New Media de buzunar: linkuri

ZF are un material măricel despre PublicJobs.ro, un portal care reuneşte joburile din sectorul public. Amuzant nu e că nu ştiu numele siteului şi îl pun de 3 ori cu titlul PublicJob.ro şi o dată PublicJobs.ro, ci că în ditai materialul nu au găsit nici măcar o dată ocazia să dea un link către site. GOOD JOB, FUCKTARDS! Ce credeaţi, că dacă daţi un link, toată audienţa siteului vostru se va muta acolo şi nu va mai reveni la voi pe site niciodată?

Metoda nu e nouă, am văzut-o în trecut la imbecilii de la IQads, care nu se mai opreau din linkuri când era vorba de un produs independent şi vertical o trompetă de site de-a lor şi când era vorba de altceva se făceau că nu ştiu să dea linkuri.

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

5 comentarii

  1. „Începând cu data de 5 septembrie, Ziarul Financiar a decis să susţină această iniţiativă cu o trimitere către site-ul PublicJob.ro de pe platforma http://www.zf.ro.”

    Deci o „trimitere” către un sait inseamnă „susținerea inițiativei”!!
    Clar?!?
    Dar unde ne trezim aici în niumedia asta romănească? Adică ce? Susținem așa orice sait pîrlit și orice inițiativă dîndu-le „trimiteri”? Ei drăcie cu tichie!

    00
  2. am vazut si eu chestia cu numele alandala, dar din cate vad siteul e la publicjob.ro, fara plural. nici legatura pe care ai pus-o tu nu merge, nu stiu de ce…

    00
  3. @testor: probabil s-a convocat Adunarea Generală a Acţionarilor şi s-a supus la vot dacă „susţinem această iniţiativă cu o trimitere”… Ce, ai impresia că birocraţia este monopol de stat? :)

    00
  4. Linkul dat de tine nu e corect, este publicjob.ro.

    00
  5. Ieri am descoperit ca cei de la EVZ au folosit într-un material de-al lor un citat dintr-un articol de-al meu. Bineînţeles că n-au dat link, deşi au scris acolo, după ce au închis ghilimelele citatului, „adaugă Cristan Florea”.

    Am observat că majoritatea ziarelor practică chestia asta, că-s prea cool ca să dea link-uri.

    00

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.

1. Linkurile utile în context sunt binevenite.
2. Comentariile asumate fac bine la blăniță.
3. Șterg comentariile care îmi strică buna dispoziție.
4. Nu fiți proști, agramați sau agresivi la primele 50 comentarii aici.

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG sau de la Finestore.