Cel.ro: "noi suntem proşti pentru că pe tine te plăteşte eMag!"

Dacă cu aia cu “noi, ziariştii de pe net suntem agramaţi pentru că tu nu faci bani” v-aţi obişnuit, iată acum abordarea “noi suntem proşti pentru că pe tine te plăteşte X”. În cazul de faţă, Tiberiu Pop de la Cel.ro urlă în gura mare că eMag plăteşte oamenii să spargă produse şi apoi să dea vina pe ei. Logic, desigur.

Acum cu screenshoturi:

cel-ro-retarzi

Şi iată ca are dreptate: Apostolescu a livrat repede banii.

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

74 comentarii

  1. @Tibi: gresesti profund. reclamantul are dreptate, pentru ca e prietenul unei prietene, deci e sigur-sigur-sigur

    in alta ordine de idei, povestea a devenit amuzanta: fiecare tabara se apara cu mui si flegme, da’ dovezi palpabile (cuvantul de onoare nu se pune) ciuciu. brb, ma duc sa-mi iau popcorn si ochelarii 3D :D

    00
  2. ‘A gresi e omeneste, a da vina pe altii e si mai omeneste.’ (legile lui Murphy) Traiasca omenia! :)

    00
  3. NOU
    #3

    Domnilor,

    As vrea sa clarific cateva chestiuni pentru ca se vorbeste cumva in si despre numele meu:
    1. Blogurile care afiseaza reclame Profitshare primesc bani din vanzarile generate si doar daca genereaza ceva. Nu este vorba de o ‘sponsorizare’, este o plata direct proportionala cu beneficiul pe care ni-l aduc.
    2. Cand cel.ro a fost exclus din ARMO am fost cel mai vehement importriva publicarii oricarui anunt sau motivatii pe tema asta pentru ca orice lucru negativ impotriva unui magazin se rasfrange impotriva tuturor. Din pacate reprezentantii acestui magazin recidiveaza cronic. Cel.ro a fost exclus din asociatie cu majoritate absoluta de voturi (voturi date de cei mai importanti concurenti din piata de electro-IT) pentru publicarea de declaratii calomnioase la adresa eMAG, dupa ce recidivau in a comunica gresit in urma unei proprii greseli de preturi:
    3. Consider ca este o mare pata pe obrazul comertului online felul in care cel.ro alege sa comunice si sa-si trateze clientii si, in plus, cum alege sa-si justifice greselile aruncand cu noroi in alte magazine si parteneri ai lor. Toti gresim la un moment dat dar conteaza in primul rand atitudinea pe care o avem si cum intelegem sa rezolvam problemele.

    00
  4. ehe… se fac fel si fel de mizerii pentru a doborâ concurența. nu zic ca e asa in cazul asta… dar am auzit/vazut mult prea multe ca sa mi se para de SF

    00
  5. Dacă cineva ar fi păţit la fel cu emag ai fi publicat un articol?

    00
  6. NOU
    #7

    @zoso: Orice magazin e liber sa plateasca in afiliere pe oricine, exista platforme de marketing afiliat in ro. Dar sa nu incurcam borcanele, ca le spargem pe toate.

    00
  7. pai ia-ti tu un ipad de la emag si sparge-l sa vedem

    00
  8. mie imi cam miroase treaba asta.. oricum nu magazinul are treaba ci curierul..iar ca un curier sa iti dea un ipad spart fara ca tu sa te prinzi uitandu-te la cutie este IMPOSIBIL.. am primit zeci de produse prin curier, de la mousi la televizor..pentru a se sparge ecranul, dat fiind ca este captusit cu pluta expandata, trebuie o cazatura extrem de serioasa, care ar face varza cutia, nu doar asa un pic botita intr-un colt..

    nu ma intereseaza prostii gen ora fotografierii, care e suspecta..atata timp cat coletul era sigilat, daca era spart monitorul cutia era sfasiata. punct. restul e vrajeala.

    cred sincer ca trebuia sa te gandesti un minut la chestiile astea de bun-simt inainte sa arunci cu noroi in firma aia, consider ca are dreptate managerul lor.. nu este ok ce ai facut. daca era sa dea teapa si sa trimita in pachet clientului in loc de ipad o piatra, da, aveai tot dreptul… dar nu asa.

    ps: n-am cumparat niciodata de la cel, nu am treaba cu ei

    00
  9. Voi stiti (cei care stiti) ca nu sunt nicidecum un FAN al Cel.ro, dar zau ca nu pricep cum sa cobori sa iei coletul din fata blocului si sa nu-l deschizi. Jur ca si cand primesc cartuse de imprimanta prin curier le deschid, verific si pe urma semnez / platesc.

