Simplu: lipești o bandă neagră pe 35 ca să faci 3-ul mai lung și gata, camera din bord detectează 3-ul ca fiind 8 acoperit de zăpadă sau decojit și accelerează de la 35mph la 85mph.
Și acum gândiți-vă că noi nu avem marcaje pe jos prin orașe și pe șosele.
Astia de la McAfee nu au alteceva mai bun de facut? De exemplu sa-si repare antivirusul care omoara orice calculator.
De cand i-a cumparat Intel, s-au prostit maxim.
Intel i-a și vândut de câțiva ani.
Ai fi surprins dar faptul ca scrie McAfee nu inseamna ca singura lor divizie e cea care se ocupa de antivirusul mizer.
Valabil si pentru Symantec Norton Antivirus. De mult timp e un bloatware.
Insa, cei de la Symantec sunt care au descusut tot virusul de sabotaj industrial Stuxnet.
Poate ca si ei ar fi trebuit sa-si „vada” strict de antivirusul lor in loc sa ia la puricat virusi de sabotaj industrial.
Vine imediat Musk și zice că e ok, you’re driving it wrong.
Poti sa prostesti pe Tesla ca esti intr-o tara cu sistem imperial si cand vii in Ro sa mergi 50mile in localitate si 110 in afara si 130mile pe autostrada?
sau are optiune BMW mode, care sa faca cele de mai sus?
mi-as paria salariul pe o luna contra unei beri ca tesla stie unde esti si in ce se masoara distanta in zona aia. just my 2 cents.
Si cred ca stie si limita de viteza.. orice GPS de 2 lei stie limita de viteza din datele hartii.
Limita de viteza luata de pe GPS e suprascrisa de limita de viteza citita pe indicator.
Ce kkt am citit ?
Asta poate fi cel mult un bug la citirea limitei, nu se poate pune ca a pacalit sistemul de la tesla.
1. Ar putea afecta si sistemele de citit limitele de la alte masini.
2. E ceva cauzat de factori externi (sabotaj de la administratia drumurilor, vandalism, pur si simplu vopsea care „se duce”), etc.
Cum adica nu a pacalit sistemul?
Masina citeste limita de 85mile/ora si accelereaza pana aproape de limita aia. Intr-o zona de maxim 35 mile/ora. Totul fiindca a fost modificata un pic o cifra (gen ar putea sa fie o frunza acolo).
Tu te astepti sa ia banii din contul lui E.M. ? Asta e pacalirea?
Sau sa faca niste cartofi prajiti in loc de bacon?
Important e ca au actualizat softul si e mai sigur.
Mai interesanta era stirea cu proiectiile facute cu drona. Acolo pacalire misto.
de ce s-au limitat la o puta mica pe 3, puteau sa pune un 8 clar, dar de ce 8 cand puteau sa puna direct un alt indicator cu viteza minima 100, sau alte prostii
chestia asta o sa forteze tesla sa combine hartile lor cu vitezele luate din g.maps peste hartile folosite de ei si probabil o setare „if maps speed < sign speed than maps speed", ca localizarea oricum e facuta, etc
de-asta au facut faza in parcare, pt. ca sigur pe g. maps nu exista limita pe zona aia, deci frectie la picior de lemn McAfee
cine e McAfee pana la urma? aia care iau bani pt. fiecare tweet indiferent daca pacalesc lumea. poate si aici a fost un pret pentru o usoara denigrare a masinilor autonome
https://www.theverge.com/2018/4/2/17189880/john-mcafee-bitcoin-cryptocurrency-twitter-ico
Citirea eronată nu e problema în sine, problema e ca Teslea vrea să lege o acțiune a unei mașini (accelerarea) de o chestie imperfectă (citirea) și să mai și spună că ăsta e viitorul. „Nuș’ dom’le, mașina conducea, eu doar citeam Lord of the Rings. Vorbiți cu Elon”.
John McAfee nu mai are nicio legatura cu McAfee din 1994.
Chiar si el are o parere proasta despre produs, s-a bucurat cand Intel i-a schimbat numele: „I am now everlastingly grateful to Intel for freeing me from this terrible association with the worst software on the planet”
Degeaba e limita de viteza inserata in datele hartilor, sistemul masinii va prioritiza informatiile citite de camere si senzori. Indicatoarele reale pot fi schimbate oricand si camerele de pe masina le citesc, dar nu garanteaza nimeni ca cele de pe hartile digitale sunt actualizate in 5 minute, 24ore sau 10 ani.
