De prea multe ori șoferii uită unde sunt și în ce sunt și așa apar accidentele

Mă uitam la filmarea asta, într-o zonă unde de 2 luni se întâmplă accidente zilnic.

E știut și cunoscut că șoferii de autorulote sunt imbecili. Pentru că așa sunt ei și pentru că uită că sunt într-un vehicul care nu este la fel de ușor de manevrat ca un turism. Nu avea ce căuta pe banda a doua.

La fel, motocicliștii, alți isteți, probabil nu cunoșteau drumul sau naiba știe ce s-a întâmplat, nu și-au dat seama de complexitatea curbei sau a serpentinei și au greșit. Probabil autorulota stătea în curul lor și iată accidentul. Nici ei nu aveau ce căuta pe banda a doua.

E ușor să zici „hai că ne descurcăm”, dar nu te mira că s-a întâmplat. Că de aia se întâmplă.

Also, nu mai stați în fundul mașinii din față pe serpentine!!!! Lăsați minim spațiu de 1 mașină între. Îi moare motorul, îi pică ambreajul, nu vreți să vină peste voi.

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

73 comentarii

  1. In serpentine stai la aspiratie ca sa il depasesti imediat cand se termina curba, n-ati invatat nimic din F1 :)

    Comentariu apreciat.3536
  2. NOU
    #3

    serpentinele de la Măcin, acum 10 zile, curbă la dreapta, coborîre; ce stăteau înfipte sub parapetul de metal, pe partea stîngă, de ziceai că-s parcate? eg zact, 2 „mobre”, una albastră ș-alta roșă…

    Comentariu apreciat.5315
  3. Pai și dacă lași spațiu de o mașină între mai vede șoferul din față flashurile pe care le dai ca să se dea la o parte?

    Comentariu apreciat.884
    • Daca lasi spatiu de o masina, vine un „sofer profesionist, nu ca astia care lasa spatiu, de weekend” si se baga acolo de forteaza pe toata lumea sa franeze si spatiul ala de franare s-a dus pe pustii, pentru ca, din nou, unii sunt doar dobitoci, nu mai conteaza ce conduc.

      Comentariu apreciat.1603
    • Adevărul este că de lași un pic de loc se bagă un dobitoc.

      Comentariu apreciat.890
    • Strict din punct de vedere logico-metafizic și venind de la un non-șofer și neîncercând să fac pe nimeni în nici un fel DAR. Dacă nu lași spațiu că se bagă un dobitoc și stai în locul teoreticului dobitoc atunci nu devii chiar tu… nush, nu vreau să insult pe nimeni dar știți ce zic?

      Indecis. Tu ce zici?2923
    • @Liviul
      Logic ar fi să păstreze distanța regulamentară între vehicule că nu de proști au băgat-o ăia în legislație.

      Nu are nicio treabă cu logica, e doar ambiție. Dacă nu știu să depășească, nu vor să depășească sau merg la consum, nu lasă nici pe alții. Mai bine fac trenulețul și dacă vrei să depășești mai și accelerează. Și cănd merge așa se relaxează pentru că e oarecum protejat și în față și în spate. Nu se mai uită în oglinzi pentru că stiu că sunt cârnați și au impresia că nu o să mai vină niciun șumahăr din spate.

      Fac toți pe polițiștii la volan și nici nu realizează că boul ăla care depășește regulamentar sau nu, nu o să stea după ei și o sa forțeze, întotdeauna. D-aia avem accidente.

      Uită-te ce e în comentarii, plin de ambițioși.

      227
    • @Octavian – stii ca distanta minima intre doua vehicule nu este stabilita legal, nu (adica X metrii intre cele doua masini) ?? ;-)

      Art.51.
      Conducătorul unui vehicul care circulă în spatele altuia are obligaţia de a păstra o distanţă suficientă faţă de acesta, pentru evitarea coliziunii.

