Oameni de la PSD și PNL

Am fost sâmbătă la o conferință studențească despre fake news. Nu am prins prima parte, am fost doar la a doua, unde oameni de la PSD și PNL au avut câte un discurs despre ce credeau ei că e important de spus ca partid și au luat întrebări din public. După care a vorbit Dragoș Pătraru cu întrebări din public.

Un domn de la PNL a făcut un pic de schemă de “România țară sigură” în comparație cu Franța. Detaliile sunt neimportante, comparăm doar ce ne convine. După care un alt domn, liberal, fost cadru militar, a ținut ceva discurs istoric/patriotic. Numai liberali în partidul ăsta.

Au zis că Ciucă e foarte apreciat și iubit în partid.

Doamna Crivineanu de la PSD e adorabilă. A făcut propagandă antieuropeană, ceva cu aveți grijă cu părinte1 părinte2, UE nu vrea sărbătorirea Crăciunului, vor să ne ia centralele pe lemne și încă vreo două pe care nu mi le mai amintesc, și când o doamnă din sală a întrebat-o care e treaba cu discursul antieuropean, a dat înapoi.

Voiam să o întreb cum a decis o femeie de 29 de ani să se înscrie în PSD, dar n-am avut ocazia.

După care un domn care a avut primul (și probabil singurul) job la compania lu’ tati a povestit că a fost înscris în alt partid, dar a venit până la urmă în PSD, și ideea lui genială de a finanța oferta partidelor socialiste (trai mai bun, pentru toată lumea) este taxarea celor foarte bogați. Nu, nu ta-su, alții. Nici pe el n-am apucat să îl întreb cum a ridicat PSD din sărăcie prin Vaslui, Botoșani, Giurgiu, Dolj și ce alte județe mai călărește partidul de 30 de ani.

Ajunsă acasă, Crivineanu mi-a dat block pe facebook.

Mă gândesc că se așteptau să dea piept cu un public de studenți, care vor pune întrebări cuminți, timorați de alura de politicieni, și nu prea le-a convenit când au avut de-a face și cu adulți care mai știu una alta.

Pătraru overall OK, mult mai OK pe viu decât pe sticlă.

conferinta-brasov-kastel

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

89 comentarii

  1. Traiesc in Londra si da, Romania chiar este o tara sigura!

    Indecis. Tu ce zici?118108
    • Indecis. Tu ce zici?726
    • Dar nu multumita autoritatilor, ci in ciuda autoritatilor. Orice problema pe care o ai cu cineva antisocial este tratata fix ca la Londa, cu ingrijorare, rugaciuni, intrebare certificat INML si in cel mai bun caz 5 chemari la procuratura de-a lungul a cativa ani.

      Comentariu apreciat.691
    • Depinde in care Londra traiesti. Am trait si eu in Londra cativa ani. Nu am avut nicio problema cu nimeni.
      Acelasi lucru se aplica si in Bucuresti. Depinde in ce Bucuresti traiesti :)

      Comentariu apreciat.20127
    • pai, intoarce-te…

      Comentariu apreciat.1655
    • Astă vară,pe la 10 seara,am trecut și eu pe jos pe la Unirii și nu prea m-am simțit în siguranță.

      Indecis. Tu ce zici?1827
    • Nu s-a publicat aici un link pe care îl pusesem, cu cea mai recentă bătaie între niste romulani , de ieri/alaltăieri, pe stradă, cu săbii și topoare…yep, foarte sigura…fac suedejii ce vor pe aici…că na, cotizează unde trebuie…

      Comentariu apreciat.4719
    • Comentariu ascuns de spiriduși!
      [Click aici]

      Comentariu nasol. 1472
    • Perceptia pe care tu ai in privire la siguranta din Romania este diferita fata de cea din UK. La modul real, in UK te poti trezi cu o bomba, unul care a scapa cu cutitul, sau unu care se crede in GTA cu camionul. In Romania asta nu se intampla pentru ca oamenii care sa le faca nu exista. In acelasi timp in Romania ai o problema cand vine vorba de siguranta pe chestiile clasice: agresiune/talharie noaptea, un baiat de bani gata care confunda GTA cu viata reala sau daca te afli un rural un pic de trafic de carne vie asezonat si cu niste proxenetism.
      Acum daca iei perceptia de UK ti se pare ca Romania este o tara sigura, in schimb pentru romanul de rand s-ar putea sa nu i se para.

