Polițiștii spun că nu vor tolera așa ceva #18

Un copil era să moară pe trecerea de pietoni. Polițistul era în poziția drepți,  că avea creierul atrofiat. Nici după eveniment nu a făcut nimic, că, din nou, e polițist.

Nici o reacție de la Europol până la ora asta, dar probabil va fi sancționat disciplinar cu două nuielușe la fund, și asta doar pentru că a apărut filmarea pe net, altfel fluiera liniștit.


Polițiștii sigur nu vor tolera să le facă cetățenii treaba pe care ei nu o fac, deși sunt plătiți pentru asta. Vor amenda prompt pe ăia care l-au oprit pe cetățeanul de bine, în mod sigur.


Mare succes al Poliției pe anul ăsta, au prins, prin metode specifice, un infractor.


La 3 săptămâni după accident, abia acum se expertizează mașina. Că până acum nu au avut timp sau chef.

202201283628081212

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

50 comentarii

  1. Ala de a mers pe contrasens pe DN fucking 1 cica „risca” sa aiba carnetul suspendat pe 2 luni.

    Cum kkt ma ca asta e tentativa de omor la cum se merge pe acolo…

    00
    • Dacă era un X6 sau ceva de genul, nu îl mai opreau cetățenii, că le era frică să nu iasă minoritățile din el.

      00
    • @ubercool – de obicei, infractorii, nu fac cacaturi de astea, ca de aia is infractori, se feresc de „probleme” de astea.

      astia is prosti. doar prosti. si cretini

      00
    • @Noname, de prosti trebuie sa ne ferim in cazurile astea, nu de infractori. Aia macar au destula „scoala a vietii” ca sa stie cum se circula pe o sosea nationala.

      00
    • Infractorii cu facultate încalcă legea doar pe specialitatea cu care au absolvit.

      00
  2. tocmai imi zicea nevasta-mea ca ia uite ce modificari misto au adus astia la codul rutier si ca o sa fie sanctionati…bla bla bla

    cand i-am zis ca sunt degeaba, mi-a zis ca sunt pesimist si hater si ca macar cineva face ceva

    i-am zis ca toate legile de pana acum le-au terminat de aplicat si le trebuiau unele noi, nu? acu e suparata pe mine…

    00
  3. Hai sa nu mai dezbatem : https://youtu.be/cGzC84XQmWU
    Asta e politia noastra, asta e tara, societatea românească..

    00
  4. Am trimis la politia arges pe mail linkul https://www.youtube.com/watch?v=F8ENrQbCnjQ

    Ei raspund „Buna dimineata, link-ul nu poate fi accesat.”

    00
    • Eu, înainte să intru pe clip: „Ia să vedem dacă e BMW”.

      00
    • @vlad: asta arată cum „lucrează” Poluția Română. 🤢🤢🤢
      Am accesat link-ul și e OK.
      Efectiv n-ai cu cine.

      00
    • Nici cu Skoda nu mi-e rușine. Văd mașini de 50-60k și nu sunt în stare să își țină banda.

      00
    • @Pixel, asta ma gandeam si eu. Ala cum BMW este clar tampit, dar nici cu soferul de pe Skoda nu imi este rusine. Cat de cretin sa fii sa nu reusesti sa iti pastrezi banda la o viteza relativ mica?

      00
    • YouTube e poate blocat pe calculatoarele Poliției, că sa nu ii distragă de la dosarele la care lucrează deja… Numa’ zic ..

      00
    • Pai daca „il acceseaza” atunci trebuie sa munceasca.

      00
    • > Ei raspund „Buna dimineata, link-ul nu poate fi accesat.”
      Pentru ca au imprimat emailul pe hartie?

      00
    • vlad, ai mult timp liber

      00
    • @TicTac , epic raspunsul. Si atat de real: petitiile se imprima, se ia numar de inregistrare din registratura, apoi se dau la „rezolvat”. Apoi se inchid cu trimitere mai departe (rare cazurile cand isi si misca fundul) ori se noteaza pe hartie raspunsul (in acest caz „nu poate fi accesat”) si se da rezolutia mai departe.

      00
  5. @twitter update: ăsta vrea să moară împușcat
    https://spotmedia.ro/stiri/social/bolojan-a-pus-gps-pe-masinile-de-serviciu-si-consumul-a-scazut-cu-40-la-cj-bihor
    Acum să vină purcelușii să guițe p-acilea ce nasol e Bolojan. 🤣
    Cu 10mii Bolojan, România ar fi chiar faină.

    00
    • Este foarte bine ca s-a redus consumul. Au omis insa sa spuna cat a costat sistemul de urmarire a florei auto. Daca pretul este la fel ca la firmele private, adica undeva pe la 10-15 euro pe masina, atunci este bine.