      103
    • ”Pe vremea mea” cînd 95% erau Dacii care prindeau suta doar pe rîpă în jos era regula de păstrat 40 metri de siguranță.

      120
    • @ marinel am avut si eu o ,,zambetul lui Iliescu”. La cat de predictibila si eficienta era o frana de Dacia refacuta complet cu piese originale 40 de metri era rezonabil pentru a evita accidente. Prindea 130 kph in 1-2 minute pe autostrada si oprea cum dadea Cel de Sus.

      72
    • @A
      Cu ”zîmbetul lui Ilici” am făcut cunoștință la vreo 5-6 luni după ce a apărut modelul. Mi-a tras una în dos de i-au căzut toți dinții, că erau 2 perechi tinere, șoferul cu mîna pe bulanul gagicii și se țineau umbră după mine de nu reușeam să-i văd numărul de înmatriculare. Și la o trecere de pietoni unde s-a aruncat unul în fugă, cînd frînele de Golf ”înghețau”, s-a produs inevitabilul…

      150
    • @Adib

      M-ai prins, nu sunt la zi cu noua legislație, dar cănd am făcut școala era.
      Faptul că acum vă lasă să apreciați distanța în funcție de viteza pe care o ai e o mare prostie. Ca să poți face asta in mod decent trebuie să știi puțină fizică, matematică și să găndești logic. Ceea ce nu e cazul la majoritatea șoferilor romăni.

      Și o să-ți enumerez cățiva factori: cauciucuri, vreme, încărcarea mașinii, puterea motorului, tracțiunea (fața/spate), viteza ta, viteza celui din față, viteza celui din spate, iepurele care-ți sare în față și prostul de la volan. I-ai pe toți și vezi cam câte posibiltăți ai sa frănezi din „aspirație” în timp util fără să provoci un accident.

      Sunt o parte din factorii care te fac să conduci preventiv. Pe majoritatea ii bate logica, ce să mai vorbim de fizică.

      Cu comentariul tău nu ai făcut decăt să-mi confirmi că ești unul dintre ambițiosi.

      Ce am scris în comentariul anterior sunt chestii întălnite în trafic, nu-mi dau cu părerea de pe canapea.

      Dacă asta e tot ce ai reușit să extragi din comentariul meu, îmi pare rău pentru tine. Era să fiu aruncat în câmp de N ori de șoferi care nu sunt atenți în trafic. Sper să nu dai peste vreunul sau măcar să ai reflexe bune.

      121
    • Rareori nu s-a întâmplat ca atunci când am lăsat distanța aia de o mașină între mine și ăla din față să nu intre altul acolo. Dar na, de aia o și las, să aibă prostul loc să se replieze.
      Însă nu mai departe de acum două zile am simțit pe pielea mea ce înseamnă să nu existe distanța aia. Am depășit niște melci și pentru că mai aveam timp și spațiu am zis că mai trec și de duba din față. Cei care vreți să menționați ceva de depășirea coloanei, mai citiți încă o dată codul rutier. Când am ajuns în paralel cu duba, șoc și groază: era lipită de bara unuia din față. Să frânez și să mă bag în spatele lui nu era o opțiune, am mai avut experiența asta, și am constatat cu groază că a frânat și ăla pe care-l depășeam, lăsându-mă fără posibilitatea de a intra în spatele lui și dându-mi posibilitatea de a intra în el. Așa că am continuat, dar se termina linia discontinuă și urma curba. Dacă n-ar fi fost lipit de bara ăluia din fața lui, totul ar fi fost curat și legal. Așa, a trebuit să termin depășirea și a dubei dar și a mașinii de care era lipită, în condițiile în care mă apropiam de curbă și apăruse mașină pe contrasens. Toate astea s-au petrecut în câteva secunde. Am intrat la loc cu două lungimi de mașină înaintea celei de pe contrasens, care a trebuit să frâneze ca să pot să mă repliez.

