O observație despre cât de ocupați suntem

Am avut la lucru un nene care avea un obicei pe care l-am observat și la echipa care îmi face zugrăveala. Nu răspundem la telefon foarte repede. O facem când avem timp. Că se întărește materialul. Că trebuie să cobor de pe scară. Că trebuie să las baltă ce făceam.

Ciudat la început, dar logic. Nu sunt atât de multe urgențe în viață. Sună încă o dată dacă e important, dar de cele mai multe ori nu e.

Chestia asta e în contrast cu ce văd în trafic. Grație sistemelor audio din mașini conectate la telefon, de multe ori auzi ce vorbesc oamenii în mașină. Că majoritatea nu știu că se aude tare ce vorbesc la telefon. Și vorbesc nimicuri. Shooting the shit, cum ar zice americanii. Nu sunt atenți la trafic și vorbesc verzi și uscate.

Și când îi întrebi, sunt ocupați, au probleme și chestii de vorbit. Când, în realitate, nu prea.

narcos-mexico-s3

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

63 comentarii

  1. Mda… nu am inteles niciodata faza cu hands-free-ul masinii. Muzica nu se aude in afara, dar fereasca sfantu’ sa ai o conversatie la telefon, aude toata strada ce vorbesti tu.

    00
    • E foarte bun handsfreeu, că văd prea mulți creștini cu mașini de 50-70k de coco, care sunt cu telefoanele la ureche și sunt atenți la altceva decât la drum. Unii dintre ei au stații pe mașini și când le atrag atenția tot ei se supără.

      00
    • @Ionut M, da, de acord. Doar ziceam de faptul ca nu imi explic cum reusesc sa le faca, de se aude conversatia in afara masinii, desi e setata la un volum decent.

      00
    • Have no fucking idea.
      Bănuiesc că sunt și oamenii oleacă surzi.
      Că maneaua proastă, cât și discuțiile de căcat se aud la fel dintr-o mașină scumpă.
      Herții și antifonarea sunt la fel, în cazul ambelor situații.

      00
    • Ionutz ai speaker la telefon din 95, apesi pe speaker si ai hands free integrat cu divaisu

      00
    • decibelii, ionut, decibelii

      00
  2. „Sună încă o dată dacă e important, dar de cele mai multe ori nu e.”
    Am ras. Tare.

    Stii cati au prostul obicei de a suna de mai multe ori? Eventual si imediat dupa primul apel? De parca daca nu ai raspuns din prima, din a doua sau a treia sau a patra oara sigur raspunzi. Nu se gandesc in niciun caz ca daca nu raspunzi din prima, inseamna ca nu poti vorbi din diferite motive: esti intr-o intalnire/discutie, lucrezi si nu vrei sa fi deranjat, esti pe wc sau cine-stie ce alte motive.
    Si in cele mai multe cazuri, as zice 90% din cazuri, apelurile alea insistente sunt chestii care pot fi rezolvate si peste 1 ora, nu fix in acel moment.
    Clientii care ma suna insistent si eventual si la ore nesimtite, cu chestiuni care nu sunt urgente, ii trimit la plimbare instant. Marsh in colo cu banii tai, n-am nevoie de banii tai ca sa-mi consum eu ficatii si nervii pe tine. Ma suni la ora 20, pentru a discuta despre un proiect de peste o luna? Du-te tare la altii.

    00
    • presupunand ca esti unul din cei multi care isi iau telefonul dupa ei pe buda, de ce nu ai vorbi la el? bine, daca vine un videocall ar fi cam de cacat…

      00
    • de curiozitate, de unde ai tras concluzia asta?

      00
    • @CP
      Clientii care ma suna insistent si eventual si la ore nesimtite, cu chestiuni care nu sunt urgente, ii trimit la plimbare instant. Marsh in colo cu banii tai, n-am nevoie de banii tai ca sa-mi consum eu ficatii si nervii pe tine.

      aham…sunt ferm convins…imi si imaginez cum reziliezi contractul pentru ca urgenta lui nu e urgenta si petru tine.
      Right.

      00
    • @dny: la un moment dat, experienta iti va demonstra ca genul ala de client e mai toxic decat orice altceva. Da, la inceput ai raspunde si la 11 noaptea la orice client. Cu timpul, iti dai seama ca aia sunt clienti cu problema. Si preferi sa-i lasi concurentei. Nu voi incerca sa te conving ca asa e ;) convinge-te singur.

