Patru despre Social Media

Publisherii o lasă mai moale cu aplicațiile și paginile de Facebook. Au investit doi ani ca să adune fani cărora să le vorbească și acum Facebook îi fute cu mizeria de algoritm și arată mesajele doar contra cost.

În America, blogurile sunt în continuare înaintea Facebook în topul influenței cumpărăturilor.

Cum interacționează oamenii pe Pinterest. Pinterest e un fel de clasor cu tăieturi din ziare. Găsești ceva pe net, pui acolo, sortat pe căprării. Momentan nu există un scop final al strângerii acelor poze acolo, nici o logică a lor și nici un motiv care să explice de ce nu ar strânge pozele într-un folder le calculator.

Scad costurile per click pe Facebook.

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

11 comentarii

  1. 1. O alta cauza e folosirea proastă a Open Graph-ului.
    2. Din acest motiv, avem funcții în companiile mari, de genul: Blogger Outreach Specialist.

    00
  2. Să-mi cadă pla și tot nu înțeleg rostul Pinterest.

  3. 31.3 vs 30.8? Da, sunt net in fata :)

    00
  4. Nici nu stii cum pica postarea asta. Tocmai am iesit dintr-o sedinta de „strategie” la unul din clienti unde noul shefutz de la marketing imi explica de ce este absolut necesar sa taiem bugetul de la product development ca sa avem bani sa face o aplicatie pe facebook unde oamenii sa intre si sa sa joace un joculetz ca sa ne creasca engagementul mare. Produsul companiei este o platform de teleconferinte.
    I-am dat cu primul link peste bot (merci). Era sa moara de inima cand i-am povestit de asta cu „dar nu ajungi la toti cititorii decat pe bani”…omul se semneaza Social Media Evangelist…unde se vede ca fostii agenti de vanzari turned social media gurus sunt la fel de competenti si la ei ca si la noi….

    00
  5. E bine ca scad costurile per click la Facebook ca am de gand sa fac o campanie si acolo pentru Haotik.

    00
  6. @Haotik: nu te cunosc si nu ti-am citit blogul niciodata, dar mi-ai devenit antipatic dupa ce ti-am vazut poza peste tot pe youtube si alte site-uri :) spor in continuare cu campaniile.

    00
  7. Nu sunt primul si nici ultimul care spun ca Facebook se duce pe pustiu. Poate nu va avea o cadere la fel de puternica, ca a site-ului hi5 dar tot acolo se va ajunge intr-un final.
    @Haotik , daca influenta Fb scade , la ce te mai ajuta like-urile de acolo ? in curand o sa fie aproape nule .

    00
  8. facebook-ul da din ce in ce mai tare semne ca e doar un balon de sapun care urmeaza sa se sparga. Apropos, a revenit cineva pe myspace de cand s-a relansat? :)

    00
  9. Hai coane, las-o cu Social Media un pic si zi ceva de maretele planuri de aducere a centurii Bucuresti la standarde europene. Bine, nu toata, doar o bucatica.

    00
  10. Chiar acum imi verificam Pinterestul ca sa imi apara site-ul pe pagina oficiala. Nu stiu daca merita sa investesc timp si sa dezvolt o comunitate si acolo in genul celei create pe Facebook. Deocamdata sunt multumit de traficul care il genereaza fb-ul pe site. Am incercat de proba si 2-3 articole promovate dar nu prea vad scopul decat daca investesti sume mari poate. Like-urile nu ma mai ajuta iar traficul suplimentar nu e atat de mare incat sa merite banii cheltuiti.

    00

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.

1. Linkurile utile în context sunt binevenite.
2. Comentariile asumate fac bine la blăniță.
3. Șterg comentariile care îmi strică buna dispoziție.
4. Nu fiți proști, agramați sau agresivi la primele 50 comentarii aici.

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG sau de la Finestore.

Pun clipuri pe Youtube