Podcast: voi cum procedați la service auto?

Discutam cu tata de mașini și am ajuns să discutăm despre cum se procedează când duci mașina la service.

Și știu de ce am ajuns să discutăm despre asta, că la București e un coșmar, trebuie să găsești un service bun, să stai acolo cu mașină, să fii atent la ce face, să nu te fure la piese și așa mai departe.

La Brașov nu e așa, și spun asta din experiența a 4-5 service-uri folosite (Auto Kino, Euromotor, Vibro Auto). Sun și fac o programare, merg cu mașina, o las acolo sau dacă e scurt merg în sala de așteptare și citesc, când se termină iau devizul și factura și mă car. Nu sunt panicat că mă fură, îmi dau piesele stricate și cutiile pieselor noi dacă vreau, pot compara prețurile de pe factură cu ce găsesc pe net și așa mai departe.

Sunt curios voi cum procedați. Specificați orașul și dacă e service monomarcă sau nu.

 

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

137 comentarii

  1. https://www.google.com/maps/place/Colectiv/@44.4201402,26.1082594,3a,75y,221.61h,97.58t/data=!3m6!1e1!3m4!1sIZHS7TORGw3Nl_FQl2NOfg!2e0!7i13312!8i6656!4m5!3m4!1s0x40b1ff1c8210ca77:0xdcc41caca085216d!8m2!3d44.4195951!4d26.110669

    nu mai stiu cum se cheama serviceul, poza e veche si nu are sigla pusa, mecanicul meu e bogdan, ii las masina, ma anunta cand sa vin sa o iau, intotdeauna preturi foarte decente, foarte amabil, lucru fara repros, merg la el de multi ani.

  2. La meridian vest nu am aproape nimic de reprosat . Merg dimineata, las masina si ma suna ei cand e gata. Programare telefonica mereu. Masina e inca in garantie.. p.s. singura problema e la atitudinea celor de la receptie, care lasa de dorit.

    00
    • La Meridian Vest, in afara de atitudinea celor de la receptie (daca nimeresti in intervalul 14-16 nu te baga nimeni in seama pe motiv de schimbare de tura), mai sunt diagnostice gresite si teste in plus pe care le ti le fac si te obliga apoi sa le platesti.
      Dupa cateva zile te suna o tanti si te intreaba daca ai fost multumit… daca nu ai fost te suna apoi directorul de service care incearca sa te convinga ca service-ul a procedat corect cand te-a jecmanit.
      Acum cativa ani au pierdut baza de date si habar n-aveau ca am cumparat masina de la ei si ca alarma mai este inca in garantie…

      00
    • Meridian sunt ok, cu Reno ajungi să-i cunoști pe băieți desrul de bine :)

      00
  3. la bucuresti daca esti fiul ploii si nu cunosti pe nimeni ai belit pl. la orice service te duci scrie mare pe fruntea ta „fraier” si in ochii lor esti doar o alta victima. calitatea serviciilor e mizerabila. am avut contacte cu cu serviceuri de reprezentanta si cu serviceuri de cartier, diferentele de bani nu se justifica…. de exemplu prin 2011-2012 am patit la BMW MHS militari sa-mi fure 2 tampoane de la praguri ( cand ridici masina pe elevator pune bratele elevatorului pe cele 4 tampoane ). am fost cu masina la mecanic care mi a zis ca e imposibil sa cada singure si le pot pierde doar daca am lovit pragurile, am ridicat masina pe elevator si pragurile nu aveau nici macar o zgarietura. nu mai calc la aia in viata mea. pt bmw sunt okay astea 2 https://www.apbservice.ro si

    00
  4. Service-urile bune auto sunt ori enorm de scumpe ori sunt băieții de cartier, am constatat asta pe propria piele (mașină) împreună cu mulți prieteni, până la urmă e o realitate, sfatul meu este atunci când băiatul / mecanicul de cartier urcă prețurile fără motiv, aveți și alte cartiere la care puteți apela

    00
    • „Service-urile bune auto sunt ori enorm de scumpe ori sunt băieții de cartier”

      Oh… adica o firma cu oameni calificati si platiti pe masura, care foloseste piese originale si mai si emite facturi. Sau un baiat cu mana buna dar cam atat.

      00
  5. In Iasi, sun sa ma programeze, las masina si o iau cand este gata.
    Imi spune mai multe preturi la piese, imi recomanda ce sa pun, piesele vechi le gasesc in portbagaj. In caz ca mai gasesc ceva defect de care nu stiam, ma suna si ma informeaza, urmand ca eu sa iau o decizie.

    00
    • Orepan?

      00
    • Un mecanic stie intotdeauna sa mai gaseasca ceva ce ar cam trebui schimbat ”stiti ar mai duce niste km dar e foarte posibil sa va lase chiar pe autostrada sau noaptea, ma rog faceti cum credeti…” Nu schimbi – ti-a infipt un cui in creieri, schimbi- te-a facut din vorbe

      00
    • Daca ai cat de cat formatie tehnica, nu e nici un cui in creier – ai cap, evaluezi riscul sa te lase masina in drum, ti-l asumi.

      Orice masina, chiar si noua, are asociat un anumit grad de risc sa te lase brusc in drum.

      Exemplu: daca e vorba de distributie, mai bine o schimbi. Sansa sa distrugi piese conexe daca se strica distributia, este mare. Daca e vorba de o broasca de usa care se blocheaza, o lasi asa. Poti intra si pe usa cealalta.

      Probabilitati conditionate – bayesian inference :p

      00
    • hash – asa sunt eu, momentan e iarna, am un bec de ceata pe fata ars si chiar nu am de gand sa platesc 80 de lei manopera sa imi schimbe un bec dar in acelasi timp nu am de gand nici sa stau in zapada pentru a schimba becul. Momentan prioritizez cheltuielile, ce nu e necesar poate astepta mult si bine, in romania o reparatie/investitie nu ii creste pretul de revanzare din nefericire

      00
    • Zi-ne si serviceul… Sunt sigur ca nu se supara Vali ca faci putina reclama la el in curte.

      00
  6. Prefer sa merg la “reprezentanta”, dar service independent. Nu stiu cum sa explic mai bine, asa ca incerc cu un exemplu: reprezentanta Hyundai, dar nu Țiriac, sau alea gen “Casa Auto…”. E cu totul alta mâncare de peste.

    00
  7. Service reprezentanta Mazda si Dacia, Arad. La ambele stau linistit ca nu am avut niciodata surprize.

