Online: Libertatea, EatZZ, Autovit

 

Grupul Intact face ce a făcut mereu: copiază idei de la alții, sperând să se agațe de o urmă de succes cu investiții minime. Goarna lor preferată, Obae, a dezvăluit că au lansat recent o clonă de Tazz, numită EatZZ. Cel mai probabil se vor lupta o vreme cu ea, vor face reclame cu vedetele grupului, vor rula reclame la posturile grupului sperând ca, la final, să-i cumpere cineva ca să le curme suferința.

 

Autovit au testat niște chestii și au pus butonul ăla albastru cât să nu poți da click pe el. Pentru că e greu să te uiți la rezoluțiile cele mai folosite pe site și să o folosești pe cea mai mică, e prea logic ce spun eu aici.

Lista asta de trackere de pe libertatea.ro mă face să mă întreb încă o dată, doar eu, de ce atât de multe și ce se întâmplă cu datele utilizatorilor adunate așa. Avem zeci de organizații pe tema asta, BRAT, APTI, BAPTI, CERT, Data Protection, toți sunt mucles când e vorba de faza asta.

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

12 comentarii

  1. baietii de la intact aveau sau inca mai au clona aia de olx unde fix aceleasi produse cu fix acelasi buget de promovare nu generau NICI MACAR O SINGURA VANZARE. bai una. in timp ce olx facea 2-3 vanzari pe zi in medie. presimt acelasi succes rasunator.

    00
  2. Nu am folosit si nu voi folosii niciodata clonele ZZ.
    Antena3 niste derbedei!

    p.s: Ar fii misto sa nu mai vedem reclame date catre Intact dar lumea nu are principii

    00
  3. Clona de Tazz e puțin spus. Și numele seamănă și din reclama interfața e efectiv cea de la Tazz

    00
  4. Partea care-i poate scoate în față este comisionul de 10% pe care-l percep. Față de peste 30% cât ia un Glovo aș spune că este o treabă și că pe motivul ăsta au șanse să crească. Din nefericire.

    00
    • Pai de ce din nefericire? Concurența e buna, capitalismul la lucru. Că nu ne place patronul? Meh, in general patronii nu sunt niste personalități iubibile. Viața e o jungla, greed ia good, shark tank, alea-alea!

      00
    • Toti au inceput cu aceeasi strategie la inceput, cu comision mic. Aceeasi strategie cum a fost si cu „transportul alternativ” (aka Uber/Bolt/Free now).

      Cand ajung la un nivel satisfacator de restaurante partenere vor creste si ei comisionul

      00
    • Pentru aplicațiile de genul important este să adune cotă de piață, cât mai mulți utilizatori și apoi fie rămân singuri pe piață după ce îi sapă pe restul, fie o să fie vândută către o firmă mare să își scoată investitorii partea.

      00
  5. @Johnny – Nu, man. Era vorba de cloaca din care provine serviciul. Cloacă pe care aș vrea să o văd închisă definitiv :)

    @Irpx – Din ce știu Tazz are 15% și la ora asta. Glovo și Uber Eats au fost cele mai fomiste ever, cu Glovo în fruntea listei, că pe lângă ce iau ei din comandă mai sunt și alte taxe pe care le percep.

    00

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.

1. Linkurile utile în context sunt binevenite.
2. Comentariile asumate fac bine la blăniță.
3. Șterg comentariile care îmi strică buna dispoziție.
4. Nu fiți proști, agramați sau agresivi la primele 50 comentarii aici.

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG, de la Finestore, de la PORC sau de la Aceeași Mărie.