Cat despre de ce a dat peste cap masina acea prelungire a 3-ului (zicea bine Dorin ca e plina tara de codemonkeys, ca inca n-am vazut pe aici sa stie cineva cum functioneaza ML-ul): ce a inselat acolo a fost un indicator de viteza standard american. Acelea urmeaza un anumit tipar (marime, culori, font). Cand sistemul e antrenat sa recunoasca acele indicatoare, li se da date care contin astfel de indicatoare cu acelasi pattern. Eh, daca schimbi patternul cu care e obisnuit (in cazul asta 3-ul ala mai erect), masina softul incearca sa ghiceasca ce e acolo in functie de „antrenamentul” anterior. Ete, el a crezut ca e 8 si nu 3. Nu e greu sa hackui un Image Recognition Model, sunt destule chestii care le poti face: mai multe date per imagine, rescaling, canale de culori, imagini cu bruiaje, etc.
sau cum sa faci blatul pe SpaceX!
Shafu, cunosc io pe cineva. Dai 500 de euro la nenea si te baga pe trapa din dos
Detalii baws – de unde sa scoti content zilnic?
E outdated informatia, au actualizat sw. Acum insa poci un fel de grafitti pe semne si tot poti pacalii sistemul, dar nu mai e la indemana oricui.
Na-i citit cu partea in care zic ca modelele dupa 2016 nu-s afectate?
Nu înțeleg faza, putea fi un om care să fie maniac în a conduce regulamentar și lua aceeași țeapă.
Sau dacă marcajele sunt proaste și confuze, chiar și un om poate face accident noaptea, nu trebuie să fie tesla.
Iar ăla de la McAffee se știe că a luat-o razna de ceva vreme, are destui bani cât să fie în continuare băgat în seamă de alții care mai trăiesc de pe urma lui.
Într-un timp parcă era refugiat în Cuba ca să nu-l aresteze pentru ceva manevre?
Deci, nu mai da faliment?
Putem sa citim si sa vedem ca ala e Autopilot v 1.0, alt hardware – MobilEye EyeQ3 camera system by Intel – care nu mai e de mult pe Tesla. Sau nu.
Ma intreb daca functioneaza si daca pui un 8 intreg in loc de 3
Daca era pe acolo un ambulantier, nu mai masluia nimeni indicatorul.
Cum mai poti avea incredere in numele de McAfee, cand John McAfee a renuntat la pariul ca bitcoinul va ajunge 1 milion in 2020 😃, de anuntase ca isi va taia si va manca penisul in direct la tv. Niste neseriosi.
sau scrii pe placuta ;DROP limits–
Genial, pot sa pacalesc si Loganul asa, stie cineva?
Poti, da e degeaba, ca oricum nu prinde 85 de mile/h.
Sau te relereai la loganele de politie cumparate acum niste ani, alea care costau cat o Tesla?
La noi in targurile auto inca scrie mare cu litere de tipar DIESEL pe passaturile din 2003 si tu te ingrijorezi dellca nu vede Tesla marcaje prin Romania?
E, românii vor fi primii care vor implementa antihack-ul la citirea vitezei: semne de circulaţie cu transponder, 10k$ bucata, , montate din 50 în 50 de metri; licitaţia va dura 12 sau 24 de ore, o va câştiga Vesta, nu vor exista contestaţii….
McAfee a facut o treaba buna (poate a fost un challenge din partea Tesla sa descopere probleme la sistemul lor).
Mai important la momentul asta e ca cineva a descoperit problema (nimic nu este perfect) si eventual Tesla poate remedia problema.
Si mai important e sa vedem ca hardware-ul in cauza e facut de Intel – care este proprietarul partial McAfee – si, mai mult, hardware-ul nu mai e pe masinile Tesla noi. Nimic de remediat. Poate doar subiectivismul imbecil al Business Insider in ceea ce il priveste pe Musk, indiferent de subiect, dar din pacate nu poti sa remediezi imbecilismul.
P.S.
Business Insider pentru ca ei au starnit asta. Dupa care s-a propagat.
