"În loc să ne batem pe calitatea ziarelor, noi am făcut o competiție pe cine a dat cele mai multe premii. Astfel, oamenii s-au mutat tot timpul la cine dădea premii", spune Naumovici, în cadrul emisiunii Capital TV.
"O mită ieftină pentru consumator care construiește o loialitate exact cât ține promoția", adaugă Naumovici.
Da, nu ştia nimeni asta… Ce urmează, să ne spună că publicitatea din ziare nu poate fi măsurată deloc?
maine poimaine o sa constate ca inserturile din ziare nu reprezinta calitatea ziarelor, ci numarul de kile de maculatura ce impodobeste casele romanilor. in tipla.
ti-ai gasit si tu de cine sa te iei…
@adrian popa: presarii sunt mereu amuzanţi.
Naumovici va da clasa si tie si lui Arhi si cam la la trei sferturi din bloggerasi. Las-o mai moale cu Naumovici…
@Danezu: nu esti prost. asa esti tu.
hahaha, Naumovici joaca in alta clasa fata de Arhi sau Zoso. Astea sunt mici insulte gratuite care nu isi au locul.
@Motozilla: hai mah, de ce esti rău cu retardelul? maine poimaine o sa aflu că eu fac bani din blog, dar huffington post ma intrece de 10 ori.
ha ha ha (part II), aparent ti-a iritat scalpul cu ceva Naumovici insa esti departe de adevar. La ce face e printre cei mai buni si faptul ca a declarat ca ziarele se vand mai nou prin oferte de cd-uri, carti, chiloti, nu a gresit deloc. Sigur ca se stie asta insa daca se trag cateva semnale de alarma poate se va schimba ceva (slabe sanse).