      Comentariu apreciat.9117
    • Comentariu ascuns de spiriduși!
      [Click aici]

      Comentariu nasol. 1987
    • @VuAd pai bai bogatule, iarta-ne pe noi ca nu ne permitem sa stam langa Buckingham sau sa stam pe sos. Nordului. Adica ce vrei sa spui tu, este ca daca esti sarac, nasol, trebuie sa stai sa suporti crime, tâlhării, jafuri si violuri daca nu îți permiți sa stai in „zona buna”. Adica atat timp cat aceste lucruri se petrec in alte zone, departe de tine, lucrurile astea nici nu exista. O gandire mai ingusta ca a ta, rar vezi. Si eu trăiesc in UK de 9 ani, in Portsmouth, iar nivelul criminalității a crescut exponențial in ultimii ani. Zilnic sunt furturi din magazinele astea mici, zilnic sunt furturi de biciclete, scutere si masini, zilnic sunt pusti de la 13 ani in sus care tâlhăresc alti copii pe strada, saptamanal auzi de violuri sau de expuneri indecente, saptamanal auzi de pedofili, saptamanal se injunghie astia pe aici. Deci te rog, mai scoate capu’ din pamant ca strutzu’ si vezi ca exista viata si inafara bulei tale. De fiecare data cand vin in Ro, ma simt de 10000 de ori mai in siguranță ca in UK. Inafara de 2-3 Gigei prin trafic care se umfla tărâță in ei zilnic, restu’ mi se pare destul de safe, comparat cu ce e aici. Aici am ajuns sa tin bricheta pe pumn cand trec pe langa un grup de pustani, iar nevasta merge la plimbare cu spray-ul cu piper dupa ea. Acum te rog vin-o si spune-mi ca e sunt eu de vina, ca nu stau unde chiria e 4-5k/luna, sau casa nu valoreaza >750k. Hai sictir!

      Comentariu apreciat.10531
    • Te rog spune-mi mai bag-o pe aia cum e mai safe Londra ca Bucureștiul, ca-mi place refrenul de la ea.

      Crime Comparison Between Bucharest and London
      Bucharest London
      Level of crime 22.81 63.82
      Crime increasing in the past 3 years 36.94 69.96
      Worries home broken and things stolen 22.85 47.89
      Worries being mugged or robbed 25.17 57.79

      Indecis. Tu ce zici?4121
    • Ca sa nu mai zic de indemnul de-a dreptul cretin: du-te înapoi in Romania daca e asa sigura! Coitse ai degeaba atâția ani de stat pe afara, daca tu debitezi asemenea elucubrații

      Indecis. Tu ce zici?2922
    • Nu ma iei si la bataie, daca tot esti atat de ofensat pentru cand ti se atrage atentia ca esti incapabil de gandire nuantata?

      Uite o idee inovativa: cand esti extrem de subiectiv si simti nevoia sa ai dreptate, vei alege exclusiv perspectivele care iti demonstreaza punctul de vedere.Si ignori intentionat orice nuantare sau extindere a perspectivei. Mortalitatea in trafic sau in spitale in Romania este de departe in topul european. Cum exact te face chestia asta sa te simti in siguranta?

      In Romania, daca esti batran, ai nevoie de asistenta medicala si nu esti extrem de bogat, ai sanse mari sa dai coltul. Si cumva, Romania e sigura pentru ca astea nu sunt lucruri de care sa ii pese unuia caruia ii pasa exclusiv de spargeri de apartamente.

      Tot in Romania, intri in spital cu o boala si iesi cu alta.

      Tot in Romania, daca esti fata, esti minora, si esti saraca, ai sanse reale sa fii traficata, atacata, violata, combinata de tot felul de terminati, sau omorata de-a binelea.

      Ca om obisnuit, care are o afacere pe care vor sa ti-o sifoneze niste baieti destepti, in Romania, esti realmente in pericol sa ramai fara.

