Nicușor Dan susține PNL

Mă gândesc că asta a fost înțelegerea: te susținem la primărie, ne susții la parlamentare.

Teoretic, ar trebui să fie supărat pe Barna pentru că i-a furat partidul, dar s-ar putea să nu fie doar asta. S-ar putea să fie și scandalurile cu scosul oamenilor de pe liste pentru că nu erau fani Barna, chiar dacă munciseră pentru partid, sau păstratul pe liste a unor oameni problematici (tipul care a încercat să ridice problema acțiunilor lui FurtDeCurent a trebuit să plece la altă filială ca să nu fie dat afară).

Sau poate Nicușor e un animal politic mai mare decât credeam.

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

115 comentarii

  1. Animal este, da

    00
  2. Hai că e simplu, acum se pupă pe gură cu PNL pentru că asta a fost înțelegerea faustiana. Dacă nu, venea PNL cu un insipid gen Predoiu candidat și îi lua lui Nicușor Dan fix cât a avut nevoie să treacă peste Firea și toți miticii mai aveau încă 4 ani cu duamna.

    00
    • Urasc faptul ca si-a declarat sustinerea pentru PNL dar da, Perkele, ai mare dreptate. La alegerile trecute s-a intamplat fix asta, PNL a aruncat un candidat la deruta, stiind clar ca nu au cum castiga si ne-am ales cu duamna. Acuma sa vedem daca se si apuca de treaba la primarie, la alegeri oricum n-o dau cu PNL, indiferent cine ii sustine.

      00
    • @DanMk Lasa ura, atat timp, nervi si implicare emotionala strica. Deja vad reactii, dar USR-ul, ia foc reddit-ul! Ne lipseste exercitiul de a ne pune in sosonii celuilalt. „Optiunea mea”, clar se vede bucuria si entuziasmul pe chipul lui. Cat o fi repetat in oglinda sa nu aiba grimase. Noroc cu masca.

      00
    • Pe reddit daca esti atent nu USRistii iau foc, majoritatea trateaza subiectiul in gluma.

      Ma distreaza si mi se pare reprezentativ ca tocmai aia anti USR sau PNListii iau foc. Toti parca inventand iarasi o criza ce nu exista. E chiar foarte ciudat si interesant in acelasi timp.

      Majoritatea USRistilor chiar si de pe reddit stiu ca noi inca avem spital cu lift tras cu sfoara manual de un angajat si ND e si el tor parte a solutiei.

      00
  3. HAHAHAHAHHAHAHAHAHAH…HAHHAHAHAHAHAHA

    cum se zicea pe vremea mea la sala de jocuri …fatalitate.

    00
    • Pentru cine nu tine scorul, cam asa arata timeline:
      – Nicusor sare de la USB la USR;
      – Se alatura niste faliti dupa ce se fasaia initiativa lor cu platforma 100;
      – Aia il mazilesc;
      – Vine scandalul cu actele statutare si Nicusor e baiat bun;
      – USR declarativ il sustine la primarie, in realitate se fundesc;
      – PNL le ia fata, USR fac spume;
      – Nicusor castiga si acum le da fatalitatea.

      THAT LONG GAME SON.

      00
    • Pe mine m-au pierdut oricum de la ‘n-am terminat facultatea dar uite ce bine am muncit noi’. Nu domnii mei, intrebam de facultate.

      Ma refer la primarul din Brasov, la Voiculescu inca n-am inteles care-i situatia cu diploma.

      00
    • @Alex zi drept. Ai facultate dar muncesti la Mec si acu ti-e ciuda pe astia care au reusit fara. E ca?

      00
    • Spre ca prin acest „long game” sa-l trimita pe Barna la culcare candva in primavara anului viitor. Ar fi superb.

      00
    • istorie mirositoare scrisă de un pesedist.

      adevărat este așa:
      – Nicușor creează USB și mai apoi USR;
      – Se alătura oameni care vor altceva și pornesc de jos de la firul ierbii cu platforma 100;
      – Având principii cunoscute este împins să își dea demisia și pleacă
      – Dovadă a principiilor propriilor rezolvă actele statutare
      – USR îi promite că îl susține la primărie dar îl promovează numai pe Vlad Voiculescu
      – PNL face singurul act politic în folosul cetățenilor în 2020 și mizează toți banii pe Nicușor la primărie
      – Nicușor câștigă și își păstrează principiile fiind consecvent angajamentului scris și semnat la începutul lui septembrie.

      să fim clar înțeleși : Nicușor Dan nu este Superman, nici Iliescu, nici Băsescu, nici Dragnea sau Ponta. Este un om simplu care face lucrurile normal, fără să fure și fără compromisuri. Nu țipă, nu urlă, nu minte, nu înjură cum le place votanților români. Acolo unde este el nu e loc de hoție, abuzuri, corupție, furturi, adică tot ce fac PSD, PNL, UDMR, Pro Romania si PMP.

      P.S. nu sunt fan Nicușor, nu sunt USR-ist, sunt profesor de istorie.

      00
    • Nicusor Dan isi da demisia din USR pentru ca marea majoritatea voia pozitionare pe problema referendumului Cpf. Nicusor amenintase inainte ca isi da demisia daca partidul nu voteaza cum vrea el. Pozitionarea USR e miscarea corecta, pentru ca devin vizibili ca principala forta ce se opune acelei aberatii promovate de Dragnea, desi toti ëxpertii”ii spun ca se sinucide politic intr-o tara „majoritar ortodoxa”. Peste 8 luni de la acel referendum, USRPlus scoate 22% la europarlamentare, aproape la fel ca PSD-ul.

      Nicusor Dan e un Cpf-ist inauntrul lui si e destul de clar ca se simte mai bine in partid cu Sigartau si Beni Ordean. Cam asta e tot.

      Pentru USR, miscarea asta e buna pe termen lung. Mai exista in partid o minoritate extrem de vocala care il sustinea, incercand sa isi gaseasca cumva un lider din afara partidului in persoana lui Nicusor Dan. Cu ocazia asta, acea minoritate e complet redusa la tacere.

      00
    • Lol pesdist.

      Nu inteleg nevoia de nuanta cand faptele sunt asa de clare.

      Stiti de ce detest profesorii de istorie domnule profesor? Pentru ca sunt complici mincinosi.

      Pentru ca am fost nevoit sa reinvat toata istoria dupa ce am terminat scoala pe barba mea, va recomand sa incercati acelasi exercitiu va va invata sa fiti mai cinstit.

      00
  4. Daca ar fi toti ca el probabil ca Romania ar fi mai ok…
    Oricum, pana nu prezinta un plan concret in legatura cu probleme bucurestiului e cu semnul intrebari !
    Cat despre pnl… un fel de psd, aia macar erau populisti !

    00
  5. De ce ar alege cineva PNL? Astia sunt mai rai ca orice partid din tara asta.Pur si simplu au doar interes pentru sine si nimic mai mult.
    Chiar si acum imi vine sa imi rup mana cu care l-am votat pe Iohannis,sperand ca vi fi exact presedintele de care tara asta are nevoie.Un libidinos ordinar.Si abia astept ziua aia cand nu va mai fi presedinte

    00
    • ‘De ce ar alege cineva PNL?’
      Din acelas motiv pentru care altii aleg PSD.