    Adica pana sa acuzam magazinele ca „e hoti”, hai sa nu mai fim nici noi prosti!

    00
  10. @Tibi: cred ca m-ai inteles gresit, eram doar sarcastic. oricum, simpatica povestea cu PC-ul

    00
  11. Stii care e faza, acei 150 lei in plus pe care ii platesti la emag te feresc de astfel de chestii.

    Chiar daca sunt de multe ori printre cei mai scumpi, cumpar tot de la ei pentru ca stiu ca nu am sa ma tiganesc cu ei cand am o problema.

    Saptamanile trecute am facut un retur la un aparat pentru ca ii lipsea ceva, in 2 zile am primit inapoi banutii in cont.
    Ah, si curierul a venit la mine sa preia pachetul, tot ce am facut eu a fost sa dau un telefon si sa completez un formular.

    00
  12. Guys, ați cumpărat vreodată de la cel.ro ? Eu da si pot spune ca nu sunt nici cei mai prietenosi cu clienții nici cei mai profesioniști. Sunt un magazin de duzina care nu are nicio treaba cu „customer care”-ul.
    Sunt absolut convins ca tipul are dreaptate iar cel.ro nu vrea sa-i schimbe produsul pentru ca este adus pe canal gri, nu oficial. Așa face cel.ro afaceri !

    00
  13. @marele han: frati-miu a fost destul de babalau acum vreo 3 ani incat sa verse o bere pe calculator in timp ce mergea, si sa-l prajeasca..eu eram la serviciu si cand am venit acasa mi-a jurat ca a fost o fluctuatie de curent..am facut mare scandal mare cu enel atunci, dar cand lucrurile s-au precipitat si am vrut sa fac plangere i s-a facut frica si a recunoscut ca el e de vina.. si mi-a dat bani sa iau altul.. daca aveam blog [e atunci as fi scris ca sigur sigur enel e de vina, ca doar frati-miu a fost de fata, nu stiu eu ce strain, nu e ceva din auzite… cand fac prostii, mai ales d-alea costisitoare, putini oameni au curajul sa si le asume.

    Nu stiu ce sa zic, am defacut prea multe chestii fragile gen monitoare, telefoane, etc, incat sa cred ca s-ar putea sparge fiind scapate pe jos IN AMBALAJ. Chiar nu am cum sa cred asta. Scapat pe jos din mana, e cu totul şi cu totul altceva. Dar captusit de jur imprejur cu o pluta de de 15 cm grosime, chiar nu cred. Oricum, repet, daca ar fi fost lovit suficient de tare ca sa se sparga trebuia ca si ambalajul sa fie facut varza, astfel incat clientul respectiv ar fi refuzat livrarea. Chiar e cusuta cu ata maronie.

    00
  14. La mine in zona e o alimentara de cartier aprovizionata direct de o fabrica de mezeluri. Am cumparat de la ei, mi-a placut, probabil au facut-o si altii ca in curand au aparut cozile care uneori se intindeau pana afara pe trotuar. Si a venit mult prea curand ziua in care in interiorul produsului afumat am gasit carne cruda spre fericirea maidanezilor din zona. In ziua de azi magazinul respectiv pare poplat doar de vanzatoare chiar si in zilele in care nu e „inventar” si nu m-ar mira sa traga de tot obloanele. Si cand te gandesti ca totul a inceput poate de la un lot de mezeluri mai mult crude decat afumate…

    00
  15. @Tibi

    Uitandu-ma la niste unboxinguri de iPad, nu vad nici un fel de protectie pentru ecran(spuma extrudata), e chiar lipit de exteriorul cutiei. Singura protectie serioasa ar fi inca o cutie a curierului, nu o punga.

