OK, hai să o dau eu din fundul curții

Dacă vreți o părere mai domoală, mergeți la Vlad.

Giani nu s-a dus acolo pentru că îl recomanda ceva. E un falit moral și un analist economic și politic falit. S-a dus acolo pentru bani. Nu ca să schimbe România. S-a dus ca să facă bani. De ce să te cerți cu rupți la radio sau pe net, de ce să râdă lumea de tine că aplicația ta a fost spartă și tu spuneai prostii pe net și te etichetau ca habarnist? Și, cel mai important, de ce să facă alții mai proști mai mulți bani ca tine? Prinzi un mandat de parlamentar, prinzi unul de europarlamentar și aia e, nu mai trebuie să râdă lumea de tine că firma ta de producție media e pe minus. O să râdă la fel ca de Ilie Șerbănescu, că spui și faci prostii, dar asta faci și acum. Pe bani puțini.

Asta e tot. Ah, da, e bine că a renunțat la gargară și activism (că nu era jurnalism ce făcea el) și a dat-o pe față.

film-ray-donovan-25

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

126 comentarii

  1. Moise? Corect!

    00
  2. Nu sunt de acord cu tine. Cred ca e unul din puținii oameni din România care are viziune politico-economică .

    00
    • Ultima oară când l-am ascultat, prin 2012, făcea spume cum că BOR primea de la bugetul de stat 540 milioane de euro pe an pentru diverse, inclusiv salarii.
      Asta în condițiile în care proiectul de lege era cu 60 milioane de euro pentru toate cultele.

      00
    • Aici gresesti, la fel ca altii… e cu pseudo in fata la ambele. Pseudo politica, pseudo economie.

      Uita-te, te rog eu, la cateva emisiuni ale lui pre europarlamentare si cateva inainte de prezidentiale, sa vezi cum a pus problema si ce predictii a avut. Nu ai cum sa sustii ca esti pregatit in ale politicii si in ale economiei cu astfel de rateuri, nu ai cum sa ai pretentii cu astfel de rateuri.

      … E un oportunist de cariera, din pacate pentru el oportunitatea a stagnat vreo 3-4 ani, acum(probabil inainte de prezidentiale a inceput negocierea sau s-a facut cu totul atunci) a avut o deschidere care nu-l compromite total…

      ce a facut USR azi e o greseala care o sa-i coste cateva procente, poate nu o sa se observe direct implicarea lui Moise Guran, dar daca merg pe ideile lui catusi de putin… esecul e aproape inevitabil, ceea ce sper sa nu se intample(mai ales din cauza celor de la PLUS).

      PS:
      1) Ce plus a adus Moise Guran celor de la USR, ce stie el sa faca si nu e altul acolo care sa faca mai bine? …intreb pentru un prieten.
      2) Prezentarea „achizitiei”… un adevarat spectacol de arogante ieftine, de mustreli in public si de sfaturi „a la fratele mai mare”… de o penibilitate rara.

      00
    • Dan – buna aia, nu stiam, am ras 15 minute. Internetul asta, nu iarta…

      00
    • nu are nicio viziune, să fim serioși. e un narcisist de aceeași teapă ca firea sau ca rareș bogdan, cu aceeași gură mare și cu cunoștințe puține și fixe. și nu intră în politică pentru bani, ci pentru că, în ultimii ani, și-a clădit un complex mesianic de toată frumusețea.

      00
  3. Cum sa faci 500 de comentarii la un articol 101 – by Zoso.
    Chapeau!

    00
    • lol dacă tu crezi că am scris asta pentru comentarii.

    • 500 de comentarii are Vali la giveaway.

      00
    • – Vali de câțiva ani: sa intre oameni noi în politica, avem nevoie de oameni responsabili care sa facă ceva pentru societate, altfel nu vom ieși din aceasta mizerie, trebuie sa construim o societate mai buna pentru copii noștri!.

      – Vali astăzi: Moise este un oportunist, nu are ce cauta in politica, ne mulțumim cu Orban și PNL-PSD-ALDE.

      00
    • @florin nu a zis asta. Vali a zis ca nu era jurnalist. Era activist, ca si Mândruță, și e ok că acum o face mai asumat, de pe postura de om politic jegos, nu de după paravanul de jurnalist.