      40
  4. Comentariu ascuns de spiriduși!
    [Click aici]

    Comentariu nasol. 12116
    • Nu cred ca trebuie sa fi inginer ca sa-ti dai seama ca pentru a facilita urcarea autoturismelor pe un drum in rampa, cu un unghi foarte ridicat, ai nevoie de ……….serpentine

      Comentariu apreciat.693
    • @VuAd sau de tunele si viaducte(da’ noi nu stim d-astea, ca e grele). Au turcii niste drumuri drepte care urca in panta si cate 20-25 de km la un grad de inclinare de 4-5%… dar p-acolo au si tunele(e.g. Tunelul Zigana are „doar” 14.5km). Deci da, drumul drept ar trebui sa fie baza(ma rog, mai ocolesti unele obstacole, dar nu consider o problema curbele cu unghi larg pe care pot sa le iau cu viteza legala de 110 km/h, curbe care urmeaza traictoria de clotoida). Dar pentru asta trebuie ingineri care sa faca poduri si tunele. Noi n-avem asa ceva. Uita-te la podul de la Braila cum arata, ca se toarna asfalt pentru a 4-a oara si abia a trecut un an de la inaugurare.

      Indecis. Tu ce zici?2323
    • @heto .. asfaltu ca asfaltu dar am vazut mai nou ca l-au proptit un pic. inca un an si devine semisuspendat.

      100
    • @heto
      Nu constructorul podului e de vină, ci subcontractorul care a turnat asfalt ieftin, cu filler care se topește la 50-52 grade, că ăla de 76 e scump și nu-i rămîne de schimbat parcul de gipane al famigliei besediste.

      181
    • acolo e un kkt de deal. mergea tăiat, dar cine să o facă?

    • hai sa va dezamagesc eu.

      nu e asa simplu, faci drumul drept, faci tunel, tai dealul.

      panta aia trebuie sa o faci cat de cat constanta si nu poti trece peste o anumita valoare. daca terenul este in valuri inseamna sa muti cantitati enorme de pamant dintr-o parte in alta.

      tunelul nu e cum credeti voi, intra 2 prosti cu un tarnacop in perete aici si ies saptamana viitoare pe partea cealalta. trebuie sa stii exact ce ai nevoie nu acum, ci peste 50 de ani, ca sa il faci de dimensiuni potrivite. pe langa tunelul principal iti mai trebuie cateva, pentru servicii, urgente, trebuie aerisiri, trebuie sisteme antiincendiu, sisteme de iluminat si comunicatii, sisteme de drenare si canalizare. toate astea vin cu echipamente specifice si camere tehnice pentru fiecare dintre ele si in final, in exploatare cu angajati permanenti.
      ah, pasajul unirii, ala recent renovat, tot un „tunel” e. parca nu e asa simplu, nu?

      sa tai dealul iarasi nu e „sapa”. depinde de sol si de subsol. ati uitat bucata aia de A10 care se tot surpa si pana nu au bagat piloti de i-a luat dracu nu au rezolvat?

      evident ca POATE fi facut si asa…
      dar dupa aia, la final, tragi linia si numeri banii. si tot aici in comentarii o sa gasim istetii „cum de in romania un drum de 20 de km intre deleni si valeni costa 2 miliarde?” pai ati vrut tunel ca sa mergeti drept ca viraje nu stiti sa luati.

      Indecis. Tu ce zici?273
    • @theblack: pai am zis ca noi nu stim d-astea, ca e grele. Da iete ca turcii(aia de care radem noi ca au econmia praf si inflatie 70 la suta pe an) au sute de tunele si poduri, facute ca la carte(si cine n-a facut macar 500 de km pe drumurile lor, va rog sa va abtineti, ca nu aveti cum sa intelegeti. De cum ai trecut din Bulgaria in Turcia vezi diferenta(sa nu zic cum o simti cand treci din Turcia in Bulgaria, si cum plang pe Valea Prahovei cand vin spre casa… cu binele te obisnuiesti repede). Si croatii au facut, si slovenii, nu mai zic de austrieci, italieni, francezi, nemti si elvetieni… Zic numa’ de d-astia desculti ca noi. E rusine ce avem noi pe Valea Oltului si pe Valea Prahovei. Ce avem noi nu le poti numi drumuri, alea sunt poteci. Si daca vorbim de bani, gandeste-te cate ore se pierd in trafic pe cele doua vai, cat combustibil si cati nervi si o sa vezi ca 2 miliarde pentru un drum de 20 de km intre valeni si deleni se recupereaza in 2 ani…. Ori noi stam asa de 25 de ani(nu pun ce era inainte de 2000, ca nici masini si nici trafic nu era, sa conteze atat de tare).