    00
  8. In Cluj se procedează cam ca la București, fie că este service relativ cunoscut, fie că este reprezentanța BMW.
    Am colegi care și-au luat țeapă la fiecare tip de service. Piese schimbate doar pe factură.
    Am găsit alții destul de cinstiți unde am fost cu 2 mașini plus trimis alta la verificat și au fost ok deși dacă îi scoți din grupul VAG se descurcă nu prea ușor. Am putut lăsa mașina peste zi la ei și să fie ok. La 3-4 chestii schimbate nu m-au înțepat încă.
    In general dacă zic că te suna după X zile, nu te sună, nici pentru preț, nici probleme.
    Toyota Cluj în schimb sunt șmecheri și leneși. Dacă cumva e vreo promoție uită să o aplice, deși știe din prima despre ce e vorba când îi zici. Plus programat cu 3 săptămâni înainte ca să mai stai să fluieri o jumătate+ de oră pe acolo pentru că ei sunt 3 și au 15 oameni la aceeași oră. Mail la director etc, răspuns pauză.

    00
    • NOU
      #28

      Vorba’ aia, la Cluj si lui Nelson i-au dat teapa :))

      00
    • La eurial am fost de doua ori, de fiecare data am mers cu o problema si am plecat cu altele trei (ex. mi-au vopsit usa, dar i-au distrus balamaua si garnitura de cauciuc a geamului), a doua oara au uitat sa-mi monteze o piesa de plastic de langa parbriz, am gasit-o prin masina si a trebuit sa mi-o montez singur.

      00
  9. am 2 mecanici in functie de necesitate, cand e vorba de carpeli (gen reconditionat alternator in loc de schimbat) merg la unu, cand e vorba de schimb de filtre, chestii gen plug and play merg la altul. Carpeli mecanic de cartier, service vorba aia ar fi L&P undeva langa Bene langa maternitate (Oradea).

    La a doua masina a trebuit sa merg la reprezentanta la Skoda (accident, casco). Dezamagit total, retusuri peste retusuri, bataie de cap, explicat eu ca unele piese ar trebui schimbate, ei verificand si cazand de acord cu mine etc. Usa spate iar trebuie dusa la revopsit ca nu pusca nuanta, masina de 6 luni.

    00
  10. bucuresti: cu opelu merg la autoa (multimarca). si pentru piese si pentru lucrari (unele lucrari -schimb filtre si ulei – le cam fac eu daca nu sunt in aceeasi perioada cu distributia sau altele mai complexe).la inceput era doar magazin de piese, dar de 6-7 ani de cand a aparut si service-ul, am vazut aceleasi fete. la pretul pieselor stau f bine, printre cele mai mici preturi din piata.
    cu skoda o sa merg la metrotehnica. service-ul a fost facut la ei pana am luat eu masina. bineinteles ca schimbul de filtre si ulei a fost facut de mine…pai sa nu-ma murdaresc pe maini de span de 1.9tdi

    00
  11. Cel mai simplu e sa-ti faci un mecanic personal de incredere. Cum faci asta in orasul tau?
    Te duci la service, singur sau cu o recomandare si vezi care mecanic e mai istet. Daca face treaba buna lasi un bacsis frumusel si ceri numarul de telefon. Data viitoare il suni direct pe el si la fel lasi ceva ca sa te tina minte. Dupa ceva timp il suni si iti ia el masina din parcare si ai scapat de statul la cozi.

    00
  12. Ori am fost eu norocos, ori nu știu, ceva e interesant. N-am avut parte de probleme.

    La reprezentanța Peugeot n-am avut niciodată probleme, dar tot timpul am întrebat, am vorbit frumos, mi s-a explicat ce și cum, tot ok. Țin minte odată, nu mergea clima la mașină, și mi-au recomandat ei niște dezmembrări, unde am mers, am luat piesa, și ei în reprezentanță au montat-o și testat-o. Am plătit manopera, evident, dar mi-au rezolvat problema. Era vorba de compresor și de la 4000 ron la 900 ron a fost ceva diferență :)

    Încă nici acuma nu mă cred unii că m-au ajutat așa, că ce, că doar piese originale, că nu există așa ceva, dar uite pe mine m-au rezolvat, și de-atunci tot la ei merg.

    Și deseori, chiar dacă e mai scump, și piesa și manopera, o fac la ei că știu că e ok. Da, știu că e mai scump, dar mi-au explicat și mie că ei trebuie să meargă la specializare în franța odată pe an, ba la cluj, ba la bucurești, ca să țină pasul cu noile modele. Toate astea costă. Plus că acum sunt cu hibrid, iar ei au acces imediat la francezi care pot intra să facă diagnoză remote imediat.

    Când ați auzit mecanicul de cartier că a mers la VW în germania să vadă ce-i cu noua generație de mașini? Acolo te mai întâlnești cu mecanici din alte țări, alte service-uri, mai vorbești, mai afli ce probleme sunt, cum să le rezolvi. E altceva.

    Și mai am un mecanic foarte bun, dar greu de dat de el din cauza asta, ceva de genul: îl sun azi, și are slot peste 2-3 săptămâni. Dar e foarte foarte bun, și exclusiv PSA. Omul desface hidraulica de Citroen până la ultima piuliță și o montează înapoi cu o singură mână. Și studiază și se ține la curent. Vin la el și din alte orașe cu Citroenuri, și le rezolvă. Inclusiv cele din anii 50-60 (Citroen DS).

    Recunosc că faptul că am luat tot Peugeot a contat mult că mi-a fost groază să iau altă marcă și să merg la alți mecanici, s-o iau de la zero până găsesc ceva ok.

    00
  13. EU la Cluj am un mecanic la un service relativ mic, care se ocupa de ambele masini (Megane, Fabia). Sun, ii spun de ce am nevoie, facem programare. In 99% din cazuri, duc masina dimineata la 9 si seara merg sa o iau. Omul nu ia niciodata mai multe masini decat poate duce intr-o zi si isi face treaba foarte bine. Nu stau langa el, nu ma intereseaza ce face, nu am timp de stat aiurea!

    Cand m-am mutat la Cluj am fost la un service mai mare (cred ca e cel mai mare de pe aici) – dar sunt aglomerati, foarte scumpi si o revizie poate sa dureze cateva zile. Inainte de asta, timp de un an am fost de cateva ori la reprezentanta Reno in Baia Mare unde era ok, reparatiile se faceau in cursul zilei daca duceam masina de dimineata.

    00
  14. NOU
    #43

    Depinde mult abordarea:
    Daca tu vrei sa dai masina la service pentru orice si sa faca treaba buna (electricitate, mecanica, reparatii specializate-gen injectoare pompe alternatoare, tinichigerie, tiuning si alte cele) asa ceva nu exista, ba chiar as zice ca te pacalesti cu doreii care se pricep la toate.
    Pentru diferite parti ale masinii trebuie diferiti oameni si de obicei in acelasi service nu gasesti 2 oameni buni.

