piata de muncă e sufocată de experţi

business pressLa prezentarea Sandero spuneam că un băiat de la Money Channel a pus nişte întrebări de îţi venea să intri sub scaun de ruşine. L-am găsit pe BrainTV, în primele minute (mutaţi cursorul după „dacia” şi înainte de „rebranding”).

Asta e valoarea adevărată. De ce nu citeşte nimeni presa de business? Pentru că n-are ce! De ce nu se uita nimeni la Money Channel? Pentru că n-are ce vedea! Valoarea opiniilor şi analizelor din presa de business e aproape nulă.

Da, frate, era interesant de aflat dacă au avut de ales între mai multe desfăcătoare de bere, de conserve, de cutii. C’mon, asta e întrebare de clasa a doua. Ce ştire poţi scoate de aici?

Incredibil, în exclusivitate pentru Money Channel, oficialii Dacia au avut de ales între o siglă şi, culmea, au ales-o tocmai pe singura prezentată! Reţineţi, aici aţi auzit-o prima oară! O singură siglă, o singură alegere!

În facultate, 90% din băieţi citeau numai sport şi voiau să ajungă jurnalişti sportivi. Unii dintre ei au ajuns, chiar ziarişti foarte buni sportivi. Pe la Prima, pe la Tele7, pe la Gardianul. Oameni pe care, dacă îi sculai la 2 noaptea, puteau să îţi spună primele 10 locuri din clasament, cu punctaj şi golaveraj.

Ori, ăştia sunt buni de angajat, nu? Nu maimuţe la costum care habar n-au pe ce lume sunt şi care pun întrebări doar de dragul de a se face auziţi.

ziare,bani,jurnalism,jurnalism online,jobs

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

6 comentarii

  1. Inainte vreme gemea tara de ingineri. Acum geme de marketeri, juristi, PR-isti si alti „isti” scosi pe banda rulanta din facultati. Am avut mai demult o serie de interviuri pentru National Sales Manager si tin minte ca pe doi dintre candidati i-am dat pe usa afara de nervi. Unul dintre ei imi spunea ca unul dintre criteriile de a masura performanta unei echipe de vanzari este sa le masori IQ-ul. Asta a fost primul care a zburat.

    00
  2. Totusi e o arta si oratoria, nu ? :) E admirabil faptul ca stii sa vorbesti mult zicand practic nimic. Important e sa dai din gura.
    Cum si Miorlau zice, intr-adevar multi „-isti” au iesit din facultati doar cu diplomele ca in cap nu prea au mare lucru.
    IQ = etalon de masurare a eficientei, yeah right :))

    00
  3. raman uimit cum acest baiat venit in noiembrie 2006 in TMCTV nu a evoluat catusi de putin, dupa ce a fost instruit, trainuit, indopat cu invataminte valoroase
    punem pariu ca in afare de afacereza lor de kko nu stie altceva? nu punem ca-l castig!
    Apostol stie ca numai cu yesmani poti sa te mentii. pacat de primele echipe care au fost pe acolo!

    00
  4. era si el curios, care-i problema?=))

    00
  5. Problema astora de la Money Canal e ca analistii lor lasa impresia ca NU au facut o facultate de profil (adica ASE-ul, si ala serios, gen Finante, nu SELS sau management administrativ), ci mai degraba au citit si ei un manual de economie de a 11-a. De fapt, pot sa pun pariu ca exact asa sta treaba: dupa un an la facultate deja poti sa vorbesti/analizezi/explici intr-un mod mult mai inteligent decat prapaditii aia, care, desi au uneori invitati ca lumea, nu stiu ce sa faca cu ei.

    00
  6. daca te pricepi la economie te misti undeva unde faci bani, cat poti lua maxim de la o revista de business? nici macar spagi nu prea au de ce sa dea la asa ceva.

    00

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG, de la Finestore, de la PORC sau de la Aceeași Mărie.