      20
    • @Heto: facute ca la carte precum cladirile alea prabusite la cutremurele lor?

      00
    • @punKreas: ai aia 500 de km facuti prin Turcia? Pai daca nu-i ai, de ce vorbesti? Doamne fereste sa ne loveasca pe noi doua cutremure, unul dupa altul, cu magnitudine de 7.8 si 7.5 pe scara Richter ca cele din Turcia, sa vezi ce bine am construit noi blocurile. Vorbesti de cutremurele respective de parca ar fi cele de le avem noi saptamanal in Vrancea… Si la cutremurul respectiv nu s-a prabusit niciun pod, nu s-a prabusit niciun tunel(nici macar alea facute de romani acu’ 2000 de ani), la noi, la Budila, s-a prabusit podul dupa ce a trecut trenul pe el…

      11
  5. ca probabil cel putin unul dintre cei implicati este de o prostie infioratoare este indubitabil.

    totusi eu ma intreb de ce nu aveau ce cauta pe banda 2? sunt 2 benzi pe sensul respectiv, linia este intrerupta.

    Indecis. Tu ce zici?1331
    • Sunt unii care conduc zilnic turisme, își închiriază autorulote, uită ca astea au un gabarit puțin mai mare ca un turism și conduc ca descreieratii. Ca mnah, e închiriată pe o perioada de timp, vrei sa bifezi cât mai multe locații și mergi ca tembelul, ca doar nu ti-ai inchiriat autorulota sa ai unde sa îți prăjești un ou când stai în coloană pe DN1 sau pe Valea Oltului. E o diferenta cam mare între cele doua categorii când vine vorba de stabilitate, distanta de frânare s.a.

      Comentariu apreciat.413
    • Problema e ca la noi in tara sunt multi soferi obisnuiti cu masini sport puternice gen opel astra g caravan sau passat b6.5 si cand se urca in autorulota o conduc cu aceeasi sportivitate ca e tot diesel. Ala cu autorulota pe banda a doua sigur depasea ceva pe urcare cum a vazut la profesionisti.

      Comentariu apreciat.482
    • cum zice Eu, autorulota nu e așa de ușor de manevrat.

    • Din gimnaziu și pînă la covrigul rulotei deja au uitat chestiile alea de fizică cu verticala centrului de greutate și forța centrifugă.

      73
    • @Marinel: tu presupui ca de aia s-au prins vreodata fizica elementara.

      90
    • in filmare vedem doar o autorulota oprita si o motocicleta rasturnata.

      nu avem nici o informatie concreta referitoare la ce s-a intamplat acolo.

      este posibil ca cei 2 sa se fi aflat in depasirea perfect legala a unui autovehicul lent care se deplasa la fel de regulamentar pe B1 si care acum nu se mai afla acolo? este… deci repet intrebarea. de ce nu aveau cei 2 ce sa caute acolo?