      00
    • Toată lumea e arogantă în perioade din asta de boom. Și tu și zugravii și vânzătorii de mașini și ăia de la bancă. Până nu mai e perioadă de boom și începe milogeala. A mai fost odată așa, va mai fi și altă dată.

      00
    • @ubercool: in niciun caz nu sunt arogant. Doar experienta m-a invatat cum e cu tiparele de clienti. De ce sa imi pierd timpul cu un client care iti toaca nervii si ficatii? Cand sunt atatia altii? Nu inteleg unde e aroganta aici. Pur si simplu la primele semnale ca nu va fi o chimie intre noi, am zis la revedere si drum bun. Am avut ATAAATTTT DE MULT de prierdut in trecut din cauza clientilor de genul asta, incat chiar nu imi doresc sa lucrez cu astfel de clienti. Eu consider ca e ca si cum nu m-a abordat niciodata, deci nu o consider o pierdere financiara. In trecut imi consumam 80% din timp cu clienti de genul asta, care imi aduceau cam 30% din venit. Brusc, dupa ce am inceput sa-i selectez, aveam timp mai mult pt a aloca clientilor care merita. Nu e si logic?

      00
    • ce concluzie?

      00
    • CP are perfect dreptate. am trecut si eu prin asta acum 10-15 ani: efectiv ma sunau la orice ora sau zi. In weekend, dimineata la 7, seara la 22-23-24, insistau, sms-uri, si mereu erau aceleasi persoane care insistau. la un mom dat am zis pas si i-am lasat sa plece pt ca ma terminau nervos efectiv

      00
    • @thebblack: faptul ca imi iau telefonul la wc. de unde ai tras concluzia asta mai exact?
      Eu am spus ca unul din motive poate sa fie si asta. Ca esti pe WC. De unde ai dedus ca as avea telefonul cu mine si acolo? Asta era intrebarea.

      00
    • Inlocuieste client cu pacient si e fix aceeasi treaba. Suna de 4-5 ori chiar daca le inchizi, se supara ca nu le raspunzi cand esti in operatie, suna la ore total nepotrivite (duminica la pra 15 sau la 22:30) sa intrebe nimicuri, culmea ca aia cu urgente nu suna nici cand ar trebui…

      00
    • „presupunand”. ce concluzie?

      00
    • „Marsh in colo cu banii tai, n-am nevoie de banii tai ca sa-mi consum eu ficatii si nervii pe tine.”

      Aici e aroganța. Că nu ai nevoie de banii lui. La asta mă refeream, când e boom, ai opțiuni, nu ai nevoie de banii unui anume individ. Când începe criza, brusc, banii nu mai put de la nimeni. Asta am văzut în 2009, asta se va vedea și data viitoare.

      00
    • @ubercool: nu e nicio aroganta acolo. Pur si simplu ocupandu-mi timpul cu un individ de genul asta, imi reduc practic sansele sa lucrez pentru cineva care ma respecta. Nu vad unde e aroganta in a refuza sa ma injosesc sau sa fiu presul oricui, care are impresia ca te poate suna si in miez de noapte, doar pentru ca el te plateste pe tine. Nu e aroganta in niciun caz ca nu vreau banii aluia. Pur si simplu prefer sa nu incasez nimic, decat sa imi consum sanatatea si nervii pentru unul din asta.
      Asa, si daca vine criza, ce? Crezi ca ma apuc sa imi pun fundul la bataie pe olx sa ma *** toti in cur? Doar pentru ca e criza? Am supravietuit pana acum si pandemiei, caci industria in care lucrez e grav afectata de pandemie, si uite ca sunt bine-merci :)

      00
    • @ubercool: a si o completare. tot din experienta. genul asta de clienti, care nu au niciun bun simt, care nu stiu ce e aia program de lucru si asa mai departe, fix astia vor pleca primii la prima adiere de vant. nu vorbesc de criza. vorbesc asa, de orice adiere de vant. astia sunt primii care te abandoneaza. deci nu iti imagina ca o sa traversezi criza cu specimene de genul asta :))

      00
    • @CP, asta cu telefoanele la care nu raspunzi la ora 20:00 este oarecum de inteles daca ai spus clar ca tu ai program 9-18 (nu stiu in ce domeniu activezi).
      Nu sunt insa de acord la partea in care nu raspunzi la telefon si eu trebuie sa inteleg ca esti ocupat. In principiu inteleg ca esti ocupat daca imi respingi apelul si nu mai insist.
      Dar daca tu prestezi un serviciu pentru mine, te sun in timpul orelor de lucru si nu raspunzi, este cam urat. Si daca este urgent, o sa insist pentru ca o sa presupun ca nu ai auzit telefonul.