      00
    • „De ce ar alege cineva PNL?”
      Un post in care sare spaga pe mine?

      00
    • De ce ar alege cineva PNL? Fiindcă așa e românul, speră mereu. Iar ca să dea votul altui partiduleț, e un vot pierdut. Cum să-i împlinească speranțele un partid cu 5% reprezentare în Parlament, sau 7%, sau 16%? Asta în primul râmd, iar în al doilea fiindcă a tot văzut ce fac pesediștii și s-a săturat.

      00
  6. Ce nervi am !!!! Eu am votat ND si votam ND si daca era independent. Nu l am votat primar al bucurestiului sa mi spuna acum cu cine voteaza el la parlamentare. Nu ma intereseaza cu cine voteaza la parlamentare, ma pis pe peneleu. ND chiar crede prosti oamenii si crede ca daca spune el acum cu cine voteaza el, aia care l au votat pe el se excita si abia asteapta sa puna stampila pe PNL ????!!! L am votat pe ND sa se ocupe de problemele bucurestiului !!!!! Care sunt multe si grave !!!!! ND face exact ce a facut si firea acum 4 ani dupa ce a castigat pmb !!! Sper din tot sufletu sa aiba efect exact invers pt peneleul plii

    00
    • Banuiesc ca sunt multi care comenteaza si nu stau in Bucuresti,dar vreau sa explic un lucru..De cand a devenit asta primar,nu am caldura deloc.Din cand in cand,putin caldut si cam atat.Au stricat pana si sistemul de informare de la CMTEB(fostul radet),care iti arata clar cand si unde sunt avarii si cand vor da drumul.Pur si simplu nu mai intelegi nimic de pe site.Am avut apa calda cand si cand,practic o zi da,doua nu.S-a gasit sa semneze un contract de schimbarea tevilor de caldura pentru tot Bucurestiul si cum ar fi mai bine sa lucreze decat iarna?In patru ani cu sarmulita primar,nu am avut asemenea probleme.Sau cel putin era rezolvata problema din timp.Noroc ca am doua aparate de aer conditionat sa pot incalzi casa,ca altfel culcam copilul in cojoc.Si sa mai scuteasca unii cu greaua mostenire,ca asa e simplu sa dai vina pe altii.
      O intrebare: Stie cineva ce a facut concret Nicusor Dan de cand e primar?O fi ca la fotbal,se adapteaza putin mai greu,nu?

      00
    • pedro, vrei să facă într-o lună ce n-au făcut alții in 4 sau 8 ani?

    • Care 12 (8 cu Oprescu, 4 cu Firea) ?

      00
    • Hai mah Pedro, nu ai caldura deloc, asta e problema. Deci era mai bine cand nu se facea nimic si doar se carpea cate un pic si acum cand vine unul sa se apuce de treaba cat mai repede si incepe sa ii grabeasca pe toti, cum apar nemultumitii. Sincer, as sta si 2 ierni fara caldura doar sa stiu ca pe urma nu vor mai fi probleme majore.
      Apropo, toata vara nu am avut apa calda in cartier, duamna Gabi o ardea in campanie electorala si arunca pisica la ELCEN. Deci problema e veche, doar acum a ajuns la tine.

      00
    • Pedro, voi astia care va inchipuiti ca nu aveti caldura din cauza lui ND o meritati pe duamna. Adica aia a facut praf Bucurestiul 4 ani si acum a venit ND de o luna si nu ai caldura din cauza lui.
      Indiferent cine ar fi la primarie, nu o sa puteti vedea rezultate mai devreme de cel putin un an, si asta in cazul fericit. Crezi ca sutele de Km de tevi facute praf si neschimbate de zeci de ani se repara intr-o luna sau intr-un an? Caloriferele calai sunt probabil pentru ca astia dau caldura la o presiune si temperatura scazute, ca sa protejeze tevile si asa facute praf, care la o temperatura si presiune mare ar pocni si n-ati mai avea caldura deloc.

      00
    • Inteleg ca trebuie schimbate tevile,dar alea nu le schimbi la 1 grad celsius,cand ai omorat cartiere intregi.Bine ca va deranjeaza cand asfalteaza unii pe ploaie sau cand da prima ninsoare,ca e fix acelasi lucru.Dar pana una alta,eu tot n-am caldura.La mine e un caz fericit si la cei care si-au montat aparate de aer conditionat,dar sunt multi care nu au.Eventual se incalzesc cu resouri sau calorifere electrice,care numai sanatoase nu sunt.Nu am pretentii sa faca mare lucru intr-un an,dar sunt dispus sa fac pariu ca in astia 4 ani cat va fi primar,va fi din ce in ce mai rau,pentru ca e greu sa intretii un oras ca Bucurestiul cu altceva decat gargara.

      Si ca tot intreba Zoso ce as vrea sa faca intr-o luna..iti amintesti articolul cu Ilie Bolojan,cum s-a apucat de treaba(practic din prima zi).Deci,se poate,nu?Daca are de dat afara jumatate din primarie,sa o faca.Daca vrea sa schimbe din nou sensul strazilor,cum a facut cretina de a fost pana acum,de nu mai stia nimeni care are sens unic si care nu.Poate se gandeste sa schimbe si cazanele alea pe care lumea le numeste tramvaie,dar toate la timpul lor.
      Vedeti voi,asa e cand ajunge unu care nu a platit angajati in viata lui,care nu a manageriat nimic si care s-a bazat strict pe emotia cauzata alegatorului.Nu mai zic de nivelul a 1-2 miliarde de euro,cam cat e bugetul capitalei.Acolo iti trebuie si altceva decat inteligenta,ca Nicusor are destula.Dar e plina lumea de oameni inteligenti,dar fara succes.
      Spunea ceva primar de la USR,ca vrea sa redea prima banda circulatiei,iar trotuarul sa fie eliberat de masini..Daca reuseste asta,il votez cu doua maini si ii fac si campanie electorala,dar o sa fie imposibil in Bucuresti.

      00
    • @pedro, țevile alea de abia au funcționat anul trecut (de fapt mai mult nu au funcționat). Bucureștiul e plin de țevi radet pe care le mai ține în loc doar stratul de pământ argilos din jurul lor. Ori făcea cineva ceva și cu un minim de disconfort restul iernii ai căldură și apă caldă, ori nu făceau nimic și iarna asta făceai focul cu lemne în sufragerie.
      Apropos, nu sunt începute lucrări de infrastructura ci doar de reparații ale unor avarii grave.

      00
    • Spunea ceva primar de la USR,ca vrea sa redea prima banda circulatiei,iar trotuarul sa fie eliberat de masini.

      Cu numărul actual de mașini și cu procedura/regulamentul de parcare în București, nu există șanse. Dacă le face locuri de parcare plătite cu 10 lei pe oră, o sa fie liberă banda aia ;)

      00
    • Pedro, sugi pla cu gratie!
      Unde ai avut tu caldura in ultimii 4 ani (sau 12) si ,brusc, ai ramas fara de cateva zile de cand a venit Nicusor primar? plm, vorbim de zile! dupa 12 ani rosii.

