Primesc cererea asta cam o dată la două săptămâni, cu nuanțări: tu cu ce agenție ai lucrat bine, care agenție ți se pare că se mișcă bine, cine poate să-mi facă o campanie.
Și răspunsul este mereu același.
Orice agenție poate face o campanie de tipul “găină fără cap”, care n-are un scop prea bine definit și nici nu cere finețuri, dar sunt puține agenții care pot livra rezultate specifice, măsurate și executate la milimetru.
Și aici intervine schema: agențiile din categoria a doua fac și campanii din categoria unu, trebuie însă ca clientul să știe ce vrea și ce să ceară. Și aici intrăm pe un teritoriu al studiilor, al demograficelor, al oamenilor care au citit multe chestii de genul ăsta și care cunosc consumatorul și obiceiurile lor. Iar astfel de calități costă.
Așadar, există agenții bune, care fac campanii bune, dar pe bani, nu pe mărunțiș.
Adaugă un comentariu