Se stie ca romanii sunt pusi pe imbogatit. Cat mai rapid, cat mai usor, cu cat mai putina munca.
Pahomi a primit si el, ca si altii, spam in cutia postala. Diferenta e ca el a primit spam personalizat, nu ceva la gramada sau la intamplare. Cineva i-a trimis lui personal mesaje nedorite. EL spune ca nu s-a inscris in nici o lista.
A scris o insemnare pe tema asta acum cateva zile si a primit raspunsuri de la Mihai Petroff, Managing Director Mailers Serv. Raspunsuri de director, imbecile si incriminatoare. Mai lipsea sa ii zica „care e problema, fraiere?” si meniul era complet.
Normal, Pahomi a pus-o de o campanie.
Readers Digest sunt genul ca daca ii dai afara pe usa si iti blindezi preventiv fereastra, iti intra pe conducta inapoi in casa.
Show si agresivitate mai mare rar ca pomenesti la campanii de mailing. Plus ca au un mod aparte sa te aiureasca incat devin mai mult decat enervanti.
Dar se si straduie! Norocul lor e ca hartia e ieftina, ca la ce maculatura baga in plicurile promotionale te sperii, brosuri peste brosuri si flyere peste flyere.
Zoso, ia de rumega si treaba asta:
1. Intri la Neogen pe site, ca utilizator de rand (carne de tun pentru spamuri) si citesti primul paragraf de la Confidentialitate:
Echipa Neogen incearca sa protejeze cat mai mult dreptul la intimitate si la imagine al utilizatorilor sitului. Ne propunem sa va oferim dumneavoastra, utilizatorilor site-ului, o experienta online sigura, care sa nu va afecteze in mod negativ viata personala. In acest sens depunem toate eforturile pentru a ne asigura ca informatiile pe care dumneavoastra le introduceti in baza noastra de date sunt folosite numai in scopurile pe care dumneavoastra le aveti in vedere.
2. Dupa care primesti pe mailul de firma un sales proposal de la acelasi Neogen, in care dumnealor se lauda cam asa:
Neogen Publicitate tocmai a lansat un serviciu de targetare extrem de eficient. Puteti, cu ajutorul acestui serviciu, sa atingeti automat userii in
functie de localitate, varsta, educatie, domeniu de activitate, venit, ocupatie, etc, si chiar in functie de criterii de nivel de detaliu imposibil de atins de altii (ex: preferinta pentru masinile sport, inaltime, daca ii plac blondele, daca are telefon Nokia, daca citeste stiri financiare, etc.:-))
Cum ti se pare?
Eros, tu chiar crezi ca vizitand doar o pagina ai lasat automat si o adresa de email? Asta e deja paranoia. Undeva tot ti l-ai lasat tu cu manuta ta. Deunazi, in Real fiind, prietena mea incercand sa returneze un produs, a vrut sa completeze si un formular cu o reclamatie, unde desigur ca i se cerea si un numar de telefon. Ce crezi ca primeste de cateva zile incoace? Ultimele oferte de preturi de la Real, dar niciun telefon cum ca problema semnalata a fost rezolvata. Dar si-a lasat numarul, nu i-a fost „scanat” doar vizitand magazinul.
simple.. esti retard….
„dupa” acela din postul lui eros nu inseamna ca in 2 secunde primesti un mail…
si dap.. am priceput ce vrea eros sa spune… labarii de la neogen nu sint nici primii nici ultimii care vind baze de date cu mailuri.. asta cind nu spameaza chiar ei
Simple,
Imi scapa locul unde as fi zis ca DOAR VIZITAND site-ul respectiv ei m-ar „scana”. Nu am implicat asta, ci doar AM SCOS IN EVIDENTA politica lor de „Confidentialitate” pe care, daca vrei sa te inscrii la ei, esti obligat sa o „accepti”.
E drept, textul meu poate parea un pic confuz, daca tii musai sa-i conferi o anumita lectura, dar mai important decat asta e modul nerusinat de lucru al celor despre care am scris.
hm am patit o chestie similara, pacat ca am sters mailul respectiv
Muistii astia de la Mailers Serv SRL mi-au obtinut si apoi traficat mai departe datele de identificare si acum primesc tot felul de scrisorele de pe la diverse firme care imi vind diverse lucruri promitindu-mi tot felul de premii, de parca s-ar fi intilnit acum hotul cu prostul.
Imi scriu in special gunoaiele alea de la Reader’s Digest .
Adresa si celelalte date mi le-au obtinut printr-o firma care sub pretextul ca iti prezentau o oferta de munca, iti cereau si un CV cu toate datele personale.
Firma se numeste Skonx si are periodic anunturi cu oferte de locuri de munca in Iasi, culmea mereu se pun acelasi anunturi. Cind am vrut sa aflu detalii despre firma mi s-a spus” trimiteti cv -ul si apoi va vom cauta noi”. Cum m-au cautat , va dati seama. Ma cauta in schimb acum Reader’s Digest…Aviz amatorilor
Vis a vis de reader’s digest, clona romaneasca, cateva intrebari:
-are acceptul d-nei Andreea Marin Banica de a se folosi de imaginea ei? de ce nu se sesizeaza chiar ea?
-nu se sesizeaza nici un organ care sa puna capat „inDIGESTiei” asteia?
-cine este in spatele lor de-si permit asemenea escrocherii? (sa fie cei mentionati din intrebarile de mai sus??? )
…. din perspectiva istoriei, la 3 ani diferenta, numai citind comentariile
inteleg de ca pistolul este ca turcul.
Cum ar putea sa „procedeze” niste „labari”, „gunoaie” „muiste”, cu o audienta „retarda” care se exprima „confuz” si ron-glezit dupa ce „confera o anumita lectura” textelor „indigeste” ……. si nu mai continui?
Inteleg cum a actionat „factoru’ motivational” si de ce intrand pe „conducta” se simt obligati sa te improaste cu materiile pe care le-au traversat.
Domnilor un pic de decenta nu a daunat nimanui. Un pic de „non-mitocanie” nu provoaca dureri de cap ci contribuie la scaderea mortalitatii prin infarct de miocard.
gica