    Cu piesele: din cate am vazut eu, n-a fost service care sa nu faca nazuri ca vrei sa iti aduci tu piesele, ba chiar unii conditioneaza treaba asta.
    De ce? pentru ca lor le vin piesele de la furnizori, uneori cu reduceri, si apoi iti refactureaza cu adaos, tu nu primesti factura de la distribuitor/importator. Am vazut portalul in care lucreaza, magazinul(serviceu) seteaza un procent de adaos din setari, iar apoi orice produs interoghezi primesti direct scor pt pretul clientului final, care include si adaosul magazinului.
    Si, cum e in capitalism, daca cumperi mult primesti beneficii mai mari decat daca cumperi putin, deci ei au tot interesul ca in cele 8 ore de program sa ruleze piesele lor, nu ale altora.

    Deci ce zici tu, ca ai comparat pretul de la service cu cel de pe autokarma si n-au fost diferente mai mari de 5-10% ?

    00
  15. Iasi, service bras…reprezentanta Renault. Uneori las masina acolo, uneori stau in sala de asteptare. Fara p

    00
    • Faza faina cu ei, la 3 sapt dupa expirarea garantiei s-a fisurat o conducta la AC…defect din fabrica. Mi-au inlocuit conducta, au pus freon, toate cele pe garantie…au vb cu cei de la renault si au aprobat. In rest fara probleme.

      00
  16. Singurul service care mi-a lasat o impresie foarte buna a fost in Bucuresti BDT cred ca se numeste . Au fost singurii la care cu niste ani in urma (vreo 10) am servisat un freelander la care pe vremea aceea nu se baga nimeni in Constanta si prin niste prieteni am ajuns la ei (fiind reprezentanta ford parca, nu mai stiu exact)

    00
  17. E mai bine cand ai prieteni cu service si ai cheia de la atelier.
    Se strica agregatul, te duci si ti-l repari singur. Cel putin eu asa faceam.

    00
  18. Fosta masina, vw, a avut ceva vizite in service. In Bucuresti, si nu doar, daca pot sa stau pe langa masina sa vad ce face omul ala acolo, asta fac. Prea multe povesti cu furat chestii sau inlocuit componente bune cu unele nu prea. In general am fost la service-uri no-name unde stiam pe unul sau altul. Am fost fericit cu experienta.
    Am fost si la Avia/Alto Syncro in Pantelimon si am privit pe geam operatiunile. Nu eram ingrijorat acolo de manevre, doar ca mi-au zgariat volanul cu un cui.
    Reviziile le-am facut majoritar la serviceuri mici. Ba chiar si in garaj la cineva. Pentru ca de aia.
    La PBN, dintre toti, nu mi-au pus la loc un colier la teava de dupa filtrul de aer.

    Actuala masina isi face treaba pe la Honda Nord in Pipera. Daca semnez o foaie ma pot duce langa masina. Daca nu, stau cuminte.
    De obicei nu ma duc langa masina pentru ca o las dimineata acolo si o iau pe seara. Si ma suna oamenii sa ma anunte de chestii. Le si spun sa nu imi toarne lichid de parbriz sau alte aberatii gen schimbat bec fara acordul meu. Dar cand am timp sa stau dupa ei, da ma duc langa masina. Si nu pentru ca nu am incredere in mecanici, ci pentru ca vreau sa vad masina pe dedesubt. Atat.
    Incredere in service? Nu prea, insa daca vor sa te fure, o vor face fara jena. Verific mai mereu preturile la piese cand e vorba de unele scumpe gen 1100 lei un senzor.
    Dar cu actuala masina inca nu am probleme care sa necesite piese noi sau reparatii. Doar un ornament inlocuit pe garantie ceea ce la PBN nu s-ar fi intamplat in veci.

    00
    • tocmai ai zis ca te duci la service Honda si nu ii lasi sa schimbe becuri fara Acordul tau?

      00
    • Dap. Pentru ca prefer sa platesc 70 lei pe un bec in loc de 300. Asta e doar un exemplu imaginar. Nu realitate. Realitatea e ca mi-au schimbat un bec de la numar cu vreo 20 lei. E ok.
      Realitatea e ca imi vindeau o piesa cu 1000 lei cand la orice alt magazin costa 120 lei.
      Intelegi acum de ce vreau sa fiu informat inainte? Si de ce mai refuz unele oferte?
      Am exemple misto cu lichid de parbriz la 70 lei pe litru la reprezentanta vw. Sau filtru de motorina la 450 lei fata de 70-90 lei oriunde altundeva.
      Da, ma interesez de preturile pieselor daca consider ca oferta e prea scumpa. Nu e nimic gresit in asta.
      Ok, Honda Nord e un service misto si oamenii sunt foarte decenti si ma suna oricum daca e ceva ce observa pe langa. Si nu doar ei. Si Asko sunt decenti. Din auzite mai mult.
      Dar prefer sa suflu in iaurt ceva mai des. De asta sunt precaut.

      00
    • Nu, pentru ca sta langa ei sa nu fure nimic de pe masina, are spirit CIVIC

      00
  19. Nu ma pricep la masini si nici nu vreau sa invat si nu am timp sa stau dupa ea in service sa fiu sigur ca totul este ok.
    Mi-am anagajt o firma de consultanta auto care se ocupa de tot, adica stat la reparatii, facut ITP, schimbat cauciucuri … etc.
    Mi se pare destul de ieftin in comparatie cu timpul pe care mi-l salveaza.

    00
  20. Eu veneam din provincie. Am gasit un service aproape de mine, dupa 2-3 incercari. Lasat masina si luat destul de repede, o zi, doua dupa.
    Am inceput cu chestii obisnuite, schimb filtre si ulei. Restul de ulei gasit in portbagaj.
    Discuri si placute apoi.
    M-a lasat ceva pe la cutia de viteze. Am marait un pic cand mi-a zis ce au schimbat si au venit imediat cu piesele vechi.
    Accident, am luat pe barba mea piese (bara/aripa) si le-au montat. Tot acolo, cand piesa era prea scumpa, m-au ajutat ei sa gasesc din dezmembrari.
    Pana acum ok. Ori dau tepe foarte bune, ori am avut noroc.
    The catch? (Haha, credeati ca scapati?) – nu primesti factura, doar un deviz, scris pe o foaie cu nu poti sa te stergi la fund ca e tare. Dar avand in vedere ca masina nu e vre-un bolid si pana acum nu am avut probleme cu ce mi-au reparat (cam de 4 ani asa), iar pretul este bun, sunt multumit.

    00
  21. Timisoara – exact cum ai spus ca procedezi tu in articol procedez si eu. Merg, las masina, ei isi fac treaba, ma suna cand e gata si merg dupa ea.

