Mesajul de mai sus e primit de un restaurant muncit. Genul de local care e constant în toate topurile din orașul localului, fără să aibă spate, fără să facă mizerii, doar cu o echipă muncitoare și inimoasă.
Hai să facem un exercițiu, că nu pot să spun eu ce-au discutat, că nu au discutat, localul respectiv e plin și fără reclamă la Radio Guerrilla, ce credeți că voia Andreea, Content Manager la Guerrilla să discute cu cineva de la local? Voia să îi felicite pentru că fac treabă bună? Voia să le dea o diplomă pentru că rup pe lifestyle?
Și acum puneți în perspectivă și zvonurile despre apucăturile de pișcotari ale lui Dobro și Mihaiu și gândiți-vă câte din recomandările radio-ului sunt pe bune și câte sunt rezultatul mailurilor de acest gen.
Probabil ca vroiau sa puna bulina cu Avanpost Radio Guerrilla: https://www.guerrillaradio.ro/avanposturi/
Cine ar vrea o bulina cu Avanpost PSD pe afacerea lui?
@Anton: esti intr-o grava eroare. nu e psd. e tariceanu.
https://www.mirror.co.uk/travel/uk-ireland/hotel-sends-shamed-blogger-massive-11894263
Nu-i vad sa se duca la vreun local uitat de Dumnezeu. Se duc acolo unde lumea stie deja localul si in felul acesta tot ei, radioul, au mai mult de castigat.
Oare câte initiative de acest gen au fost mai de ajutor persoanei cu afacerea si mai putin radioului?
Banuiesc ca si tu cand vrei sa-ti cumperi ceva sau sa faci o asociere, mergi la aia de la coada clasamentului ca sigur a din cauza nesansei nu a altor factori.
Nu stiu care e restaurantul, dar banuiesc ca ambele branduri (adica ei si Guerrilla) targeteaza oamenii mai educati si se considera premium. Drept urmare nu vad care e problema ca se incearca asocierea lor… sa primeasca si Dobro niste sarmale daca tot despre asta e grija unora.
Daca e sa vorbim strict de “afaceri”, inchidem subiectul. Daca vorbim de localuri bune, cu mancare de te lingi pe degete si vrei sa faci programul asta cu bune intentii, sunt o mie de moduri de a face asta altfel.
“In drum spre radio/sala/casa vad de fiecare data coada pe strada X si vad multi oameni care mananca. Intr-o zi m-am oprit, am mancat si mi-a trezit amintiri de mancarea de la mama acasa.”
1. Ii faci un bine unui om, chiar daca are deja coadă la local
2. Audienta ta vede ca tu (radioul) recomanzi localuri nu chiar atat de mari precum: la mama, city grill, etc. Si crede-ma ca sunt multi care isi comanda in drum spre casa mancare, pt ca n-au timp sa gateasca. N-ai idee ce mult poti ajuta oamenii astia.
vax, niste „sarmale” peste bot, poate.
Asta da, „donez si eu 2 litri”.
@vax: …..daca si Guerrilla are ca tinta publicul educat….plm….
Nu sunt din PR sau advertising insa mesajul ala mi se pare ca arata foarte ciudat, un stil telegrafic care nu ar trebui sa aiba loc in afaceri ci mai iute pt FB sau youtube, in limita de 15-19 ani.
Pachetul meu de aplicatii la joburi include CV si scrisoare de intentie.
Multe persoane de HR au spus ca „nu se mai poarta” scrisoarea de intentie.
Sau, cel mult 2 paragrafe, ca „nu mai are nimeni timp sa citeasca”.
Da, ai dreptate, numai că nu. Că tot ce îți dorești, când primești, jde mii de mailuri/zi, să spună unul ce vrea după 7 paragrafe. Mi se pare ok mesajul, spui cine ești, ce vrei în mod generic și cauți date de contact pt persoana potrivită ca să intri în detalii. Cum trebuia să fie?
stai linistit, a trimis inclusiv la bloggeri
Mie mi se pare un mesaj de lemn, dar soft.
