Poliția Rutieră muncind

Au tras o limită de 60 la ieșirea de pe autostradă și stăteau acolo cu radarul. Pentru că, după cum știți, sunt sute de accidente la faze din astea.

În zone din astea, unde marcajele sunt defectuoase și se produc accidente săptămânal nu au chef să stea, că treaba lor e să dea amenzi, nu să facă prevenție.

Și se miră că îi urăște lumea.

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

21 comentarii

  1. efectiv numai autostrada nu e aia. e un drum unde poti merge legal cu 130km

    Comentariu apreciat.389
  2. ce faza de cacao…

    Comentariu apreciat.282
  3. Acolo stau tot timpul. Ala e practic tot jobul lor. Niste retardati.

    Comentariu apreciat.912
  4. Comentariu ascuns de spiriduși!
    [Click aici]

    Comentariu nasol. 1656
  5. Si la 45 de ani sunt obositi, stresati si trebuie sa iasa la pensie grasa in comparatie cu multe alte meserii unde nu prea exista stres si oboseala.

    Comentariu apreciat.735
  6. Asa fac si pe A3, in dreptul aeroportului. Vii de la ploiesti, se fac 3 benzi, lumea o calca, apoi limita de viteza ca se lucreaza la autostrada de centura, apoi iar liber, lumea o calca, apoi pun conuri si din 3 benzi fac una singura ca sa-i prinda pe aia de merg cu viteza, stau cu chitantierul in parcare. Aproape saptamanal e cate unul in spatele meu care franeaza de musca de volan. Fac drumul des, franez usor, pun avarii, dar tot e cate un gura casca in spatele meu care nu observa ca incetinim.
    Stiu, e greu sa-l opresti pe unul pe autostrada, insa mai bine-l lasi in pace decat sa gatui traficul, sa vina unii din spate si sa se buseasca de coloana de masini si sa omoare multi alti nevinovati.

    Comentariu apreciat.422
  7. Gresesti, nu acolo e radarul, n-are treaba cu limitarea de 60 de la iesire. Radarul e mult mai in spate, sta un baiat cu camera mobila dupa parapet inainte cu vreo 5 km, de obicei e si marcat pe Waze.

    In zilele cand simt nevoia de schimbare in viata lor se muta pe celalalt sens de mers si te opresc in zona parcarii de langa Sanpaul.

    Comentariu apreciat.450
  8. Stau acolo ca sa te prinde daca ai mers cu 200 km/h pe autostrada, ca n-au cum sa te opreasca pe mijlocul autostrazii, dar pistolarul probabil sta undeva in boscheti mai incolo.

    Comentariu apreciat.260
  9. Legat de accidentul din Timiș, e ceva tare ciudat cu el. În primul rând, șoseaua acolo e dreaptă, imposibil să nu aibe vizibilitate, cum să nu vadă ditamai tirul; în al doilea rând e o șosea în lucru de ani buni (se încearcă extinderea la 2 benzi pe sens, fiind șoseaua care leagă Timișoara de A1), e atât de spartă încât practic n-ai cum să circuli cu viteză pe ea fără să îți rupi mașina. Dar la cât de împrăștiata e mașina, trebuie să fi avut ceva viteză.

    71
    • Soferul cu Skoda albastra statea pe telefon si a vazut tarziu coloana oprita. A tras tare stanga sa evite coloana, a intrat pe contrasens si dupa o frana lunga a intrat in microbuz. In exprimare de proces-verbal „nu a adaptat viteza la conditiile de drum si a pierdut controlul volanului”.

      40
  10. aș vrea să fie și la noi sistem automat cu înregistrarea timpului dintre intrare și ieșire și amendă pe baza cronometrului. cu riscul de a se opri babuinii pe loc să facă media.. tot e ceva.

    165
  11. acum eu vad ca acolo sunt niste delimitatoare care inchid benzile spre inainte, nu recunosc zona, e santier? cam cu cat ai vrea sa poti sa circului in zona de santier, unde traficul e gatuit spre o singura banda. as zice ca daca ai avea in jur de 70 n-o sa te opreasca. limitarea e pt bizonii care vin tare, vad ca e santier, dar vor sa te scoata pe banda de urgenta pt ca ei au pretentia sa mearga inca in regim de autostrada.

    33
  12. Salut Vali, in acelasi loc m-au felicit baietii ieri, e mai spate 3-4 km un pistolar, baietii doar opresc pentru sanctiune.

    40
  13. pe A2 sunt abandonate o gramada de indicatoare cu limita de 80. ar putea rupe acolo la amenzi ca lumea nu le baga in seama pentru ca lucrarile s-au terminat, numai ca firma de constructii nu si-a strans si indicatoarele.

    10
    • Contestat in instanta, castigi. Indicatorul trebuie sa corespunda cu starea de fapt. Chiar ar putea fi interpretat ca infractiune ce fac unii de ‘uită’ indicatoare. Recomand sa faceti sesizari, altfel nu ne vindecăm de cacaturi de-astea.

      40
  14. Opinie poate nepopulară, dar pe autostradă nu se justifică limita maximă de viteză. Daa, dacă au nevoie de fazani sa-si facă planul de amenzi este alta discutie. Dar limitarea vitezei ‘Defies the purpose’ ar spune americanu (traduceti careva daca vreti). Eventual limite de viteză MINIMĂ (gen 80 pe banda 1, 120 pe banda 2) , respectiv o limitare de bun simt (100 ?) DOAR pe banda 1 in zona intrarilor/iesirilor ca sa poata unii sa se incadreze. Cine nu este in stare de 80 nu are ce căuta pe autostradă. Dar sa limitezi viteza maximă pentru restul este o aberatie, părerea mea.

    47
    • Mai usor cu viteza pe autostrada. Ca prin tara fara limita de viteza pe autostrada am vazut cateva bembeuri si porshane decor pe valul de pamant de pe marginea autostrazii. Ca stii tu teorema autobahnului, oricat ar fi curba de larga, exista o viteza la care nu poti sa o iei.
      Limitele de viteza sunt gandite astfel incat un om normal fara reflexe de Schumacher sa poata conduce in siguranta si reactiona eficient chiar si in situatii neprevazute.

      00
  15. Pe același segment de autostradă am reclamat un șofer, care părea băut (nu reușea să țină banda, mergea șerpuit), au promis că îl scot din trafic… Vezi-ți de treabă! Nici un polițist prin zonă…

    10

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.

1. Linkurile utile în context sunt binevenite.
2. Comentariile asumate fac bine la blăniță.
3. Șterg comentariile care îmi strică buna dispoziție.
4. Nu fiți proști, agramați sau agresivi la primele 50 comentarii aici.

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG sau de la Finestore.