      00
    • la noi e apa calda menajera fierbinte dupa ce s-a ales nicu primar, probabil ca peneleu asteapta alegerile ca sa ne dea si caldura, altfel nu se motiveaza bizonii – ca idee, firea avea partial dreptate: guvernul e cel care da caldura si apa calda, tevile tin de primarie, daca firea nu a stiut sa joace in echipa, guvernul a facut economie la bani, adica n-a dat caldura in parametri, daca dadeau caldura, iesea firea din nou, oricum si pe nicu abia l-au ales, caldura n-o sa vedem, noroc ca blocul e anvelopat si acum stau cu fereastra deschisa in fiecare zi de dimineata pana seara si am 22 de grade in casa, fara calorifere calde, suficient cat sa exaperez moldovenii de deasupra si de dedesubt, care la randul lor m-au exasperat si ei pe mine cu multe alte chestii :D cum ar veni, eu nu prea sufar de lipsa caldurii, prefer apa calda la dus

      00
    • Bune mentalități.
      Pizzi asta nu a auzit de robinet la calorifer, lasă geamul deschis. Deșteaptă foc!

      Câți din voi știu că actualul director CMTEB e candidat psd Ilfov la Cameră? Pe locul doi după jegul de Ghiță K1.

      00
    • @pedro: stau in sector 3, am caldura de aproximativ 1 luna. Au fost doar cateva zile cand n-am avut, dar era avarie. Ce-i drept nici temperatura nu era asa mare, dar suficient sa am 23 grade in apartament (bloc nereabilitat). Iar informarile CMTEB sunt tot acolo, la starea retelei, doar ca acum e un singur pdf cu avarii, opriri programate si functionare sub parametri (inainte erau 3 pdf-uri).

      00
    • cipper, care e problema ta, daca eu vreau sa respir aer curat? si rece :D calorifele sunt reci oricum :D si platesc caldura ca si cum ar fi, deci chiar daca as avea calorifele calde, e dreptul meu sa le tin pornite la maxim si sa am geamurile deschise 12 ore pe zi, fiindca eu platesc caldura de 20 de ani si nu am avut niciodata calorifere calde in parametri :D ca idee, moldovenii de deasupra, imi siceau sa ma mut la casa daca nu-mi convine cand ma inunda, asa zic si eu acum, sa se mute la casa daca nu le convine cand stau incotosmanati in casa :D eventual la o casa la ei in moldova

      00
    • In sectorul 3 o fi alt CET,ca altfel nu imi explic.Sunt unii care au si foarte multi care nu au.Nu vorbesc doar de dragul de a ma afla in treaba sau sa ma cert cu lumea pe internet.Eu spun exact ce mi se intampla.Zilele trecute vazusem pe o strada paralela cu a mea,in care era un nenu cu un tarnacop in mana si dadea sa sparga spatiul de langa teava.Pe langa el,mai erau in 7-8 oameni gura-casca,si ii explicau aia cum sa dea.Inteleg orice,am prins si perioada(sau peroada) de dinainte de revolutie,dar macar stiai suta la suta sigur ca ai apa calda duminica.
      Sincer acum si fara suparare pentru fanii de mici ai lui Nicusor..nu vi s-ar parea normal ca inainte sa se duca sa faca poze la arcul de triumf,mai onest era sa stea sa rezolve problemele la care s-a inhamat?Stim cu totii care sunt problemele,dar vad ca nimeni nu are rezolvare pentru ele.Plm,sa vina alta daca asta nu e in stare

      00
    • Pizzi,

      Problema e că nu plătești decât o fracție din ce consumi. Mama ei de subvenție.

      00
    • cum adica? n-a reparat deja radetul? DEMISIA! DEMISIA! DEMISIA!

      sau altfel spus, pedro, stai linistit, ca apa calda n-o sa ai nici iarna viitoare si posibil nici urmatoarea. nu ca asta iti doresc, si nici din cauza ca niscusor dan nu isi doreste sau nu poate sa remedieze situatia (fun fact, nu stiu nici daca poate, nici daca isi doreste), dar chiar daca isi doreste si chiar daca poate radet-ul inseamna un pic mai mult decat alea 2 tevi de pexal pe care ti le-a montat tie instalatorul in baie luna trecuta.

      si de undeva trebuie inceput, si cat mai repede. sau altfel spus, iarna e frig, primavara e noroi, vara e cald si transpiram, toamna incepe scoala, ma rog stii tu, n-are sapca.

      00
    • Si atunci pentru ce mai alegem primar?Ma apuc sa fac eu curatenie singur,la fel ca restul vecinilor si punem toti mana de la mana,asfaltam,curatam strazile,cumparam tramvaie noi si asa mai departe.Si cu toate astea,sigur iesim mai ieftin.
      Nu stiu cum poti sa te trezesti dimineata cu asemenea logica.Pur si simplu nu mai suport mediocritatea asta in care ne afundam de atata timp.Nu o sa iesim niciodata la liman,sa devenim o tara civilizata,tocmai pentru ca trebuie sa dai timp unor oameni care nu au habar cum se conduce ceva,orice.In tara lui las-o ca merge si asa,apar numai matematicieni,profesori de fizica si suplinitori de limba romana si ne uitam la ei ca si cum ar fi mici dumnezei si asteptam sa ne rezolve probleme si pe care ii mai si platim pe deasupra.Si apoi ne mai miram ca nu fac nimic,pentru ca aici primeaza charisma,cat de bine este vazut in randul populatiei,ce rating are samd.Sa vina Bolojan,ca pe ala l-as vota.
      Afla ca primarul,ca de altfel orice ales intr-o functie publica,este pus acolo strict sa rezolve probleme cetatenilor si sa fie in slujba lor,nu a unui partid.

      00
    • cipper, mai documenteaza-te, subventia acopera fix pierderile datorate statului, nu imi acopera mie factura, eu platesc caldura de cand am luat prima data in viata mea salariu si tot nu am avut caldura, deci daca doresc sa le ofer vecinilor si anul acesta un craciun la 14 grade, cum am facut anul trecut, o s-o fac, fiindca o fac pe banii mei si daca ma enervez o sa tin toata noaptea aia geamul larg deschis, fiindca pot si de-a dracu ce sunt :D (stii ce le-am facut anul trecut? am stat toata noaptea la seriale cu pilota pe mine si pufolina de merinos, nu mi-a fost frig, ei au aerisit caloriferele de vreo 4 ori in seara aia, unde aerisit inseamna scos furtunul de la calorifer pe geam si lasat apa sa curga pana vine calda :D sadisfactia a fost maxima, mai ales ca oricum nu era caldura la calorifer, erau amortite fix cat sa nu inghete)

      00
    • Dar spuneti fratilor si-n ce sectoare / zone nu e apa calda si caldura!
      Eu(sa nu zic intr-un ceas rau) nu am avut decat foarte rar problemele astea. Anul asta a fost o saptamana cu apa mai rece(atunci cand au fost multe reclamatii)

      00
    • @pedro >> inainte sa vorbesti prostii documenteaza-te.