      00
    • @berenger, mare dreptate ai cu complexul mesianic. Adica uita-te la florin, asta intelege el prin oameni noi in politica, d’alde Guran care vorba aia, cind era platit de banci ne explica cum sta faza cu darea-n plata, iar cind era platit de OMV ne vorbea despre petrol, gaze, redevente.

      00
  4. Toți clovnii ăștia intrați brusc în politică, vin după banii din subvenția partidelor politice, mărită enorm de PSD ciuma roșie.

    00
  5. @zoso: e departe de a-mi fi simpatic Moise Guran. Dar faci procese de intenție bazate pe…nimic. o vorbă ka care poate reflectezi zice că dacă îți pute totul a căcat, să te uiți în talpă

    00
    • n-am o problemă cu teo tiță intrat în usr. cred că a făcut-o pentru că vrea să ajute.
      guran e pe treaba lui, însă. și știi că timpul are prostul obicei să-mi dea dreptate.

    • Adică zici că Guran e Rareș Bogdan bis. Nu cred, nu pare. Dar, cum zici, the bets are opened

      00
    • rares bogdan e peste guran cam la orice, inclusiv la tupeu,golanie,nesimtire, etc.
      rares bogdan va fi candidatul pnl la prezidentiale in 2024, are ambitii mari soarecele

      00
    • rares bogdan e guran cam la orice, inclusiv la tupeu,golanie,nesimtire, etc.
      rares bogdan va fi candidatul pnl la prezidentiale in 2024, are ambitii mari soarecele

      Nu știu cât de adevărată asta dar din vorbe, el și cu încă unul sunt prieteni din copilărie cu șeful SRI. Sunt două poze interesante, în care apar mai mulți; în prima poză ce pare să fie dintr-o vacanță, apare Călin Mitică & Cozmin Gușă, iar în a doua apare și Viorel Hrebeniuc cu Andrei Marga.

      Dacă mai e prieten și cu Mureșan și cu Bușoi, e clar…

      00
    • La rares bogdan gasesti poze cu udrea, vanghelie, adrian nastase…. lingaul a fost mereu unde a fost rost de facut cash… vezi ce declaratie de avere are

      00
    • Rareș bogdan a făcut parte din sfera de influență a PSD până în 2013 când ponta a refuzat sa-l numească președinte la TVR – o sinecură foarte bine plătită de atunci a trecut în tabără cealaltă unde a primit cadou o alta sinecură bine plătită – europarlamentar drept răsplată că l-a făcut președinte pe iohanis in 2014 cu istericalele de la realitatea. Guran e doar alt gurist de teapa lui Rareș Bogdan care vânează o sinecură.

      00
    • Moise Guran s-a băgat în politica doar că să ne spună și din postura de politician cat de bune sunt băncile sau omv-petrom și cât de proști sunt romanii pt că nu-și luau cu ei lupa că să poată citi dobânzile, taxele și comisioanele care erau scrise cu fonturi minime practic ilizibile cu ochiul liber sau pt că erau nemulțumiți că OMV ne ia petrolul și gazele aproape ieftin și ni-l vinde la suprapret.

      00
    • Toate astea in condițiile in care moise era platit prin contracte de colaborare și de marketing de omv-petrom, banca transilvania, BRD…

      00
  6. Te urmaresc de 6 ani si niciodata nu am comentat.
    Acum mi se pare ca exagerezi, incerci sa obtii reactii pe baza deciziei unui om apreciat(pana acum).

    00
  7. Aici nu sunt de acord cu tine.
    A fost printre putinii informatori publici anti psd.
    Eu cred ca e bine intentionat si cu ceva experienta. Politica insa e altceva, vom vedea…dar daca nici pe oamenii ca el nu i sustinem macar pana la proba contrarie, atunci ne meritam soarta.

    00
  8. Ba, chiar ma miram unde sunt ultrasii usr, ca au cam disparut. Iata, un motiv de a-si scoate capul din cur iar. Augh augh augh

    00
  9. ala e adevarul, ca sa schimbi .ro ai nevoie de oameni de calitate.
    multi, in toate judetele, pe multe nivele. nu doar in politica.

    n-ai de unde sa ii scoti.