    00
  16. @Mircea, având în vedere că-i vorba de cel.ro probabil că-i costă cam cât salariul lunar pentru 3 angajați. Și dacă mai schimbă încă 2 ipad-uri luna asta intră în colaps financiar.

    00
  17. @Mugur: se merge pe incredere. Cel.ro are reclama la metrou, la Victoriei, pe care varsa lunar o groaza de bani, deci te-ai astepta la profesionalism. Cred ca solutia ar fi asigurarea coletelor la transportator. Creste pretul transportului, dar daca primesti un produs spart acasa, ti se da altul in loc, ca de aia exista despagubiri. Cu ocazia asta, si curierul are mai multa grija.

    In alta ordine de idei, zici tu ca deschizi si dupa aia platesti, dar ce faci daca dai de o matahala de 130 de kile care-ti zice, pe un ton grav, ca daca deschizi coletul, iti sparge faţa, ca el nu vrea sa fie dat afara din cauza ta?

    00
  18. Bai cat de bou poti sa fii sa spui ca daca tu deschizi coletul cu mainile tremurande, in secunda 2 dupa ce a plecat curierul, atunci si ala ar fi trebuit sa faca la fel? Imbecili notorii – ca altfel nu pot sa va zic – voi chiar nu puteti concepe ca unii chiar muncesc 5 ore fara a putea lua o pauza? Nu intelegeti concepte ca termen limita, presiune, timp, sef, etc?
    Ok, poate tipul l-a scapat pe jos, asta nu stie nimeni, dar sa aduci ca argument suprem faptul ca nu l-a deschis cinci ore si atunci sigur e vinovat, imi pare rau dar trebuie sa fii complet cretin.

    00
  19. Alex Mihăileanu, refuzi coletul. sau esti asa dobitoc incat sa cumperi de frica?

    00
  20. @dan: daca e cum spui tu, atunci e alta treaba…mi se confirma inca o data ca apple e cea mai idioata firma din lume…cum kkt sa nu ambalezi in spuma un asemenea produs!?!? aia de la apple chiar sunt bolnavi cu capul daca nu le protejeaza..dar e posibil la cat sunt de avizi sa vrea sa economiseasca grosimea spumei si sa fie ambalajele mai slim, sa incapa mai multe la transport.

    00
  21. @Tibi

    Pentru impresie artistica. Una e sa te salute cand deschizi cutia un ecran negru si lucios de iPad, alta e sa te salute cu fundul :)

    00
  22. articolul asta ar trebui sa se numeasca retard roundup…

  23. Mie asa mi-a venit ipadul de la eMag.Si nu este ambalaj emag,este ambalajul original Apple. Daca ti-a venit fara cartonul de deasupra n-ai de unde sti daca produsul ala a fost desfacut inainte sau nu.
    https://imgur.com/SbR8c.jpg

    00
  24. @PlayActive – Exemplul mi se pare putin aiurea. Chiar aiurea rau. Sa presupunem ca asa s`ar fi intamplat si clientul da cu produsul de pamant. Imi imaginez ca seria produsului e scrisa in actele firmei, astfel evitandu`se posibilele abuzuri din partea clientilor. Parerea mea.

    00
  25. n-am mai citit toate comentariile (poate se repeta concluzia mea) dar: nu puteau astia sa schimbe produsul imediat ce s-a iscat atata scandal si sa termine cu totul?!
    la cifra lor de afaceri cat ii costa chestia asta?

    00
  26. Recunosc inca de la inceput ca nu prea cumpar online. Putin de pe Ebay si Amazon. De curiozitate am cautat pe internet expresia „cel.ro” si ce am gasit m-a lasat cu un gust amar (au mai avut si altii probleme cu gps-uri sparte, etc). Nu spun ca tot ce scrie pe internet este adevarat, insa cum nu sunt bancher, m-as feri de astfel de magazine.

    Parerea mea.

    00
  27. In cazul asta as da vina in primul rand pe client ca n-a verificat coletul care, foarte probabil, fusese desfacut si deteriorat de un angajat (sau mai multi) ai firmei de curierat. Am avut necazuri cu Fan curier cand am trimis colete fara asigurare: cele mai valoroase (5-6000 lei) „au disparut” pur si simplu – nu au reusit sa-mi spuna cum si unde; la ei in baza de date apareau livrate dar clientul nu le-a primit; desigur nu a disparut niciodata un colet asigurat desi am trimis sute.