      1. Sa refaci reteaua de termoficare e nevoie de bani. ND a gasit primaria cu 70 de milioane de lei in cont (din 4 miliarde cat e bugetul), vreo 4300 de procese si o gramada de capuse abonate la bani publici. Sa refaci reteaua de termoficare costa miliarde. De euro. Pe care Primaria nu ii are, dureaza sa atragi asemenea sume, ca nu vorbim de covrigi.

      2. Sa refaci reteaua de termoficare e nevoie de timp. Reteaua de termoficare din Bucuresti are 954 km. E ca drumul de aici pana in Grecia.

      Toata reteaua e praf si cu mari probleme de functionare din cauza ca timp de 4 ani cel mai slab primar pe care l-a avut Bucurestiul ever a stiut doar sa faca concerte si targuri de Craciun in loc sa faca ce e de facut. E iarna, sunt zeci de avarii pe zi, se carpeste pe unde se poate, abia se face fata la asta, o sa dureze.

      3. ND e primar DE O LUNA DE ZILE. Sa spui ca Nicusor Dan nu a reparat apa calda INTR-o LUNA cand Firea nu a facut nimic 4 ani e de toata jena.

      00
    • pedro :))))

      prima oara am zis ca esti doar un om suparat ca n-are apa calda.

      acum constat ca esti pur si simplu prost.

      probabil ca e de vina si ca luna asta nu a terminat centura, nu a facut vreo 17 spitale, 50 de scoli, cateva sute de mii de locuri de parcare, cel putin vreo 6 7 autostrazi suspendate si inca cel putin pe atatea subterane, inca vreo 100 de kilometri de metrou, 2 aeroporturi si canalul bucuresti marea neagra. de fapt ce zic eu luna asta, pula mea, e deja 12 si NU LE-A TERMINAT?

      00
  7. 2020 este anul in care Nicusor Dan a devenit politician, asta e motivul pentru care a castigat primaria.

    00
  8. Întoarce serviciul. PNL a fost bun ca Nicușor s-o trimită pe Duamna la plimbare, acum trebuie să presteze contravaloarea datoriei. Nu e foarte mișto, dar e cinstit așa. Oricum, PNL va guverna cu USR…

    00
    • PNL? Partidul care in 2016 l-a bagat pe jegosul de Predoiu in cursa ca sa castige Firea?

      Si cate voturi a primit NicusOrban de la PNL si cate de la USR?

      Daca nu ma insel, la consiliul general USR-PLUS a luat 26% dintre voturi iar PNL a luat 19%

      Dar ce pot sa zic, enjoy USL 2.0 desi inca sper ca manevra asta mizerabila sa ajute USR+ cu un procent extra.

      Si da, Barna este si el o pramatie, am spus asta de atatea ori inca m-a facut toata lumea PSD-ist, PNL-ist etc. Iar in USR si in Plus sunt multe lucruri departe de a fi ok.

      Dar cu toata greata provocata de gasca lui Barna, votez USR+ fara nicio ezitare.

      00
    • Emil, uita-te pe cifrele astea și o să înțelegi că dacă PNL avea candidat propriu la primăria Capitalei (ca da trecută) și nu-l susținea pe Nicușor Dan, Găbița era Maica Bucureștiului și acum!

      Vot politic pt Consiliul General: PSD – 211.164 voturi, USR-PLUS – 175.953, PNL – 125.940, PMP – 51.0001.

      Vot pt Primar geneal: Nicușor – 282.631, Firea – 250.690

      Ia scade din voturile lui Nicusor doar 50.000 de voturi care s-ar fi dus la candidatul PNL! Dar să fim serioși, că sunt mai mult de 100.000 de voturi! Adică Nicușor pierdea fără PNL. Adică USR era din nou degeaba…

      Nu vă mai îmbujorați așa, că atunci când nu ai 50% +1 trebuie să faci alianțe. Uneori să inghiți o broască. Dacă nu preferi să o svgi ursului, apoi să te mănânce lupii.

      Politica e pe voturi, dragilor! Întâi aduni voturile, apoi te dai mare de unul singur.

      00
    • Da, sunt perfect de acord. Dar Nicusor pierdea si fara USR si campania si munca a fost dusa de ani de zile de membrii USR.

      Si da, faci aliante dar PNL nu vrea love cu USR. Plus ca PNL este aproape de a termina procesul de PSD-izare prin ce mizerii au facut anul acesta.

      Probabil castiga alegerile, probabil PSD o sa fie pe doi – scenariu care pe mine ma cam deprima si chiar nu cred ca o sa vad o colaborare intre PNL si USR.

      00
    • Da, normal că Nicușor pierdea fără USR. Asta înseamnă că la București a câștigat USR PLUS PNL. Asta va fi și la nivel național.

      Emil, PNL nu va putea guverna fără USR. Nici USR nu va putea să facă nimic singur. Dacă refuză să intre la guvernare, alături de PNL, moare speranță. Odată cu speranța oamenilor că se poate schimba ceva în țara asta. Nu poți să schimbi de pe margine. Da, te mai murdărești la gură, poate și pe mâini, dar faci ceva, arăți că ești altceva, că se poate altfel. De afară poți doar să înjuri și să comentezi pe bloguri/facebook.

      00
    • Din momentul în care PNL a făcut pasul alături de ND, USR nu prea a mai avut de ales. Putea să facă ca Base și să își strângă jucăriile dar atunci ar fi zis adio oricărei negocieri pentru primarii de sector sau consilii.
      Ce pierdeți toți din vedere este că ND vorbește în numele lui și atât. Asta nu înseamnă că eu dacă l-am votat pe el la primărie mă uit acum în gura lui și mă reped să votez PNL. Declarația lui e politică, votul meu va fi unul cât se poate de informat.

      00
  9. Acum e in rol de primar al capitalei.
    Asta e costul pentru a avea 4 ani cooperarea guvernului. Nota: Uitasera cei din ministere ca mai au treaba, luna asta au muncit cat pentru 4 ani. Or sa scape repede de metrou si centura sa se intoarca linistiti la spagi.
    Asta e pretul platit de barnisti ca s-au tras pe cur. Nota: Barna nu mai are grija ca ii ia Nicusor partidul si Orban tocmai ce si-a stricat somnul.

    00
    • Cred ca unii chiar se uita la alte fime. Pana acum, Nicusor Dan era gata, gata sa smulga USR din ghearele lui Barna. Acum e gata, gata sa smulga PNL-ul din gherele lui Orban.

      Unii refuza sa vada ca Nicusor Dan este un personaj politic extrem de limitat si ca nu sa sa fie sef politic pe niciunde in viata lui. Pentru ca ii lipsesc abilitatile necesare, se vede si din avion.

