Onlineul nu poate trăi fără investiţii

Liviu Alexa de la Citynews.ro povesteşte cum trăieşte un site de ştiri în România. Cu investiţii. Mitul “user generated content” care tot bântuie prin online şi e propovăduit cu gura plină de toţi nu prea există.

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 3$

8 comentarii

  1. Sunt curios in ce au fost investiti banii aia. 250 000 euro mi se pare o suma foarte mare pentru un site ce targeteaza cateva judete.

    00
  2. My bad, acum observ cat de multi redactori are.

    00
  3. @Bogdan: inmulteste cateva zeci de redactori cu 2-300€

  4. Adaugă la asta și faptul că toți vor succese maxime fără investiții initiale și să vezi unde o să ajungem.
    Online-ul o fi mai ieftin, dar nu e cu MULT mai ieftin și nu o să-ți vină nimic de-a gata.

    00
  5. @Bogdan: adauga si programarea, gazduirea, chiria, telefoanele, achizitiile de echipamente…

    00
  6. 250.000??? sigur nu sunt 234.000???
    de obicei lumea vehiculeaza sume fixe … ca si la salarii. Fara nici o legatura cu realitatea. Daca ai investit 50.000 … ceea ce este posibil si ti-ai inregistrat marca … ceea ce este posibil … si ti-ai mai facut o evaluare de marca si un avocatel a pus pixul pe hartie si a spus ca dupa 4 luni marca ta valoreaza 200.000 … e posibil sa crezi ca ai facut o investitie mare :))

    00
  7. Ba exista MAN! Doar ca e rar si ca fetele VIRGINE! care l-a gasit il tine pentru el, se bucura de el si trage foloasele! Doar tampitii se apuca, sa strige in gura mare cand au dat de „un filon de aur”! 😉

    00
  8. User generated content nu prea e valabil pentru siteurile de stiri.

    00

Susținere

Susține acest blog cumpărând de pe eMAG prin acest link, de la PCGarage prin acest link sau de la Finestore.