    00
  10. Daca s-a dus pt ambele,bani si schimbare, in egala masura e gresit?

    00
  11. O fi așa, nu zic nu. Însă ar cam fi timpul ca toți guriștii care sunt neumulțumiți de diverse să se și implice. Îmi place să cred că ăsta e motivul.

    00
  12. te tot iei de eroarea cu aplicatia ca si cum ar fi incercat sa sparga serverele CIA, cand stii f bine ca super usor ca un developer sa fi incurcat un if sau vreun server de test.. sau .. Chiar nu inteleg ce te ataca asa mult faza asta, parca facea el teste pe alicatie in pauzele publicitare dintre emisiuni.

    Iar despre aprecierile vis-a-vis de MG, da e doar hatereala ieftina, nu exista niciun motiv sa-l pui in aceeasi barca cu mizerabilii din politica zilelor noastre. Toti ti-o arunca ca daca tot vrei sa schimbi ceva de ce nu te bagi in politica dar cand unul care chiar merita o face, a.. nu! e de kkt, s-a dus la salariu /comisioane ca asa fac toti in Parlament.. penibil!

    Da, poate fi cea ma mare deziluzie si poate face ce zici tu si alti destepti de pe aici insa pana atunci doar sper sa faca si altii ca el pasul asta si sa eradicam modelul Dragnea-PSD de a face politica, aka grup infractional organizat.

    E un drum in sens unic ce face Moise acum si mi s-a strans inima cand am citit stirea, e clar ca trebuie sa dea tot ce poate pentru a indeplini viziunea pe care o are si in care eu cred pentru dar nu prea vad cale de intoarcere dupa ce mizeria din politica romaneasca isi va da concursul sa anuleze orice idee de progres.

    Succes Moise!

    00
    • Fix la asta ma gandeam si eu. Daca nu face nimeni nimic, nu e bine. Daca preia cineva initiativa si incearca ceva, iar nu e bine.
      A fost bine cand firea a lasat pupitrul de stiri si s-a facut primar? Uite ca nu. Exemplu de fail.
      Dar poate Guran are alte planuri, poate chiar vrea sa faca treaba.
      De curand, Elena Lasconi a lasat televiziunea, ca sa candideze pentru primaria din Campulung. A motivat ca s-a saturat sa tot astepte sa vina cineva competent, care sa faca treaba, asa ca a decis sa faca ea ceva. Mi s-a parut de bun simt ce a spus si chiar imi doresc sa ii reuseasca ce si-a propus.
      Nu toti care intra in politica, au intentii rele. Unii chiar s-au saturat sa vorbeasca despre rahaturile care se fac in Romania, cu microfonul in mana si chiar vor sa schimbe ceva.

      Eu zic sa aruncam cu pietre daca se dovedeste ca s-au manjit si s-au stricat, la fel care restul. Adica, mai intai asteptam.

      00
    • De curand, Elena Lasconi a lasat televiziunea, ca sa candideze pentru primaria din Campulung.

      tu o mai ții minte de la tv? tipa dă în gropi.
      dacă ar candida oana lasconi însă… https://www.instagram.com/oana.lasconi/

    • Auzi la el, i s-a strâns inima. Curu’ nu ți s-a strâns?

      00
    • sa eradicam modelul Dragnea-PSD de a face politica…dragnea-psd nu fac politica, astia fura…tre sa eradicam modelu’ barna de a face politica. nu imi e drag guran, dar de barna imi e scarba….daca guran „achiseaza” la asa zisa politica a lui barna poci si io sa zic „la revdere”. noapte buna usr.

      00
    • te tot iei de eroarea cu aplicatia ca si cum ar fi incercat sa sparga serverele CIA, cand stii f bine ca super usor ca un developer sa fi incurcat un if sau vreun server de test.. sau .. Chiar nu inteleg ce te ataca asa mult faza asta, parca facea el teste pe alicatie in pauzele publicitare dintre emisiuni.

      nu. problema nu că i-a spart cineva serverul, ci reacțiile lui de după, când a dat vina pe toată lumea, mai puțin pe el și echipa lui. pur și simplu n-an vrut să-și asume nimic.