    00
  22. Clientul nostru e un curcan tocmai bun de jumulit.

    Peste ocean in caz ca te duci cu piesele tale la mecanicul care are shop-ul lui s-ar putea sa nu fie foarte fericit deoarece au niste discount-uri (cash back) de la vanzatori pe care tu nu le vezi pe factura. Treaba cu cash back e foarte intalnita la dealerii de masini noi. Sunt fel de fel de site-uri care contra unei taxe iti arata factura pe care o plateste dealer-ul producatorului auto pentru o masina, optiunile respective si eventualele discount-uri. Ei spun ca un „fair price” ar fi costul + 1-2% profit sau chiar mai putin daca e masina de lux. Ce nu spun e ca dealerii primesc un cash back in functie de numarul de masini vandute, cash back pe care tu nu ai cum sa sti cat e de mare. Astfel se poate intampla ca un dealer sa vanda chiar in pierdere pentru a atinge un prag de vanzari si sa incaseze cash back-ul de la producator. Plus ca dealerii castiga bani nu neaparat din vanzarea masinii ci din revizii si intretinere nu neaparat necesara. Mi s-a intamplat la dealer de mai multe ori sa-mi ceara pe piese mai mult decat erau pe internet din reteaua producatorului auto. Cand am mentionat asta mi-au dat discount si am ajuns la cat era pretul in reteaua producatorului.

    Cat despre statul langa masina depinde… Daca reparatia e mai lunga las la mecanic masina dupa ce-mi spune ce are si cat costa. Daca mai descopera ceva imi da telefon si-mi spune ce gaseste, cat costa si ma intreaba daca vreau sa repar. Daca reparatia dureaza mai putin stau langa masina pentru ca drumul pana acasa si inapoi nu se merita.

    00
    • Bonusul pt target atins se da in toata lumea la vanzari auto. Aici se vinde la 0% si iau doar bonusul de 1-2%.
      Reducerile la piese ajung la 50-60% pt revanzatori/mecanici in Europa. Clientul de ia de la mecanic nu ia nimic.

      00
  23. La Bucuresti merg in acelasi loc de ani, ii cunosc pe baieti, suntem prieteni si ne ajutam. Am ajuns la ei de pe Google. Nu stau niciodata sa pazesc masina, ma suna cand e gata.

    00
  24. În Cluj-Napoca, merg la Ocazii Auto (știu, nu-i cel mai bun naming). Am ajuns la ei acum vreo 4 ani, puteau să mă taxeze pentru ambele capete de bară și rulmenți, dar nu au făcut-o, au reparat doar ce era stricat. M-au chemat sub elevator să văd problema.

    De atunci merg doar la ei, am mai verificat piese pe internet atunci când credeam că pot să vin cu o variantă mai ieftină. S-a întâmplat să aduc eu piesă din dezmembrări și au montat-o.

    Recent am făcut niște schimburi de discuri, plăcuțe, ulei, filtre și un bec halogen. Mi-au arătat piesele și le puteam lua dacă doream.

    Las mașina și o ridic când e gata. Primesc deviz înainte și factură după. Am datele în sistem, cu istoric. Foarte profesioniști. I-am recomandat la alte două persoane și au fost la fel de mulțumite de ei.

    00
  25. Iași – am două service-uri (RTM și AutoExperts) la care pot lăsa mașina fără nicio emoție. Ambele multimarcă.
    Mai am și un mecanic „freelancer” la care pot lăsa mașina.
    Cu alte cuvinte, e decentă treaba. Nu prea stai cu griji.
    Din auzite, pe la reprezentanțe e nasoală treaba în Iași. Doar de APAN și Moldotrans (Seat) am auzit de bine.

    00
    • Moldotrans? :)) Acolo unde ai sansa sa-ti schimbe uleiul doar pe factura?

      00
    • cum am menționat și în comentariu, de acele reprezentanțe vorbesc din auzite. Dar sunt singurele de care chiar am auzit preponderent de bine. Acum că or fi și excepții, csf. Probabil și la service-urile pe care le frecventez eu și de care sunt complet mulțumit mai apar oameni cu povești mai puțin fericite.

      00
    • @AlexT, ai ceva concret? că pe acolo îmi fac și eu reviziile și aș fi interesat să aflu dacă se fac măgării.

      00
  26. Am cumparat masina de la Tehno-Dinamic Cumparatura (langa Suceava).
    Am facut toate reviziile si reparatiile la ei timp de 10 ani. Ei au fost mult timp dealer Seat si au implementat niste standarde inalte, probabil obligatorii. La receptia service se deschide un contract de service (se tine o evidenta), si lasi cheia; apoi vine un mecanic, pune huse pe volan si scaun, face reparatiile in hala (ai voie sa supraveghezi lucrarea), iar apoi aduce un deviz. La final ti se explica devizul. Exista o zona de asteptare cu TV si dozator de cafea. Peste tot e curat, piesele si sculele sunt la locul lor, nimeni nu tipa si nu injura. Dezavantajul e reprezentat de distanta fata de oras – 15 km.
    Recent am lasat masina la un alt service din oras – am discutat direct cu mecanicul care tocmai repara ceva la un motor, afara la -5 grade. Am ceva emotii dupa ce am citit si un review de pe facebook.
    In general, la orice service se gasesc review-uri pe google care te ajuta sa-ti faci o imagine daca e ce trebuie.

    00
    • Și eu am făcut din 2009 până în 2013 când am plecat din țară toate reviziile și alte reparații la ei.
      Au fost foarte ok, prețuri la piese mai mici decât la magazinele de cartier.
      Când mai ajung prin țară mai trec pe la ei pentru revizie, deși tatăl meu care are grijă acum de mașină nu vrea să meargă la ei că e prea departe.
      În Iași cât am stat am fost doar o singură dată la service pe Canta la Auto… nu mai știu exact, în rest la Radu și Iulian cei de pe vwforum știu.

      00
    • Eu am fost la astia prin iunie sa schimb distributia la un 1.9TDI, si mi-au cerut 480 de lei pentru manopera, asta dupa ce cumparasem piesele eu in prealabil, de la magazinul lor de la nordic si aveau oferta in magazin cu schimbare distributie la 250 de lei daca cumperi piesele de la ei. Cand i-am spus la consilier ca am piesele cumparate de la magazinul lor, mi-a raspuns sec ca „saptamana asta nu este valabila oferta”. Am plecat imediat de acolo si am schimbat distributia la un alt service mai mic cu 350 de lei. Totul ok pana in prezent, numai ca masina consuma mai mult de atunci cu aproximativ 1l/100km in plus fata de inainte de schimbarea distributiei.