      La modul general, ca om cu venit peste medie, alb, si care traieste intr-un zona buna, oriunde in Europa, sansele sa fii expus la acte de violeta sau chestii care iti pot pune viata in pericol sunt foarte reduse. Sa mori in trafic pentru ca altul este extrem de magar este improbabil. Sa fii luat la pumni pentru ca faci cuiva observatie ca sare randul, putin probabil.

      In Romania, daca nu vezi o bataie in mall, daca nu te trezesti cu masina vandalizata, daca nu se ia de tine un betiv, daca nu se aduna toti idiotii in jurul tau cand iesi sa faci poze unui model, daca nu esti fugarit un pic de maidanezi, parca nu simti ca traiesti.

      Povesteste-ne si noua te rog la ce situatii periculoase ai fost expus in Londra?

      Alttfel, ca un roman get beget, continua sa faci spume si sa insulti atunci cand cineva nu e de acord cu tine ca statisticile alea nu inseamna absolut nimic (pentru ca nu clarifica unde se intampla si in ce circumstante). In realitate nu te afecteaza decat daca traiesti in zone de rahat ale orasului. Lucru valabil in orice oras mare.

      Lucru care, in orasele mici sau la periferie nu sunt chestiuni de care sa iti faci griji in Vest. Diametral opus, ruralul din Romania este foarte nasol.

      Aditional, raportarile politiei romane sunt legendare prin faptul ca sunt aranjate din pix. In Romania, ca regula de aur, orice plangere vine la pachet cu un politist care inearca sa te convinga sa ti-o retragi. Daca nu o retragi, nu se investigheaza. Daca se investigheaza, procurorul se sterge la fund cu dosarul. In aceste conditii, nu e nicio supriza ca Romania pare sigura pe hartie.

      Nu in ultimul rand, sa iesi la pensie in Romania este letal. Acum mai injura un pic pentru ca mai exista si altte pareri si perspective decat modul simplist in care evaluezi viata din Londra in particular vs viata in cloaca romaneasca, in general.

      Indecis. Tu ce zici?4163
    • Asta cu tara sigura se cam duce incetul cu incetul la fel cum a venit.

      183
    • IoanC sigur omule..vorbim de mere si tu imi explici despre pere…spune-mi ca esti analfabet functional fara sa-mi spui ca esti analfabet functional. Adica sa citesti un comentariu si sa intelegi fix ce vrei, ce poti, sau sa nu înțelegi nimic. Daca citesti mai atent, o sa vezi ca am zis ca locuiesc in Portsmouth, un oras mic din sudul Angliei, si nu in Londra. Iar situația aici e scapata de sub control, cel putin in randul celor juvenili. Desigur, cand o statistica nu-ti da dreptate, incerci sa o combați in fel si chip, dar din fericire cifrele nu mint. Iar ca sa-ti spun concret despre interacțiunea mea cu Londra, in ultimii 2 ani, timp de 24 de sapt pe an, 1 zi pe săptămână a trebuit sa fac naveta pana in Londra. Ei ghici ce? Oameni care nu-si platesc biletul pe tren, bețivi si scandalagii in autobuz, oameni pisați pe ei, oameni care faceau livrari și deposedați in plina stradă de bicicleta sau scuter, scandaluri pe strada. Unde crezi? In centru Londrei! Si astea au fost asa doar cateva care mi-au ramas in minte. Vrei sa-ti prezint situatia de la mine din Portsmouth si imprejurimi? Unde e oraselul mai linistit? Conform propriei tale experiente? Cred ca in ultimile 3 luni si pana acuma 4 sofericde uber au fost bătuți, copii care se suie pe cladiri abandonate si arunca cu pietre, oameni care iti incearca usa pe la 3-4 dimineata, copii care intra si fura din magazine, care arunca cu oua in masini seara, cuțitari care se duc noaptea in club si pana pleaca injunghie pe cineva, heroinati zombie care intra in magazine si isi bagă in ghiozdan ce au nevoie. Te rog sa ma anunti cand o sa vezi tu la mega image sau la profi ca intra lumea si fura de pe raft in vazul tuturor si pleaca nestingheriți, ca si cum nu s-ar fi întâmplat nimic. Ieri am auzit la stiri ca in 2 ani furturile și incidentele cu personalul magazinelor s-a înmulțit cu 40%. Te rog spune-mi cand sa ma opresc. Iar daca ai impresia ca lumea circula beata sau drogata doar in Ro, înseamnă ca chiar traiesti intr-o bula. Vineri pe M27, intre Portsmouth si Southampton unul i-a taiat calea unui camion, iar camionul a intrat intr-un stalp, șoferul murind pe loc. Vinovatul era baut si drogat la ora 12 ziua. Deci scuteste-ma te rog. Nu vreau sa incep si cu sistemul medical, NHS fiind cu un picior in groapa, sistemul fiind greoi, subdimensionsat pt nivelul populatiei, si sa te fereasca Dzeu sa si ceva grav, ca de abia dupa 6-8 luni te baga cineva in seama. Pana atunci iei doar paracetamol si ibuprofen. Dar vezi tu, discutia era despre siguranță, nu despre restul. Iar dpdv al sigurantei pe strada( furturi, talharii, violuri, crime, omoruri, etc) Romania este mult mai sigura fata de UK.

