Pe criza asta, EVZ ţine mulţi retardei în post. “Terminalul Google a fost clonat şi îmbunătăţit în aşa fel încât să fie mult mai bun decât cel original” spune Paul Barbu într-un articol tradus de pe engadget. Pe acelaşi principiu, şi tricourile chinezesti pe care le poartă Paulică sunt mai bune decât cele originale de la Adidas, şi espadrilele lui de 30 lei sunt mai rezistente şi mai performante decât Converşii.
2Parale o dă în gard promovând o poveste de succes cu un spammer. Mă rog, expert seo. Asta ca să vadă oamenii că munca adevărată se răsplăteşte, nu ca fraierii ăia de la profitshare. Noroc cu Krumel, o să ne explice el cum e de fapt situaţia, că la mâncat rahat turcesc şi la opinat despre cum e onlineul naşpa se pricepe…
Americanii învaţă pe pielea lor să îşi ţină unele informaţii pentru ei. În curând (2-3 ani) şi la noi.
ai pus sistemul asta de feedback cu thumbs down/up.
facem pariu ca la(aproape) fiecare articol o sa ai numai rezultate negative? (si nu o zic cu rautate)
@Anticalofilul: vedem dupa o saptamana daca se justifica.
@Zoso, ok
Vad ca retardelul de Paul Barbu a dat-o iar in bara, dupa cum ii sta in fire.
Offtopic:
sistemul de comentarii cu down/up este o smecherie a hidrei democratice din care si Zoso face parte. Scopul: sa ne faca sa fim responsabili, sa vrem mereu sa votam ceva, sa ne implicam. Adica ne schimba starea noastra mioritica si naturelul simtitor.
Nu stiu altii cum sunt.. Dar mie nu-mi place noua fata Google.
in cele mai multe cazuri marketingul afiliat se face cu seo puternic, spre seo spam, sa zicem. e bine totusi ca exista si exceptii
@Daniel: Asa, si?
@raduar: asa nu profiti in mod negativ tocmai magazinele pe care le promovezi? Daca tu ca site cu 0 continut esti mai sus in google decat magazinul real, tot magazinul pierde cei x %, pentru ca in mod normal userul intra de pe google direct pe pagina magazinului, nu printr-un intermediar.
O cam ia in bot eMag, gen?
Sunt ăia fraieri de la magazinele online că acceptă așa paraziți. Ar trebui să îi schimbe cookie-ul și să dea peste bot la seo-iști.
În altă ordine de idei, cred că le convine situația. Alții îi promovează mai bine pe google decât o pot face chiar ei, așa că nu se supără că „paraziții” le generează vânzări.
Oricum, use-case-ul ăsta pare făcut să demonteze articolul de pe shopstory:
aia de la shopstori sunt dobi, reactia lor e normala pentru cei care nu pot sa vanda.
offtopic:
Nu ati stiut.. dar zoso le-a propus celor de la youtube sa introduca un sistem thumbs up/down pentru ca e mai relevant. Din respect pentru site-ul lor, zoso a introdus acest sistem* (putin modificat) pe blog tocmai acum.
Daca in publicitatea online „traditionala” acuzatia de SEO spam are sens – publisherii vanzand de multe ori afisari pe pagini goale, indexate aiurea sau continand pron drept afisari „premium”, in afiliere lucrurile sunt complet diferite pentru ca „performanta” se masoara dupa alte reguli – mult mai cinstite, zic eu.
Nicu Olah genereaza vanzari si castiga direct proportional cu asta.
Nu trimite mailuri nesolicitate catre adrese din baze de date cumparate. Are cateva site-uri pe care userii ajung dupa cautari pe Google si apoi cumpara din magazinele promovate. Cred ca le face un serviciu acelor magazine – multe din ele nu sunt bine indexate, mai ales daca vorbim de long tail – iar el le aduce trafic relevant, cel putin asa spun rezultatele.
Da, se pot face proiecte mult mai sexy decat ale lui – si castigul va fi pe masura – asta si spun eu de cand am preluat business-ul si cred ca asta ar trebui inteles in primul rand din toata povestea.
Cu siguranta proiecte la fel de bine indexate dar cu un continut original (recenzii, comparatii intre produse etc.) ar genera mai multi bani.
Ii invit toti specialistii in marketing si continut online sa il bata pe Nicu la rezultate, daca tot se discuta atata de eficienta si competente.
Am avea cu totii doar de castigat.