    De curiozitate, o fi verificat daca Ipadul spart e acelasi cu cel trimis de Cel? stiu sint paranoic acum, dar sint patzit.

    00
  28. Mie genul asta de povesti mi se par cusute cu atza alba si put de la o posta. E cam in genul „scandalului” cu sala de fitness din cluj in care miraculos o domnisoara devenise vedeta online-ului cu problema ei avuta (chipurile) acolo.

    Cam asa e si cu scandalul ipadului spart. I mean…c’mon people…ganditi-va 2 secunde logic: daca vi s-ar fi intamplat voua…cum va inchipuiti ca ajungea problema voastra atat de mediatizata? Cum?

    Uite eu ieri am calcat intr-o groapa pentru ca primaria nu a asfaltat drumul… Ati citit asta pe vreun blog sau pe vreun site? A existat pe chestia asta vreun scandal? Primarul tras la raspundere…etc? NU…evident ca nu. Pentru ca toate povestile astea pe care le cititi voi pe internet si brusc devin mega-importante si comentate de toate lumea sunt inscenari orchestrate si puse bine la punct de unii care au interese. Problema e ca sunt atat de prost puse in scena…incat doar retardat sa fii si nu te prinzi. Acuma nah…romani sunt si scenaristii, romani sunt si spectatorii…n-ai ce sa te astepti la mai mult.

    E atat de simpu si evident ca mi-e si jena ca sunt nevoit sa scriu astfel de banalitati pentru unii care nu sunt in stare sa le vada.

    00
  29. @RaresM: crezi si-n 2012?

    00
  30. Ce pe faza sunteti, baieti. Parca ar fi campanie electorala si tabara adversa sta in transee cu arma pregatita 24/7 ca nu cumva sa scape vreo replica netaxata.

    Va rog sa scrieti un articol si despre accidentul meu cu groapa din asfalt daca tot sunteti asa interesati de problemele intampinate de diversi oameni obisnuiti din Romania. Va fac acum si 2 poze care presupunem ca sunt exact din momentul accidentarii, pentru a dovedi fara dubii ca nu vorbesc aiurea.

    00
  31. NOU
    #36

    cel.ro?!?!?!?!?! mai exista?!?!?!?!

    am avut si eu mari probleme cu ei, prin vara, cu un laptop comandat pe site-ul lor si care a ajuns facut zob desi cutia era ok, doar ca fusese resigilat se pare… l-am desfacut dupa cateva zile, in weekend cand am avut timp si.. surprize-surprize… un laptop cazut, murdar si cu ecran zgariat…

    n-au recunoscut nimic, am mers la anpc si s-a rezolvat, dar din cate am inteles de la un inspector de la ei au multe reclamatii si vor sa ii inchida…

    cel.ro – rusinea magazinelor on-line, chiar daca povestea cu ipadul e reala sau nu…

    00
  32. @ zoso: daca zici ca tu insuti ai primit ipad-uri ambalate asa https://imgur.com/SbR8c.jpg ..

    poti sa spui cu mana pe inima ca tu crezi ca scapata pe jos acea cutie cu ipad-ul blindat in spuma, s-ar putea sparge in vreun fel ecranul? Ca sa se sparga ecranul al transport ar fi trebuit sa fie franjuri cutia..raman la parerea mea, ipad-ul ala a fost scapat din mana de client.. sau, poate a fost pus in pachet direct spart, dar atunci la ce bun mai era botita un pic cutia incat sa se sugereze ca a fost spart la transport?

    repet, nu ma intereseaza cel.ro, n-am cumparat de la ei si probabil nici n-o voi face fiindca iau de la emag de vreo 5 ani si n-am avut probleme.. si cu asta ma retrag din aceasta discutie :)

    00
    • @Tibi: nu-mi dau cu părerea cum a putut fi spart ipadul. eu mizez pe cutia afectată. nu mai găsesc acum pe blog, dar am fost la un eveniment in bucureşti, aveam aparatul foto intr-o husă de material din ăsta din care sunt făcuţi rucsacii, şi acasă m-am trezit cu filtrul de pe obiectiv cam aşa
      n-am băut la eveniment, n-am lovit aparatul de ceva, pur şi simplu cineva l-a lovit cumva, nu ştiu cum. aşa s-o fi intâmplat şi aici. irelevant. până la dovada că clientul incearcă o înşelătorie, datoria magazinului e să înlocuiască produsul. nu o face pentru că rămâne cu paguba.