      Comentariu apreciat.304
  6. Macar exista parapetii aia de beton si nu intra pe contrasens la fiecare curba…

    Comentariu apreciat.560
  7. Asta pentru ca nu exista „soferi de autorulote”. Exista doar soferi de masini normale care cel mult o data pe an conduc o autorulota. Ca nu cred ca este cineva care sa foloseasca rulota in viata de zi cu zi ca sa faca naveta la serviciu sau sa-si faca cumparaturile de la mall. 99% din cei pe care-i vezi conducand rulote in august sunt obisnuiti sa conduca masini obisnuite. Multi dintre ei (mai ales aia care au rulota atasata la masina normala) intra pe „pilot automat” si uita ca au rulota in spate. Am patit cu unul intr-un giratoriu, i s-a parut ca poate tasni in fata mea si poate ar fi functionat daca nu avea si o magaoaie agatata de cur.

    Comentariu apreciat.601
  8. As miza pe faptul ca nu conteaza daca e cu autorulata sau cu turism, unii soferi sunt prosti si atat.Unii soferi doar se suie pe tine sau dau flash-uri aiurea sau fac cacaturi aiurea, doar pentru ca nu au luat niciodata amenda pentru asta. Unii soferi taie calea sau nu acorda prioritate pentru ca, din nou, au facut-o de 1000 de ori si nu au luat amenda/ramas fara permis. Nu conteaza ce conduc, sunt doar dobitoci.

    Comentariu apreciat.560
  9. eu sunt obsedata cu lasatul spatiului in fata, dar se tot baga idioti care au mania pinguinului in curul masinilor! apoi nu mai conduc in ritmul traficului si mi s-a repetat ca devin pericol public daca conduc incet! unde va grabiti?!

    Comentariu apreciat.573
    • Si eu las spatiu serios fata de masina din fata.
      Pe A2, pe B1 cateva masini imprastiate cu 90-100, pe B2 coloana cat vedeai cu ochii (minim 30 de masini) cu 110-120. Tot se gasea cate un destept care se chinuia sa mai depaseasca cate o masina.
      La un momendat un super destept a vazut el ca e liber pe B1 si s-a dus… pana a dat de o masina lenta si nu a mai apucat sa reintre in coloana de pe B2 pt ca eu eram exceptie cu lasat spatiu si el nu a fost pe faza.

      131
    • toata lumea comenteaza ca nu are nevoie de spatiu fata de masina din fata pana cand nu e un accident pe autostrada si un lant de masini franeaza de urgenta in fata! Si vezi si masina din spate ca nu ii tin franele asa ca trebuie sa mai lasi un pic masina sa mearga in fata. Si fix spatiul ala te salveaza sa nu se faca masina acordeon. Aia 10 m repede se fac 50 cm.

      50
  10. Eu cred ca b2 e pentru toata lumea. Era un filmulet pe youtube cu un tir pe autostrada care depasea alt tir. A venit un mertan furios ca trebuie sa astepte 10 secunde si a depasit tirurile pe banda de urgenta. Majoritatea comentariilor se plangeau de tirurile care se devanseaza pe autostrada, de ce o fac pentru 5 kmh in plus. Ca na, 5 kmh pe ora nu conteaza la 2000 de km de parcurs in mintea lor.

    Indecis. Tu ce zici?3021
    • Păi sincer, ăia care se plâng au dreptate. Depășirea e cea mai periculoasă manevră la condus, șansele să se întâmple ceva aiurea cresc exponențial în timpul depășirii. Cu alte cuvinte, nu e bine să ai 2 vehicule de 20 tone fiecare la 1m unul de altul timp de 1km, fiindcă un nene vrea să abiadepășească un alt nene care vrea doar să fie abiadepășit. Dacă viteza ta maximă e cu 5 kmh mai mare decât a mea, e ok, nu trebuie să mă depășești. Și fii atent, 5kmh la oră mai mult la 2000 km înseamnă, la o viteză medie de 100 kmh, care e extrem de ridicată, exact o oră. Una. 19 ore față de 20 de ore.

      Și da, b2 e pentru toată lumea care depășește. După ce depășești, indiferent cu ce viteză, repliere pe b1, că mereu vine cineva din spate.