      Comentariu apreciat.6310
    • @Adrian Bossman când faci comparația aia de criminalitate uiți un mic detaliu în UK se raportează și se întregistrează corect infracțiunile crimele etc; În România poate o dai la mica înțelegere după intelectualu scandinav sau nu ți-a mutat ficatul în locul pancreasului

      Indecis. Tu ce zici?1917
    • @Nico sunt sigur ca diferența aia mare, dubla, sau tripla are fix asta la bază. Faptul ca in Ro sunt raportate/inregistrate mai putine cazuri fata de UK. Mai sa fie…cum am mai spus, cand cifrele nu ne convin, gasim tot felul de argumente. Pana una alta pe astea le avem, cu astea lucram. Acuma nu vreau sa se înțeleagă ca Romania e paradisul siguranței, dar fata de țările astea vestice, chiar stam mult mai bine. Knife crime e o problema majora in UK si toti sunt constienti se asta. Shoplifting a devenit sport national, in curand o sa vedem exact ce se intampla in SUA, oameni care fac raiduri in magazine. In Romania principala problema e tupeul, nesimtirea, nepasarea si meltenismul, toate astea combinate facand traiul in Ro greu de suportat. Dar nr de talharii, injunghieri, impuscaturi, violuri este semnificativ in Ro fata de uk.

      Comentariu apreciat.386
    • Las link-ul asta spre comparatie intre siguranta din Londra vs. cea din Bucuresti.

      Decideti voi mai departe unde vreti sa locuiti.

      http://www.numbeo.com/crime/compare_cities.jsp?country1=Romania&city1=Bucharest&country2=United+Kingdom&city2=London

      211
    • E limpede. Una vorbim, basca ne înțelegem. România, tara cu cea mai severa corupție din Europa, probleme grave de abuz de minori, oameni sau copii care ard în spitale, scoli care se prăbușesc peste elevi, trafic de persoane care bat orice record, locul 1 în Europa în ce privește mortalitatea rutiera este o tara sigura pt ca arătăm bine în rapoartele politiei.

      Ce mai urmează? Sa spunem ca avem cele mai bune spitale din Europa pt ca nivelul de infecții intraspitalicesti este cel mai scăzut din UE. În rapoarte.

      Iar romanii emigrează în numere record de bine sigura de este România. Sindromul Stockholm. Disonanta cognitiva turbo. Nu știu cum sa o numesc. Apoi ne miram ca dacă e sa se schimbe ceva, e nevoie de zeci de ani de zile. Normal ca nu se schimba nimic când lumea prefera sa credea inepții precum România e tara sigura.

      Trăiesc într-o sceneta a lui Caragiale. Pe bune.