Vor să își lipească imaginea de cea a restaurantului.
Dacă e mutual, nu văd nimic rău în asta.
Bergenbier sponsorizeaza fotbal. Alcoolul nu are nimic de a face cu sportul de performanță. Și nimeni nu vede nimic problematic aici.
bergenbier sponsorizeaza fotbal fiindca alcoolul e pentru suporteri, nu ptr sportivi, to each, its own
Da, de aia nu ai bere pe stadion, se știe că suporterii adevărati stau acasa si se uita la meci band bere. Apropo de asta, cat de legal este ca in timpul meciului poliția sa nu ii dea voie unui proprietar de magazin sa vândă alcool. Poliția din cate stiu eu nu are atribuții în ceea ce privește funcționarea unui magazin. Poate ma lămurește cineva
Tamaș, Semeghin…
@unu de la bloc
Sunt hotarari ale consiliului local. Este interzisa vanzarea de alcool pe o anumita raza de locul unde sunt manifestatii, demonstratii, competitii sportive etc
@Adrian O.
Semeghin e cu vinul. „Semeghin spaima sticlelor de vin”
Din comentarii existente (si sigur cele viitoare) observ ceva foarte trist: tara asta nu are nici o sansa in afaceri la mentalitati din astea” da ce ba, am eu (patronu) / aia (restaurantu) nevoie de guerilla ?” si mentalitatea asta gresita de batjocora, de conservare.
Acolo se pot lega niste relatii benefica ambelor parti, restaurantu poate avea niste reclama…chiar daca au clienti si o duc bine. Reclama nu strica, d-aia baga Samsung 1 miliard anual.
Din pacate mentatalitatea asta e in toata eurpoa, chiar si japonia, motiv pt. care nu mai inoveaza in nimic. Tot americanii sunt in top, ca aia sunt deschisi la discutii. Am observat pe piele mea cum e sa discuti cu americani si cum e cu europenii, diferenta enorma de mentalitate.
ai înțeles tot. bravo. fix asta am zis, că nu are nevoie de reclamă.
Guerilla E UN CACAT, si nimeni nu trebuie sa le-o suga, raspunzand la e-mail-uri de cacat.
„Va rugam sa ne dati contactul pentru ca…”… suna aproape a amenintare.
Stii ce, Andreea, ia mars in mortii ma-tii!
Iar daca in viitor aud ORICE naspa despre ORICE legat macar tangential cu business-ul meu, te caut si te bat de te caci pe tine.
FMM Guerilla.
Inca nu i-am rupt muia „guvernatorului”, ca era cu familia cand l-am vazut ultima data, si parca nu facea sa-i fut o palma la ureche de fata cu nevasta.
Mailul ala eu il citesc ca pe o amenintare. Adica, daca nu platesc taxa de protectie, incep sa manance cacat despre business-ul meu.
Ori „Andreea” isi mai analizeaza capacitatea de a scrie un e-mail, ori… daca amenintarea e pe bune, sa se astepte ca poate unu’ nu musca mizerii, si-i rupe capul.
@sfatuitoru Samsung nu asteapta sa i se vanda reclama ci cumpara unde au nevoie in functie de campanie si target. In momentul in care ajungi intr-un punct ceva mai sus incepi sa iti selectezi clientela si nu te mai intereseaza o campanie care se adreseaza tuturor.
Americanii traiesc cu impresia ca sunt viitori milionari, isi asuma riscuri constant si isi traiesc viata pe credit. Daca iei in calcul datoria la banci americanul de rand e mai sarac ca un roman care traieste si munceste in romania.
M-am intors sa ma explic putin.
Cand spui: „Da-mi adresa ta de e-mail, ca te caut eu”, pentru mine suna agresiv.