      188
    • @Adrian: autostrada e pentru toata lumea. Atat timp cat nu le este interzisa depasirea, nu vad care e problema. Aaa, ca este frustrant, asta e partea a doua. Dar frustrarea ar cam trebui sa fie mai temperata atat timp cat tu platesti pe vigneta de 50 de ori mai putin decat o face un tir ;)

      Indecis. Tu ce zici?2413
    • @punkreas
      Tirul își scoate banii pe taxe (o mica parte i le platesc doar eu, altă parte tu, prin marfa transportata), dar eu nu, ies in pierdere că statul nu mi le scade din impozit ca cheltuieli.

      821
    • @Marinel: Irelevant in acest context. E 20+euro o vigneta anuala pentru turisme, ce deduceri vrei?

      96
    • Păi irelevant e motivul invocat de tine, că el plătește de 50 de ori mai mult ca mine și are dreptul să facă ce vrea, dar taxele alea el și le scade, eu nu.

      85
    • @marinel: nu am zis ca are dreptul sa faca ce vrea, dar are dreptul sa depaseasca pe autostrada ca orice alt autovehicul.

      64
  11. Daca las lungime de-o masina intre mine si-ala din fata, se baga doi intre mine si el

    Comentariu apreciat.541
  12. Vad ca nimeni nu spune nimic de faptul ca benzile de circulatie sint super inguste, ca pe marginea sint pomi netoaletati ale caror craci atarna peste drum si astia cu masini mai inalte trebuie sa îi evite intrand pe banda 2. O mare vina o poarta si administratorul drumului respectiv.

    10
  13. Si totusi „ce cauta pe banda 2” e o intrebare gresita in cazul asta. Nu avem context, avem un accident pe banda 2. Poate pe banda 1 era o caruta, un caine mort, un tirist oprit la pipi, un oltcit in viteza a cincea.
    Da, inteleg ca mult soferi de autorulote (si de orice) sunt jegosi, dar nu stim ca asta s-a intamplat aici

    Comentariu apreciat.448
  14. Zona Persani- Vladeni este un fel de Triunghi al Bermudelor. S-a incercat explicarea numarului mare de accidente cauzate chiar de anomalii magnetice care scad IQ soferilor cand trec prin zona.

    Comentariu apreciat.321
  15. Mie mi se pare excelenta ideea ungurilor cu semnele de pe autostrada care iti indica la ce distanta safe sa stai fata de vehiculul din fata (la 2 parca).

    10
  16. Oamenii merg aiurea indiferent cu ce se deplasează.
    Cu mașina fac depășiri la limită și se bagă între tine și mașina din față. Ți-a micșorat distanța de frânare. Dacă se întâmplă ceva și intri în el, tu ești de vină pentru că nu ai păstrat distanța.
    Cu motocicleta fac la fel.
    Cu bicicleta se pun pe contrasens și așteaptă la semafor deși văd că și pe partea cealaltă sunt alți bicicliști care vor veni la verde(asta se întâmplă pe Victoriei)
    Mergând pe jos se bagă în fața ta dacă aștepți la trecerea de pietoni lăsând o distanță de 1m până la bordură. Cât stai la semafor mai vin 2 grăbiți care se strecoară în locul ăla.
    La metrou la fel. Dacă nu ești iute de picior din primul care să intre în metrou când oprește în stație ajungi să intri al 5lea că na tu i-ai lăsat să coboare pe cei care coborau iar alții intră peste ei direct.
    Ați văzut toți cum sunt lăsate trotinetele și cum merg cu ele.
    Ideea este că omul se comportă la fel indiferent de modul de deplasare. Din păcate cei mai mulți se comportă ca niște animale.

    Comentariu apreciat.480
    • de-acord cu tine, mai putin partea cu „cei mai multi se comporta ca niste animale”. Cei mai multi se comporta normal, ne sar in ochi cei care se comporta ca niste animale, dar sunt mult mai putini, numeric vorbind, decat cei care se comporta normal.