  33. cel.ro, invatati de la „Radu Apostolescu”

    asa trebuie sa arate un comunicat al unui reprezenat de firma si exact asa trebuie sa se poarte o companie serioasa.

    nu cum ati facut voi ca la obor in piata : „Ca ce baaa, te drq, ce? in loc sa ai un chil de ceapa ai numa 700g? si ce, ia mars deaci ca iti dau si una in cap”

    si nu vad care e problema ca omu a deschis coletu dupa 7 ore (sau cat o fi fost), ideea e ca a platit pentru un produs si sa trezit ca produsul practic nu exista. aveti impresia ca daca il deschidea atunci pe loc, ala care la livrat avea sa stea la discutii? putea sa sune atunci la 2 minute dupa livrarea produsului si sa se planga ca i-au livrat compot in loc de mar si tot in situatia asta se ajungea.

    nu va mai legati de astfel de lucruri fara valoare pentru ca nu au relevanta. problema trebuie rezolvata intr-o situatie ca asta. un magazin nu are dreptul sa dea tepe si apoi sa zica bafta frate, nu stiu, descurcate. parca am fi la suedeji, zau asa…

    00
  34. Avand in vedere neplacuta experienta pe care am avut-o cu cel.ro ) pot sa bag mana in foc pentru clientul asta.
    Sincer le doresc sa moara in chinuri !

    00
  35. Toti curieri sunt obligati sa te lase sa te uiti in colet inainte sa semnezi?
    Acum vreo luna am primit ceva cu Fan si soferul nu a fost de acord sa-l deschid inainte.

    00
  36. Daca iPad-ul a venit livrat ca in poza de mai sus foarte greu ar fi putut ajunge ecranul in starea respectiva , doar sa fi pus o masina de spalat peste cutia respectiva .

    Deci ori clientul a dat cu el de pamant ori a fost pus asa de prima data … Depinde de modul in care a fost ambalat si livrat acel produs , daca a venit doar cutia respectiva intr-o punga asa cum a zis clientul atunci s-ar putea deteriora si in timpul transportului .

    cel.ro putea sa iasa mult mai putin sifonat daca ar fi stiut sa trateze problema intr-un mod profesionist , nu ca la targ la vitan .

    sunt curios , si poate imi raspunde domnul Apostolescu daca situatia asta ar fi fost in curtea emag daca inlocuiau acel produs sau nu ?

    00
  37. @RaresM … si eu am avut o problema de alta natura si a ajuns la fel de repede mediatizata. M-a ajutat Arhi, caruia ii multumesc si acum. Si nu, nici acum nu ma cunoaste Arhi, bani i-am trimis prin mandat postal.

    00
  38. banii*, tocmai ce scriam ieri despre i si ii, culmea .. tot din cauza articolului cu CEL.ro

    00
  39. NOU
    #45

    Linux, nu vreau sa discut cazul in speta, nu pot judeca eu cine si cum a spart produsul respectiv. M-am referit pana acum doar la cum comunicam cu clientii care vin cu o problema si aici pot sa-ti garantez ca noi nu plecam niciodata de la prezumtia de vinovatie a clientului. E absurd. Cei care sparg singuri produsul ca apoi sa faca scandal sunt atat de putini incat trebuie considerat ca nu exista. E ca si cum ai crede ca toti cei din jurul tau sunt hoti de buzunare cand in realitate hotii sunt incomparabil mai putini decat oamenii cinstiti.

    Exista tot felul de situatii discutabile, cand e foarte greu sa afli a cui e vina in realitate, poate e si cazul de mai sus. Ca aceste cazuri sa fie cat mai putine (zero nu vor fi niciodata) trebuie sa pui la punct proceduri cat mai bune. Si in cazurile putine ramase trebuie sa stii sa vorbesti cu clientul, sa-i schimbi un produs sau sa-i returnezi banii, chiar si daca esti convins ca n-a fost 100% vina ta ca si comerciant. Cine a ales sa-si faca magazin si nu intelege asta, isi face viata amara si lui, si altora.

