Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 3$

14 comentarii

  1. Clipul e destul de bun. A reusit sa imi atraga atentia prin fraza asta: “imi aminteasc ca eram copil si vroiam sa fiu mare”.
    Adica ce? Acum nu mai suntem copii? E clar, pana si providerii si-au dat seama ca internetul ne manaca copilariile.
    “Cand m-am facut mare, mi-am dorit sa fiu inapoi copil”. Este imposibil baaa… pentru ca internetul provaca dependenta.

    Oricum, destul de reusita reclama, cu toate ca imi transmite un alt mesaj. 🙂

    00
  2. de cateva zile primesc spam (din aceeasi campanie) cu un print pe aceeasi tema, ceea ce confirma faptul ca moda spamului autohton e in voga…in curand, spam boxu’ plin de fetite japoneze si Bill Gates o sa fie inlocuit de mesaje de la Gina Pistol si Traian Basescu “himself”…

    00
  3. Ti-a luat ceva sa-l pui, eu l-am primit pe la pranz…
    secondlife prinde!

    00
  4. nu suna bine
    “cinci sute doishpe” la “unshpe euro lunar”

    00
  5. Pentru mine clipul prezinta tot ce ne ofera netul, si anume de a fi oricine si orice ne-am dori intr-o lume mai corecta cu noi, de exemplu analisti foarte buni, nu-i asa Drojdie?

    Si da, Second Life va fi ceva mare, e doar o chestie de timp.

    00
  6. clip care va vinde produsul, dar pla educatie.
    sunt socat….chiar ashe?!

    00
  7. Foarte misto spotul, decorurile arata bine, ideea e buna.
    Un singur repros, personajul nu pare prea fericit de noua “descoperire”, parca nu crede ce spune.

    00
  8. Misto ironia cu tuburile si netu 😀

    00
  9. cam gay si nu prea inteleg cum masa vine treaba cu 30% reducere pe viata… sa zica in masa ca din 11.9 euro se face 8.33; cred ca s-ar vinde mai bine

    00
  10. aceeasi remarca legata de -shpe-uri o am si eu.. cam slab ad-ul

    00
  11. Pune asa:
    1. o voce complet ratata/stearsa
    2. un film-set uber-low-budget
    3. un indemn la id-theft si la ne-asumare de identitate (fii cine vrei tu)(asta intr-o tara campioana la asa ceva)
    ce obtii: un clip prea lame, prea lung, prea prost ca sa merite un second-thought.

    00
  12. Alta, apropo de RTL (ca sa intelegi cam cum e cu ofertele lor si cu pregresia de la bine la mai bine):

    1. Oferta de primavara: “X% reducere pe viata!”
    2. Oferta de vara: “acum primesti mai mult: X% reducere in primele 2 luni” (acelasi X ca la punctul 1 – n.e.)

    (faza e pe bune, am avut ocazia s-o urmaresc live anul trecut… nu mi-a venit sa cred)

    Ce sa intelegi de-aici? Ca nici macar minimum de respect pentru intelectul consumatorului de publicitate nu-l au idiotii…

    00
  13. cine canta melodia?:D

    00
  14. Reclama este geniala, cine afirma contrariul are un IQ minuscul

    00

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG sau de la Finestore.