      00
    • @Andrei G: nu stiu tu, dar eu cand intru intr-o intalnire, imi pun telefonul pe Silent. Deci nu aud cand ma suna cineva. Tocmai din respect pt interlocutor. Ca sa nu ne oprim de fiecare data cand ma suna cineva si sa ma scuz si sa inchid si tot asa. E de porc sa fac asa ceva. Asa ca stau cu el pe silent. Deci daca ma suni, habar n-am ca ma suni si nu iti pot inchide sa deduci asta.

      00
    • Atunci daca este telefonul pe silen, nu te deranjeaza cu nimic ca la finalul sedintei o sa vezi 2-3 apeluri de la mine, in loc de unul singur. Ba chiar asta o sa-ti dea un hint ca am o problema presanta.

      00
    • @Andrei G: da, poate de la tine, client cu bun-simt. Eu vorbeam strict de clientii care sunt fara nicio urma de bun simt. Care te suna de 5-6 ori in disperare, desi nu au o problema urgenta. Sau care te suna la 10 seara, nu cu o problema urgenta sau pentru a doua zi, ci cu chestii care se pot rezolva si a doua zi, la o ora decenta. Eu despre astia zic. Astia care s-au trezit mari antreprenori pentru noapte, si cred ca ei sunt buricul pamantului.
      Faptul ca am 3-4 apeluri de la cineva, fie si pe silent telefonul, e irelevant. E vorba de ‘concept’, de ideea in sine de a abuza de chestia asta sau modul de a gandire al respectivului.
      Eu daca am o problema urgenta (deci repet: sa am o problema urgenta), si sun pe cineva si nu imi raspunde, maxim mai sun o data (dar nu in urmatoarele 10 secunde). Daca nu raspunde a doua oara si chiar e mega-uber urgent, ii dau un mesaj. Dar atat. Nu sunt ca prostu’ de 10 ori in speranta ca imi raspunde.

      00
    • Aroganța e când îi zici ”marș”. Umil ești când refuzi politicos.

      00
    • @ubercool: cand cineva e lipsit total de bun simt, nu inteleg de ce trebuie sa ma umilesc sa-i spun la revedere. Poate daca ii fac vreo 10 furnizori asa, la un moment dat intelege ca e nasol ce face, si se schimba. Dar daca toti or sa-l pupe in fund la nesfarsit, crezi ca isi va schimba comportamentul?

      00
    • Nu a zis nimeni să pupi în fund pe cineva.

      00
    • Mie imi scrie una pe wapp sambata la 12 noaptea. Sunt medic, ca sa precizam. Imi trimite niste analize (nefacute la mine) si imi cere parerea, eventual tratament. Ignor, ma suna de 2 ori si inchide, gen „bai nesimtito, nu ai vazut ca ti-am scris?”.
      Luni dimineata vine cu o cumostinta la cabinet si ma cearta „nu mi-ati raspuns!”. Cand ii zic ca nu era nicio urgenta si asta nu e motiv sa imi scrie/sa sune sambata la 12 noaptea, imi raspunde (halucinant) „Pai ce are, v-am vazut online!” 🤦‍♀️
      Gizas.

      00
    • Aici deja este la alt nivel de nesimtire. Eu nu mi-as permite sa ii scriu unei persoane cu care nu colaborez in acest moment la ora 12 noaptea, indiferent cine ar fi.

      00
    • Când am ceva urgent de spus, sun (țrrr de 3 ori). Nu mi se răspunde, dau mesaj în care expun pe scurt problema și aștept să ajungă omul să-l citească. Asta în interval de timp decent (10-19) și nu în weekend. Dacă mi se sparge o țeavă sâmbătă la 3 dimineața, nu sun omul cunoscut. Sun la „reparatii nonstop” să vină să peticească temporar și aștept până luni. La medicii ai căror număr personal am privilegiul să am access, niciodată nu sun! Trimit mesaj întotdeauna și aștept, eventual ca să scurtez back and forth-ul, trimit mesaj cu poză (m-am tăiat după părerea mea grav într-un geam de ex, nu vă gândiți la prostii). Am senzația de moarte iminentă? Atunci urgențe, să mă muiască ăia pe bani mulți dacă sunt tâmpită. Ăștia care sunați medicii noaptea meritați să fiți tratați cu ce iese din steer după clismele cu cafea.