      00
  27. Cu Insignia merg doar la reprezentanta. Dar am si un Citroen Berlingo1.4i din 2006 la care invat singur. Am facut schimbul tuturor filtrelor, ulei, schimbat termostat, completat cu antigel si aerisit sistemul, curatat clapeta acceleratie, schimbat buji, schimbat timonerie cutie de viteze, iar aseara am schimbat sonda lambda (fara scheie speciala), anulat erorile cu un tester ODB. Dar distributia mi-a schimbat-o un mecanic polonez, in timpul lui liber, ca acolo e mai complicat si nici nu aveam timp sa o fac eu in 5 zile, citind dupa manual.

    Inveti mult pe youtube, dar trebuie sa ai si indemanare si ceva scule. Eu am inceput cu scule ieftine, gopart, dar si alte noname-uri. Bine, daca aveti bani, luati de calitate, sa nu ajungeti ca mine sa indoiti combinata de 22 in sonda lambda.

    00
  28. Bucuresti – Las masina dimineata si o iau seara, dupa munca. Nu am stat cu ochii pe ei. Pana acum nu mi s-a parut ca au incercat sa ma fure, imi spuneau ce piese mai merg o tura, pana la urmatoarea revizie. O duc la ei de 2 ani (AD Garage Buc Noi).
    Am ajuns la ei dupa ce am avut o experienta misto la service-ul lor din Sibiu.

    00
  29. Zici ca este in Bucuresti. La fel duc si eu masina si o iau cand am chef. Nu platesc in plus, ultima oara chiar am platit cu 300 de lei in minus fata de estimat. Ma rog, eu nu mint ca e bine in Brasov, poate de aia am si platit asa.

    00
  30. Serus pe bl. Timisoara. Oameni ok în service, la Megane m-au rezolvat de două ori – o dată cu o mufă pe cablajul motor la care mi-au izs ca normal se schimbă tot cablajul și că nu se bagă că nu se știe dacă mai merge – mi-au zis ce să iau de la dezmembrări. A doua cu o garnitură minusculă de la rampa de combustibil. Normal, dupa carte trebuia rampa nouă de 1500 lei dar a mers meșterul în spate și a luat una de pe o rampă veche.

    Plus că aveau o pisică în service…

    00
  31. Oradea-multimarca.
    Las masina. Dacă vreau garanție plătesc tva la piesă.

    00
    • Si la manopera nu platesti tva? Adica tu iti dai seama ca aici service-ul face evaziune nu? nu are rost sa mai vorbim de tva si de taxe, el nu iti taie factura statul nu vede impozitul ;)

      00
    • zi bă și numele servisului!!!!

    • Nu poci. Se duce verdenpom peste ei si le canta de evaziune fiscala.
      Nu ma intelege gresit. Revizii, placute frana, bucsi si cacaturi nu ma intereseaza garantie ci le vreau schimbate cat mai ieftin. App folosesc doar ATE.
      Dsitributie si alte chestii importante solicit garantie si factura pentru linistea mea si comfortul celui care o va cumpara cand vreau s-o vand.
      Cat despre evaziune: mi-a montat placute de frana care scartaiau . Cand am vazut ca dupa 200km nu trecea zgomotul, m-am dus la ei. Demontate si surpriza, proveneau dintr-un lot deficitar. In fata mea au facut poze si au trimis direct producatorului. In 15 minute a venit mail-ul cu aprobarea de a-mi inlocui placute si discuri cu altele noi pe costul lor. Service-ul nu mi-a cerut niciun ban.

      00
    • E adevarat, la frane nu prea ai nevoie de garantie! Important e sa ii dai talpa!

      00
  32. Povestea mea cu service-urile de firmă începe acum 6 luni. M-am decis să iau o mașină rulată (deși auzisem toate poveștile naşpa despre Rădăcini Auto, am zis că nu o să mi se întâmple mie). Un Opel Astra J din 2015. Şi l-am găsit, plătit și livrat acasă. Pe hârtie arăta bine: 60k km, Austria, versiunea cheală.
    Mașina a mers excelent până acum 2 luni când m-am trezit cu martorul Check Engine aprins, duminică, pe drumul de întoarcere de la socrii prea iubiți. Luni, la prima oră, am sunat la reprezentanța Rădăcini Service – am dus mașina – în 2 ore avea bujiile schimbate și bobina de inducție. Vestea proastă pe care mi-a dat-o mecanicul a fost că e un „zgomot la motor” şi e posibil să trebuiască să schimbe biela sau axul cu came sau pistoane sau tot motorul – maxim 10000 lei, dar fiind în garanție de vânzător ar trebui să ma duc de unde am luat-o să facă ei o analiză.
    Am mers înapoi de unde am luat mașina, am vorbit cu mecanicul șef (mare om, mare caracter – nea Ioniță) care mi-a dat un răspuns interesant: nu are nimic motorul.
    Aici se termină relația mea cu service-uri de firmă, pentru că în secunda doi, după ce am primit evaluarea problemei mașinii, m-am prezentat, ca orice român, la un service de cartier (Ferentari, la case) unde mi-am făcut revizia completă (filtre, lichide, frâne) și am arvunit o schimbare de distribuție (e vorba de închiriat niște cale, deci nu merge pe loc).
    Pana la întâmplarea de mai sus am colaborat doar cu „băieții de servis”, vecinii de cartier, oameni pe care îi știu de mic, dar oameni cărora le dau bani pentru ce văd că au făcut, cum au făcut și am fost de acord să facă. Şi o să rămân la părerea generală că service-urile mai mici fac treaba mult mai bună – o fac pentru ei, nu pentru prima aia anuală de rahat.

    00
  33. Programare online, las masina, imi dau alta masina cu care sa ma plimb pana repara masina, cand e gata ma suna si am 24 de ore sa merg sa ridic masina. Chiar si dupa un schimb de ulei masina e spalata.
    Stiu cat costa de la inceput, daca gasesc ceva in neregula suna inainte sa se apuce de reparat ca sa fiu de acord.

    00
    • oraș? nume service?!

    • Center BMW in Los Angeles, sau oricare dealer BMW.
      Jim Faulk Lexus sau oricare alt dealer Lexus.
      Fructe, cafea Starbucks , popcorn la discretie daca trebuie sa astepti acolo.
      La Chevrolet e exact 180 de grade, incearca sa te intepe.

      00
  34. azi am fost la vibroauto. nae e om mare!

    00
  35. Stie cineva un service auto OK in Sibiu (VAG)? Eu mai merg pe la Auto Leo, sunt okish dar uneori neatenti, grabiti si tot timpul full. Multumesc!