      Afirmatia „Asta e costul pentru a avea 4 ani cooperarea guvernului” e in aceiasi nota. Adica Nicusor Dan e viclean in acest moment, ca ii foloseste pe liberali. Da cateva declaratii de sustinere, apoi guvernul o sa verse miliarde peste Bucuresti (fara sa ceara nimic altceva in schimb!) si el o sa aiba un mandat extraordinar. Si apoi o sa preia PNL-ul sau va fi macar urmatorul presedinte. Repet, unii nu se uita la omul care trebuie.

      00
  10. A mintit in campanie cand a pretins ca este „independent”. Acum a inceput sa isi plateasca datoriile catre PNL. Sa vedem in ce alte moduri isi va mai plati aceasta „datorie” :).

    00
    • Ești și dezinformat dar și prost că vorbești fără să cunoști lucrurile care s-au întâmplat în jurul tău. Si la rândul tău faci scenarii cu ghilimele și dezinformezi mai departe alți proști

      4 septembrie 2020
      Nicușor Dan, candidatul dreptei la Primăria București, a semnat, vineri, alături de liderii USR PLUS, Dacian Cioloș, Dan Barna, Claudiu Năsui, Vlad Voiculescu și cei ai PNL, Ludovic Orban și Violeta Alexandru, un angajament pentru București prin care își asumă o serie de obiective-cheie pentru a rezolva problemele structurale ale Capitalei, pornind de la unitate și colaborare.

      00
  11. Plm, omul si-a platit politele si si-a achitat datoria cu o singura miscare. Pana la urma era de asteptat sa faca jocurile PNL dupa ce l-au ajutat sa ajunga la Primarie. Dar problema mea e cu felul in care o face.

    „E o persoană de încredere, care-și ține cuvântul, o persoană loială oamenilor…”
    Nicusor Dan despre Orban, 2020.

    Ok, ti-au dat o paine, sustine-i inapoi, dar lasa limbile in anus. Orban loial, really?

    Cred ca continutul declaratiei in sine e mai rau decat gestul in sine.

    00
    • Nicușor declarație din 2016: „Orban, candidatul PNL voia să ia bani cu sacosa ! E inadmisibil ! Orban, candidatul PNL a fost prins că cere bani cu sacosa ! Pare că PNL și-a pierdut rațiunea.”

      Caragiale e mai actual că niciodată.

      00
    • Ce datorie are fata de PNL la castigarea Primariei cand cele mai multe voturi la consilieri le-a castigat USR?
      Mai degraba USR l-a ajutat sa castige si lor le datoreaza functia. Cu putin efort si mai mult noroc USR castiga singur Primaria generala, pe cand PNL nu ar fi castigat indiferent de candidat locul 1.

      00
    • @dax, cu putin noroc, Nicusor inca era in USR si nu se mai vorbea despre asta. Despre care USR vorbim, de cel creat si condus de Nicusor pana in 2017?

      00
  12. Sunt curios cine pierde si cine castiga din toata afacerea asta. Nicusor a fost votat cu 282k de voturi. Este foarte interesant daca numarul acesta se va mentine la nivel de Bucuresti pentru penele. Daca penele pierde capitala s-ar putea ca efectul Nicusor sa nu fie cel scontat si sa fie un pic invers.
    Cel mai interesant va fi cat din numarul acela de voturi date lui ND se vor traduce fie in absenteism, fie voturi anulate?
    Si ca un efect colateral, care e probabilitatea ca pesede sa castige in Bucuresti?
    Astea sunt adevaratele intrebari pe care sunt sigur ca orice om cu scaun la cap din penele/usere si le pune. Sau inca exista oameni care cred ca pesede o sa scoata sub 30%?

    00
    • PNL a fost al 3-lea în București după PSD și USR, voturile lui Nicușor au venit mai degrabă de la useristii care au avut aproape 30% în București fata de sub 20% pnl.

      00
  13. Repet, că lumea nu vrea să înțeleagă. Nicușor Dan a fost opțiunea de candidat la primărie a lui Nicușor Dan. Când a anunțat asta PNL s-a băgat pe felie și a zis: „te sprijinim”. USR-Plus s-a tras pe cur, a zis că face referendum intern, că testează niște meme, că poate Vlad Voiculescu, de-astea.

    Gargară că-l susțin au făcut, de susținut, nu prea. De-aia Nicu susține PNL, că usereplus au fost șulfe. Iar fanii lor sunt șulfe în continuare și urlă că nu e așa.

    • Mai e un calcul pe care nu-l pricepe multă lume. Dacă după alegeri va fi un guvern PNL, primește sprijinul lor. Dacă după alegeri va fi un guvern USR, USR sunt prea slabi ca să nu-i dea sprijin lui Nicușor. Practic, Nicușor a făcut singura alegere pe care a avut-o. Putea, cel mult, să spună ceva vag în sensul că „el va respecta alegerea cetățenilor”, care cel mult ar fi arătat o disponibilitate la negocieri, dar așa, măcar, e la masa învingătorilor, oricare ar fi în afară de PSD.

      00
    • @Dorin
      Argumentul tau este corect, numai in cazul in care PNL ia fata USR. Daca USR, ia fata PNL joaca se schimba.
      Adica fie Nicusor rupe norii in Bucureşti in urmatorii 4 ani si nimeni nu are ce sa-i reproseze fie iese pe usa din dos, daca nu performeaza.Din cauza asta miscarea a fost riscanta, pentru ca putea sa taca si sa n-o spuna explicit. Iar daca pesede castigta practic situatia e si mai naspa.

      00
    • @Asdad2005
      În ce univers ar putea USR să ia fața PNL? Până și IMAS îl dă la 18% și cum ei au marjă de eroare 10% e cam pe la 8% real :) Plus că Johannis a făcut 9 generali la STS, ca să elimine orice eroare prin tehnologia blockchain.
      Lăsând caterinca la o parte, la alegerile locale au avut maxim 700.000 de voturi. La o prezență estimată de 35% (aproape 7 milioane alegători prezenți), înseamnă cam 10%. În campanie, în afară de Vlăduț Voiculescu care are un plan pe termen lung, Barna s-a dat bolnav de Covid, Cioloș se face că are treabă la Bruxelles, doar Caramicu ce mai agită târla lui de dezaxați. În rest, doar ei între ei în bula lor. Deci, destul de la limita pragului electoral care la ei e 7% că sunt alianță.

      00
    • @Eftimie: totusi ce a facut Nicusor Dan e urat, ca el a fost sustinut de mai multe partide, iar daca PNL mergea cu Predoiu sau alt NPC sau daca USR mergea cu Vlad Voiculescu sau alt candidat propriu, nu mai pupa primaria. Nu stiu cat l-au santajat liberalii sau cata ura are pe USR pentru ca l-au dat afara din cauza ca nu s-au putut intelege pe un non-subiect, dar e foarte urat ce a facut si echidistanta era cea mai eleganta optiune.

      E foarte posibil insa ca liberalii sa ii fi promis o functie de conducere la ei, daca tot se pupa asa in vazul lumii.

      Pe termen lung insa s-ar putea sa ajute USR, oricum e greu de pus la punct Bucurestiul si un probabil esec al lui in 2024 poate fi pus doar in carca PNL.