    • Un comentariu excelent. Exact ce aș fi scris și eu, și ca mine-s mulți. Dar așa-i românul. Știe el mai bine cum va fi, ce va fi, ce se va întâmpla mâine, cum va cădea cel care își asumă curajul nebunesc de a intra în politică. Așa că, hai să ridicăm piatra.

      00
    • NOU
      #44

      E fi-sa?

      00
  13. NOU
    #45

    Cine o sa il plateasca ?

    00
  14. Hmm. Sa nu uitam ca blogul asta deja e al cuiva 40+. Deci cinismul are o influenta mai mare decât în rândul (încă!) majorității cititorilor lui.
    Nu e o critica, e the circle of life.

    00
  15. „Vă dau un exemplu: unui jurnalist îi este interzis să cheme lumea în stradă, la orice fel de proteste, și în special la cele politice, dar ce ar trebui să facă un jurnalist atunci când guvernul amenință prin actele sale însăși existența democrației?”

    Asta spune Guran. Cu propria lui gurita. Cine era calare pe Facebook si ii chema pe toti la proteste? Tot Guran.

    Lupul isi schimba parul, dar naravul ba. Deci ma astept si ca politician sa continue sa faca lucruri interzise.

    Pai atunci, o urare de bun venit: La puscarie!

    00
  16. S-au prins si ei în sfârșit că doar cu noname-uri, oricât de oneste, bine pregătite și bine intenționate ar fi, nu prea merge la poporul român. Și au început să aducă „vedete”. Habar n-am ce poate aduce în plus acolo, habar n-am ce vrea el să obțină prin mișcarea asta, dar știu sigur un lucru: de Moise Guran a auzit mult mai multă lume decât de restul de pe acolo. Și genul ăsta de personaje pot trage în sus partidul și îl pot face cunoscut în anumite medii. O fi bine? O fi rău?

    00
  17. In viitor vor intra unicornii roz in politica romaneasca. Hai sa ii asteptam pe ei.

    Nu zic ca Moise e cel mai bun etc, dar parca si noi prea critici suntem.

    00
    • Vrem schimbare, jos PSD, sus USR! Dar cine sa faca toate acestea? Sa se faca, sa pice din cer, doamne’ ajuta! Toti vrem niste politicieni mai buni dar nimeni nu se implica. Si cand se duce unul acolo sarim de cur in sus ca e sarac si vai de el. Suntem zmeii politicii in mediul online si tari in gura cand mergem la protest, dar daca s-ar pune problema sa ne implicam, sa fim constructivi, sa gandim/propunem niste solutii… „sa se faca”!

      00
  18. Abia astept sa ne prezinte bancnota de 20$ din nou.

    00
  19. Până acum i-a mers. A fost pe valul anti PSD..care a rupt în ultimul timp.
    Să vedem de acum încolo..
    Și totuși el mereu a sugerat că alianța surplus are mult mai multe șanse ca un partid unic. Dacă nu rezolvă ăsta.. degeaba a intrat..

    00
  20. Eu cred că a citit articolul tău cu pensia

    00
  21. Cand te troleaza Malin Bot pe strada si face clip cu tine esti ultimul om.

    00
  22. Moise Guran a tras tare la caruta anti PSD ceea ce e cu plus la capitolul caracter. Ca spune prostii asta stim noi dar are ceva tractiune la electorat iar la alegeri conteaza sa aduca voturi. USR pare ca vor sa castige ceea ce e primul pas.

    00
    • Astea erau bune de zis in sedinta filialei de cartier/sector USR: „Ca spune prostii asta stim noi dar are ceva tractiune la electorat iar la alegeri conteaza sa aduca voturi.” Asta e alternativa? Okay, pa si mai vedem!

      00
    • Eu dupa episodul Dragnea, Iordache etc nu mai sunt asa pretentios cu alternativa. Infektus tu mai vrei o tura?

      00
  23. Hai să și sperăm în oameni că am cam uitat cum.

    00
    • îți dai seama că așteptările de la el sunt imense. și știe și el asta.

    • D-aia nu inteleg de ce s-a avantat asa aseara la conferinta de presa. Daca il urmaresti zici ca o sa schimbe tot. Dar na, trebuie sa dea impresia de efervescenta.
      Cum lumea asteapta Isusi, Moise tocmai sa suit pe o scara prea inalta, caderea va fi cu multiple fracturi pentru el si USR.

