Mihaela Rădulescu: 7,8%

Atât market share a reuşit marea vedetă naţională şi persoana de televiziune, cultură şi monden Mihaela Rădulescu să aducă AVIVA, care au folosit-o ca purtător de cuvânt în campania de reclame la pensiile private.

Vai, ce absolut jenant! Aş vrea ca asta să fie o lovitură pentru toţi publicitarii care cred că e de ajuns să ai o vedetă de carton ca să vinzi orice!

Sper ca BRD să aibă grijă cum administrează pensia mea de la ING.

bani, monden, reclame

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 3$

45 comentarii

  1. O, da! Piata si oferta in publicitate este absolut jenanta. Din ce in ce mai multi oameni mediocri isi gasesc locuri in industrie; si asta se vede in reclamele de la TV si printuri.

    00
  2. AVIVA a mizat prost. Daca ai o vedeta, nu inseamna ca ai si succes.

    00
  3. 🙂 ING rulz!

    00
  4. nu vad de ce gasesti ca e un esec 7.8% pt aviva. au muscat mai mult din piata in alte tari?

    00
  5. Las-o pe Raduleasca cu prezenta ei cu tot… bine ca s-a termnat toata povestea asta ca nu mai suportam spoturile lor idioate pentru pensii.

    00
  6. Ideea e simpla. Nu Raduleasca a fost de vina, ei au fost. Nici un “broker ” de asigurari nu a venit sa-mi prezinte oferta Aviva. In schimb ING, Tiriac, etc care au “muscat” mai mult din piata au folosit agentii speciali care au agatat clinetii.

    00
  7. BRD? ce face brd cu banii ING-ului???

    00
  8. Nu BRD ti-o administreaza mah, ING o administreaza. BRD doar se joaca cu banii cum ii zice ING-ul. Cel putin eu asa am inteles din toata teoria.

    00
  9. “Vai, ce absolut jenant!”

    Mestere , esti un agramat.Ma indoiesc teribil ca a fost voita (n.a greseala)

    00
  10. daca nu era Raduleasscu alegeam Aviva … dar asa m-am lasat pagubas! nu cred ca s-au orientat bine. poate la dero mergea raduleasca dar la pensii (pt oameni pana in 35 ani) no way

    00
  11. ING-ul va termina toti banii tai pe publicitate….e o companie portocalie, care arata frumos, dar cu niste agenti&nu numai varza…

    00
  12. brd.lol. alta banca de apartament.

    00
  13. A mai mare ciocoflendera 😀

    00
  14. Eu cred ca MR a fost mai degraba o incercare de e drege inceputul prost al campaniei AVIVA cu mesaje de genul “aceasta reclama va exista si maine – dar tu?” Foarte graitoare e foto cu injuratura copywriterului, am scris si eu mai demult

    In cazul de fata, nu stiu ce vedeta ar fi putut ridica mai mult share-ul, sincer.

    Toate cele bune

    00
  15. zuza : ce are de-a face cu ce au muscat prin alte tari ?

    00
  16. Nici nu cred că se aşteptau să aibă cotă de piaţă mai mare. Eu zic că e chiar ok cât au. Se vor distribui şi restul şi le va creşte cota de piaţă.

    00
  17. hmmm banii tai pe vreo 2 ani deja sunt cheltuiti de ing pentru ca fiecare agent a luat pe cap de vita furajata 100-150 lei mai bagi si caruta de publicitate + comisioanele si gata banii tai si profit o sa dea astia care au rupt cu publicitatea si banii la agenti peste vreo 6 ani

    Ps: Brd doar tine banii ing fond de pensii adeca ing fond de pensii are banii in brd bank, iar brd fond de pensii in ing bank 😛

    00
  18. Mai noua, AVIVA doreste ca statul sa scoata ING-ul si Alianz-ul din repartizarea automata a celor care nu si-au facut pensii pana la data limita.
    E clar ca AVIVA a facut o staie fata de ce si-a propus 🙂

    00
  19. paisie: mai toti tin banii la brd …

    00
  20. io sunt al dracu de curios sa vad cui i se redistribuie restul 🙂

    00
  21. @no-one: ăi fi ş’tu v’un mare şmecher…

    00
  22. Daca nu era Mihaela, Aviva nu avea nici 3%…cat PNG-ul lu’ gigi

    Oricum ma bucur ca nu sunt unul din milionul de “tantari” portocalii de la ING. Are o grija neintalnita ING-ul fata de clientii sai.