      00
    • @Cristian Banu
      Eu am prezentat toate variantele jocului. Ca sansele sa se intample ce am spus eu sunt foarte mici nu neg. Dar mi se pare corect de dragul dezbaterii sa prezinti cam toate variantele pe care ND le avea.
      La cum arata cartile ND are sanse destul de mari sa-i iasa jocul pe datele curente, indiferent de cum ar da-o. Dar sa nu ne lasam pacaliti poate da un chix monumental in acelasi timp. E ca la fotbal cand e perioada de transferuri si nu a inceput inca sezonul. ND pare echipa cu prima sansa la castig datorita lotului, dar asta nu inseamna c-o va si castiga.
      Pe mine m-ar amuza in schimb, ca voturile adunate de ND la locale sa nu se confirme acum si atunci incepe distractia. Acum daca as fi consultant la PSD as face o campanie online in bula indecisa PNL/USR pe tema asta prin care as prezenta situatia curenta in limbaj propriu si as spune ca votul nu conteaza.

      00
    • … ce a facut Nicusor Dan e urat, ca el a fost sustinut de mai multe partide, iar daca PNL mergea cu Predoiu sau alt NPC sau daca USR mergea cu Vlad Voiculescu sau alt candidat propriu, nu mai pupa primaria

      Greșit, a fost susținut doar de un singur partid, USR a fost forțat să îl susțină, altfel o luau în mână a doua oară în mai puțin de un an (prima oară a fost când au refuzat să intre la guvernare și acum se zbat sub PNL care teoretic ar fi să piardă procente prin toate găurile). Iar dacă USR ținea coada sus ca PMP și câștiga iar Firea, o sugeau masiv.

      00
    • @Asdad2005
      Jocul lui Nicușor este mai simplu. Pentru USR va urma un dezastru (mai mult sau mai puțin „programat” – pun intended) la parlamentare. Vor urma alegeri interne, va reveni în partid, îl va prelua. Lângă el vor veni „pas cu pas” o serie din liderii PNL, gen marele maestru Jedi de la Oradea, Bolojan, a cărui statuie se construiește încetul cu încetul, tânărul său padawan de la Sectorul 6, poate Miluț de la Cluj și alți lideri locali care știu/se vor prinde că PNL dispare după actualul mandat, ca PD după al doilea mandat al lui Băsescu. Restul care n-au sărit la timp în barca de salvare, vor face un fel de ALDE/PMP.
      O să fie foarte interesant ce joc o să facă Vlăduț dacă vrea să mai rămână în politică sau se duce la culcare cu Cioloș.

      00
    • @Cristian Banu
      Povestea cu disparitia PNL suna interesant la prima lectura. Mai degraba, vad o noua structura facuta de ND cu oameni „reformisti” din USR si PNL. Practic oamenii care au patit ce a patit si ND in partidele lor, dar care au sa spunem imaginea unui om competent. Bineinteles, toti prihanitii de Ciolos si Barna se vor duce in acel partid si dreapta va redeveni fragmentata ca in 2016.
      Insa ca povestea asta sa se intample este imperios necesar ca PNL sa performeze si sa poata conduce in continuare. Numai asa „reformistii” vor avea o oarecare sustinere sa faca ceva. Sustinere care nu garanteaza nimic ca ei vor si face ceva, deoarece nu costa ceva sa promiti ca vei face si apoi nu vei face. Din cauza asta urmatorii ani vor fi interesanti, dar mai ales va fi interesant de urmarit efectul ND pe Bucuresti unde mergand pe logica clasica PNL trebuie sa iasa pe primul loc, doar a dat primarul nu?!

      00
    • Eu cred ca este cea mai realistă analiză. USR si PLUS l-au vrut pe VV. Nicușor a vrut sondaj de opinie, partidele au vrut vot intern pt propunerea de primar general, în timp ce apăreau reclame electorale cu VV in presa online in speranta de a micșora decalajul dintr-un eventual sondaj la nivelul populației. Nicușor, consiliat sau nu, a dat perversa de pe Tg Ocna si obținut suportul PNL lasandu-i într-o poziție imposibila pe cei din USR după ce au propus ideea unui candidat unic. Dacă USR il propuneau ei pe ND si pe VV viceprimar ( adică exact cum e acum) dădeau sah PNL -ului. Erau ridicoli liberalii daca veneau cu Rareș Bogdan sau il susțineau pe Base. Se compromiteau definitiv după 2 faze gen Predoiu. Practic toti au facut alegerile logice in conditiile momentului, excepție făcând USR. L-au avut pe Nicușor in ograda dar au ezitat( poate si din teama întoarcerii la conducerea partidului) si acum au pierdut startul în cursa importantă.

      00
    • Mama. ce fumeaza unii zilele astea…

      ” Până și IMAS îl dă la 18% și cum ei au marjă de eroare 10% e cam pe la 8% real”

      „Pentru USR va urma un dezastru (mai mult sau mai puțin „programat” – pun intended) la parlamentare. Vor urma alegeri interne, va reveni în partid, îl va prelua. Lângă el vor veni „pas cu pas” o serie din liderii PNL, gen marele maestru Jedi de la Oradea, Bolojan, a cărui statuie se construiește încetul cu încetul, tânărul său padawan de la Sectorul 6, poate Miluț de la Cluj și alți lideri locali care știu/se vor prinde că PNL dispare după actualul mandat”

      Frate, vreau si eu, ca pare marfa de calitate, spune-ne de unde te aprovizionezi, zau asa.

      Dar o sa vezi cu ochii tai duminica seara ce procente va scoate USRPlus si daca PNL il poate scoate de la guvernare (raspuns: zero sanse). Sondajele IMAS au fost intotdeauna pe bune, vezi si europarlamentarele trecuta. Cat despre revenirea lui Nicusor Dan la conducerea USR: dupa miscarea asta de pupat papucul lui Orban, membri USR cred ca sunt plin de entuziasm il puna sef din nou pe baiatul asta. De abia asteapta.

      00
  14. Daca cei care l-au votat pe Nicusor nu se vor mai duce la vot la parlamentare sau isi vor anula votul in loc sa voteze USR sau ce mai vor ei ca e clar ca PSD nu voteaza, inseamna ca nu sunt deloc maturi. Ba chiar ar fi un gest copilaresc si prostesc. Nu mai votez acuma ca a decis Nicusor sa voteze PNL. De parca are Nicusor vreo obligatie sa votese USR. Miza parca e da scăpăm de PSD, nu? Asta e cea mai mare pacoste pe capul Romaniei. Sa iasa si sa voteze in masa USR. Nu sa stea acasa sau sa anuleze votul. Cat timp Nicusor face bine la București, asta e tot ce conteaza. Sa se dezvolte orasul.

    00
    • @Jc
      Cea mai mare greseala pe care o poate face vreun politician este sa creada ca voturile alea castigate de el sunt pe persoana fizica. Efectul la ceea ce a facut acum Nicusor este nemasurabil, poate fi tipping point pentru penele in sensu ca vor rupe nori sau vor pierde lamentabil. Eu acum de as fi pesede as lansa o campanie in care sa-i temperez pe potentialii votanti usere si penele ca oricum jocurile sunt facute si ca votul lor nu conteaza plus si un pic de tradare asa dramatic.

