Proiectul “mitraliere pe tramvaie”

…sau măcar niște lopeți din alea tip plug de zăpadă.

Uitați de ce:

  1. unu. ăsta e exponentul găștii “restul sunt proști, eu sunt fruncea”. se uită că toți stau, omul nostru pleacă, pentru că…ce se poate întâmpla rău? aici intră plugul, fie îl dă la o parte, fie îl desparte în două, că sunt convins că nu pierdem un cercetător de renume mondial, iar shoarmari și programatori se mai găsesc. și e distractiv cât de mult îi ia să dea înapoi. sunt convins că crede despre el că este un as al volanului.
  2. doi. nu-mi dau seama ce face fizicianul nostru aici. chiar crede că tramvaiul a oprit pentru el? 3 tone de metal ca să treacă el cu cotețul lui? când credeți că s-a urcat ultima oară în tramvai? oare nu mai circulă cu el pentru că îl zdruncină prea mult? dar oare de ce pune frâne bruște și are opriri aiurea? chiar nu-mi dau seama.
  3. trei. chirurg care avea o operație. i-a tăiat calea tramvaiului și a pus frână ca să nu aștepte după o mașină. bine, e și moldovean, dar ideea de a te băga în fața monstrului de metal…
  4. patru. uitați-vă ce omor este pe partea cealaltă și acum uitați-vă câți bătrâni sunt în stație, că aveau treabă la ora aia.
  5. cinci. clasicul “da’ ce, bă, nu ai loc?”. ok. treci și dacă plânge că i-ai lovit mașina, arăți înregistrarea la poliție. tati, eu i-am dat două claxoane, el nimic, cineva trebuie să îl învețe o lecție.

Toți șoferii de tramvaie se pot recalifica lejer ca psihologi.

mad-max-rig

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

30 comentarii

  1. 5. Ce pretentii ai daca sarakia nu are 10 lei sa schimbe 2 becuri?

    171
  2. Da! Sau se pot recalifica ca vatmani.

    200
  3. In alte tari vatmanii si vătmănițele n-au atâtea mustrări de conștiință:

    https://www.youtube.com/watch?v=k8JUf_N5keY

    171
    • La noi exista poate 20-30 de tramvaie (in Iasi) si daca il lovesti pe unu, pana il repara dureaza luni de zile (costuri mari, asigurarea care incearca sa nu plateasca, piesele nu sunt in orice magazin auto). Cum crezi ca afecteaza compania de transport daca in fiecare saptamana bagi 5 tramvaie in service? iti dai seama ca exista presiuni pentru vatmani sa grijesti tramvaiul si locul de munca.

      50
  4. 4. Da, asa a devenit Iasi de ceva ani. Cand mai merg pe acolo direct tramvai. E mai lejer. Aia pe care ii vezi la coada vin din afara orasului mare parte. Desi ar putea parca si sa ia tramvaiul.

    62
    • Cum sa ia tramvaiul? Ai vazut ce aglomeratie este pe refugiul de tramvai?
      Unde crezi ca ar incapea si toti soferii + pasagerii din acele masini?

      71
    • Ca să renunțe la mașină in favoarea autobuzului/ tramvaiului, ar trebui cumpărate încă 100 de tramvaie și 100 de autobuze. Să pui trasee și prin zone ale orașului in care au apărut sute de apartamente, să circule la intervale rezonabile ( o cursă la o oră jumătate sau doua in zona metropolitană sigur e convingatoare) samd.

      41
  5. de ce sunt toti de IS???

    710
  6. 4. Cred că e și din cauza sărbătorii, proporția mare de bătrânei. (Daca e video recent). Stau și merg des cu transport public aici în Iași și în afara de duminică și acum cu sfânta, nu le văd atât de pline de vârstnici.

    75
    • E coada de kilometri la sfanta, se asteapta si 18 ore la coada, credinta si smerenia cer sacrificii. Am inteles ca si live-urile si tic-tocu’ la sfanta merg struna. Dupa lingerea moastelor, pelerinii se indreapta spre mall sa manance KFC.

      99
    • Abia astept ca voi astia care ati militat toata viata ca batranii sa stea acasa si sa plece doar in anumite intervale orare sa ajungeti batrani.

      Bine, nu mai aveti mult, unii dintre voi probabil maxim 10 ani.
      Chiar mi-ar placea sa vad ce parere veti avea cand ajungeti la 60 de ani si vin tinerii sa va spuna sa stati naiba acasa, ca doar viata vostra s-a terminat si nu ar trebui sa mai iesiti pe strazi.

      199
    • Da, Andrei, cand voi fi batrana imi voi reseta prioritatile. De exemplu, sa stau 18 ore la coada ca sa ling moastele. Este o chestiune arzatoare care trebuie rezolvata.