      00
  24. „Dacă mi se propune, voi candida și la alegerile prezidențiale.” (Guran) Imi place de el ca nu pare avid dupa putere, pare genul umil si decent. :D

    00
  25. Primul pas spre schimbarea lui Barna lui Guran. Ca doar nu credeati ca gura lui Guran a mancat in ultimii ani de pe urma site-ului lui obosit?

    00
  26. Asta se întâmplă cînd nu oferi pensii speciale şi jurnaliştilor oneşti şi echidistanţi.

    00
  27. Nu cred ca o sa aiba nici vreun impact in partid, nici vreun cuvant prea important de spus in luarea deciziilor importante, pentru ca nu are destui bani incat sa castige influenta la un asemenea nivel. L-au luat acolo ca majoreta, ca e din bula asta cu Buhnici si cu toti blajinii, cu care au fetish-uri hipsterii, si poate vor mai castiga vreo 2-3 procente la voturi pe imagine.

    Mai ia si el un ban, ajunge pe vreun post caldut pe la Bruxelles si asta e.

    00
  28. Omul are tocmai ce si-a asumat o poziție politică, sa nu mai fie (des)considerat trompeta si tot nu e bine. Interesant ca ultimul „jurnalist” transformat în politician, pe numele lui Liviu Alexa, este agreat pe blogurile care fac mișto din cei 20usd ai lui Guran de cand era bunica fata.

    00
  29. NOU
    #74

    Ce baiat rau a ajuns Nicusor Dan!

    00
  30. nicu badboy sordan

    00
  31. Mi se rupe pl.

    00
  32. Realistic spera la un mandat de parlamentar, eventual il vad sa incerce ceva la locale, mai e nevoie si de oameni care sa piarda alegerile. In rest nu schimba nimic, Romania nefiind cu nimic mai buna dupa ce Giani a intrat in politica.
    Sunt curios, doar de un lucru in cazul in care USR nu intra in parlament, EuropaFM il mai primeste inapoi?

    00
  33. Nu cred că ai dreptate. Daca vroia vreun mandat bănos, se înscria acum jumătate de an, nu? Salariul de parlamentar, de 4-5 mii de euro e un fleac pt el, sa fim serioși. Sa nu uitam că a participat la o grămadă de proteste alături de usr

    00
  34. Ce sa zic? Pe de o parte e… ummm… bine(?) ca se implica lumea in politica?
    Poate intr-o zi imi va da la calcul ca se castiga mai bine din politica decat la corporatie, si schimb macazul. :D Sau nu.

    Intre timp, uite aici niste cetateni facand un ban cinstit in fata la Palais Chaillot. Filmare din 12 ianuarie 2020.

    https://www.youtube.com/watch?v=1LYz6AXmv24

    00
  35. Băi Vali, să mor io, da dacă și de ăsta ai de zis atâtea nasoale, e grav. Serios acum. Ori ești troll maxim, cum zicea cineva mai sus, să generezi zeci, poate sute de comentarii la articolul ăsta, și nu crezi nici tu ce spui, ori chiar crezi ce zici despre el. Ambele variante sunt proaste. Dar acum sincer, mi-ai lăsat un gust amar cu postarea asta…

    00
    • man, nu ești nou pe blogul ăsta. știi că mai am și păreri proaste sau extreme. știi că n-o fac pentru comentarii.

  36. As adauga putere langa bani. E clar ca dupa astea e. Poti sa-l condamni? Nu prea. Poti sa te caci in gurita lui la vot? Da!

    00
  37. Sa facem un test scurt: cati stiu 10 nume de la vreun partid mediu/mic, si 20 de nume de la vreunul mare?
    20 de nume din PSD, 10 nume din USR, 10 nume din Plus, 20 de nume din PNL.
    As baga mana in foc ca nu multi ar putea spune acum 40 de nume de policieni.
    Moise e… ceva mai mult decat astia necunoscuti. Si, sa speram, poate ceva mai vizibil si mai tranparent decat ceilalti. In termeni politici fara valoare, sa speram „ca-si va asuma” ce va face ca politician.
    Sa nu mai spunem ca, am impresia ca e in primii 1% dintre politicieni ca onestitate, si nici macar nu a inceput cariera in domeniul asta! :)