      00
    • @Andrei G: desigur, un sistem de „tracking fleet” se ia de pe torrente, iar aparatele se cumpără din piață de la țiganii ce vând facturi, țigări ș-alte certificate covid originale cu doza 5 inclusă-n preț, nu-i așa? 🤯

      00
    • Andrei, da-o incolo, numai la asta te-ai gandit? Sunt mii de firme care au procedat asa. Pur si simplu compari costurile cu combustibilul pe firma in ultimii ani, cu costurile dupa implementarea sistemului plus costul monitorizarii. Tot timpul va da bine, este firea romanului sa profite atunci cand nu este supravegheat

      00
    • John, acum 10 ani era la moda un baiat pe nume Iohannis. El era Bolojan de azi…. „uite cum a facut sibiul, sa vezi cum o sa arate tara cu el”. timpul a aratat ca omul e un dezastru….
      as vota maine orice pe care scrie Bolojan dar n as avea mari sperante. orasul oradea e cat cartierul drumul taberei sau mai mic…… bolojan nu se impune in pnl, si e cam nimeni in partid. coada de topor a lui basescu pe nume boc e de 1000 de ori mai influent in partid

      00
    • @kilroy, este foarte bine sa ai un sistem de tracking al flotei. Eu spuneam ca ar fi interesant de stiut cu cat a fost achizitionat, deoarece in general in administratia publica toate preturile tind sa creasca chiar si de 10 ori.
      Daca costul lunar al sistemului de monitorizare este mai mare decat cel a benzinei economisite, nu prea este o afacere atat de spectaculoasa.

      In general un sistem de tracking decent ar trebui sa fie sub 10 euro/luna de fiecare masina (iar echipamentul este inclus).

      00
  6. La prima stire ar trebui si juranlisti sa fie jurnalisti. Sa faca din cazuri de genul asta reportaj serial, in genul cum facea domnul DD. Adica saptamana viitoare sa scrie daca s-a descoperit soferul, cum a fost sanctionat politistul. Daca inca se ancheteaza atunci inca un articol saptamana cealalta cu cine se ocupa de caz, de ce se tergiverseaza si tot asa pana la sfarsit.

    00
  7. citeam ieri că sunt ceva modificări la codul rutier – ceva amenzi crescute, ceva definiții noi. orice, să pară că se muncește, dar nimic care să crească aplicabilitatea: de parcă o amendă mai mare e mai bună dacă n-are cine s-o aplice. nicio mențiune la camerele de bord sau camerele deja existente în orașe. prin 2018 erau 1700 de camere în bucurești.

    00
  8. Iesire Dragonul Rosu. O banda pe sens. Coada, bara la bara, se inainta din cand in cand. Incep destepti sa depaseasca coloana de masini pe contrasens provocand extra ambuteiaj in fata incercand sa se bage la loc cand vin masini de pe contrasens.

    Dupa vreo 7 destepti imi pierd rabdarea si blochez banda de pe contrasens iesind de pe sensul meu si mergand cu coloana fara sa o depasesc. Doi se agita in spatele meu:

    – primul, un sarac cu o masina veche de 30 de ani, usor nespalat. Probabil se grabea ca timpul inseamna bani pt el.

    – al doilea, un domn cu bmw care a tras in dreptul meu si a inceput sa imi fluture o legimitatie de politist presupun sa imi spuna ca e nu stiu ce la Udriste si o sa imi faca el. Nu m-am uitat atent si nici nu am ascultat deoarece nu am coborat geamul. Doar i-am facut semn sa se bage la loc la coada.

    Si s-au bagat amandoi la loc in coada. Fara sa mai iasa din coloana desi au mai avut oportunitati. Era gol contrasensul. Misiune indeplinita.

    Am ramas socat ca un om in toata firea, politist fiind, deci o autoritate pulbica, intr-o pozitie de forta fata de un cetatean obisnuit, se poate comporta asa. Ma mir ca nu se baga in fata si la Mega fluturandu-si legitimatia lui importanta.

    00
  9. Dacă nu era să fiu luat pe capotă de pe trecerea de pietoni pe verde de față cu polițistul, care s-a și supărat când i-am atras atenția aș fi zis: hateri.
    3 săptămâni pentru mașină… pariu că au uitat să facă cerere pentru camere, se suprascriu înregistrările, nu avem date suficiente pentru a determina dinamica accidentului. Se achită.
    Poliția Română omoară oameni. Nu e generalizare, e inducție.

