Porsche şi galeria de fani

Să ridice mâna sus cine râde de fiecare dată când citeşte un titlu despre SUV-urile pe care urmează să le lanseze Ferrari, Maserati sau Bentley. Eu mă gândesc doar la muncitorii de la fabrica Porsche şi la discuţiile lor:

– Hans, ai citit că Bentley vor să facă un gipan?
– Bă, ce glume de rahat ai în tine! Dispari de-aici!
– Nu, bă, nu fi ţigan, e pă bune!
– Dacă nu încetezi, te detaşez in România la schimbat ulei ieftin, să moară Berta!

Ok, Cayenne a fost un pariu mare pentru Porsche şi l-au câştigat pentru că au fost primii şi pentru că maşina rezultată era mai ieftină decât s-ar fi aşteptat lumea. Dar Porsche e Porsche, şi deşi o să se supere Antonio pe mine, poziţionarea lor e relativ alta decât Maserati sau Bentley. De aia un SUV Lamborghini sau Bugatti e o glumă proastă.

maserati

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

26 comentarii

  1. Cateodata e bine sa stai la locul tau si sa produci gamele de masini pentru care esti recunoscut.

    00
  2. NOU
    #2

    exercitii de imagine neinspirate pentru perioada asta a vietii.
    off topick: cine se tine de capul tau? abia misca blogu… se incarca greu, sau chiar nu se incarca.

    00
  3. @zoso cred ca cei de la maserati sau lamborghini s-au apucat de plans acum, ca au citit postul asta :) Dude, stai linistit, nu raman cu ele pe raft, se vor vinde ca painea calda.

    00
  4. Dar de Lamborghini LM002 ce zici?

    00
  5. Pacat…uite asa se duce exclusivismul. Porsche de la Carrera a ajuns la masini de familie si suv rapid. Sper sa nu ia toti ceilalti exemplul. Lamborghini ce sa zic….interesant suv-ul, dar nu seamana a lamborghini! Mai degraba a Mazda…

    00
  6. Wow, si cum firmele astea vand numai in Romania e clar ca targetul lor se potrivesc tipologiei romanesti. Si sunt sigur ca cine are maserati/bentley si bani de inca 5 si e foarte multumit de masina nu-si va cumpara tot de la ei pentru ca nu vrea 2 masini de clase diferite de la acelasi producator.

    00
  7. Antonio Eram e ruda la Eram, sotul Andreei Esca? :)

    00
  8. Revenind intr-un registrul serios, toata lumea sau majoritatea marcilor incearca sa o arda mainstream fara sa renunte la imaginea de premium: toata floarea publicitatii spunea ca Stella sau Heineken nu vor face promotii, dar au ajuns sa le faca, pentru ca altfel se pare ca nu se vad supravietuind. Abia astept Heineken la PET de 2,5L!

    00
  9. Porsche au rețeta lor. Până și mutantul de Panamera a prins.

    00
  10. Cristi_ zice bine – LamboRambo!

    00
  11. Tin minte si acum cum intr-un interviu ptr ProMotor Andrei Gheorghe zicea ca prin Porsche Cayenne s-a produs „violarea unei icoane” si ca nu o sa o cumpere nimeni ca e o masina gresita, etc …

    00
  12. Bai, mor cand vad oameni dandu-si apti cu parerea despre chestii de genul asta (desi recunosc ca in general imprastierea in o multime tembela de produse e ceva gresit). Voi chiar credeti ca oamenii aia de la conducere ajung acolo pe ochi frumosi? Aveti idee ce studii au, ce chestii au in cap, de ce sunt capabili? Si asta vorbind la nivelul Maserati sau Porsche de abia, in cazul companiilor mai mari (eg apple, ms, samsung, sony, blackberry, facebook etc) mor de ras cand vad un pastarnac debitand doct ce ‘miscari strategice’ trebuia sa faca x si y.
    Putina modestie nu strica uneori.
    [Disclaimer: tonul e mai agresiv decat intentionam.]

    00
  13. Bugatti si Lamborghini sunt proprietatea VAG, care implicit au si Porsche. Va fi probabil aceeasi Marie dar cu alta palarie. ;)

    00
  14. SUV-urile sunt masini care se vand si trebuie sa fii nebun sa ignori piata asta. Si pentru mine Porsche este un icon si vomit cand vad cacatul ala Cayenne dar este dreptul lor de a face bani. Si-i fac. Fa-te si tu ca nu exista si mergi mai departe. :D

    LM002 a fost utilitar, ca HUMVEE, nu este SUV. WTF, people.

    00
  15. A renunţat Antonio la Lexus în favoarea Cayenne? :))

  16. O sa apara si ferrari duba!

    00
  17. @zoso
    On 1 March 2011, Volkswagen has finalized the purchase of Porsche Holding Salzburg (PHS) a lucrative automobile distributor, for €3.3 billion ($4.55 billion)

    Tin minte ca o fost scandal mare: P la mine in oras :)

    00
  18. E cam la fel cu anuntul ca Harley Davidson se apuca de motociclete de viteza sau enduro.

    00
  19. Deci eu abia astept un SUV Ferrari ca sa imi pot face poze cu el…:|

    00
  20. NOU
    #26

    este o diferenta intre a-ti lua masina pe trend (sau fitze) si a-ti indeplini un vis. ca fapt divers stiu oameni (in PCA http://www.pca.org) care au avut si pana la 30 de masini (evident nu simultan). passion drives. YOLO.

    p.s. nu nu sunt ruda cu respectivul cu toate ca ne-am amuzat de cateva ori cand ne-am intalnit.

    p.p.s carerra nu e in Palo Alto. FYI

    00

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.

1. Linkurile utile în context sunt binevenite.
2. Comentariile asumate fac bine la blăniță.
3. Șterg comentariile care îmi strică buna dispoziție.
4. Nu fiți proști, agramați sau agresivi la primele 50 comentarii aici.

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG sau de la Finestore.