Naumovici descoperă oul

bogdan_naumovici"În loc să ne batem pe calitatea ziarelor, noi am făcut o competiție pe cine a dat cele mai multe premii. Astfel, oamenii s-au mutat tot timpul la cine dădea premii", spune Naumovici, în cadrul emisiunii Capital TV.
"O mită ieftină pentru consumator care construiește o loialitate exact cât ține promoția", adaugă Naumovici.

Da, nu ştia nimeni asta… Ce urmează, să ne spună că publicitatea din ziare nu poate fi măsurată deloc?

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

8 comentarii

  1. maine poimaine o sa constate ca inserturile din ziare nu reprezinta calitatea ziarelor, ci numarul de kile de maculatura ce impodobeste casele romanilor. in tipla.

  2. ti-ai gasit si tu de cine sa te iei…

    00
  3. Naumovici va da clasa si tie si lui Arhi si cam la la trei sferturi din bloggerasi. Las-o mai moale cu Naumovici…

    00
  4. hahaha, Naumovici joaca in alta clasa fata de Arhi sau Zoso. Astea sunt mici insulte gratuite care nu isi au locul.

    00
    • @Motozilla: hai mah, de ce esti rău cu retardelul? maine poimaine o sa aflu că eu fac bani din blog, dar huffington post ma intrece de 10 ori.

  5. ha ha ha (part II), aparent ti-a iritat scalpul cu ceva Naumovici insa esti departe de adevar. La ce face e printre cei mai buni si faptul ca a declarat ca ziarele se vand mai nou prin oferte de cd-uri, carti, chiloti, nu a gresit deloc. Sigur ca se stie asta insa daca se trag cateva semnale de alarma poate se va schimba ceva (slabe sanse).

    00

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG, de la Finestore, de la PORC sau de la Aceeași Mărie.