Nissan Juke testdrive

Căutaţi o maşină de fete? Nissan Juke e un hatchback mai ridicat, încadrat la clasa mini-crossover, cu Audi Q3, BMW X1 şi altele, fiecare producător având o altă denumire pentru această clasă nouă.

  • Motoraş de 1.6 litri, 117CP, benzină. Cu acceleraţie de femei. Am tras de el între Braşov şi Buzău de m-am plictisit, dar am prins şi 170km/h pe unele porţiuni. Asta ar fi prima chestie neplăcută la el, cel puţin pentru mine, ca vreau să am un pic de putere sub pedală.
  • Maşina arată foarte funky, şi la exterior şi la interior, şi atrage priviri. Designul e simplu şi plăcut. Interiorul e spaţios, portbagajul oarecum mic (maşină de oraş), iar consola dintre scaune e foarte foarte mişto. Volanul şi bordul la fel, foarte ok, simplu, fără multe luminiţe.
  • A doua chestie urâtă la el: cele două afişaje de pe bord, de la radio şi aer condiţionat. Arată ca afişajele de pe casetofoanele chinezeşti (le vedeţi în poza 9).
  • Consumul foarte ok, la condusul meu agresiv mă aşteptam mai mult de 7, dar n-a fost să fie.
  • A treia chestie urâtă: dacă n-are 4×4 n-are nici stabilitate dacă luaţi curbe cu viteză. Bănuiesc că publicul ei nu o să ajungă să ia curbe cu 100 la oră, dar zic.

Overall, o maşină ok, dacă o luaţi pentru o fată.

Maşina costă 17.000€ sau 13.593 Euro + 3 tichete Rabla.

Maşina a fost oferita de Euromotor, dealer Renault-Nissan pentru Braşov. Testdriveul a fost făcut cu trecere prin localitatea Moineşti, la cerinţa expresă a dealerului, care a citit pe net că acolo se fac testele serioase de social media.

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

34 comentarii

  1. urata cu spume… parerea mea. si are cam multi caluti pentru o femeie.

    00
  2. Fata este hidoasa…farurile sunt urate cu spume…parerea mea.

    00
  3. Zici ca e funky? Poate am eu gusturi ciudate, Nisan Juke si Fiat Multipla mi se par cele mai urate masini create vreodata.

    00
  4. si?? ti-o cumperi??

    00
  5. @zoso – fii patriot si baga un test cu Duster :D

    00
  6. @catalin, si de fratele lui de alianta, Koleos, ai o impresie mai buna?

    00
  7. Dude, dar „felinarele” alea mari si rotunde din spoiler (gen Dacia 1100) au incorporate faza scurta+faza lunga sau sunt doar proiectoare de ceata? Semnalizatorul il vad sus, impreuna cu pozitia, presupun.

    00
  8. Hmmmm, creedence clearwater revival….bun la drum, chiar si intr-un Juke

    00
  9. Asta e masina? Eu credeam ca e un broscoi umflat

    00
  10. e si o varianta cu ceva mai multi caluti. din pacate e doar varianta spre „full” cu piele & shit. si care sare de… 30.000 Eur. Tare’s curios cine dracu’ ar baga atatia bani in masina asta!

    00
  11. Pentru femei e ok, acum nu stiu cat de sigure sint, oricum au avut parte de o lansare foarte tare in Romania din cate tin eu minte .

    00
  12. Foarte tare masina ( ma refer la design, ca inca nu am apucat sa pun piciorul in ea ). Mi`a placut foarte mult de cand a aparut, o adevarata placere sa o vezi in trafic.

    00
  13. Mașinile alianței Renault-Nissan sunt trase în jos de design. Velsatis a fost un eșec răsunător nu pentru că masina a fost proastă ci pentru ca a avut un design prea ciudat pentru un om de afaceri serios.

    La Juke nu stiu ce au incercat sa faca. Masina e ciudata, am vazut-o pe strada, am studiat-o, nu m-aș vedea în așa ceva.

    00
  14. @baxter, nu prea buna, dar sigur mai buna decat despre cele doua :)

    00
  15. O masina de femei simpatica si puternica este Fiat 500 Abarth. Cel putin mie imi place foarte mult. Pretul piperat te cam impiedica sa o cumperi :)

    00
  16. Si mie mi se pare masina de dama, dar m-as da o tura cu ea :)

    00
  17. noaptea ai mers cu ea? te’au deranjat pozițiile alea puse așa sus?