Nu e așa grav, și Mercedes-ul meu când merg prin oraș și vede pe un tir cercul ăla roșu cu 90 în interior zice că aia e limita de viteză.
Da, dar Mercedesul nu accelereaza pana la limita aia de capul lui.
Bai da ma gandeam ca e cam de kkt, adica merg eu frumos cu Tesla vad indicatorul, opresc, il manevrez cu banda, intorc vreo 100 de m, intorc iar si in sfarsit pot sa merg cu viteza mai mare decat aia legală, wtf, chiar avem timp de asa ceva, culmea ar fi sa fie o restricție pe vreo 100 de m doar si eu am pierdut 15 min deja.
Cand ai de mers drum lung, trimiti un sclav cu Logan inainte, modifica ala toate indicatoarele pentru tine.
on demand economy. speed limit changer.
Ce coincidenta ca a aflat si Digi24 de stirea asta!
Waze iti indica limitele de viteza. Nu inteleg de ce Tesla vrea sa fie mai speciala si se foloseste de camera si nu verifica cu datele primite de la gps.
Cred ca e o chestie de legalitate.
Nu stiu daca te poti baza legal pe datele furnizate de un third-party, si eventual sa te indrepti impotriva lui in caz de buba.
Semnele de pe sosea sunt norma legala de mers pe acel drum.
Cel putin eu asa vad.
Cei ce critica sistemul actual ar trebui sa se puna in pielea oamenilor de la sfarsitul secolului 19.
Atunci cand au aparut primele automobile, multi au incercat sa le adapteze la drumurile si vonditiile de circulatie din perioada respectiva. Doar ganditi-va putin: in Anglia era obligatoriu ca inaintea automobilului sa mearga un om cu un stegulet rosu si sa avertizeze lumea din jur.
Ce se face acum este doar o adaptare a masinilor autonome la sistemul de circulatie gandit pentru oameni.
Daca in loc de semne de circulatie s-ar monta niste senzori speciali dupa care sa se ghideze masinile?
Sau, in loc de benzi albe laterale, s-ar executa o banda centrala, sau si mai bine, un cablu ingropat sub stratul de asfalt, dupa care masina sa se ghideze?
Sau, toate masinile sa fie dotate cu „senzori de respingere”. Pur si simplu s-ar evita coliziunile accidentale.
Stiu, poate vorbesc fantezii, dar, de la inventia automobilului pana la conventia de la Viena din 1968 (unde s-au unificat la nivel mondial semnele de circulatie actuale) n-a trecut „decat” 100 ani.
Imaginati-va, noi santem la primii pasi a unei revolutii adevarate in transport.
În timpul asta cybertruck depășește glorios 500000 recomanzi. 500000 de fraieri inconștient ce habar n-au ca algoritmul de conducere automată se bazează exclusiv pe lizibilitatea semnelor rutiere în timp real, nu pe baze de date ce conțin dare gps, configuratie sosea, istoric al altor auto trecute prin aceeași zonă samd. Ca oricum, lvl 5 de conducere automată e deja legiferat si, romani suntem, chiar ne făceam probleme ca vine dacia cu ev-ul lor si se împiedică de cretinii de la Tesla.
Tesla nu mai colaborează cu MobilEye de vreo câțiva ani buni, își produc singuri si chip-urile si software.
Limitele de viteza sunt cele preluate din Google Maps via GPS.
Bateți campii cu toții fără sa va fi uitat macar la o Tesla in realitate.
Conduc o Tesla si am o rezervare pt CYBTRK.
Voi nu aveti linii vizibile pe drum in bucurestiul ala, si va fute grija de cum citeste indicatoarele o masina pe care nu veti avea niciodata bani s-o cumparati…
@7
Reply-ul corect este sa o futem pe mata
@AdrianH – Corect este doamna „mă-ta”
@7
Bine ca ai tu bani care esti spalator de vase in EU/USA/Mexic/Nava de croaziera plina cu Coronavirus
Te a facut ma.a din l.ba de pe gard si acum ne dai lectii?
Vali! lasa bos comentariul aprobat. ca-l merita fraeru!!
Bagă și tu un articol de bricolaj, cum să furi curent din beci, când îți încarci Tesla. Neaparat cu variante multiple.
De fapt e invers, bagi curent gratis de la supermarket si vii acasa si iti alimentezi beciul de la Tesla.