      Indecis. Tu ce zici?1336
    • @Ioan C disonanța cognitiva se pare ca e din partea ta. Asta e singurul sau principalul motiv pt care s-a carat lumea din Ro? Ca nu se simte in siguranță? Sau ca salariile sunt mizere, condițiile de trai vai mama lor, mai ales in mediul rural, corupție, incompetență la nivel local samd? Adica tu tot ii dai inainte cu motivele tale, perfect valabile, dar in alta discuție, nu in asta. Da un search pe google, de curiozitate, sa vezi cate scoli din uk la inceput de an scolar se aflau cu risc de prăbușire. Tin sa te anunt ca nu umbla caini cu covrigi in coada in Anglia, tot felul de probleme si la ei, consilii de „judet” si de orașe in risc de faliment, management defectuos in spitale, in companii ce asigura utilitățile, politisti corupti si abuzatori care isi intimidează victimele, judecători care lasă liberi pedofili sau hoti cu sute de fapte in libertate si nu in ultimul caz SIGURANȚA PE STRĂZI!! Asa ca sunt bube multe si la ei, nu e cazul sa ne uitam cu admirație spre ei. Da, suntem câțiva zeci de ani in urma dpdv al infrastructurii, al educației sau ale altor lucruri, dar cu in mod sigur stam mai bine la capitolul siguranță in modul general. Poti sa-mi dai si mie un exemplu cand a fost ultimul atentat terorist in Ro? Poti sa-mi spui cand a fost ultima oara in Ro cand cineva a bagat cutitul in mai mult de 2 persoane? Nu? Ok merci!

      193
    • Cu tot respectul, ca fost emigrant in Londra timp de aproape 4 ani, Bucurestiul e parfum prin comparatie, si nu ma refer doar la vreme; am avut niste close encounters cu chavii londonezi de prea multe ori ca sa fie o coincidenta. Cutitul e una, pumnul e alta, doar zic.

      221
    • Comentariu ascuns de spiriduși!
      [Click aici]

      Comentariu nasol. 429
    • Si acuma la final, pt amuzament, e atât de safe in Londra, incat daca ai un Range Rover, nu ti-l mai asigura nimeni. Cei de la Land Rover au încercat sa faca sa ofere ei asigurare pt clienții lor, dar daca ești din Londra, fiind atat de safe acolo, nici macar ei nu-ti mai ofera asigurare.

      164
    • Nico pe principiul nu mi s a întâmplat mie/ n-am văzut eu, nu exista! Stiu, atentatele alea in Londra au fost asa ceva la misto..gen nu ai trecut tu pe acolo, efectiv nu s-au intamplat!! Boss stau de aproape 9 ani in Portsmouth, si ce am vazut aici in tot timpul asta, Bucurestiul mi se pare parfum. Nascut, crescut si golanit in Bucuresti pana la 25 de ani, anturaje dubioase de pe la 14 ani pana pe la 19-20, printre dealeri, drogalai si ultrasi, golani de cartier sau de coltul blocului, si cu mana pe inima iti spun ca nu am văzut pustani si tineri mai pusi pe fapte ca astia de aici. Vorba unuia de mai sus, cutitul nu e pumnul.

      200
    • @Nico boss, nu exista violenta in Londra. intre timp site-ul bbc news are topic special, london violence https://www.bbc.co.uk/news/topics/ce73e14rlz3t

      00
    • femeia si copiii ei care au fost stropoti cu acid, cred ca s-au simțit in siguranta rau de tot. Spune-mi si mie ultimul caz in care cineva din Ro a fost stropit cu acid intenționat…

      160
    • Vai de capul tau, Ioane C. Nu te mai droga!

      Te-ai uitat prea mult la interviuri cu Regina Angliei si te-a convins babuta ca a facut treaba buna pana a inchis ochii?

      80
    • Bine, necesita un pic de dedicare sa iti iei own cum si-a luat Ioan C si totusi sa mai revii pt un wedgie suplimentar.

      61
  2. Ai vrut să spui PD, nu PNL, nu ? Adică partidul ăla care are ca președinte, pe un fost militar (deci bugetar)…
    Țara asta nu mai are partid al liberalilor, al întreprinzătorilor, al capitalistilor…după 35 de ani de democrație…asta spune ceva despre noi…de aia nu e nevoie sa ne invadeze rușii…

    Comentariu apreciat.734
  3. Lasati femeile sa intre in politica si lasati tineretul sa intre in politica,LOL.

    Comentariu apreciat.468
  4. Doamna recita poezia invatata la partid.
    Ce anume vroiai sa spuna?

    Comentariu apreciat.563
  5. Dragos vinde zahar la Cafeneaua Natiei .
    Baiat bun pana cand trebuie sa faca bani.