    00
  38. Cate comentarii răutăcioase, probabil că sunt de la useristii fripturiști, care sperau și ei la niște funcții. Mai bine va apucați de munca, domnilor, și lăsați pe cei care chiar vor să facă niște lucruri pentru țara asta

    00
  39. Il urmaream pe Moise acum muuulti ani cand avea emisiunea aia la A3. Imi placea. Eu n-am vreo pregatire pe partea economica deci nu stiu daca vorbea prostii sau nu in emisiume. Mi-a lasat insa impresia de om muncitor, care vrea sa faca chestii. Si asta consider ca e foarte important la un politician. Zici ca se duce acolo pentru bani. Probabil. Dar daca pe langa asta nu e genul de lepra care o freaca toata ziua, ci se implica, munceste, zic ca e bine si pentru noi

    00
  40. În afară de tine mai e cineva deștept in Romania? Nu cred sa fie
    Tu ești farul călăuzitor și tu le știi pe toate….hai mah…bea un pahar cu apa😁

    00
  41. Citat din Mihnea Maruta, mai demult: “ Mental, nu poţi trece de la statutul de jurnalist la cel de politician decât dacă nu făceai presă, ci bani.” (Link gasiti in articolul lui Vlad, e chiar si mai bun).

    00
    • Cunosc jurnalist (cu Facultatea de jurnalism, la Stat) care s-a apucat de Drept pentru ca vrea să devină avocat. Dupa 10-15 ani de presă a ajuns la concluzia ca moare de foame, și vrea totuși o viață normală (gen să poată plăti o rată la un apartament).
      Ce înseamnă „făceai bani”? Moise „făcea bani”? În ce sens?

      00
  42. sincer nu cred că a făcut-o doar pentru bani, cred că o ducea decent și înainte, în schimb, în bula mea, oamenii sunt foarte optimiști de mutarea asta, toți consideră că usr e deja stabil și a și urcat 10% în sondaje, atât de influent e considerat. anyway așteptăm să meargă și ctp la cineva

    00
    • o ducea decent și înainte, mai ales când se plângea că nu poate plăti ratele la passat și merge cu metroul, că cheltuie mai puțini bani.

  43. Din punctul de vedere al lui Guran, e o miscare desteapta, care il poate aranja pe viata… ma rog, intr-un sens sau altul :)… Din punctul de vedere al USR, e o miscare degeaba, nu cred sa aduca voturi in plus, pentru ca Guran e antipatizat la maxim de cei care nu sunt fani USR… despre profesionalism, sa nu mai vorbim… o seminulitate – ca sa nu fiu rau – cu gura mare, care vorbeste mult si nu spune nimic, iar cand spune….. mai bine n-ar mai spune :)

    00
    • „Din punctul de vedere al USR, e o miscare degeaba, nu cred sa aduca voturi in plus, pentru ca Guran e antipatizat la maxim de cei care nu sunt fani USR”
      Mai citeste o data ce ai scris si zi-ne franturile de logica pe care incerci sa le aduci :)))

      00
    • Zi-mi ce nu ai inteles.
      P.S. Testul Pisa,ceva probleme :) ?

      00
    • Daca era alta persoana, obtinea voturi in plus de la cei care nu sunt fani USR?
      Cine ar fi trebuit sa vina la USR ca sa obtina voturi de la cei care nu sunt fani USR?
      Fanii USR voteaza la fel ca cei care nu sunt fani USR?

      00
    • mda…. greu…. pe langa alegatorii care au opinii bine definite, exista o masa intreaga de alegatori care nu au nici un fel de simpatii sau ii urasc in mod egal pe toti politicienii. Pe astia se bat partidele, pentru ca ceilalti oricum nu pot fi convinsi sa-si modifice optiunile… astia pot fi atrasi prin diferite metode, printre care si cooptarea unei „locomotive” care sa-i abureasca… cam cum a fost rares bogdan la pnl, care a adus, nici acum nu-mi explic pe ce baza, o gramada de alegatori… ma rog, aia care se uita la capatos, aruncau probabil o privire si la bogdan si au crezut ca e acelasi gen :) … revin… e inutil deci sa aduci pe unul pe care il plac doar cei care oricum ar vota cu tine si e antipatizat in general de toti ceilalti… hai ca m-am plictisit…. ai inteles, sau ai nevoie de un desen/grafic/powerpoint/excel ?