    00
  36. Cum sunt preturile la service? Simplu, autonet ofera 40% reducere la piese service-urilor cu activitate marita (gen reprezentante ca si acolo se pun aftermarket) iar service-ul ca sa nu moara de foame doar din manopera isi pune el adaos vreo 100%… ce sa zic, o bucsa costa undeva la 5-6 lei, tu daca o cumperi cu 15 sa fii fericit ca s-ar putea sa platesti catre 20 de lei ca popa

    00
  37. Imi permiti sa las si un „review negativ ” de service din brasov?

    00
    • Este vorba de TRANSINVEST (e undeva in spate la eliana mall,din ce vad acum pe google Caramidariei 4 este adresa )

      Experienta nr1.
      Schimbat capac culbutori degeaba,baietii s-au strans in jurul masinii uitandu-se lung la ea timp de 10 minute nestiind pe unde curge ulei. Piesa,negasindu-se after-market deoarece este atipic sa se strice ,a trebuit comandata in original. Dupa ce am schimbat ,am mers la alt service unde au observat ca aveam un burduf de planetara spart care arunca ulei pe motor

      Experienta nr 2.
      Schimbat cureaua de accesorii degeaba . Dupa schimb mi-au zis ca defapt alternatorul chitaie si ca mi-l pot demonta si ca nu il repara pe loc,sa las masina ca il trimit ei la colaborator. Revin mai tarziu, masina scoasa (impinsa ca nu mai pornea) in curte. Zgarietura adanca ,lunga de 10-12 cm. Probabil au lasat ceva scule pe masina care au alunecat cand au impins-o.
      Alternatorul „Reparat” a revenit la chitaiala initiala in mai putin de 500 de km parcursi.

      Bonus : Baiatul care lucra la masina mea ii tot repeta altuia ca ” termin volkswagenul asta si ma ocup de fiat” in conditiile in care masina este audi. Era un pic deranjant sa auzi ca nici macar nu stie la ce masina lucreaza.

      Bonus bonus, nu exista termenul de ” dumneavoastra ” in vocabularul lor si daca faci greseala sa stai acolo cat timp muncesc, nu auzi decat cum se plang din 2 in 2 minute ca si cum iti fac un favor.

      Si ca sa nu fie totul negru. A lucrat intradevar o persoana acolo care stia ce face,era un domn cu mustata ,seful de service. Am inteles ca a plecat de mai bine de 1 an.

      00
  38. service-ul la care merg are si magazin, de fapt, asa am aj la ei, cumparam piese doar de acolo si-am aflat pe net ca au si service, ma duc, fac diagnoza in caz ca, las masina daca dureaza mai mult de 1h30 interventia, nu i-am pazit niciodata, n-am nemultumiri, din contra, mecanicul de-l stiam eu si pe care-l credeam dumniezo incarnat mi-a cerut dublu pe o interventie despre care zicea ca ar fi durat o saptamana, am intrat la service intr-o doara, am lasat masina la 11, am luat-o la 17 cu revizia facuta, distributia schimbata si reparatie la juma de pret fata de scorul mecanicului, n-am stat langa ei, masina inca mai merge la 1 an de la chestia asta fara probleme, au si garantie la lucrare, ofera si factura

    00
  39. noi, cand mergem la service, la garaj, la ciocanit masina, facem asa:
    – daca mergem in locul de domiciliu, la mama motorului diesel de i se canta prohodul zilele asta, dam telefon, facem programare, ducem masina, o ridicam cand ne suna aia (ca ne suna si de obicei mai repede decat au estimat), platim factura cu cardul si ne doare la brisca ce au facut si de ce naiba ne-au lasat fiarele alea prin portbagaj, reparatia are garantie (pe piese, pe manopera – ei stiu, scrie pe factura, n-a fost nevoie de ea niciodata)
    – daca am avut ghinion si am mers la service autorizat al marcii (Mazda mai precis) in Constanta – acasa, cum ar veni, care se numeste in cazul de fata Expocar – scoatem frumos cruciulita din torpedou, pregatim hartiute pentru nea ingineru’ si nea mecanicu’ ca am venit cu recomandare, nu asaaa, ca ultimul sofer de pe varianta si redevenim habotnici pana ajungem inapoi in De sa ducem masina la service. Ne-au schimbat – pe hartie – la filtre si lichide diverse de spui ca avem flota, au vrut sa ne schimbe de 2 ori in 5 luni placutele si discurile pe fata (desi noi ne dusesem pentru alea de pe spate, ca pe fata le schimbasera – conform facturii deja, cu 5 luni in urma, vreo 7k km mai devreme), au ridicat din umeri cand le-am bagat factura initiala sub nas: va intoarceti in Germania pe riscul dvs., trebuie schimbate. Au avut cumva dreptate – le-am schimbat dupa inca 3000 km.
    Daaar – oda mecanicului roman, mereu va gasi o solutie, un schepsis, o manarie si nu iti va schimba, prosteste, ca neamtul, tot cotul la nu’s ce teava, va improziva cu creativitate o sarmulita, un arici d-ala de plastic, o sudura daca e nevoie – dar nu se va lasa infrant!
    De-aia, spre deosebire de proprietarul blogului – masini nu noi, dar inca in garantie, cat tine garantia!

    00
  40. Servicetim in Timisoara. Las masina acolo si ma suna ei cand e gata si verificata pe stand. Daca apare ceva intre timp ma suna si imi spun ce si cum referitor la piese si daca sunt de acord cu ele/pret. Am fost de mai multe ori si de fiecare data au fost corecti. La Targu Mures este un mecanic foarte bun si corect pe e60 undeva la iesirea din corunca pe dreapta cum mergi catre Brasov. De obicei las masina acolo si ma suna cand e gata sau daca e scurt astept in atelier.

    00
  41. Eu am primit o recomandare în București, aproape de casă, pe Jiului. După ce am luat mașina, după ce am avut devizul Ford BDT am fost și pe la ei să își dea cu părerea, că tot era o revizie de „început de drum”. Diferența a fost de la ceva gen 3-400 lei cu tot cu piese (luate de mine), la 2000 lei date de reprezentanță.
    Nu am avut operațiuni majore (doar consumabile), dar pentru tot felul de nimicuri dacă durează mai mult (revizii, plăcuțe frână, pivoți șamd) las mașina acolo și îmi văd de treabă. Mă sună ei câteva ore mai târziu.
    De fiecare dată mi-am luat singur piesele de pe epiesa/autohut/etc.
    Acum câteva luni mi-au dat și un SMS că îmi expiră ITP-ul…că uitasem complet.
    Și mai e o chestiune: pare genul de afacere de familie, de vreo 3 ani sunt tot aceeași oameni acolo, începând cu fata de la recepție la băiatul cu ITP-urile și cel care murdar mereu.

    Am avut și o distribuție de schimbat dar acolo am apelat la cineva din familie, din provincie, din rațiuni de costuri.

