Oferta pierderii de vreme

Zilele trecute primesc un telefon de la prietenul unui prieten unui prieten. Un posibil client. Am vrea si noi o oferta. Bun, spuneti-mi in linii mari despre ce e vorba si vedem ce se poate face.

Imi explica omul ce vrea si din discutie aflu ca avea deja doua oferte pe birou. Moment in care am renuntat si i-am spus ca nu ii mai trimit nici o oferta. E pierdere de vreme. Eu pierd vremea scriind cateva randuri, el pierde vremea citindu-le. Atunci cand ai mai multe oferte, deja esti confuz. Incepi sa intrebi. De ce cere ala atata? Ce inseamna termenul asta? Oare imi fac siteul roz? Dar de ce cere atat, ca ala era mai ieftin!

Si de aici curg o serie de batai de cap inutile. Pe care de obicei incerc sa le evit.

romania

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

11 comentarii

  1. astepta momentul in care cereai cel mai putin….se numeste perseverenta :)

    00
  2. ce nebunatic esti….
    stii sa pui problema de asa natura incat sa iesi in avantaj… daca tipul va citi asta sigur va defenii clientul tau.

    00
  3. Oferta mare trebuia sa scazi pretul. Mai bine next ca sa nu pierzi nimic + ca nu duci lipsa

    00
  4. cat timp nu se lungeste aiurea cu intrebarile (deci stie ce vrea) nu vad care e problema. un om normal vrea mai multe oferte in fatza.. se numeste orientare ;)

    00
  5. a alege din mai multe oferte mi se pare ceva firesc, o chestiune democratica.

    00
  6. Foarte putini oameni cer o singura oferta atunci cand au nevoie de un serviciu.

    E absolut normal, si eu zic ca vei pierde clienti daca refuzi concurenta ;)

    00
  7. lol, inseamna ca u tot timpul prima oferta care o vezi o accepti si gata nu? ca sa nu mai pierzi vremea :)

    00
  8. nu, dar doua sunt de ajuns. daca nu esti multumit de ele, nu e cazul sa le aduci in discutie.

  9. Aici cred ca gresesti.
    Poti sa fii multumit de ele dar sa le aduci in discutie pentru:
    1 a da de inteles ca are de unde alege, implicit sa ii faci o oferta mai buna
    2 a da de inteles ca kiar vrea sa faca ceea ce zice ca vrea sa faca .
    De cele mai multe ori cei care au pe masa mai multe oferte sunt foarte hotarati sa cumpere produsul/serviciul, deci nu trebuie sa ii pierzi.
    Been there, done that.

    00
  10. 1. la unu ai dreptate si tu. dar gandeste din punctul meu de vedere: tre’ sa fie ceva in neregula cu el daca a primit 2 si nu i-au placut. hai sa zicem ca unii sunt stupizi, dar nu toti.

    2. eu sunt patit cu din astea. am inceput, am muncit si pe la jumatatea lucrului s-au oprit specificatiile. si totul s-a oprit.

  11. Da, asta este momentul meu preferat din procesul de productie.

    00

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG sau de la Finestore.

Pun clipuri pe Youtube