    Indecis. Tu ce zici?3249
  6. Deci sa nu vrei aberațiile gen părinte 1 și 2 este antieuropean. Sau stai, sunt conspirații? Dar care este părerea ta legata de asta, ca nu ne-ai zis? Cum e cu părinții ăștia și cu centralele de apartament? Dar cu taxa de carbon? Nu prea abordezi subiectele astea dar ești agresiv cu toți care au o problema cu ele. De ce nu îți expui clar poziția?

    Indecis. Tu ce zici?3754
    • Doamna de mai sus a zis de „parinte1 si 2”, de faptul ca UE nu ne lasa sa sarbatorim Craciunul si ca nu ne mai lasa sa ne incalzim cu lemne.

      Zi-mi tu concret care sunt directivele europeana care se ocupa de problemele de mai sus, directive care ne obliga sa modificam legislatia in directia asta.

      Doamna de mai sus scoate fum pe nas, ca sa nu se observe de fapt ca ne-am bagat picioarele, de exemplu, in directiva europeana legata de confiscarea extinsa. Sau ca reformele critice bagate in PNRR legate de reformarea sistemului de pensii sau de reformarea sistemul public de salarizare sunt ca si ingropate.

      Dar madam de el PSD nu poate sa spune de chestiile astea cerute, e drept, de UE, ca e de porc. Asa ca ii da inainte cu porcul pe care nu ne lasa UE sa il taiem. Si cum o sa se lupte ea si cu Simion si cu Sosoaca impotriva UE. Ca sa putem taia porcul in continuare de Craciun.

      Indecis. Tu ce zici?3814
  7. Orice „doamna” care poarta bașcheti din ăia la un eveniment public (am vazut cateva cadre cu ea din link-ul de FB), e doar o OnlyFanistă frustrată pe ceva ce nu poate defini.

    Ah da, bașcheeții sunt luați din salariu socialist, de la uzina.

    Comentariu apreciat.6525
  8. Faptul ca Romania e o tara sigura nu are de-a face cu politica PNL sau PSD ci este un fapt conjuctural: saracie mare pana acum cativa ani (hai maxim 10 ani sa zicem), suntem majoritar habotnici, in esenta suntem un popor destul de xenofob si nu am fost o destinatie finala pentru cei din religia pacii.

    Comentariu apreciat.779
    • „Romania e o tara sigura” e mai simplu de atat … am exportat „valorile” in UE. Tu te duci si faci smecherii in vest, dar acasa esti cuminte.

      Comentariu apreciat.671
    • Asta cu Romania tara sigura e si nu e asa. Si eu sustin ca e o tara relativ sigura, adica nu avem oameni decapitati si impuscaturi la fiecare colt de strada, dar sint multe infractiuni cu violenta care nu sint raportate, mai ales cele asupra femeilor si copiilor.

      Comentariu apreciat.4111
    • NOU
      #50

      E safe la Romania, ca nu da tienti iubitorul de pace in mine pe champs elizei sau nu ma alearaga pe north london cu maceta, dar la noi: daca ma duc la medic cu o problema si ala imi zice „nu ai nimic, mergi acasa” si dimineata ma trage din pat medicina legala… sau fac dreapta unde am verde si prioritate si ma ia Giani cu 89 kmh ca e galben si ii da sa il prinda ca nu are rabdare… sau imi bubuie/arde blocul in cap ca Nea Caisa de la 3 a facut el o manevra sa nu mai plateasca asa mult gaz/curent, e tara safe pentru ca o cam facem noi ca umblam timorati si vigilenti si mereu in garda ca stim ce ne pashte daca nu suntem atenti.

      Indecis. Tu ce zici?3113
  9. Buey, pe cine faci tu sarac? Ca venim acum peste tine … :-)

    Comentariu apreciat.352
  10. Domnisoara Crivineanu, ca nu apare cu sot in declaratia de avere, probabil doreste sa fie o pata de culoare in partid, o voce feminina intr-o lume a barbatiilor. Nu inteleg totusi ce o consuma atat de mult pe aceasta Sorana Cirstea a politicii de arata a 40+ la cei 29 de ani. O fi seriile lungi pe canapelele incomode din birouriile PSD?