      The other side: mă suni de 7 ori dar nu ești în stare să scrii două cuvinte despre ce doleanță ai, când ai la dispoziție fb, WhatsApp, telegram, banalul SMS etc? Consider (și 99 la sută am dreptate) că nu ești o prioritate. Mă suni în weekend/noaptea/dimineața devreme/ și nu ești mama sau cineva drag sau client/angajator căruia i-a luat șandramaua foc literalmente, iar eu am ultimul extinctor din oraș să te ajut, iar eu ți-am specificat că aceste ore sunt off limits? Again, sictir. Oricum am telefonul pe do not disturb cu excepții, aud eu telefonul tău cum aude Iliescu sentința de condamnare.

      Așa că sunt întru totul de acord cu CP. Nu ești în stare să ai minimul de bun simț pe care ți-l arăt eu? Sictir. Pentru proiectele mele on the side, am băgat la un moment dat: 50€ taxă de urgență și vin acum personal să îți suflu în supa aia în care te plângi că te-ai opărit când ai gustat de cum ai oprit focul. Ah, ați dispărut toți? Unii cu totul de pe lista „antreprenorilor” români? Aoleu, ce șoc, ce groază.

      00
  3. Am azut un film acum ceva vreme (am uitat numele) si mi-a ramas in minte o scena. Un miliardar bancher se loveste la cap si devine amnezic. Zace cat zace la pat si dupa o vreme cheama soferul sa-l duca la banca . Pe drum telefonul soferului suna in draci, ala raspundea, vorbea, pac ma duc acolo la ora cutare, da, nu, vedem, etc.

    La un momendat miliardaru zice : „auzi mai soferule, dar eu de ce n-am telefon mobil ?”
    Soferu zice: „aveti asa de multi bani incat nu aveti NEVOIE sa raspundeti la telefon. raspundem noi astia paragusii in locul dvs, facem sinteza cu ce vrea ala si nu va ocupam cu toate rahaturile”.

    Al mai bogat om de-l cunosc isi lasa telefonul mobil la secretara dimineata si-l ia seara. Cand il suni rasunde doamna : „in ce problema il cautati? stati asa, poate/nu poate/ a zis ca sa dati pe mail si revine maine”

    Ba si centaurul tot timpul suna inapoi cand zice, spre deosebire de alti baieti cu care-s conectat pe whatsap, telegram, messenger si schimbam tot felul de gifuri animate si radem ca prostii de cate una care inghite un balon cat sula calului.

    00
    • Ala bogatul despre care vorbesti tu probabil ca isi lasa telefonul de munca la secretara, nu telefonul personal. Si nu se aplica in articolul de fata, pentru ca in exemplul dat de tine iti raspunde cineva, nu esti lasat in pending.

      00
  4. regula de 3 simpla: lasi sa sune telefonul de 3 ori apoi termini apelul. Eventual ii dai mesaj cu ce problema ai si il rogi sa te sune cand poate +l asi si un multumesc anticipat. 9 din 10 cazuri functioneaza

    00
    • Eu sun de patru ori, de obicei. Nu vreau sa par insistent, dar sa ii dau omului timp sa raspunda, daca este cu mainile ocupate

      00
  5. Ieri ma trezesc ca de obicei pe la 7:30, dau sa scot telefonul de pe silentions, aveam 4 apeluri pierdute de la un numar in interval de 10 minute. Ignor, ajung la birou la 9:00 sun inapoi pe cel cu 4 apeluri ca sigur e ceva important si imi zice: Buna dimineata, am platit factura.
    ATAT. De aia a sunat omu de 4 ori la 7 dimineata.

    00
    • NOU
      #37

      io am uațap la 21,02; mai civilizat al meu…

      00
    • Am sunat eu fix asa pe unul, vreo 4-5 apeluri in 10 minute, in jurul orei 7:30. N-a raspuns. Ma suna inapoi pe la vreo 10. De data asta n-am raspuns eu. M-am gandit ca probabil isi gaseste si singur masina (pe care si-o parcase cu o seara inainte in usa garajului meu, si care intre timp fusese ridicata pe platforma de baietii de la primarie). Culmea, astia de la ridicari de masini au raspuns prompt si la 7:30.