      174
    • De câte ori le-ați atras atenția că sunt proști? Am făcut 4 victime în doar o singură ieșire în kaufland în România. „vă rog frumos să vă dați într-o parte când vorbiți, nu vă comportați prostește, mai sunt și alți oameni în magazin ce vor să treacă și nu au loc!” Privirile pline de uimire și faptul că s-au conformat imediat arată cât de puțin trebuie….
      Prostului trebuie să i se spună mereu când e prost! Mai ales dacă sunt eu! Că ai voie să fii prost doar odată, până ești corectat….

      81
  17. Pe DN1 intre Brasov si Fagaras in vara asta au fost accidente cat pentru 3 ani! Unii sunt pericol public la depasiri!

    90
    • Probabil esti foatte tanar si n-ai prins „vremurile bune”. S-a intamplat sa prind si 4 accidente de la Făgăraș la Brașov, am făcut drumul de o oră în cinci. Anul acesta au fost mai multe accidente decăt în ultimii doi trei ani din trei cauze:
      1. Toata tara stie ca Valea Oltului e închisă și alege alternativa DN1 decii e un aflux mai mare de oameni care nu cunosc drumul.
      2. Politia nu există pe traseu. Am stat patru luni în țară, nu e poliție nicăieri.
      3. DN1 între Făgăraș și Brașov e groaznic, asfaltul e groaznic, daca nu cunoști drumul e plin de capcane.

      52
  18. Da, e de ajuns sa mergi cateva ore prin Romania si te miri cum de naiba nu sunt si mai multe accidente.
    In weekend, pe DN1A – curbe, linie continua, vizibilitate foarte redusa – nimic nu ii oprea sa depaseasca de multe ori la limita.
    Mergeam cu viteza decenta, cand in spate aproape se infinge in masina mea unu care tocmai ce depasise ca un idiot. II fac semn sa o lase mai moale, se potoleste pentru cateva sute de metri cand…intr-o curba aud o frana brusca…masina lui in paralel cu a mea voia sa depaseasca si din fata venea o alta masina. Cu noroc soferii din cele 3 masini si-au pastrat cumpatul, el a franat brusc ,cel din fata a redus viteza si idiotul a revent in spatele meu…apoi s-a potolit iar.
    Intamplator sau nu toate masinile care depaseau pe acea zona erau de Bucuresti – e ceva cu acesti soferi, cumva nu mai sunt oameni ci roboti programati sa depaseasca orice si cat mai repede fara a tine cont de aspectele de siguranta…ii vad si in oras, in Bucuresti…trag de volan aiurea, daca se intampla sa vada in autobuz in fata lor o iau razna…il depasesc indiferent de ce se intampla in jurul lor…roboti.

    Comentariu apreciat.353
  19. Dublăm RCA-ul la toată lumea. Mai puține mașini. Mai puține accidente.

    226
  20. astia care inchiriaza autorulote conduc pe curbe pe b2, ca nu stiu sa conduca si au impresia ca nu pot lua curba stand pe banda lor. asta cu accidentu e posibil sa fi condus chiar pe ambele benzi, pe mijloc asa. dupa care s-a intalnit cu alt cavaler al dreptatii care conduce de obicei intre benzi – motociclistul.

    111
  21. Da’ de ce se odihnea donatorul de oragane pe asfalt la ora aia? Nu stia ca blocheaza traficul?

    1113
  22. Încă un reminder că fac bine când mă duc pe Poiana Mărului relaxat, decât pe căcatul ăla de drum plin de idioți plini de ambiții la orice oră. Merci Vali!

    Mx

    33
    • La fel ziceam si eu, dar pe acolo distractia celor din sens opus pare sa fie taierea benzilor. Am fost acum 2 saptamani si 3 masini din fata erau sa ma loveasca venind cu gratie pe jumatate pe banda mea.