      00
  15. Anunțul asta , făcut azi cu 4 zile inainte de alegeri este o picătură de apă într-o găleată plină. Nu cred ca exista mai mult de 1-2 mii de votanți care își vor schimba votul din cauza anunțului de azi. Zarurile au fost deja aruncate. Cu Orice manevră încărcată zilele astea nu poți pierde sau castiga mai mult de 1% din scorul final. Pentru mine ca votant usr, acest anunț nu inseamna nimic.

    00
    • Destul de corecta afirmatia ta pentru o parte din votanti (dar nu cred ca pentru toti). Eu, ca votant de ND la Bucuresti, ma pis pe indemnul lui de a vota PNL. O data, ca am deja o parere si a doua, ca inteleg jocul politic pe care l-a facut si il dezaprob. Dar, in cazul in care maine sunt alegeri la PMB din nou si el candideaza, voi urmari cu atentie si ingrijorare lista candidatilor inainte sa-mi pun stampila pe el.

      00
    • Cu anunțul asta eu cred ca a pierdut mai mult el, nu a câștigat PNL.

      00
    • Cu anunțul asta eu cred ca a pierdut mai mult el, nu a câștigat PNL.

      Mai exact ce-a pierdut el ? Candidează pe undeva în viitorul apropiat ? Tocmai a fost votat la primărie, 4 ani rămâne acolo. La noi electoratul uită ce s-a întâmplat cu PSD-ul acum 1-2 ani, darămite peste 4 ani. În plus are șansa să facă treabă și să demonstreze că n-a fost ales chiar degeaba.

      00
  16. Va dati seama ce sacrificu face ND. Cata limba data lui Orban de parca ar fi si asta vesnic. Dar a facut-o pentru bucuresteni, sa tineti minte.

    Bleah…

    00
  17. A facut ce trebuia si anume ca a returnat serviciul din campanie.

    Pe langa asta, e si o motivatie pragmatica, va avea nevoie de spatele PNL pentru implementarea cu succes a proiectelor de la Bucuresti.

    USR la randul lor nu vor avea alternativa decat sa ii sprijine aceleasi proiecte.

    Invers nu mergea, USR nu au si nu vor avea ce sa-i ofere, majoritatea in consiliu e utila dar nu si suficienta, de la guvern si din parlament vine puterea, iar USR vor fi doar un partid balama, ca si pana acum.

    00
  18. In 4 ani, bucurestenii or sa uite declaratia asta.
    La finalul zilei, pare un targ echitabil- PNL sustine ND, ND sustine PNL.
    Iar subventiile vin de la guvern, daca nu face frumos, sumele pot fi intarziate. Adica tot bucurestenii or sa sufere.

    00
  19. Cine imi poate explica si mie unde e senzationalul aici? Ca in mintea mea e damn right. L-au sustinut la locale, acum le face galerie. Ce treaba are cu USR? Ah, ca a fondat el USB… ok. Dar cam atat. Ca fapt divers, si fondatorul Pro Romania e in PNL. Nimeni, nimic?

    00
  20. Mie mi-a facut scarba acest anunt. Si uite din cauza acestor aranjamente apar unii care isi baga picioarele in el de vot.
    Asocierea cu PNL-ul nu ii face vreo favoare… ba din contra.

    00
  21. iar peste 4 ani USR va veni cu candidat propriu la primarie.
    atunci sa vezi fericire pe fratele nicusor si martorii lui.

    bine, el si-a asigura postul acum, „ce-o fi peste 4 ani mai vedem”
    doar ca e greseala clasica a tuturor politicienilor romani. short term vision.

    00
    • Postul deja îl avea asigurat. Putea să nu zică nimic dar risca o alienare din partea PNL (care mai mult ca sigur va face parte din guvernul viitor și face parte și din consiliul general al capitalei). Dacă ND face treabă la primărie, peste 4 ani câștigă fluierând.

      00
    • e de la iarnă. au alunecat pe gheață și au căzut în cap. de mai multe ori.

    • „Mami, el e iubitul meu transexual Abdul Bin Baden, s-a nascut in Gana, dar de 20 de ani traieste intr-o familie de suedeji.”
      „Nu-i nimic maica, macar nu e membru PSD”

      00
    • ^^^ ahahahaha

      00
    • Astia nu-s normali. In loc sa faca ceva concret, o dau cu asemenea sondaje si alte prostii. Zici ca esti la sfarsitul anilor ’40 si in anii ’50. Numa’ la comunisti mai vedeai asta.
      Parca-i si vad ca le baga sub nas membrilor o adeziune unde se mentioneaza in clar sa nu se casatoreasca cu unu/una din alt partid. Hipsteristi din toate tarile, uniti-va!

      00
    • Exista si posibile explicatii pentru treaba asta. Spre exemplu poate sa fie un studiu psihologic/sociologic care sa-ti analizeze anumite reactii. Sau poate sa fie o smecherie ca sa iasa sondajul bine. Gen iti pune o intrebare d-asta cretina, ca sa te enerveze sau sa te confuzeze si sa raspunzi cum trebuie la intrebarea urmatoare. Cand se publica rezultatele intrebarea cretina nu apare.

      00
  22. Hahah, omu si-a facut asociatie, si-a facut partid, a iesit din el pentru ca tinea prea tare la principii, iar in final a ajuns sa sustina PNL’ul.

    Putea avea acelasi statut azi (sau chiar mai repede) daca la 18 ani intra in TNL si pupa in cur in acelasi mod in care a facut-o in ultimele luni. S-a pisat pe toata imaginea pe care si-o crease.

    Putea sa ii sustina intr-un mod mai putin gretos, sa fi zis ca PNL si USRPLUS trebuie sa intre impreuna la guvernare, ca e nevoie de unitate si atat.
    „Foarte mult timp românii au ales răul cel mai mic, între partide care ştiau deja că au guvernat foarte prost şi au generat corupţie şi sărăcie iar acum USR oferă o alternativă”, declară Nicuşor Dan, preşedinte USR. – un citat din campania din 2016, cand Nicusor Dan incerca sa intre in parlament cu sloganul „In sfarsit ai cu cine”.

    Iar cei care ziceti ca e de inteles si ca a facut ce trebuia, gresiti fundamental modul in care va rapotati la politica. Ca cetatean nu ar trebui sa iti pese de jocul politic, ci ar trebui sa interpretezi ce inseamna o astfel de miscare pentru tine ca cetatean si atat.

    00
    • Pai multa lume asteapta sa vada ce le ofera Nicusor ca cetateni. Si asta va fi criteriul pe care va fi judecat, acum e doar apa de ploaie.
      Ma rog, putem vorbi si de principii, si atunci e nasol, dar cine are timp de asa ceva?

      00
    • V-au dat drumu si pe bloguri?

      00
  23. In sfarsit unu’care zice Optiunea mea e X sau Y. Ma calca pe toti nervii aia cu mergeti la vot.