      00
    • cei mai simpatici sunt clientii, care dau mail si apoi te suna sa iti spuna ca ti-au dat mail. ii iubesc.

      00
  6. NOU
    #40

    ha ha ha, true! acum fo doojdăani eram la un client în PH și, în timp ce-mi așteptam BO-ul, contabila perora cu subordonata:
    – da, tu! nu răspunde la telefon cu orele!
    -….
    – și aseară m-am enervat, m-am urcat în mașină și m-am dus la el, la țară! ce crezi că făcea!?
    -….
    – era în grădină, bine-merci, c-o sticlă de bere, și uda la roșii!
    și l-am întrebat de ce nu răspunde la telefon, toată ziua!
    – da’ ce treabă ai avut cu mine? (tatăl doamnei, am înțeles mai tîrziu)
    – voiam să văd cum ești! dacă ți-era rău?!
    – așa, și? dacă-mi era rău, ce ai fi făcut?
    – păi… dacă erai mort?!
    – și dacă eram mort, lucru de așteptat, că-s aproape de 80, cu ce mă ajutai tu?
    – păi… măcar să știu…
    – da’ tu ce crezi, că mă tîrăște Gicu’ (vecinul) la el în casă, să mă pună în geam cînd o veni poștașu’ cu pensia? cînd oi muri, lasă că afli și tu…

    -băi, parcă are dreptate tata, prea îs stresată…

    00
    • Eu am o problemă cu maică-mea câ

      00
    • … când nu răspunde la telefon.
      Obiceiul nostru este ca pt palavre d-astea, ce mai faci, ce mai zici, să ne sunăm duminică spre seară.
      Dacă o sun în altă zi, în alt moment, înseamnă că am nevoie să-mi răspundă în momentul ăla sau imediat următoarele. Gen sunt într-un magazin și văd ceva care ar putea s-o intereseze și vreau să știu dacă sa-i cumpăr sau nu, sau ce mărime poartă, d-astea. Nu am chef să mă învârt 7 ceasuri prin magazinul ăla până vede ea apelul (de obicei, dacă nu-mi răspunde, încerc să mă mai fredonez p-acolo 10-15 minute înainte să mă îndrept spre casele de marcat), nici să mă duc a doua zi la cumpărături că se trezește că vrea neapărat și mai ales nu am chef să-mi cheltui aiurea banii pe chestii pe care s-ar putea să nu le vrea, că nu-i culeg din pom.

      Orașul nostru e mic și din vizite, maică-mea a învățat să aprecieze anumite produse pe care nu le poate găsi la ea acasă.

      00
  7. Inainte de pandemie am avut o pasa proasta si nu mai aveam chef sa raspund la telefon. Efectiv lasam 2-3 ore si dupa sunam inapoi pe cine consideram important, sau chiar spre seara daca era o zi naspa. Si uite asa, fara sa imi dau seama, mi-am invatat clientii sa lase chestii pe whatsapp sau email, nu sa sune pentru orice chestie banala pe care de obicei ma chinuiam sa mi-o amintesc dupa. Stiu ca nu functioneaza in toate domeniile, dar puteti incerca :))

    00
  8. Daca te uiti in trafic o sa vezi ca mai toate doamnele vorbesc cu telefonul la ureche in masini de 50000 de euro si peste. Acum m-am prins: le suna amantii si nu vor sa auda vecinii de trafic diverse picanterii.

    00
    • lasa-le pe alea care vorbesc cu el la ureche ca sunt aproape normale. ce zici de alea care vorbesc pe speaker si cu telefonul in gura?

      00
    • mai zicea Vali pe aici faza asta ca sa nu se auda in masina cu cine/ce vorbesc, dar nu cred. eu cred ca pur si simplu sunt atat de prosti ca nu stiu sa-si conecteze telefonul la masina. garantat!

      00
    • Dacă ai autobuz G-klase și telefon de 7000 de lei nu sunt semne de inteligență. Tehnologia le-a luat-o înaintea creierului de nu sunt capabili să asocieze un împuțit de telefon la mașină. Nu cred că trebuie studii în programare de softuri pentru rachetele lu Elon Musk.
      Bine, ar putea fi o probă la angajare: telefon+ mașina, împerechează-le și fă-le să funcționeze: apeluri, muzică, sunat, răspuns, accesat agendă.

      00
    • @Ionut M, ala (sau aia) cu autobuz G-Klasse nu cred ce se duce la interviu pentru angajare.