Cum NU ar suna agresiv?
„Acestea sunt datele noastre de contact, si puteti sa ne cautati oricand doriti. Doar sa luati in calcul ca aceasta campanie expira in data de …. Daca ne cautati dupa, nu va vom mai putea servi.”
Suna altfel, nu credeti? Il pui pe client in pozitia de forta.
De fapt, nu spun nimic nou. ORICE vanzator cu putin creier in cap intelege asta.
„Da-mi o persoana cu care sa pot discuta.”
SA MORI TU! Dar cine p*&A mea esti tu!?
Cine cacat te crezi, ba „dobro”? Ca aia e doar o sageata, clar.
Cine mortii ma-tii te crezi, ba „guvernatorule”? Data viitoare iti dau un bobarnac la ureche, sa intelegi cine esti, pagalule.
Voia sa-i promoveze pe Radio Guerrilla. Unde e problema?
Or fi devenit un fel de TripAdvisor Guerillistii astia.
„Consultanții Radio Gherilă vă prezintă top 10 din această săptămână restaurante cu giveaway , incercate chiar de ei „
„Top 10 din această săptămână restaurante cu giveaway , incercate chiar de ei“, iar note acordate in urma „discutiilor” avute dupa ce au trimis e-mail-uri.
Ai inteles, ba „sfatuitorule” din comentariul de mai sus, care e treaba?
–
Iar daca ai putea sa nu o mai sugi americanilor, ai fi putea deveni ceva mai decent.
avanpost radio guerilla este de fapt avanpost psd, eu așa îi asociez în ultima vreme. guerilla = fani psd și de aici mai departe
https://www.youtube.com/watch?v=hyHSLxmYRAo
„binili invinge” cu o ciorbita moca nu pe stomacu’ gol
Cam asa se începe, cred ca e o practica generala, pe un cunoscut l-au înnebunit cu telefoanele Forex-ul si plasări de bani, degeaba ii ruga sa-l lase în pace ca nu-l interesează, parca vorbea cu pereții, a ajuns sa-i înjure și tot nu se lăsau
de forex scapi usor. Cand te suna le zici „de cand am castigat la loto ma sunati toti”. Aia cred ca au prins pont. inCep sa iti zica ce si cum. le zici ca mai mult de 100 000 EUR nu bagi ca vrei sa vezi cum merge si mergi pe bani marunti. Ala e target-ul lor pe 100 de luni. Apoi ceri detalii si cand iti zic din carti esti dispus sa cresi la 500k sau 1m. aia lesina, dupa care se prind ca ai facut misto grav de ei si te baga pe black list. cu 5 min de sidcurs de castigator la loto, am castigat 6 ani de liniste.
Aaa, deci asa se zice „da-ti si voi o ciorba?” cand lucrezi la radio?
vreți să fiți in baza noastră de date?
nici eu n-as da in mailul de intro detalii sau “uite pisi astea sunt conditiile..”
fata a cerut sa vorbeasca cu cineva relevant si a dat mesajul asta copy paste la toti ca se grabea sa linga un proseco cu discount la vrun’ avanpost
Avanpost radio Guerilla, Avanpost radio Guerilla, Avanpost radio Guerilla, Avanpost radio Guerilla, nu că ar face spam, seo și toate cele.
După ce l-au lins in cur pe dragnea ma mir ca nu le este jenă să trimită astfel de scrisori.
Cred ca trebuia sa mai zica de 2-3 ori Avanpost Radio Guerrilla ca sa ii convinga
soc dupa articolul asta sa vezi intersectia dintre publicul cititor de zoso si ascultator de guerrilla
Da cine dracu mai asculta Guerrilla?
Mno, hai ca m-am enervat. Nimeni, dar ABSOLUT nimeni nu zice nimic de typo-ul ala de la final „despe proiectul nostru”? Ce dracu, sa avem niste standarde, daca suntem PR-iste infometate, totusi…