Aceeași mașină, mai ieftină în România, pentru că, iată, sunt firme care știu că aici avem salarii mai mici.
Pretul afisat in euro contine TVA 19%
Comisionul de import este de 5%, dar nu mai putin de 600 Euro care include urmatoarele servicii: verificare, garantie, revizie la predare, livrare gratuita in toata tara, + Transport 650 Euro.
Dude wtf, nu vad problema: e 8300 afara si 8600 in tara, net (fara TVA) scrie deja asta.
Daca a negociat 700-1000.. a dat 500 pe platforma, tot iese pe plus cu 500-800, net.
corectie: 8600DE (nenegociat) vs 8900 RO.. si platforma din DE, e mai putin de 500, dar ideea e aceeasi.
alex_g ,unde e mai ieftina platforma?intreb ff serios ca eu n-am gasit sub 700e cand cautam
Lăsând calculele la o parte….cum poți cumpăra o mașină fără să o vezi/probezi?:))
Astia au deja platforma lor
corectie 2: scrie acolo ca masina e in „Stoc extern” deci nici macar n-au adus-o. practic au pus 300 Euro ca sa intermedieze o comanda de pe autohus, n-au investit nimic, doar ceva timp sa posteze anunutul pe site.
faptul ca is dubasi e cert, dar esti si putin dobi, masina aia daca e in Germania crezi ca ii costa 0 euro sa o aduca in Romania? 300 euro te costa imediat doar vignetele si combustibilul daca o aduci pe roti, daca oa duci pe trailer e altceva.
@monciu: cei de genul aduc mașinile pe trailer. Și nu doar una. Am văzut astfel de firme „serioase” care aduceau cu tirul astfel de mașini. De acolo scot ei profit frumusel.
@Emil, da de acord, dar si adusul pe trailer aduce, pe mine ma frapeaza mirarea lui Alex ca vezi domle ce haini is atsia ca cumpara o masina si vor sa o vanda cu profit. Din nou, nu sunt samsar, nu-i suport, dar dumele de genul asta mi se pare stupide rau. Daca mergi tu dupa masina in Germania, cat te costa? Exact.
Va dați seama ca am scris 3 comentarii: primele 2 stau la aprobat iar al 3-le-a a apărut instant.. și fără context.. ca nuca in copac.
Descriere
LeasingAutomobile – Import direct din Germania
-Facturare directa cu pret NETTO din Germania, fara KAUTION
-Creditare garantata pentru persoanele fizice cu contract de munca extern
-Finantare pentru persoanele juridice cu dobanzi preferentiale
-Revizie si verificare gratuita
-Garantie extinsa pana la 2 ani*
Masina oferita este localizata in parcul partenerului nostru extern, urmand a finaliza procedurile de import la achitarea avansului.
Masina este in starea tehnica si estetica prezentata.
Pretul afisat in euro contine TVA 19%
Comisionul de import este de 5%, dar nu mai putin de 600 Euro care include urmatoarele servicii: verificare, garantie, revizie la predare, livrare gratuita in toata tara, + Transport 650 Euro.
@Emil daca si Leasing Automobile sunt dubiosi, trebuie sa ma duc sa urlu pe camp :))
@Emil: nu m-am referit la firma din postarea lui Vali, am zis in general, am văzut multe firme care practica adusul de mașini la comanda si unele le aduceau pe trailer cu tirul.
Dropshipping – next level .
O cumpara cu 8638 fara TVA si o vinde cu 8975 fara TVA. Dar 300 euro profit mi se pare putin, chiar daca vine cu 5 sau 6 masini pe platforma. Dupa motorina si alte costuri nu stiu daca ramane cu 500 de euro. Ma intreb daca este o alta explicatie
Cunosc minim 4 persoane care si-au luat cu schema TVA, au masinile de ani de zile si nu i-a intrebat nici dracu nimic. Inca.
Poate imi scapa mie ceva, dar Pret Net nu inseamna pret fara tva?! Apoi scrie se adauga TVA deductibil pe factura….
Pe de alta parte, stiti concret pe cineva care a fost chemat pt declaratii? Intreb pt un prieten care a avut o masina din asta adusa de cineva care i-a vandut-o fara tva… Sau e doar asa, teoretic…
Depinde din ce an e masina… daca nu ma insel la o masina mai veche de 5 ani tva-ul nu mai este deductibil. Adica vinzi masina cu tva fara posibilitatea de returnare tva. Tva-ul se adauga la adaos+cheltuieli.
Exemplu: cumpar masina x din germania 10 ani vechime cu 1000 de euro. Tva-ul nu este returnabil in acest caz. Transportul ma costa 300 de euro+tva, combustibil (sa ii faci plinul masinii)+reparatii+inamtriculat 300 de euro+tva. Eu vand masina la 2000 de euro, tvaul deductibil este doar pe suma de 1000 de euro(cheltuieli+adaos) nu pe toata suma de 2000, eh, ca unele firme isi trag inapoi tvaul pe toata valoarea de 2000 de euro nu ar trebui sa fie problema noastra ci a anafului cand il verifica
Hai dude – citeste atent.
Pretul specifica foarte clar ca este fara TVA si cand ti se factureaza se adauga TVA-ul.
Singura mizerie e sa pui astfel de anunturi ca sa apara mai sus in rezultate.
Cine ar da 10 mii pe o scoda uzată?!
cei care nu-si permit una noua, alta intrebare!
un amic de al meu anul trecut voia sa cumpere o octavia din 2015,pana s-a urcat intr-un a4 din 2012 la aceeasi bani si i-a trecut instant chefu de masina noua. o are de un an si ceva fara probleme
Corect, la 10k se preteaza doar bmw, de la seria 5 in sus!
