premiile abonamentului capital

Sunt tare curios de o chestie. Nu, nu de costul abonamentului anual la revista Capital (am găsit în cutia poştală o scrisoare de 3 pagini în care mă îndemnau să mă abonez prin sms, fără să îmi spună şi cât costă abonamentul), şi de ce o să se întâmple dacă nu mai apare. Nu. Pe mine altceva mă intrigă.

Capital e o revistă economică. Publicul ei ar trebui să fie format din oameni educaţi, cu putere de cumpărare medie sau peste medie (mai pe româneşte, nu e citită de studenţi şi sărăntoci). În cazul ăsta, poate cineva să îmi explice logica premiilor de 500 lei? Tare curios să ştiu cum speră ei să stimuleze abonamentele cu un ceas de 100€ sau cu un dvdplayer de 300 lei, mai ales în zona cititorilor cu un iq peste 50. S-a gândit cineva mai adânc la asta sau au făcut un barter cu rămăşiţele de la altex şi gata?

Şi, desigur, premiul cel mare, o maşină de de 14.000€.

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

20 comentarii

  1. Asa e cind stai in turnul tau de fildes si pierzi contactul cu realitatea, marketingul trebuie sa tina cont de pulsul societatii, altfel nu faci o investitie, ci un cadou

    00
  2. Promotii de criza , cu produse luate la barter :P , stai sa vezi cand o sa se dea premiu cate lama de Orbit :P

    00
  3. Cuvântul cheie în fraza „Publicul ei ar trebui să fie format din oameni educaţi, cu putere de cumpărare medie sau peste medie (mai pe româneşte, nu e citită de studenţi şi sărăntoci)” este „ar trebui”. În realitate, este format preponderent din studenţi, secretare şi biznismeni oanăbi. Un fel de Libertatea economică. Aşa că 500 de lei e în target.

    00
  4. Lamele orbit sunt pt emo?

    00
  5. @Vanghelie sunt pentru cine vrea sa miroasa frumos sub brat :P

    00
  6. E criza bre…De unde bani de premii…?

    00
  7. @ Itmadness – aia e faza cu respiratia care ingheata simturile?

    00
  8. E criză…

    00
  9. Si totusi studentii au reducere 50% . Si eu am castigat modelul ala de dvd-player. Din pacate nu stiu care e targetul lor.

    00
  10. Am castigat acum 2 ani un dvd player la promotia respectiva si am murit de ras cand a sosit marele premiu: un dvd-player fara divx model extrem de vechi,gros,penibil,mirosea a vechi cutia,avea peste 5 ani vechime modelul,era atat de mare si obsolete incat l-am donat instant la primul semafor unuia care a incercat sa-mi spele geamurile.

    00
  11. NOU
    #12

    nu cred ca isi ridica cineva premiile oferite de Capital (in afara de masina) pentru ca nu se merita efortul

    00
  12. De acord. Capital e o publicatie „subtire”, care nu mizeaza pe analize si fenomen economic, ci pe articole scurte, monden si actualitatea asa cum se vede ea de la firul ierbii. Perspectivele macro sau analizele de relevanta business, nu exista. Nici nu e nevoie. E o publicatie care si-a construit performanta pe baza unui target care nu este racordat la alti poli de informatie economica. Cititorul de „Capital” nu citeste de regula si alte publicatii economice.

    Premiile Capital au fost intotdeauna in acord cu targetul.

    00
  13. Capital e Libertatea economică. Îl mai citesc când trebuie să călătoresc cu trenul, dar în ultimii ani e din ce în ce mai subțire și mai prost. Plus că a trecut și la dimensiuni de tabloid.

    00
  14. Capital nu e ZF. Dupa implementarea noului format mai compact al revistei, ei chiar au declarat ca tintesc studentii.

    Studentii nu sunt ciurucuri. In orice carte de marketing pe care o citesti afli despre importanta crearii unei relatii cu consumatorul inca din tinerete. De asta dadea ING 30 RON studentilor care-si faceau card. Si de asta celelalte banci au pachete speciale pentru studenti. Sau retelele de telefonie mobila.

    Nu tot ce poarta cuvantul economic in titlu trebuie musai musai sa fie citit de CEOs, CMOs, CFOs, PLMs ETCs.

    00
  15. Analogia cu banca era un argument al faptului ca si reclama adresata studentilor are rolul ei. De aceea si publicitatea in reviste adresate (si) tinerilor este utila, nu doar cea target-ata pe executivii de top.

    00
  16. in vremea studentiei, il foloseam pentru referatele de la Economie mondiala. intre timp Capitalul si-a scazut destul de puternic calitatea articolelor, iar din ultimii 2 ani mi se pare ca articolele lor ar putea bine mersi sa stea pe evz, la sectiunea economic, fara a mai irosi energie sau hartie.

    00
  17. ba soso..ce desptept esti frate!! cum plm nu te-au luat astia analist sau director inca (ma refer la publicatii gen Capital), ca vad ca te pricepi mai bine ca toti prostii aia de acolo???:)))
    Citeste prietene comentariile lu al de Agasatu si Radu si revizuieste-ti neglijenta (stupida) analiza

    00
  18. indeed, capital sucks, nu-mi imaginez ca oamenii care au ceva bani stransi sau incearca investitii, ori au salarii din care sa isi permita sa puna deoparte pot gasi acolo ceva interesant.. Eu una il citeam pe cand habar nu aveam cu ce se mananca termenii aia de acolo, insa cand chiar am vrut sa ma interesez si a inceput sa conteze sa inteleg unele lucruri ca sa pot face niste investitii, am uitat de capital, nu mai aveam ce sa citesc interesant acolo. majoritatea articolelor sunt pt. oameni cu minime cunostinte economice si atat.

    dupa ce am citit postarea ta, am dat o fuga pe acolo, zic hai, poate s-a schimbat ceva pe capital. mneah, citeste articolul „Unde ne investim economiile în 2010” si ai sa vezi ce target au…foarte superficiali.

    00

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG, de la Finestore, de la PORC sau de la Aceeași Mărie.