Jerry deoarece contin scene de violenta, e ca pufuletii aia sunt atat de buni incat orice s-ar intampla tot ce vrei sa faci e sa mai mananci cativa. Dar asta e, n-avem ce face, va doresc reclame cu personaje sterse, prezentandu-va produsele in stil teleshopping pe un fundal negru, asa ca sa nu se simta nici o categorie discriminata. Hai sictir, mi-e scarba.
In asa hal de idioata incat nu am retinut marca pufuletilor.
Una din cele mai proaste reclame din ultimul timp. Eram cu verisorul meu mic langa mine si ma tot intreba de ce ala vorbeste taiat la gat… doamneee… i-am injurat in gand si am schimbat canalul. Cat de idiot sa fii sa faci reclama la pufuleti (cumparati de copii) folosind subiecte pentru adulti (umor negru, capete taiate, etc). Idioti si eu nu as muta reclama, as interzice-o. Au fost altele mult mai putin ofensive interzise. Da de… aci e mafia pufuletilor!!
Am citit si raspunsul autorilor… cica pufuletii nu sunt adresati copiilor ca segment principal, ci 14+ (cu discernamant si toate cele ale creierului), cei din urma fiind si targetul reclamei…
Pentru ca asa stie Capanescu, numai targetul reclamei se uita la reclama…
@Laurentiu ASHA: Si mie!
reclamele de la pufuletii gusto sunt cele mai bune reclame ale momentului.. de departe cele mai bune. nu sunt extraordinare, dar cu siguranta sunt cele mai bune dintre toate care sunt difuzate in momentul de fata. sunt originale, amuzante si corecte din punct de vedere artistic, asa ca nu aveti motive sa nu va placa. daca sunteti snobi e problema voastra, dar reclamele doua de la gusto sunt din punctul meu de vedere reclamele secolului. bafta!
Reclama este tare idioata!!!!!!!
Cum poti sa promovezi pufuleti cu o asemenea reclama?Pai copii ce inteleg din ea?
Au dat banii degeaba pe promavare!Mai bine filmau niste copilasi care mancau pufuleti!
Cei care au facut reclama asta ar trebui sa consulte un psihiatru ca si cei care o difuseaza.inainte mai mincam pufuleti dar acum nu vad in pungile alea decit oameni cu capul taiat si cind te gindesti ca se adreseaza copiilor.Producatorii cit si firma care o difuseaza cred ca sint niste dezaxati mintali.Cred ca urmatoarele reclame a lor vor fi cu oameni mutilati si cu matele scoase!Va doresc pofta buna!