blogoAutor:
valiluni, 14 octombrie 2013, 10:50 2032 7
În pragul listării pe bursă, Twitter are parte de o expunere mai puțin plăcută: cineva din interior povestește cum a luat ființă compania. Nu e o lectură plăcută, dar este una plină de învățăminte.
Eu unul chiar cred ca Twitter este viitorul MySpace in materie de esec in social media. Majoritatea utilizatorilor deja s-au cam saturat de Twitter. Contorul de followers este (sau era ultima oara cand m-am interesat) irelevant (prea multe conturi false), continutul este de cele mai multe ori irelevant, Facebook-ul este peste tot.
Ganditi-va un pic – in afara de cei care se invart prin social media (bloggeri, bloggeri wanna be), de companii avide de reclama si de persoane care vor sa se promoveze (artisti, politicieni), cine mai sta pe twitter? Audienta dezinteresata (prietenii care isi posteaza melodiile preferate) a cam disparut… Twitterul la ora actuala este plin de indivizi care vor „sa se vanda” dar pe care nu prea ii mai asculta nimeni.
00
NOU
#7
Mircea
un caz similar si autohton e Georgescu care a vandut RAV la MIcrosoft. daca nu erau niste pustani care sa scrie antivirusul ala, ideea mareata murea din fasa. s-a prins cum merge treaba si de atunci e pus numai pe exit-uri.
in business putine lucruri sunt fair. cei care mai au o mica urma de demnitate ramasa recunosc acest lucru, altii cred pana in ultima secunda ca au fost „corecti” fata de ceilalti pana la capat.
viata ne invata un lucru important: trebuie sa fii la locul potrivit, in momentul potrivit. contextul/oportunitatea te face ceea ce esti. altfel, e plina tara de Georgesti.
În viață nu are câștig de cauză cel care vine cu ideea, ci acela care reușește să o fructifice.
S-au mancat intre ei, dar in final cei mai multi bani i-a facut cel care a finantat din buzunar (Evan Williams), ceea ce mi se pare corect.
La exit nu mai conteaza a cui e ideea, si nici cine a executat, ci doar cat la suta din companie detii.
… sau „valoarea sta in executie”
Mai au curajul sa listeze la bursa dupa upgrade-ul la API 1.1?
serios, intrebi de primul milion ?
Eu unul chiar cred ca Twitter este viitorul MySpace in materie de esec in social media. Majoritatea utilizatorilor deja s-au cam saturat de Twitter. Contorul de followers este (sau era ultima oara cand m-am interesat) irelevant (prea multe conturi false), continutul este de cele mai multe ori irelevant, Facebook-ul este peste tot.
Ganditi-va un pic – in afara de cei care se invart prin social media (bloggeri, bloggeri wanna be), de companii avide de reclama si de persoane care vor sa se promoveze (artisti, politicieni), cine mai sta pe twitter? Audienta dezinteresata (prietenii care isi posteaza melodiile preferate) a cam disparut… Twitterul la ora actuala este plin de indivizi care vor „sa se vanda” dar pe care nu prea ii mai asculta nimeni.
un caz similar si autohton e Georgescu care a vandut RAV la MIcrosoft. daca nu erau niste pustani care sa scrie antivirusul ala, ideea mareata murea din fasa. s-a prins cum merge treaba si de atunci e pus numai pe exit-uri.
in business putine lucruri sunt fair. cei care mai au o mica urma de demnitate ramasa recunosc acest lucru, altii cred pana in ultima secunda ca au fost „corecti” fata de ceilalti pana la capat.
viata ne invata un lucru important: trebuie sa fii la locul potrivit, in momentul potrivit. contextul/oportunitatea te face ceea ce esti. altfel, e plina tara de Georgesti.