    00
  40. Si acest lucru poate fi o teorie. dar ma indoiesc avand in vedere diferenta imensa.

    00
  41. Si eu cred ca te plateste emag-ul ca sa-i arunci in noroi pe cel.ro deoarece nu mi-ai aprobat comment-urile in care scriam de Fan Courier si Gls. :))

    00
  42. atunci cand cumpar ceva de peste 3 milioane online chem un prieten sa ma filmeze cum desfac produsul, filmand si foaia de la curier + confirmarea online. am devenit diliu de cand am citit un topic intreg nu stiu unde, cu obiecte ferfelita dar sigilate.
    pana acum am resuit sa captez o comanda de 35 lei a unui aparat de ras care a venit fara incarcator. cutia sigilata, dar in locasul incarcatorului se afla nimic. am cumparat cu 10 lei unul. nu a fost vina nimanui, decat a chinezului de pe vapor ca a uitat sa-l puna, stresat ca nu avea ce manca.
    daca vrei urc vidul pe yt

    00
  43. Sunt aşa de sus, aşa de informaţi şi aşa de deştepţi, încât nu ştiu că oricine-şi poate face cont la un sistem de afiliere. Extraordinar.

    00
  44. Mda. Pe cei de la CEL nu i-am cunoscut. Dar inclin spre partea vatamata. Am cumparat mult online, si din pacate pentru unii Emag a fost cel mai profesionist dintre toti, desi in anumite cazuri a durat cam mult ca un reprezentant sa sune si sa imi spuna ca produsul nu e in stoc, desi site-ul lor spunea altfel. Au fost primii dintr-o serie larga de magazine care alaturi de colet mi-au livrat si o cutie cu bomboane toffeffe inscriptionate personalizat cu e-magia sarbatorilor. Pana in acel moment doar un magazin online belgian, exclusivist prin natura produselor (capete de imprimare pt. plotere a facut un astfel de gest – „bomboane belgiene)”. Mi s-a intammpat sa coand un pc si sa imi fie livrat prin GLS in forma curba :-), noroc de furnizor ca a avut incredere in mine si nu in curier. Toate astea se intamplau acum multi ani. Pentru mine e important sa simt ca la capatul celalalt chiar ma baga cineva in seama. Am cumparat de la Vexio – am fost lamurit ca preturile nu sunt actualizate si ca daca vreau tre sa dau extra, am cumparat de la DM si mi-au furat cardul inclus in pachet la telefonul achizitionat, am cumparat de la PcGarage si nu au trimis cardul cadou…..etc. E-mag sunt profesionisti, e si simplu pentru cei ca ei, dar sunt si altii gen F64, dynaphos si altii care iti lasa impresia ca banii mmunciti de tine chiar conteza pentru ei. Politica murdara sau nu, pt mine e simplu, de la CEL nu cumpar – scop atins. Si eu menajez clientii mei chiar daca nu au dreptate. Un om multumit e posibil sa nu zica nimanui, cel nemultumit spune in medie la alti 4!

    00
  45. @Vlad: Ma indoiesc ca in aceasi zona iti vin mai mult de 2 curieri de la aceasi firma. Mie personal imi vin unul de la Fan (2-3 ori pe saptamana), unul de la Cargus (saptamanal) si altul de la DPD (destul de rar). Incearca sa le lasi oamenilor alora un leut doi sau trei la fiecare livrare, sa vezi cum se schimba datele problemei.
    Pe mine ma suna inainte sa vina mereu, imi aduc coletul la usa la etajul 3, ma lasa sa il desfac, cred ca intr-o zi daca o sa ii propun sa traga un pui de somn la mine si sa ma lase sa livrez eu coletele nu o sa zica nu.
    Spre deosebire de taximetristi care sunt serifi intergalactici atotputernici, curierii chiar sunt oameni de calitate si trebuiesc tratati ca atare. Eu sunt constient ca uneori bunul mers al afacerii mele sta in mainile lor si le apreciez munca in 99% din cazurile in care ma intalnesc cu ei. Au mai fost si probleme, foarte rar insa.