    Comentariu apreciat.5018
    • Chiar ca!

      54
    • Viitoarea torționară după modelul firei

      153
    • NOU
      #55

      De pe google eu am calculat ca are 37

      10
    • Crivineanca n-are 29 de ani, ci 37, conform declarațiilor ei din 2018. Oricum, nu judeci un om după cum ți se pare ție că arată, ci după ce face și ce declară, iar pentru cine are ochi să vadă activitatea ei din ultimii 4 ani e la vedere, cu tot ce a dat pe goarnă. Deci e fix irelevant cum arată; de fapt e chiar o măgărie să judeci un om după cum arată, indiferent cine e. Că felul în care ți-e dat să arăți nu-l prea poți schimba. Și și aluziile ălea sunt cam mizerabile; genul ăsta de declarații fără substanță sunt apanajul oamenilor mărunți.

      Mx

      21
  11. ideea lui genială de a finanța oferta partidelor socialiste (trai mai bun, pentru toată lumea) este taxarea celor foarte bogați. Nu, nu ta-su, alții.

    Despre taxarea IT-iștilor vorbea de fapt. Doar toată lumea știe că în IT sunt cele mai mari salarii. Și oricum ce le trebuie tocilarilor ălora 10000 lei pe lună ? Majoritatea sunt oricum luzări care nu-s în stare să invite o femeie în oraș. Iar ăia căsătoriți nu și-au mai văzut nevasta goală din noaptea nunții./s

    Comentariu apreciat.524
    • Astia pentru 10 000 de lei pe luna nici macar nu se obosesc sa se gindeasca sa deschida linkdinu.

      Comentariu apreciat.354
    • „taxarea celor foarte bogați.”

      Intotdeauna pentru PSD cei „foarte bogati” erau aia de aveau venituri medii de aproximativ 2-3-4 salarii medii pe economie.

      Poate unii au uitat: inclusiv in 2000-2004, taxarea progresiva s-a aplicat doar pentru veniturile din munca. Nu dividende, nu chirii, nu venituri din bursa. Doar aia care aveau salariu. Ei erau bogatasii lui Iliescu si trebuiau beliti. Si exact asa se va intampla si acum.

      Comentariu apreciat.361
  12. Nu l-a întrebat nimeni pe ăla cu Romania țară sigură cum de suntem printre primii la exportul de carne vie? Daca e așa sigura de ce umblă cu SPP pe lângă ei și nu se dau cu metroul/transportul in comun când au de mers la lucru/conferințe.
    Dar bănuiesc că încă mai există suspiciunea că s-ar putea să nu-ți treci examenele daca spui adevărul și ridici anumite probleme, de aici liniștea din partea studenților.
    Îi dresează de mici sa nu se pișe contra vântului.

    Comentariu apreciat.5011
    • Ref. traficul de persoane pentru exploatare sexuală, e foarte explicabil : avem cei mai mulți suedeji din lume, și cu tot ce încearcă să ne convingă Gelu Sunday, ei se îndeletnicesc cu activități de astea ; și cotizează bine la organe ;
      Vezi de ce e unu’ ca Alex Bodi liber și vesel..

      Comentariu apreciat.383
    • Djeloo Dimanche!
      Profesor doctor!

      163
  13. Făceam azi revista presei și am dat de un articol cu satele părăsite din județul Hunedoara. Și un bătrân povestea diverse lucruri printre care că trăiește din ajutorul social. De 170 de lei pe lună.
    Eu o întrebăm direct pe madam : ,,mă-ta cum s-ar descurca pe lună cu suma asta ? ,,.

    Comentariu apreciat.466
  14. Oameni de la PSD și PNL…

    Încrengătura vertebratelor.
    Clasa mamiferelor.
    Subclasa primatelor.
    Dar ce Familie?

    172
  15. Pana la urma apucasi sa intrebi ceva?

    Comentariu apreciat.393
  16. Ce cauta oamenii de la PSD si PNL intr-o conferinta studenteasca? Invatamantul n-ar trebui sa fie apolitic?

    253
  17. E absolut enervantă faza asta cu ‘criminalitate scăzută’ în România care și-o asumă poliția și forțele de ordine sau ce-or mai fi.