Nu văd unde e problema, pe site-ul din .ro prețul NET(fără TVA) e cu aprox 300eur mai mare decât cel NET din DE.
Dacă ziceau 9000eur cu TVA inclus atunci poate…
Lasati detaliile. Intrebarea e: cine dracu’ isi ia p*satul ala de 1.6 pe ditamai Octavia Combi? Am crezut ca suntem maimute care ne respectam, si nu servim nimic mai mic de 2.0
P*satul ăla de 1.6 îl iau străinii, românii iau de la 2.0 în sus.
Străinii ie proști.
străinii nu au drumuri cu o bandă pe sens pline de tiruri
nu stiu ce tot o dati cu 300 de euro profit, cand in anunt scrie clar ca e minim 600E comisionul plus 650 transportul. Cel putin logica mea asa intelege.
Astfel, la autohus se vinde cu 8638 net. Probabil ca ia mai multe si atunci mai are ceva discount, sa zicem 8500. O da cu 8800 net sa zicem (mai negociaza si romanul). deci are de aici 300 profit la net, la care adauga 600 + 650 comision si transport, deci inca 1250 (astia sunt brut sau net, ca nu inteleg, sa zicem ca brut, deci la net este 1050).
Asadat, calcul total la NET:
8500 ia masina. Cu 8800 net + 1050 net (transport si comision) – 9850 o da. castig la oa masina, la net 1350. Aduce 8 pe un trailer inseamna 10000 la 8 masini. Transportul cu trailer (presupun ca il are pe al lui cu sofer si tot tacamul) nu e mai mult de 1000-1200., ramane cu 8-9000 mii, adica 1000 pe o masina. La net. Pentru brut puteti adauga TVA, dar aia sunt banii statului.
Da, e posibil. Una e cand cumperi o masina si alta e cand cumperi mai multe. Nu stiu cum e exact procesul, dar peste ocean (si in Germania ar trebui sa fie similar) cand te duci sa cumperi o masina noua si faci trade in la masina veche (n-are importanta cat de veche este) dealerul are 2 posibilitati. Ori o revinde el pe cea veche daca e relativ „curata”, adica nu prea veche, cu accidente prea multe si intr-o stare acceptabila. Un dealer de masini noi nu o sa se lege la cap fara sa-l doara cu o masina cu probleme. Daca masina e mai veche, dar e in stare ok poate sa o vanda si ca „as is”. Daca masina a fost in lease (lease operational in Romania), dealer-ul respectiv are prima optiune sa o cumpere. Daca nu alege sa o cumpere sau masina e cu probleme, masina respectiva e vanduta la o licitatie speciala unde au acces numai dealerii. Aici sunt dealeri de masini noi sau dealeri (mai mici) care cumpara masinile la licitatie. Dealerii de masini vechi cumpara cu preponderenta masinile mai vechi, cu numar mare de km, sau cu probleme, le repara daca cred ca e nevoie si le revand. Din cate am inteles eu cauta sa scota un profit minim de $2000 pe masina.
Eu de pe autohus am luat 2. La distanta de 1 an una de alta. Nu au negociat nimic pt o masina. Autohus e un site de incredere unde totul e transparent. Bineinteles ca cel mai bine ar fi sa o vezi live, eu am luat cam a4a masina vazuta. Cea rezervata in tara nu a fost ok, parea interiorul uzat. Altele se auzueau diferite pocnituri pe la directie/suspensii…cat poti sa vezi intr o parcare la 20 la ora.
Dar as da cu ochii inchisi 1200 euro in plus sa imi aduca masina acasa. Fata de pretul afisat mai sunt taxe de 2-300 euro pt numere. Cazare 3-4 nopti, motorina, 5 zile pierdute, etc.
Ambele masini au fost luate la 180k km , acum au 230k. Fara probleme.
Nu ai negociat pentru că ai cumpărat 2 mașini. Un dealer decent cumpără 30-40 pe lună (cunoștință personală). Are alt pricing bracket, atat pe cotw, autohus, auto1, etc
Autohus este cu doua tăișuri.
Dupa moartea Nefastei am cautat la ei 2-3 mașini. Ca firma poți cere detalii amănunțite despre starea mașini. Cam in toate trebuiau investiți circa +1000 de Euro. Ei au toate controalele detaliate ale mașinilor pe care ca firma le primesti la cerere. Poate ptr. export si parțial pe firme le vand asa. Insa daca frânele trebuiesc facute, trebuiesc facute la ei. Asta costa.
Btw. Unde-i platforma sub 500 de euro din Hamburg in Romania. Mie mi-au cerut pe câțiva km amărâți 400 de coco?
Dacă sunteți freelaceri dau aveți firma uitați-vă pe autobid.de. Este mai complicat si procesul de înregistrare durează dar merită.
Uite cum se face în alte țări „civilizate”: http://www.autoexpress.co.uk/car-news/106336/the-great-british-car-insurance-write-off-scandal-bbc-investigation-echoes-our
Daca acest articol era scris de un ziarist, il facea Vali albie de porci, cu subliniere pe text si spus de minim 5 ori cum e ala prost si cu facultatea lui de jurnalism de cac*t.
Dar asa.. comentatorii sunt prosti ca n-au inteles ei ce a vrut sa spuna autorul.
Damn, si eu care ziceam ca sunt greu sa inteles femeile.
WAUGMAF42HN050493
https://www.autovit.ro/autoturisme/audi/a4/#b85d07d997
https://poctra.com/2017-AUDI-A4-ULTRA-PREMIUM/id-AnZGwfJmpA1cKSBE/KANSAS-CITY-KS/Photos