    00
  46. Nu toate firmele de livrare te lasa sa deschizi coletul inainte de a plati. Eu cand am primit un telefon de la vodafone mi s-a spus clar, pana nu ii dau banii nu pot sa vad daca e ok coletul, lucru care nu mi se pare normal, pentru ca ei sigur nu iti dau banii daca produsul prezinta urme pe cutie

    00
  47. @Emil: la Profitshare e posibil sa nu iei comision oricum ai comanda. Tot la Profitshare e posibil sa trimiti un email la suport si sa nu iti raspunda nimeni in 4-5 zile, chiar daca asteptai un simplu DA sau NU.

    00
  48. Radu, intrebare la obiect. Ca disclaimer iti spun din start ca nu reprezint nici un magazin de profil, insa sunt pasionat de gadgeturi si mi-am luat o groaza de chestii pe firme din Flanco sau Emag (anul asta cumparaturi de 10.000 de ron de exemplu).

    Este posibil sa nu imi iau comision din profitshare pe o tranzactie cand cumparatorul alege sa ridice direct produsul din showroom? Si de ce nu apare chestia asta in TOS-ul Emag? Iar intrebarea nr. 2. De ce angajatii Emag modifica comenzile plasate de pe net cand angajatul se duce direct sa ridice produsul motivand ca „trebuie sa isi faca targetul”?

    00
  49. @Florin, am trecut prin ambele deci stiu exact despre ce vorbesti.

    00
  50. cel.ro ii stiu de rupatori de preturi, nu cred ca am luat ceva de la ei. Dar daca tot e laudat eMAG-ul mai trebuie sa fiti adusi la realitate, ca si ei livreaza cu intarzieri, si ei au curieri care cer cu tupeu 10 lei pentru transport care era de fapt gratuit.
    Prostii sunt peste tot, conteaza si procentul in care se intampla.

    00
  51. NOU
    #57

    Emil, raspunsurile pentru tine:
    1. Indiferent de cum e ridicata o comanda (curier, showroom), din moment ce a fost inregistrata pe site si asociata cu contul tau de afiliat, iti vei primi comisionul
    2. Nu inteleg la ce te referi, daca ai detalii te astept, inclusiv pe mail (radu.apostolescu emag.ro)

    00
  52. CEL.ro sunt o firmă neserioasă. Cel puțin.
    Acum doi ani mi-am comandat de la ei de pe site o memorie RAM. Am plasat comanda, produsul figura ca ”în stoc”. Am așteptat DOUĂ SĂPTĂMÂNI și coletul numai nu ajungea la mine, așa că le-am trimis un mail. Mi s-a spus că nu au memoria comandată de mine, că nu știu când o vor avea și că probabil mai trebuie să aștept câteva săptămâni.
    Am anulat comanda și i-am întrebat de ce nu-mi puteau spune asta de la bun început, să știu să iau din altă parte. Mi s-a spus că cineva îmi trimisese deja SMS pe numărul de telefon lăsat în formular. Le-am spus că nu-mi scrisese nimeni. Ei – ba da, îmi scrisese. Eu – ba nu, nu mi-a scris nimeni. Și ba da, ba nu, ba da, ba nu, până am zis că eu în veci nu mai cumpăr de la ei.
    E plin Google-ul de ”țeapă de la cel.ro”. Încercați o căutare.

    00
  53. bre, tu n-auzi ca emag a spart ipadul şi acuma dă vina pe onorabilii cel.ro?

  54. Eu mi-amluat tseapa acum doi ani cu un laptop de la ei. In oferta scria ceva, configuratie + soft, acasa a venit altceva. Mi-am invatat lectia si nu am mai comandat nimic de la ei. Simplu. Cu eMag inca nu am avut probleme, dar din ce vad aici nu sunt prea OK la fazele de profitshare.

    00
  55. Daca sunt asa siguri pe ei, baietii astia de la cel.ro, de ce nu vine unu` sa vorbeasca pe aci, sa isi spuna punctul de vedere, fie el si inflamat. Adica Radu Apostolescu, isi bate capu` si se agita, pe cand ratoneii astia, arunca o vorba-n vant si se culca..?!?
    Plm, voua nu vi se pare ciudat? Cum dracu` sa nu-i crezi vinovati cand se poarta asa?