      00
  9. Numai in masina? Bosmang, fa o plimbare in orice parc, 60% din adultii care insotesc copii sunt pe telefon, vorbesc vrute si nevrute.

    I blame tarife. Pe bune, in ziua de azi e moca sa dai un telefon. Nu te costa nimic sa pui mana pe telefon si sa-l suni pe Luci ca sa barfesti cu el 2 ore. Ia sa fi facut asta in 2001 cand costa 10 centi minutul.

    00
  10. În categoria asta intră și cei care fac conferințe când putea la fel de simplu să fie un email!

    00
    • Voi astia care va plangeti mereu de conferinte/sedinte, v-ati gandit vreodata sa-i spuneti sefului ca nu aveti timp sa stati sedinta?
      Dar nu sa te duci sa ii spui: „Boss, eu nu am chef de sedinta asta, ca am lucruri mai bune de facut.”

      Poti sa prezinti situatia asa: „Este obligatoriu sa particip si eu la sedinta? As avea de terminat proiectul X si proiectul Y si deasemenea vreau sa lucrez la propunerile pentru proiectul Z.”
      Bina, asta presupune sa si ai ceva de lucru, nu doar sa iti doresti sa scapi de sedinta ca sa poti citi blogul lui Zoso.

      00
    • Eu citesc blogul în timpul ședinței.

      00
    • @ubercool, foarte bine, deci este utila sedinta si nu ai motive sa te plangi.

      Dar ceilalti care mi-au dat dislike probabil intra in categoria angajatilor catre trag mata de coada pe la birou si de fapt oricum nu aveau nimic mai util de facut in timpul pe care l-au „pierdut” cu sedinta. Doar ca este la moda in ultimul an sa te plangi ca sedintele sunt inutile.
      Am ajuns sa ne plangem ca suntem platiti sa stam degeaba la sedinte. Eventual am vrea sa fim platiti sa stam degeaba acasa sa ne uitam la filme.

      00
    • @AndreiG, dacă ședința e destul de lungă, mă pot uita și la un film :)

      00
  11. Ce preturi mai sunt pe la zugravit zilele astea? Conteaza suprafata de zugravit sau e doar un pret sec pe m2? Ai negociat pretul?

    00
  12. Mah, tu ti-ai luat casa noua!

    00
  13. Da’ macar aia folosesc sistemul din masina si nu-s ca aia care c-o mana tin telefonul in mana pe speaker, cu una gesticuleaza si, de condus, nu mai conduce nimeni. Bine majoritatea pe care i-am vazut facand asta au masini scumpe, dar cred ca au bluetooth-ul stricat sau ceva.
    Meseriasii se lasa sunati pentru a da impresia ca-s foarte ocupati si, daca insisti la ei, iti dau un pret mai mare ca doar iti fac o favoare ca-l lasa pe altul ca sa vina la tine. Stiu asta de la un parchetar cu care vorbeam despre ce greu isi gaseste de lucru in ultima vreme, dar i-a sunat telefonul de vreo 2-3 ori in juma de ora. In cele din urma a raspuns si-a bagat-o pe aia cu „Stiti, eu sunt foarte ocupat in perioada asta si am mult de lucru nu cred ca pot veni sau, daca-mi dati mai mult, as veni, dar stiti cum e trebuie sa renunt la o lucrare mai mare pentru Dvs. si n-as vrea sa ma fac de ras gratis.” Asadar, neraspunsul la telefon e doar marketing.

    00
  14. Eu număr zilele săptămânii până vineri când mă duc la țară, singur, fără nevastă, fara copil.
    Liniște, fac focul, fac un ceai cu rom, un cârnat fript pe plită etc.
    Mă apuc de muncă, mănuși în mâini, bocanci, noroi, topoare, drujbă, coasă, turnat beton, mers în pădure etc.

    Și atunci sună telefonul, dar sună insistent….. păi f….ți m..ții m….tii, în cursul săptămânii de ce nu suni? Că la țară e de muncă nu de vorbit kkt-uri la telefon.

    00

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.

1. Linkurile utile în context sunt binevenite.
2. Comentariile asumate fac bine la blăniță.
3. Șterg comentariile care îmi strică buna dispoziție.
4. Nu fiți proști, agramați sau agresivi la primele 50 comentarii aici.

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG sau de la Finestore.

Pun clipuri pe Youtube