    00
  10. De doua ori, fiul meu era sa fie luat in plin, pe trecere de pietoni in fata scolii, cu semafor pe rosu.
    Odata in clasa a II-a cand inca il duceam eu, efectiv l-am prins de gluga. Mai recent saptamana trecuta, dar s-a oprit singur l-a timp si ne-a spus.
    La faza din clasa a II-a, politistul (de la locala, e drept), cu vesta galbena, si echipat, era in mijlocul intersectiei si dirija circulatia.
    Cand i-am atras atentia civilizat, m-a luat la misto si mi-a spus ca nu are competente. Cand l-am futut in gura si mi-am bagat pula in toti mortii lui (nu doar eu ci vreo 20 de parinti aflati pe acolo), a redevenit politist si a spus ca facem ultraj. Cand chiar am vrut sa fac un ultraj si sa ii dau niste capete in gura, m-au oprit doi alti tati, si puletele s-a urcat repede in masina si s-a carat, trecand pe rosu si aproape lovind alti doi copii aflati pe trecere atunci.
    S-a mers la politia adevarata (in grup de cativa parinti), s-au dat declaratii, camerele din intersectie (administrate de primarie si politia locala, sic!) cica nu au surprins nimic, si „organul trebuie sa constate cu propriile simturi”. Le-am urat de bine si la politistii adevarati, si le-am transmis ca cu proxima ocazie cand ii vad pe mijlocul drumului pe ei sau unul de la locala, poate pierd usor controlul volanului sau evit vreun caine imaginar care sare in fata masinii. Nu cat sa il omor, ci cat sa ii rup picioarele, sa aiba timp de meditatie la ce presupune jobul lui.
    Asta e societatea romaneasca, astea sunt serviciile statului roman, trebuie sa ne resemnam si sa ne facem dreptate singuri.

    00
  11. La primele două (copilul pe trecere și ăla pe contrasens) poliția trebuie să facă procedura prin care cere proprietarului autovehiculului datele de identificare ale șoferului (care poate fi același cu proprietarul sau nu – ex. proprietar auto persoana juridică). Daca proprietarul refuza comunicarea datelor, se aplica doar o amendă contravențională (~700-1500 RON la proprietari persoane fizice, mai mult la juridice). Și GATA, asta e tot, nu primește nimeni puncte pe permis, nu se suspendă permisul la nimeni. Perfect legal, că asta-i legea în România și poliția nu poate face nimic mai mult în situațiile respective daca proprietarii refuza comunicarea datelor de identificare ale conducătorilor auto.
    Nu vreau sa iau apărarea poliției, dar am vrut sa subliniez lacunele legii din Romania.

    00
  12. Pentru ăia care se plâng că polițistul nu poate face nimic: doar poliția rutieră poate constata abaterea. Dacă un polițist normal ar opri șoferul și ar da amendă aceasta va fi anulată instanță pe motiv că „nu te poți substitui poliției rutiere”.
    Astea sunt legile făcute de reprezentanții noștri iar noi să ne bucurăm că putem forța roșu la semafor, că putem merge cu viteză mare prin localități, putem da flashuri și claxona pe melcii merg în limitele vitezei legale… Dar nu cumva să ni se întâmple nouă ceva aiurea.

    00
    • Nu tot cauta scuze, nu fii idiot ca si ppolitistii. Daca vrei sa sanctionezi, poate sa o faca politistul de la rutiera pe baza declaratiei politistului ne-rutier sau de la locala, sau numai pe baza filmarii. Iar daca cocletele va contesta PV, se va merge in instanta. Unde judecatorul este obligat sa ia in considerare filmarea pe care o vezi in clip. Mai declara si martorul care a filmat ca incidentul de pe video s-a produs in ziua de la ora aia. Si gata. Dosarul e beton. Imbecilul ala nu mai are ce contesta, ca toate probele sunt impotriva lui! Deci fapta (contraventia) se verifica a fi reala, sanctiunea ramane valabila, adica amenda + permis suspendat.

      00
  13. Aia cu politia este foarte tare. cineva traieste inca in ianuarie 2020.
    Am incercat mai devreme sa dau un link catre politia capitalei, dar cred ca politia comentariilor nu a fost de acord.

    Partea si mai interesanta este ca pana si hotnews au copiat curat, frumos, „ianuarie 2020”. Oare nu citeste nimeni de 2 ori ce se publica?

    00
  14. Politistul de la trecere este politist local. Conform legii, el nu are dreptul de a opri masina in acel caz. Daca raporteaza la cei de la rutiera, cel mai probabil nu ii bagat in seama. Legislatia super buna. Asta este.

    00

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.

1. Linkurile utile în context sunt binevenite.
2. Comentariile asumate fac bine la blăniță.
3. Șterg comentariile care îmi strică buna dispoziție.
4. Nu fiți proști, agramați sau agresivi la primele 50 comentarii aici.

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG sau de la Finestore.