    Am mai avut o chestiune la care toți spuneau de compresorul de AC(1500-2000 lei), rezolvată cu vreo 100 lei la băieții de la Autohut, dar sunt în celălalt capăt al orașului încât să fie o soluție pentru mine. Și nu avea nici o legătură cu compresorul, l-aș fi schimbat degeaba, era un senzor de temperatură în habitaclu.

    00
  42. test

    – chill ba, testez chestii pe live

  43. AutoDias Cluj careva? Pareri?

    Eu am fost cu ceva mai complicat la ei si mi au aratat baietii piesele schimbate etc, totul a parut ok.. doar ca evidenta faza „boss, ar trebui astea schimbate (furtunele de frana) ca is coapte”.. da.. avea dreptate.. dar cand mi a bagat o pe aia cu „placutele de frana fata spate trebuie schimbate” – cand eu le am schimbat cu un an inainte.. mm.. well.. :)

    00
  44. ITP expira în două zile la un râci de corsa 1.2 fără probleme majore ca să nu treacă examenu. Intru în primul service unde nu lucra nimeni dar doi neni studiau în birou niște acte. Zic : am venit pentru itp că expiră peste 2 zile, se poate ? Hmm, trebuie programare, suntem ocupați, azi e joi mâine e vineri deci doar pe luni se poate. Nu aveau nici-o mașină în lucru dar ei erau ocupați … mdea. Am plecat la alt service la 1 km distanță unde m-a preluat alt jmecher. Șefu, dă actele că te rezolv io, chiar acuma era unu programat dar nu o mai venit. O jumate de oră mai târziu în care am asistat la toate testele, a venit jmecheru : 120 de lei este testarea că a fost șefu în ziua lui bună că la Corsa C costă de obicei cam 160 da dă și mie de o bere . I-am dat 10 lei pentru că îmi plac cerșetorii care spun o poveste bună. Petroșani-Căsuța albastră. Primu service cred că-i zice La Ardeleanu, sau ceva.

    00
  45. Pentru Bucuresti faci cerere pe site si te rogi sa faca oferta – https://www.autoeconom.ro/miniwebsite/service/revizie-auto-service-sector-3-bucuresti

    00
  46. In Timisoara e cam ca in Bucuresti. Adica la reprezentanta preturi de cocaina si lucrare de kkt, la cele de cartier trebuie sa ii pazesti. Eu am schimbat vreo 4 service-uri pana am gasit unul civilizat.

    00
  47. Cu Opel in Bucuresti am mers doar la eds auto. Au preturi mai maricele, dar cu mine au fost mereu foarte foarte profi si corecti. Gen se stricase modului de aprindere si mergea masina in suturi, m-au diagnosticat foarte rapid si ieftin. Alta data m-am dus ca mi-a bolborosit apa in vasul de expansiune – au investigat rapid toate posibilitatile inclusiv in test chimic (se colora o substanta) sa vada daca e stricat motorul, au intrat pe platforma oficiala de service si au cautat probleme – mi-au aratat ca e known issue ca e pompa de apa cam subdimensionata, dar ca nu e cazul sa o inlocuiesc. In general stau in sala de asteptare si ma duc de 1-2 ori pe la masina sa vad care mai e treaba. Fac doar opel-uri. N-am avut probleme mai grave decat astea ce-i drept.

    Cu Honda doar la asko la revizii. Si aici tot la fel, am stat in sala de asteptare nu cu ochii pe ei, au venit ei sa-mi explice ce au gasit, cat mai tine pana la inlocuire etc.

    In BV am gasit un atelier de tinichigerie bun, onoserv ceva ii zice, in Sacele. Aveau multe masini scumpe in lucru, inclusiv restaurari. A mea era cea mai janghina :). Am stat 3 ani o bara fata pocnita :) din cauza ca nu gaseam pe nimeni sa-mi inspire incredere. Aici m-au rezolvat repede (desi initial ma programasera peste 3 luni) si ieftin, ~800e parca a fost revopsire completa + bara fata/spate noi aftermarket – garantie 5 ani. Dupa 9 luni arata impecabil. Am lasat-o 2 saptamani la ei, mi-au trimis poze cand au avut nevoie de feedback. La radacini imi dadusera pretul asta doar pentru schimbatul barelor si pentru asta a trebuit sa-i bat la cap ca tot uitau de mine, probabil eram o ciupeala prea mica.

    00
  48. NOU
    #112

    autozoll oradea-episcopia. baietii-s chiar buni. ce-i drept usor scumpi, insa sunt profesionisti si cinstiti. am insa o curiozitate. sunt la a treia masina, toate vw si sincer va spun ca in afara de chestiile uzuale (bucse, distributie, filtre, saboti de frana, discuri de frana, stergatoare) nu am avut vreo problema). ba da, o singura data – nu mi se deschidea o usa. si imi scartiau la denivelari amortizoarele. voi cu ce probleme ajungeti de obicei in service? nu vreau generez polemica cu vw vs restul, insa eu sunt cu masini pe benzina, 15.000 an, 80% oras, sofer – zic eu – calm si foarte atent, masini SH toate, insa cu dotari si sincer nu m-am intalnit cu service-ul decat chiar pt. chestii uzuale. cand citesc probleme la chiuloasa, ax cu came, cutie de viteze ma ingrozesc. mai sus era cineva cu un opel la 60000 km cu motorul praf. wtf!? serios acuma. sa fi nimerit eu vw-uri nemuritoare, chiar pe toate 3, fiecare luat sH?

    00
  49. Duc masina doar la reprezentanta Dacia de la care am si cumparat-o (Verbiță Arad) si pentru reviziile anuale si pentru ITP. Programarile se respecta, piesele schimbate le primesc inapoi, toate operatiunile sunt inscrise in cartea masinii, totul foarte profi si civilizat.
    Cel mai scump lucru schimbat in masina a fost cureaua de distributie si am prins o promotie de -20% piese si manopera exact in perioada aia, mai bine nu se putea. Nota 10.

    00
  50. Eu in mures am fost la multi… sincer cel mai multumit sunt de niste unii Dollete. sun… deobicei ma programeaza pe a doua zi dimineata… duc masina… imi zice cam cat ma costa piesele, las masina… si ma suna cand e gata preturi ok, treaba rezolvata.
    si la pret nu am iesit mai scump decat un service dinasta neautorizat, fara factura fara chitanta.

    Dar in tg mures oriunde am fost nu prea am stat eu langa service. duc masina dimineata si o iau la sfarsit de program.

