Philip Morris s-a tâmpit

Cel mai mare producator de tigarete din Statele Unite a cerut studiourilor de la Hollywood sa evite utilizarea produselor sale în filme, în cazul în care asemenea scene ar putea avea o influenta negativa asupra copiilor, informeaza BBC News Online.
 Philip Morris USA a plasat pe panourile publicitare reclame cu textul: „Va rugam, nu le dati tigarilor noastre un rol în filmul dumneavoastra”.
Tactica a fost pusa la cale dupa o întâlnire cu personalitati din aceasta industrie, a declarat un purtator de cuvânt.
Sursa: Mediafax – (17.11.2006 16:49)

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 3$

4 comentarii

  1. nu cred ca s-a tampit… e o tactica si asta cu psihologia inversata…

    00
  2. Notorietatea de care se bucura produsele PM nu au nevoie de publicitate ci mai deraba de intretinerea brandului. Aparitia intr-un film poate atrage critici din partea puritanilor americani. O astfel de critica se poate transforma in miscare sociala din care PM ar avea mai mult de pierdut decat de castigat prin aparitia in filme.

    Personal ma gandesc – tigarile consacrate precum Marlboro, Lucky Strike, Kent si altele…chiar mai au nevoie de promo? Fiecare impatimit al acestor branduri este practic un evanghelist al produselor.

    00
  3. Mie imi placeau Lucky Strike fara filtru. Dar acum m-am lasat de fumat. Naspa.

    00
  4. thank you for smoking pe invers

    00

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG sau de la Finestore.