      10
  23. Cel cu autorulota…eu sunt!
    Am fost in spatele lor si am vazut cum au derapat in acea curba si cum au cazut.
    Eu am sunat la 112 si la indrumarea dispecerilor de la pompieri cu care am vorbit am pus masina in spatele lor pentru a le asigura spatele sa nu fie loviti de altcineva.
    Am blocat intentionat o banda, din doua pana la sosirea echipajelor medicale.

    141
  24. Sunt doua variante sa ajungi in satul unde salasuiesc: din stanga sau din dreapta. Ambele variante cu multe serpentine, rampe si drumuri inguste. Dar bine semnalizate si intretinute.
    Ce imi fractureaza un pic logica.
    Nu cunosti drumul. Mergi ca animalul pe putinele linii drepte, stai ca oligofrenul doar pe frana in curbe. Exclus sa incerci o depasire pe o portiune de linie dreapta, animalul accelereaza in timp ce esti in paralel cu el. Dupa care evident frana in blana.
    Distanta fata de el, in cazul in care vrei sa te intorci intreg acasa, e minim un kilometru.
    Taiatul curbelor sport zonal.
    Era un bou care a dat blanao pe linie dreapta, din fata dreapta iesea relativ departe ceva utilaj agricol, vizibilitate destul de precara, drum cu urcare si coborare. Dobitocul accelereaza, ajunge in spatele utilajului si fute o frana de s-a umplut natura de fum din anvelopas. De ce ? De idiot presupun.

    120
  25. Am fost acum 2 sapt aprox in zona Bran/Rucar/Fundata/etc….drumul oaselor. Am mers cumva fortat ca aveam de ajuns . Desi m-am gandit sa merg la Bran/Rasnov/etc sa vad ceva obiective turistice am renuntat instant. Cine plm s-a gandit sa faca acolo obiective turistice cand nu ai drumuri ? Babaiatule, ai portiuni unde faci 30-50 de km intr-o ora, uneori si mai putin. Serios acum, renuntati sa mai mergeti in zona aia ca turisti pana nu se fac drumuri. Va bateti joc de voi si de „locatarii/serpasii” din zona.

    50
  26. Daca vrei îți trimit o poza cu talonul mașinii sa te convingi.
    Ambulanta care era oprită acolo avea un pacient in ea, era în drum spre Brașov. La câteva minute după a venit un Smurd de la Fagaras care a preluat motociclistul care avea piciorul rupt.Sotia motociclistului a refuzat să urce în Smurd că nu avea nimic. Am ajutat.o împreună cu cei de la poliție sa-si adune lucrurile de pe jos și să ducă motocicleta la Popasul din vârful dealului. Nu erau români, nu cunoșteau drumul. Azi am sunat.o sa văd cum sunt și mi.a zis că soțul ei e la Judetean cu piciorul în gips.
    Am zis sa scriu că să fiți informați.

    160
  27. Rahatul asta de drum este extrem de periculos mai ales in zona aia. Nu e zi sa nu citesti in ziar ca ceva s-a intamplat acolo.
    Ieri cand am venit de la Sibiu, exact in curba asta am avut TIR in paralel cu mine. A trebuit sa opresc ca sa nu ma loveasca, pentru ca idiotul care a proiectat benzile nu a tinut cont de latimea masinilor. La cum a fost proiectata curba, TIR-ul intra fara emotii cel putin jumate pe banda a 2 a si te poate strivi de parapet.

    20
  28. Este că nu ai condus niciodată o camionetă sau un camion? O autorulotă de dimensiunea aia e și mai dezechilibrată. Vezi cum negociază curbele șoferul din camionul cu filmarea și ai răspunsul. Nu o face din mîrlănie o face pentru a putea negocia curbele fără a răsturna mașina.

    00

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.

1. Linkurile utile în context sunt binevenite.
2. Comentariile asumate fac bine la blăniță.
3. Șterg comentariile care îmi strică buna dispoziție.
4. Nu fiți proști, agramați sau agresivi la primele 50 comentarii aici.

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG, de la Finestore, de la PORC sau de la Aceeași Mărie.

Pun clipuri pe Youtube