      00
  44. Eu inca mai sper in el. E usor sa judeci un om, dar eu as mai astepta 6 luni – 1 an.

    00
  45. La modul cel mai sincer, apreciez ca ai inceput cu o trimitere catre analiza asezata a lui Vlad.
    Mie imi e greu sa imi pot face o parere despre decizia lui Moise, ca e bine, ca e rau, pentru mine, pentru el… Vom vedea.
    La modul practic, stiu insa ca activismul lui m-a influentat personal. Intr-o mare de lasi, analfabeti si neimplicati a fost ca o scanteie care m-a facut sa imi ridic fundul de pe scaun si sa trag si pe altii dupa mine. La proteste, la alegeri, la cautat informatii din cat mai multe surse pentru a putea filtra minciunile. I-am recunoscut intotdeauna lipsa de impartialitate, dar nu m-a deranjat, nu e ca si cum ar incercat sa o ascunda. Pentru ca in cazul lui, consider ca a fost in directia sanatoasa pentru societatea noastra dezbinata.

    00
  46. Nu spunea el, mai anul trecut, ca nu intra in politica. Ca nu trebuie sa faca asta u jurnalist. Nu cumva in emisiunea cand se vorbea despre intrarea lui Rares Bogdan in PNL, parca asa tin eu minte. Bine, asta a fost in aprilie, mult apa a curs pe Nil de atunci.

    Eu cred ca jurnalistii trebuie sa ramana jurnalisti. Tin si acum minte cum spunea Domnu’ Dan ca in programul de guvernare al PP-DD este aducerea sabiei lui Stefan cel Mare in Romania. Am zambit, zambesc si acum.

    00
  47. Atitidinea corectă (imho) e următoarea: „bună ziua, sunt M.G., vreau să intru în politică pentru că m-am săturat să stau pe margine. DAR, ştiu că atmosfera e greu de suportat, broaşte de înghițit, compromisuri, etc., de aceea, fiind un om cu principii, iată şi demisia mea în alb, în ziua în care simt că e prea mult, semnez şi plec”

    Aşa, el deja sună „definitiv”, vorbeşte de candidaturi la preşedinție, o să vadă el cum îl sapă alții să prindă un loc prin nişte structuri decizionale. Chestia asta te face să te gândeşti la interese financiare ascunse, pentru că, teoretic, din politică nu prea faci bani curați (excepție europarlamentar)

    În fine, nu-i cel mai rău lucru ce se întâmplă, dacă la fiecare lună se schimbă un jegos din politică cu unul decent, eu sunt mulțumit. Iar pentru alții din presă care comentează despre integritate şi au neveste abonate la o anumită primărie, mai uşor cu pildele.

    00
    • Demisia in alb e o cretinatate. Daca esti responsabil pt actiunile tale iei decizia de demisie daca nu-ti iese treaba, sau nu poti s-o faci.

      00
    • @adi, e vorba de un gest care să le spună ălora, ”băi, vin la voi, mă implic, vă ajut, dar nu depind de voi, dacă faceți mizerii, în secunda a doua plec”. Zi-i și gest simbolic dacă vrei.

      00
    • Am senzatia ca habar n-aveti ce-i aia o demisie in alb. Demisia in alb e gata semnata, lipseste doar data de pe ea. Si ramane la latitudinea angajatorului daca si cand o inregistreaza sau tine cont de ea. Practic e un mod de a spune angajatorului (sau sefului de partid in cazul asta): ma dai afara cand vrei tu.

      00
  48. Ma gandesc la aia de-l vedeau pe Guran un analist echidistand, de la care isi luau lumina pe „partea economica”. Ca pe partea politica, sper, ca era clar, altfel Romania nu are nicio sansa. Cineva trebuie sa fie la gura lor cu servetelul sa nu le pice scuipatul pe ghete.

    Cand a intrat Rares Bogdan in politica, un var de-al meu era putin dezamagit, de decizia lui, pt ca il vedea cel mai echidistant de la TV :)

    00
  49. Ba, politica e mai complicata decat ce cred 90% dintre comentatorii de aici. Ce ma tem ca e mai complicata si decat crede Moise Guran.