    00
  18. @allan, unde ai vazut tu ca sare de 30.000 de euro? cea mai dotata masina Juke e 26.000, dar si aia o scoti pe la 23.000 cu tichete Rabla.

    prietena mea doreste sa isi cumpere una si am avut ocazia sa testez modelul de 190 CP cu cutie manuala. nici nu stiti cat de frumos merge, dar totusi…fiind o masina relativ mica si usoara 190 de cai sunt multi pentru o femeie, chiar daca ii place sa calareasca.

    00
  19. Navara, Laguna Coupe, 370Z sunt mai multe misto dar sunt si unele ciudate si aici as enumera – Clio sedan, primul Megane, Velsatis, Twingo.

    Design-ul Renault a fost mult criticat. Din cauza design-ului au pierdut si segmentul superior, acum incearca sa-l castige cu Latitude (SM3). Juke e rupta din alt film, se vede ca e pt femei (ca si Micra).

    Daca mi-as dori o masina de teren pentru mine aia fi Nissan Pathfinder.

    00
  20. are in configurator cotiera?
    consola e draguta, displayurile alea par cam chinezarii, dar ma gandesc ca sunt ok pentru o masina de fete.
    din ultima poza am vazut niste indicatoare de 4wd si… diferential blocabil? really?

    00
  21. Dintre cei care au zis ca e urata si nu s-ar urca in asa ceva, mana sus cei care conduc Dacie sau se duc cu autobuzul la scoala profesionala. Dintre restul, mana sus cei care au peste 20.000 euro si sunt in cautarea unei masini. Felicitari, abia acum am descoperit potentialul cumparator, a carui parere conteaza cu adevarat.
    Just saying.

    10
  22. juke-r e dragut, cind ma fac mai mare imi iau unul

    00
  23. Arata ca dracu’. Un design nehotarat dupa parerea mea. Daca vrei sa atragi atentia pe strada, o poti face prin eleganta superioara sau mergand in curu’ gol.

    00
  24. startul hidoseniilor l-a dat primul logan, avand succes la aceasta natie retarda. si, pun pariu ca daca dacia D33 intra in productie, nu era la fel de numeroasa ca si loganul.
    moda a devenit hidoasa si tot termenul de funky are..termen pe care o tipa mi l-a scris la o poza pe facebook..si de abia acum inteleg ca fost de rau.

    00
  25. de cand urat cu spume = funky?

    00
  26. NOU
    #28

    E japoneză. Poate ai schimbat prea jos.

    00
  27. E urata cu flacari! Just my 2 cents!

    00
  28. Masina pentru femei?
    Adu-i femeii acasa uratenia asta cu crengi ca dormi pe pres pan-o vinzi.

    00
  29. Am facut si eu un testdrive cu un Juke (tot prin amabilitatea Euromotor) timp de un weekend cu varianta full – motorul turbo de 190 CP si cutie CVT. Chiar daca are un design ciudat, mi-a placut faptul ca ai loc destul in habitaclu si motorul e suficient de puternic pentru gabaritul masinii. Un minus ar fi cutia CVT care chiar si in modul SPORT, la kickdown, are cateva momente de ezitare. In rest, navigatia e OK (nu am testat daca stie si strazile laturalnice), scaunele incalzite sunt o mana cereasca iarna (testdriveul l-am facut in ianuarie in Brasov si Poiana Brasov) iar sistemul 4×4 s-a descurcat foarte bine pe serpentinele dintre Poiana Brasov si Brasov.

    00
  30. Daca o vezi noaptea pe drum te sperii, asa aiurea se vede.

    @sicktired: deci tu iti imaginezi ca cineva care ar avea 20.000 euro ar da banii pe masina asta la ce design are, nu? Bravo, stai jos.

    00
  31. Bă, cum scoate cineva o maşină care mai sparge monotonia, cum săriţi că e urâtă. Sunteţi că ăia care dacă tot nu pot să le aibe, măcar sunt exigenţi. Mie îmi place, cel puţin exteriorul. Dacă mi-ar oferi-o cineva cadou, aş accepta fără ezitare ;)

    @Daniel T: interesant, nu ştiam că deja există transmisie CVT la motoare aşa puternice.

    00
  32. @Sakura: Se pare ca exista. Ca sa fiu si mai precis e un M-CVT adica cutie automata CVT cu optiune de a schimba si manual (are parca 5 rapoarte presetate daca nu ma insel). Mai mult nu stiu sa iti spun despre modul manual si comportamentul sau fata de cel automat deoarece nu am folosit acest mod cand am condus masina.

    00

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.

1. Linkurile utile în context sunt binevenite.
2. Comentariile asumate fac bine la blăniță.
3. Șterg comentariile care îmi strică buna dispoziție.
4. Nu fiți proști, agramați sau agresivi la primele 50 comentarii aici.

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG, de la Finestore, de la PORC sau de la Aceeași Mărie.