      815
    • @Deea, nimic din ce spui tu nu are valoare.
      Ani de zile prioritatea ta a fost sa pleci din tara, ca sa poti sa le oferi copiilor o viata mai buna. Si cand in sfarsit ai reusit sa pleci, ai avut surpriza ca nici in Occident nu umbla cainii cu covrigi in coada.
      Ti-a dat seama ca problema esti tu, nu cei din jur, si ai decis sa te intorci fara sa iti mai pese de viitorul copiilor nici cat negrul sub unghie.

      Asa ca scuteste-ma cu prelegerile tale.

      PS: vizitele la Sf. Parascheva sunt o singura data pe an, in aceeasi data in fiecare an.
      Nu este ca si cum cei care sunt deranjati de aglomeratie sunt luati prin surprindere.
      Nu-ti convine… planifica-ti un weekend in afara orasului sau pur si simplu alege sa faci activitati in zone in care poti ajunge pe jos.

      119
    • Eu nu stiu daca apuc pensia, dar in caz ca da, abia astept sa ma duc la bazin dupa ora 10, nu ca bosorogii aia care vin la prima ora doar pentru ca nu au somn.

      43
    • Sfânta în restul anului se plictisește de singurătate. La fel și cei care blochează linia de tramvai. Vor să schimbe o vorbă cu cineva sau cu mai mulți oameni în același timp.

      02
  7. Noul joc pt vatmani si soferi de autobuze publice: fa poza la prima masina din fata ta care blocheaza transportul public. Trimite poza la politie sa ii dea amenda acasa.

    Sigur scoti 10 pe tura. Iti platesti singur salariul.

    Glumesc, nu exista legi pt asa ceva

    181
  8. Se bagă ei și la treceri de cale ferată ,crezi că le e frică de un amărât de tramvai?

    150
  9. Daca vede nea Mircea articolul nu te mai cheama la nationala

    180
  10. 3 a depasit coloana prin stanga, in fata tramvaiului ca sa faca mai apoi stanga.
    4 Zona Podul Ros este tor timpul aglomerata
    5 are pe dreapta in 20 de metri parcare unde sa se retraga.

    40
  11. stati asa: la 3, sunt din Iasi, la coborare de la Copou, parca pana in 2001 era interzis sa mergi pe linia de tramvai, dar dupa 2002 legislatia permite chestia asta, nu? sina de tramvai este asimilata benzii respective, nu?

    20
  12. O sa salvez filmarea de la punctul 4 si o sa o arat tuturor celor care nu inteleg de ce in multe orase din Romania nu se poate renunta la masinile personale daca nu se schimba nimic fundamental in transportul in comun.

    Sa ne imaginam ca toate masinile alea erau lasate acasa si pasagerii se inghesuiau pe peronul ala de tramvai. Oare unde intrau toti?

    84
    • Dacă una dintre benzile alea două pe care stau mașinile mai mult decât merg era transformată in bandă de autobuz, mai intrau o parte și in ăla, care, dacă nu e trafic vine mai des. Nu știu câte șosele cu două benzi pe sens sunt in Iași, dar in București sunt destule pe care ar merge băgata o banda de autobuz (pentru 381 ar fi loc pe tot traseul). Oricum, dacă cu mașina s-ar face triplu față de tramvai sau autobuz, am avea mai puțini speciali in mașini si, implicit, mai mult aer curat pentru toți.

      14
    • @Lia, poti sa faci si 20 de benzi pentru autobuz. Tot nu ajuta la nimic daca nu ai suficiente autobuze.

      Luam ca exemplu filmarea de mai sus…
      Nu avem benzi de autobuze, dar avem linie dedicata pentru tramvai. De ce nu se aduc suficiente tramvaie ca sa preia toti pasegerii?
      Raspuns: pentru ca regiile/societatile de transport in comun sunt subdimensionate si nu au suficiente vehicule pentru a prelua tot traficul de la orele de varf.

      23
    • Atunci hai să le dimensionam cum trebuie! Cu ce bani? Cu ăia din amenzile date șoferilor, dacă își face și poliția treaba!

      11
  13. În Brașov s-au creat benzi dedicate pentru autobuze în vara asta. Cu tot cu ras asflatul vechi(era bun, dat e an electoral), cu trasat dungi, etc.
    Nici dracu nu le respectă.
    Oare cum ar fi să-și facă miliția treaba în loc de pensat și stat în turiș cu radarele? Sau mai rău, să apară un sistem automat de emitere a unor felicitări scrise pe care contravenienții să le deconteze la fisc?

    10

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.

1. Linkurile utile în context sunt binevenite.
2. Comentariile asumate fac bine la blăniță.
3. Șterg comentariile care îmi strică buna dispoziție.
4. Nu fiți proști, agramați sau agresivi la primele 50 comentarii aici.

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG, de la Finestore, de la PORC sau de la Aceeași Mărie.