    Ce sper e ca poate invata toate regulile ascunse la timp. Adica inainte sa se puna pe el cu manevrele obisnuite si inevitabile si sa il distruga de tot, caz in care o va sfarsi ca iepurasul ajuns in cusca lupilor.

    Moise, daca citesti asta: in politica trebuie sa intri cu ochii larg deschisi, dar numai asta nu e suficient. Sper ca te poti obisnui sa dormi toata viata cu un ochi deschis.

    00
  50. Si mie mi-e clar ca e pentru bani(usori) altfel nu s-ar baga. Plus visul ascuns sa candideze la prezidentiale.A sarit pe ocazie ca in dialogul Mama / Ponta .
    Mama Ponta: Tocmai la PSd ai intrat maica?
    Ponta: Pai daca astia m-au primit (cu functie)…

    00
  51. Cred ca Moise o sa fie primar general al capitalei si apoi premier in iarna. Malin Bot o sa treaca in locul lui la primarie iar CTP presedinte! Suntem salvati!
    Cred ca oamenii astia, cu ceva notorietate, ar trebui sa-si vada de treaba lor si sa-i lase pe ticalosii din psd, pnl, udmr sa fure linistiti.

    00
  52. Voi citi cu placere comentariile in 2024. Momentul in care Vali, Fluture sau Eftimie vor intra in politica.

    00
  53. Cine vrea sa-i spuna parerea direct lui Guran tocmai incepe ultima lui emisiune la Europa FM pana la orele 14.

    00
  54. presa a pierdut (inca) un propagandist, politica a castigat (inca) un oportunist. win-win situation!

    00
  55. Normal ca intra in politica daca nu il duce capul sa suga la doua tate.
    Cum face de exemplu, in opinia mea desigur, supusa greselii, ex-colegul Vlad Petreanu.
    Dansul comenteaza aprig si infiereaza orice derapaj politico-economic, in special al PSD-ului, insa domnita sotie are o firma care primeste, c-asa-i in afaceri, contracte de la Primaria Bucuresti.

    Sau cum sunt tristii aia de la Guerrilla de dimineata care se ratoiau la ascultatorii care nu inteleg cum pot fi ei impartiali si in acelasi timp sa aiba reclama de la Primaria Bucuresti.

    00
  56. Haters, haters everywhere..

    00
  57. Vali, mi-am adus aminte de ceva?

    Nu mai facea cumva „consultanta politica”, pe vremuri pentru nu stiu cine?

    00
  58. Care e mai jigodie, Guran sau Cumpanasu?

    00
  59. cred ca mai mult a contat asta:
    „După 19 ani în care a intrat cu mine în cabina de vot, la fiecare alegeri, anul acesta copilul meu a intrat singur. Mai întâi la europarlamentare, iar acum, la prezidențiale. În turul I a votat de vineri, iar în turul II a votat sâmbătă. Pentru că, da, el este acum unul dintre “ăștia”. În toamna asta a plecat. La studii. E bine unde e, dar eu am rămas pustiu. L-am educat să rămână, să se implice, ăsta a fost și sensul pentru care și eu și maică-sa l-am luat de fiecare dată cu noi la votare. Dar nici nu l-am împiedicat (ba chiar l-am susținut) atunci când a decis să se înscrie la o universitate din afara României. Zice că se va întoarce, dar… Dar eu știu că 80% nu se mai întorc, iar dintre cei care se întorc cei mai mulți regretă.”
    sursa:
    https://www.moise.ro/2019/11/25/azi-e-prima-zi-din-urmatorii-cinci-ani/

    00
  60. Mie imi place sa cred că l-am impulsionat eu https://imgur.com/a/xNXyIPS

    00

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.

1. Linkurile utile în context sunt binevenite.
2. Comentariile asumate fac bine la blăniță.
3. Șterg comentariile care îmi strică buna dispoziție.
4. Nu fiți proști, agramați sau agresivi la primele 50 comentarii aici.

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG, de la Finestore, de la PORC sau de la Aceeași Mărie.

Pun clipuri pe Youtube

Alte linkuri (mostly NSFW)