o idee de îmbunătăţire a suportului telefonic

Azi mi-am pierdut câteva minute la telefon cu o tanti de la suportul tehnic al RDS. Enervant moment prin prisma faptului că nu e prima oara când sunt tratat că unu’ care abia a văzut un computer ieri.

"Mergeţi la start, e butonul din stânga jos, apoi la run…"

Ar fi fost mai uşor să îmi ceară o informatie, iar dacă nu ştiam cum să o obţin, să îmi spună cum. Aşa, ea mă consideră bou din prima. Dacă îi spun că o am şi că ştiu cum se ajunge la ea, fac pe deşteptul.

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

17 comentarii

  1. ele fac asa doar pentru ca se confrunta zilnic cu zeci de habarnisti care nu stiu cum sa porneasca un calculator, si prefera sa nu riste.

    @Teniescu: poate il citeste, poti sa stii?

    00
  2. NOU
    #2

    Stiu pe cineva care lucreaza intr-un Call Center si au text standard pe care trebuie sa-l repete in functie de problema pe care o ai. In plus de asta nu au voie sa-ti inchida telefonul indiferent de ce ai spune; suna intr-o noapte si injura-i sa vezi ca vor fi la fel de politicosi. Deci nu olua ca pe un afront.

    00
  3. 3 moshi intr-un pat :))

    00
  4. NOU
    #4

    @radu: Probabil! In partea doua ai mare dreptate. :D

    00
  5. Nu se face asa pentru a „nu pune clientul in situatia penibila de a recunoaste ca nu stie”.

    00
  6. Blogmentator: nu-ti inchid, da` stii ce usor se baga un „imi pare rau, nu va mai aud, va rog sa reveniti!” ? :))

    A, si stai linistit, Zoso nu a luat-o ca pe un afront, doar ca nu prea s-au intamplat lucruri interesante azi… :P

    00
  7. NOU
    #7

    OPERATOR RDS –

    domnule Zoso: vedeti ca aveti in fata un televizor mai mic, caruia noi, specialistii, ii zicem monitor, pe el se vede o imagine care nu se misca, unde sunt mai multe chestii pe care daca pui sageata aia care se misca cand dai de chestia aia ovala de pe masa apare o manuta. Deci, revin: dati de chestia ovala si miscati sageata pe monitor (pe partea dinspre dumneavoastra, nu acolo sus, sus, unde e pus mileul pe care il coborati peste ecran cand inchideti monitorul) pana ajungeti in partea din stanga jos, puneti-o pe scrisul START si apasati o data pe partea stanga a chestiei ovale care misca sageata, apasati cu degetul aratator de la mana dreapta.
    Ok. ce vedeti?

    00
  8. Dintre toate serviciile clienti, astia de la rds reusesc sa ma enerveze cel mai repede. La polul opus se situeaza orange.

    00
  9. Cand vorbesti cu multe persoane total atehnice 8 ore pe zi, incepi sa presupui ca toti sunt la fel. De multe ori mi s-a intamplat si mie sa fac la fel, si daca acel client stia ce si cum, ma intrerupea singur.

    00
  10. pe mine de fiecare data cand sun la rds sa le zic ca nu imi merge netul, ma pun alea sa dau disable la TCP/IP de la network properties si sa incerc apoi daca merge netul….ori din cate stiu eu fara TCP/IP nu prea are cum sa mearga, dar ai cu cine vorbi….?

    00
  11. Pe mine ma invata la telefon cum sa dau ping. Imi explica teoria internetului si cum un reply la ping imi spune daca am net sau nu. Dupa ce i-am spus ca primesc flood de zeci de MB/s din gateway-ul lor m-au facut reticient, drept pentru care nu mai apelez la suportul lor.

    00
  12. Daca 90% sunt tembeli ii trateaza pe toti la fel…

    00
  13. NOU
    #13

    eu am avut o problema cu ei. Ma intreba daca am sunat la mures. Eu le spun ca numere de telefon de pe site de la mures nu merg, nu sunt alocate, si am sunat la bucuresti, brasov, si whenever mi-au mai spus sa sun, si daca nu rezolvam acuma io imi fac cont in alta parte. Au revenit foarte politicosi ei cu un telefon in o ora, au zis ca s-au lamurit, contractul e ok, si ca trebuie sa vorbesc direct la casierie, sa refac contractul. (l-au pierdut probabil) . Am trecut pe vodafone. Am gasit acolo o fatuca care a venit ea cu contractul la mine. O sa fac din nou si la rds da cand o sa am chef. mai incolo.

    00
  14. NOU
    #14

    @Seba18: Bine tu maestre… Din cauza asta te trateaza aia de la suport ca pe un n00b… pentru ca esti! TCP/IP este un protocol si in caz ca nu stiai RDS-ul foloseste un alt protocol, denumit PPPOE! Deci se poate dezactiva TCP/IP-ul si in unele cazuri este recomandat sa faci asta! God damn it…dar ai cu cine vorbi… ?

    00
  15. @Jimmy Hoffa: nu sunt un n00b, doar ca stau la casa si deci am net prin CABLU de la RDS (old cablelink in loc de ‘new’ fiberlink)….am uitat sa precizez asta? cum iti mai suna in conditiile astea sugestia de a dezactiva TCP/IP-ul? pentru ca mie imi suna a pierdere de timp…..

    00
  16. eu astept de 5 luni sa-mi puna internet si telefon fix.Soacra-mia tot de 5 luni asteapta cablu tv. si telefon fix. CAND VOR VENI LA USA,IES SI EU CU PARUL.Niste incompetenti.
    huooooooooooooo

    00
  17. Daca ai sti cati idioti suna pe zi te-ai mira.as face o zi in care sa admit prezenta clientilor nemultumiti in call center,la orele de varf,sa asculte injuraturi,dezacorduri si mai ales intrebarea ” cu ce dau enter”
    sau mai rau
    „apasati pe start”
    si auzi windowsul cum se inchide
    din 100 de apeluri cu siguranta 95 din oameni habar n`au sa utilizeze calculatorul.in plus sunt si niste standarde impuse,ca la toate departamentele de relatii cu clientii…medie de apel,procente si mai mult operativitate.
    si de multe ori oamenii destepti nu suna
    daca stai 20 de minute cu un client numai ca sa invete sa miste mouse`ul iti spun eu ca urmatorul apel nici nu te mai gandesti ca poate fi unul cunoscator.
    Eu am intalnit om care s-a batut cu pumnul in piept ca a facut CISCO si e administrator de retea.si nu stia sa scoata mac`ul,dar mai mult cand i`am dictat cmd(C de la costel etc) el chiar scria c de la costel)
    nu e chiar atat de simplu precum pare din exterior
    si am ajuns la concluzia ca printre snobi internetul e ca moda

    00

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG sau de la Finestore.