    00
  51. Iasi, Coso Garage in sat/com Miroslava, exclusiv VAG
    Self made man, plecat de la un elevator iar acum si a construit inca o hala.
    Respectuos, f profesionist, daca te vede ghertoi a doua oara nu mai vii.
    Preturi medii, revizie cu schimbat distributie si pompa de apa la pasaat cc, 1000 de lei parca.
    Cand reprezentanta nu i da de cap, trimite masina la Coso.
    Recomand cu maxima incredere.

    00
  52. Bimmer Workshop, Constanța

    Au fost mai rapizi decât au estimat inițial si chiar mai ieftini. Am trecut Joi pe la ei, le-am explicat care-i problema, mi-au zis să o aduc Luni dimineață și să o las acolo că mă sună după diagnoză.

    Am lăsat Luni mașina, mă sună după vreo 2-3 ore să-mi explice ce și cât și să aprob lucrarea. Mi-au zis că e gata Vineri (era dusă turbina). Joi dup-amiaza m-au sunat că pot să mă duc să o iau, și a fost cu ~200 Lei mai ieftină lucrarea.

  53. Baiatul asta cum o proceda cu service-ul? :D :D :D
    https://www.youtube.com/watch?v=nTw1v3YHj88

    00
    • plecați cu degetul in fund și adidași să facă off-road. mișto.

    • In alta ordine de idei: cu ce trebuie sa se ocupe un om, intr-un judet gen Satu Mare, ca sa aiba bani de masinile alea?
      Banuiesc ca a trecut era buldozerelor ingropate in pamant. Sau nu erau ei cu astea?

      00
    • Cica a infiintat ceva companie de it cu 0 bani, adica a pornit de la coada vacii cu banii de alocatie. Nu stiu de ce dar am impresia ca a primit cateva mii de dolari de la parinti

      00
  54. Asko. Sunt la a patra Honda in ultimii 10 ani. Programare la telefon (tot timpul prin Sales, nu Service). Dacă durează plec cu alta masina, dacă nu, stau la un birou și-mi fac treaba. Prețurile erau măricele. De câțiva ani nu prea mai știu (Leasing operațional). Recomand cu multă caldura.

    00
  55. Nu ma intereseaza subiectul, eu cumpar doar masini noi.
    Cand se apropie expirarea perioadei de garantie, le bag la vanzare.

    00
  56. Oradea.
    Tinand cont ca avem mecanicu anului sun la service vine cineva de la ei cu masina de schimb, o schimbăm între noi și ne auzim când e gata.

    00
    • si care este acest service? imi place aia, schimb garnitura chiulasa in 16minute, pe tine te taxeaza cu vreo 5 ore manopera

      00
  57. Midocar Vitan – masina noua, in garantie, dusa pentru o reparatie pe casco (lovitura in spate), dupa un accident.
    Am refuzat predarea masinii de doua ori, prima data pentru ca nu au reusit sa potriveasca culoarea la bara din spate, iar a doua oara am constatat ca ranforsarea din spatele barii spate nu fusese inlocuita, fiind lovita. Au dat vina pe un mecanic neatent, insa impresia pe care mi-au lasat-o a fost una jalnica, de delasare si lipsa de interes. Mi-au confirmat inca o data ca service-urile reprezentatelor sunt doar pentru inlocuire de piese, daca ai cu adevarat o problema nu o rezolvi la ei.
    In prezent ii sun in fiecare zi pentru o problema legata de conectarea la portalul digital myaudi, insa nu au reusit sa isi dea seama cum trebuie rezolvata. De evitat!

    00
  58. Stie cineva un service in Bucuresti care sa instaleze o camera de marsarier ?

    00
  59. Cluj. Compexit, service Skoda & SEAT
    Mă programez, duc mașina și dacă e de durată plec să îmi rezolv treburile. Dacă e o treabă scurtă, stau la o cafea în sala de așteptare.
    Fac asta din anul 2007. Nu am avut niciodată probleme.
    O singură dată am cerut să fiu prezent la desfacerea trenului de rulare. După instructajul sumar de protecție a muncii și instrucțiunile clare unde să stau și de cine să ascult, am fost dus în service și mi s-a indicat defecțiunea. Am plecat și am revenit când lucrarea a fost gata.

    00
  60. Eu am fost o singura data (in luna mai 2018) pentru schimbat ambreiaj,volant, capete de bara, discuri frana si revizie la un Golf Plus din 2007 cand l-am luat. Locatie: Iasi, in spate la Selgros, pe o straduta, ii zice Jan (e din Rep.Moldova). La fel a fost, piese comandate de pe „portalul” ala al lor, oarecum reduse (ca idee ambreiaj si volant masa dubla Sachs – 2000 RON). Vreo 4 ore de manopera pe instalatiile electrice (nu stiu ce au facut – nu functiona geamul electric de la sofer). In fine, toata distractia m-a costat pe la 1000 euro..e mult, e putin? Habar nu am, dar deocamdata nu am avut probleme, deci pot sa ii recomand.

    00
  61. Salut Vali. Este vre-o șansă să pui toate podcasturile într-o secțiune aparte in site ?

    00
  62. În București am găsit printr-o conjunctură un service in Berceni, AutoEco. Am fost la două revizii acolo, băieții foarte ok și te lasă să stai lângă ei dacă vrei asta. Piesele ieftine in general, urmează să merg cu un Megane 3 la schimbat discuri și plăcuțe cu vreo 4-500 lei sub prețul dat de reprezentanță, inclusiv manopera.

    00
  63. Salut, la Constanta stie cineva un service ok ?
    Fara Iulius va rog, ei fac treaba numai daca stai langa ei. Daca ai lasat masina, te-ai fript.

    00
  64. Defapt si serviceurile au adaos la piese. Si poti pune cat la % sa fie adaosul, din site.ul distribuitorului.
    Sigur iesi mai ieftin ducand tu piesa, dar riscurile sa nu fie compatibile + tabalau de schimbare a piesei gresite, nu cred ca merita.
    Nu vorbim de unix care sunt exagerat de scumpi, autokarma, autohut, epiesa sunt niste site.uri de piese cu preturi bune.

    00
  65. Oradea: atelier mic, undeva langa uzina de apă, după mănăstire are langa și vopsitorie.
    Satu Mare: AutoMeister: alegem piesele împreună, programe după ce vin piesele, lăsăm masina in fața la 7, cheia în poșta, la 17:00 luam mașina.

    00
  66. Eu la Cluj merg la service, parchez masina, vorbesc cu mecanicul, ii las cheile, merg la job, iar seara cand ies de la job preiau masina. Bineinteles cu programare prealabila.

    00

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.

1. Linkurile utile în context sunt binevenite.
2. Comentariile asumate fac bine la blăniță.
3. Șterg comentariile care îmi strică buna dispoziție.
4. Nu fiți proști, agramați sau agresivi la primele 50 comentarii aici.

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG sau de la Finestore.