    00
    • @Filip: a comentat cineva de la cel la celalalt articol. dar pentru că nu vrea să se semneze cu nume şi aruncă cu rahat gratuit, l-am trimis la plimbare.

  56. va spun un caz concret:cineva a vrut sa-si cumpere un aparat foto D3100.la emag era in stoc.i-am zis sa plaseze comanda prin bannerele de le am pe blog.zis si facut.cand a ajuns la e-mag au zis ca trebuie sa refaca factura pentru ca in comanda plasata pe internet era vorba despre o geanta nikon xxxx iar ei nu o mai aveau in stoc si trebuia sa ii dea alta geanta xxxx.Partea funny a fost ca dupa achizitie la mine aparea comanda anulata in profitshare.:) am stat 2 zile si nu se intamplase nimic :) am trimis mailuri si abia dupa 7 zile mi-au acceptat comanda respectivului.
    ce se intampla daca nu il cunosteam pe individul care a cumparat camera ? imi dadea muflex emagu de comision corect ? m-am lamurit in privinta emagului de mult.nu stiu cine se ascunde in spatele celor de la cel de isi permit atata adwords si preturile joase chiar.

    00
  57. @zoso: vazusem bre`… de-aia am si zis, ca zice o vorba-n vant si se culca, in sensul ca daca sunt asa corecti, sa vina cu nume, mail, etc sa spuna ce au de zis, cu argumente.

    00
  58. eu inca mai sper ca cel care a comentat cu numele CEL.ro este „social media experta”, nu Tiberiu Pop. Altfel e dezastru.
    Toti sau aproape toti comentatorii au ratat esenta problemei. Poate ca individul, clientul, a scapat jucaria pe jos in dus la 5 minute dupa ce l-a scos din cutie. Poate vrea sa fraiereasca magazinul. dar, scuzati-mi capsul, NU ASA COMUNICI PE BLOGURI CU CLIENTII!!! Nu spui „vandutilor, aveti reclama la emag, de aia vreti sa ne aratati cu degetul pe noi. Nici daca CHIAR ASA O FI!
    Vorba lui Radu Apostolescu, e plina lumea de oameni rai si hoti. Hai, si daca e, te faci de cacat in public?

    00
  59. De la cel.ro n-am cumparat nimic, desi ma gandeam.
    Am cumparat de la emag o cutie de harddisc, defecta, mi-au dat banii inapoi pe ea.
    Acuma am un calculator luat de la ei miercuri, facut pe componente, inca nu merge, dar sper sa il faca sa mearga.
    Problema se pare ca au facut wire-management (legatul cabluri) prin zona pe unde se amplaseaza harddiscuri , eu am cumparat calculatorul fara hd, si cand am vrut sa pun hd acolo, luat tot de la ei, n-am mai mers.
    Buba este wire-managementul cablurilor, care n-ar trebui sa ocupe spatiul harddsicurilor si inca o problema, de care personal nu imi dau seama.

    00
  60. cine isi mai aduce aminte articolul cu ubervu? well, same story here.

    00
  61. Radu, multumesc pentru raspunsuri, o sa iti dau maine un mail cu povestea completa.

    00
  62. Si daca, in pofida penibilului presupunerii, povestea cu Cel.ro e inventata de eMag pentru a mai scapa de un concurent? PcGarage e „intre prieteni”, MarkeOnline e in subsol, odata scapati de Cel mai ramane Evomag si … gata.

    Nu spun ca-i asa, intreb doar „si daca?”.

    00
  63. Un caz similar, tot cu cel.ro si tot cu un ecran spart:

    00
  64. sunt panicati, au reclama la metrou si clienti nemultumiti … ceva nu se pupa

    00
  65. Mugur, lasa, ca maine vine si randul tau, la „reclama” ca prea esti sfantul curatul de luni… :D

    00
  66. Sa stii ca-i incurca putin planurile, mai ales pe zona de marje de pret. Controland si importul (o mare parte) si retail-ul (online si pe drum e offline) pot sa creasca marjele semnificativ daca concurenta e cu capul la cutie …

    00

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG sau de la Finestore.

Pun clipuri pe Youtube