    Contribuția autorităților e fix zero. Motivul e foarte simplu: valorile s-au dus spre țările mai calde economic și fac acolo toate măgăriile care le făceau aici, pe bani mai mulți. E atât de simplu.

    Mai luăm în calcul că s-au pensionat mulți din ‘bătrâni’ care mai știu ceva meserie din perioada anilor 90-2000 (ante UE) când mai erau clanurile pe aici și trebuiau calmate din când în când (la alegeri sau alte evenimente), e doar o chestiune de timp până când vom reveni ca un bumerang, și autoritățile vor fi mult mult mai depășite de situație față de cei din vest.

    Deja vedeți asta în traficul de droguri care este absolut de neoprit. Aveam noroc acum câțiva ani că eram prea săraci să ne permitem prețul internațional la droguri, dar acum că avem bani, nu-i găsește pe nici unul. Nici pe unde intră în țară, nici pe unde iese, nimic, nimeni, nicăieri. Sunt peste tot dar nu-i vede nimeni.

    Comentariu apreciat.543
    • NOU
      #77

      daca trecem la euro, in 40-50 de zile zone din Romania vor fi ca in Sinaloa, Donbas si Siria, politia dispare instant apar pick-up trucks cu baieti in spate si checkpoints de verificat scopul si durata vizitei

      810
    • Plus dosare rezolvate din pix, plus descurajatul victimelor cand vor sa depuna plangere

      193
    • și o să fie o bombă cu ceas din cauza corupției dacă crește criminalitatea în ro

      32
    • existau în anii 90 checkpointuri de genul, dar nu erau cu pickupuri ci stăteau la ‘caterincă și semințe’ și în anumite zone da, te întrebau de scopul și durata vizitei. Erau vremurile băieților de cartier și al clanurilor de valutiști, saloane de masaj, și multe altele.

      Dacă te vedeau mai tinerel și îmbrăcat bine, te bănuiau că poate ai bani la tine și te-ntrebau eternul: n-ai o țigară? Și de-acolo începea.

      20
  18. Madam Crivineanu, aceasta Sosoaca al urbei Brasov , si opozanta infocata al oricarei propuneri de imbunatatire a vietilor cetatenilor orasului care se discuta in consiliul local al orasului, daca aceste propuneri nu vine dinspre partidul ei de suflet USL PSDlovePNL.

    135
  19. Măria Sa Klaus I

    Recorder – Palatul Împăratului
    https://www.youtube.com/watch?v=wKrC4Mh3k_I

    171
    • avea si heliport daca agrea carmen si printul consort.

      91
    • Si ce entuziasmati erau romanii prima data cand a iesit plavanu ca „ne-am luat tara inapoi” si acum isi pune jegosu panouri solare pe tot acoperisul pe banii romanilor sa nu mai plateasca un leu utilitati. Nu inteleg ce plm face cu alea 6 case avadn in vedere ca copii n-are.

      162
    • Dăcît cinci, bre, că una a restituit-o. Pardon, i-au luat-o… *

      101
    • Am uitat plus ca sase case sunt intr-un fel :))
      Cred ca i-a plans inima un pic plavanului ca a pierdut o casa, daca imi amintesc bine a pierdut fix „casa originara” aia fara de care celelalte 5 nu avea de unde sa si le ia, bine teoretic ca nu stim ce smecherii a facut cat a fost primar in Sibiu.

      51
    • @Marinel tot 6 pt ca intre timp s a completat setu cu o garsoniera

      10
  20. Cica Ostahie ar putea fi candidatul PNL la PMB…

    32
  21. Bulevardul Aviatorilor nr 86

    Sa tineti secreta adresa asta! Sa nu cumva sa se stie de ea, ca e casa secreta a lui Iohanis, dupa ce iese la pensie.

    41

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.

1. Linkurile utile în context sunt binevenite.
2. Comentariile asumate fac bine la blăniță.
3. Șterg comentariile care îmi strică buna dispoziție.
4. Nu fiți proști, agramați sau agresivi la primele 50 comentarii aici.

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG, de la Finestore, de la PORC sau de la Aceeași Mărie.

Top articole

7 zile