    00
  24. PNL n-a castigat nimic din schema asta… Nicusor tocmai si-a ridicat stafeta… Barna e presat spre demisie… USR castiga voturi. PS. Omul nu sustine PNL, altfel era deja in partid… abia asteapta sa treaca alegerile sa-l ia pe Vladutz si sa se apuce de curatenie

    00
    • Din 7 nu-l mai vede nici dracu’ langa Orban…

      Bravo lui… eu il credeam prea fixist chiar sa faca ceva. Acum Bucurestiul are o sansa..

      00
  25. Imi place de Nicusor, fara caterinca. Dar in clipul asta zici ca e Nicolae Ceausescu. Cam tot asa gangavit vorbeste, tot asa da din maini. https://ibb.co/NmPTBWz

    00
    • Daca nu esti obisnuit sa minti la televizor cam asa esti.

      Plus ca probabil nici el nu vrea sa para ca face anuntul asta cu entuziasm. Robotizat asa, sa inteleaga toti mesajul.

      00
  26. A jucat bine Nicușor. Pușculița cu bani va fi la PNL în viitorul guvern, chiar dacă mai mult ca sigur alianța va fi cu USR-PLUS. Și va fi nevoie de mult caș, fiindcă duamna Fifi a lăsat Bucureștiul în paragină totală.

    Acum sincer, nu cred că Nicușor Dan e un animal politic. Mai degrabă e un retardat politic. Omul și-a lăsat partidul pentru un motiv banal. Însă e un bun profesionist, și eu cred că va fi un Bolojan 2.0

    00
    • Am îndoieli ca va fi vreun Bolojan, din câte am văzut omul si-a dat demisia din usr fiind contra definirii familiei în Constituție, a mers pe mana BOR.
      Având in vedere chestia cred ca o sa cotizeze la fel ca Firea în buzunarele bisericii, aștept cu interes ma fi înșelat.

      00
  27. Nicu, nicu-sor dan faraon! Fac spume psd-istii ca a iesit omul asta decent :) si nu mai pot fura ei. Sa vedem ce face altfel next. Simple as that!

    00
  28. Dacă va face treabă bună ca primar în București, va fi reales, va fi apreciat. Dacă nu, nu. În rest, cu celelalte simpatii politice… nu a primit capital de imagine, însă va conta ce va face efectiv pentru București, în cazul lui. Și-a permis ieșirea, acum. Că nu a fost bine primită este una, că nu ne interesează cu cine votează, este alta. Este dreptul lui să își expună părerea. La cât de rău au mers lucrurile în București, dacă se pune pe reparat țevile în loc să dea pomeni pe la artiști și concerte, să mai facă una, alta, va fi ok. A m centrală, am căldură și apă caldă, dar tot nu consider normal ca într-o capitală europeană lumea să stea în frig în timp ce se sifonează bani cu tot felul de comitete, comisii și nu știu câte funcții de carton și prime pentru oameni care nu fac nimic în loc să ia bani din fondurile care ar fi utile în alte locuri. Așa că… asta este, să spună ce vrea, dar să facă treabă pentru oraș. Să nu uite pentru ce l-au votat oamenii.

    00
  29. un comentariu la obiect despre ce ne doare.
    vreo 80 de comentarii degeaba până acum.
    Mirela, serios, să comentezi dimineața, ca să economisim toate palavrele de doi lei de la toți bărbații pricepuți la politică și la orice și de fapt, la nimic.

    00
  30. Imi plac astia care sunt siguri ca poporul o sa tina minte faza asta peste 4 ani si n-o sa-l mai voteze pe Nicusor la primarie.

    Acelasi popor care a tinut minte Colectivul si nu l-au cocotat repede pe Piedone inapoi pe functie.

    Oh, wait…

    00
  31. Nu înțeleg de ce e supărată lumea pe el. Eu zic că a făcut o decizie bună și explic și de ce:

    1. A fost dat afară din propriul partid care a zis clar că nu îl sprijină la primărie.

    2. Scopul lui a fost întotdeauna primăria. Acolo a tras, a luptat, acolo vrea să facă treabă.

    3. PNL a făcut ceea ce USR n-a facut, i-a sprijinit candidatura.

    4, PNL fiind și la guvernare va avea nevoie de sprijin politic puternic dacă va trebui să ia decizii grele.

    Nu sunt bucureștean dar dacă aș fi, mi-ar place să cred că omul ăla a dovedit că e acolo pentru București și a mers până la capăt. A avut și fler politic să facă ce trebuie ca să aibă sprijin dacă e nevoie.

    Și în Oradea Bolojan ar câștiga lejer ca independent să zicem dar a zis-o și el că din păcate așa e viața, sprijinul politic contează, nu poți face tu de unul singur contra tuturor.

    Și asta nu doar în România e valabil stați liniștiti nici dincolo nu se împart fondurile pe ochi competenți ci pe ochi frumoși care se sprijină politic.

    00
  32. Autistii nu iarta si nu uita. A fost o copita pentru Barna si partidul lui.

    00
  33. Frate ce de analisti politici pe aici.
    NicusoOrban va muta maxim 0.5% voturi de la USR+ la PNL. A avut o intelegere, a respectat-o, asta e. Jegos dpmdv, o sa il coste pe viitor alienarea unei bune parti a electoratului sau.
    USR+ va lua oricum in jur de 20% si PNL in jur de 30% (toate sondajele si casele de pariuri zic asta). Astia care ziceti de 7-10% aberati rau de tot.

    00
  34. Nicu Sordan a devenit omul number one de campanie pentru sica mandolina.

    00
  35. Eu zic ca ND a gandit bine aceasta strategie. Stie ca electoratul USR-Plus nu e asa de usor de convins sa voteze cum li se dicteaza. Ba dimpotriva, s-ar putea sa-i fi „enervat” pe unii alegatori care nu ar mai fi votat cu ei din cauza ultimelor scandaluri din partid si sa-i aduca la vot. Pe de alta parte, isi asigura si suportul financiar al viitorului guvern majoritar galben.

    00
  36. Lasand la o parte ca i-au luat partidul, chiar si daca nu ii luau partidul tot avea motive sa sustina PNL si nu pe altii. PNL au fost mult mai clari si s-au implicat atunci cand l-au sustinut pt primarie.
    USR s-au tras multe luni pe cur amanand sa il sustina, iar PLUS incerca sa isi impinga candidatul propriu.

    00
  37. Delicios!
    Unii oameni frumosi si liberi sunt mai frumosi si liberi decat sunt liberi unii oameni frumosi si decat sunt oameni unii frumosi liberi. Sau asa ceva. L-a fakultate.

    00

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.

1. Linkurile utile în context sunt binevenite.
2. Comentariile asumate fac bine la blăniță.
3. Șterg comentariile care îmi strică buna dispoziție.
4. Nu fiți proști, agramați sau agresivi la primele 50 comentarii aici.

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG, de la Finestore, de la PORC sau de la Aceeași Mărie.

Pun clipuri pe Youtube

Top articole

7 zile

Alte linkuri (mostly NSFW)