    00
  23. din cauza Mihaelei radulescu cu degetele alea 3 ridicate si a pozei postate tot de tine, cu sloganul aviva “acest banner va fi aici si maine, dar tu?” nu mi`am facut pensia la ei.

    00
  24. Pai au pierdut mult pentru ca nu au stiut sa se organizeze in teritoriu.
    Chiar daca publicitatea este de efect, daca nu iesi in intampinarea clientilor cu servicii de calitate, personal pregatit si birouri pe tot cuprinsul tarii degeaba.
    De exemplu la mine in oras nu au avut reprezentant, si e un oras cu peste 100.000 locuitori. Eu am vrut sa-mi fac pensie la Aviva, nu din cauza vedetei (inca nu am ajuns atat de cretin, cred eu 😀 ), si datorita faptului ca nu au avut birou in zona am ales ING, chiar daca si acolo am avut peripetii destul de neplacute.
    Hai noroc si aceeasi speranta o am si eu!

    00
  25. Persoana a fost potrivita..strategia de promovare nu. Nu prea le-a iesit

    00
  26. NOU
    #26

    Consider ca e riscant sa bagi la inaintare o vedeta care a fost pe prima pagina a editorialelor in scandalul legat de strangerea de fonduri pentru fiica Lianei Stanciu,

    00
  27. jollica daca brd e banca de apartament tu traiesti in uganda tataie cum dracu sa spui ca e banca de apartamen cand au depasit bcr-ul la numarul de agentii si la cota de piata la persoane fizice.
    Jollica lasa ca ing raifisen si multe alte banci “mari” sunt reprezentate in Romania in cazul asta la nivel de toneta =))

    00
  28. Le-a “foarte iesit”. Aviva nu reprezenta un brand pe piata RO inainte de pensii private. Daca nu era ea, era jale mare.

    00
  29. bha, e plina lumea de experti
    vorbim peste 30-40j de ani cand o sa va dea ING si AVIVA numa lapte si miere

    00
  30. Nici eu nu cred ca trebuie injurata Raduleasca pentru asta, ci fie
    a) nepriceperea generala de marketing / distributie / comunicare a celor de la AVIVA
    b) nepriceperea punctuala a celui care a ales-o pe Raduleasca, in cazul in care asta ar fi fost un handicap

    Insa you know what? Si eu cred, ca si gabi mai sus, ca daca nu era Raduleasca si continuau cu tembeleala de “Maine gogule nu mai traieshti, sa-ti moara pensia la intrare”, ar fi obtinut si mai putin. Sa stii ca 8% o cota de piatza nu se obtine chiar asa de usor, mai ales cand nu shtie nici cucu de tine, cum e cazul la AVIVA.

    Raduleasca si-a pus mutra pe o reclama. Nici mai mult, nici mai putzin. Go blame the marketers, mate.

    A, apropo: asta are cumva legatura cu asta

    https://accounts.google.com/ServiceLogin?service=blogger&hl=ro&passive=1209600&continue=http://www.blogger.com/blogin.g?blogspotURL%3Dhttp://amardezi.blogspot.ro/2016/01/ing-pe-bloguri-o-campanie-zenith-media.html%26zx%3D19jxt96jy9kap&ltmpl=private

    sau nu se mai pune, ca s-a terminat perioada de inscriere?

    🙂

    00
  31. Pai nush cum satz explic…. Eu tot la ING mi-s, m-am informat de la niste amici olandezi ce si cum cu ING si mi-au zis ca la pensii sunt nr. 1 in Olanda si sunt cu traditie si de incredere la ei. Sa nu comparam cu Bancorex sau BIR ca n-are sens. Ca toate pensiile obligatorii private o sa fie probabil o tzeapa in Romania, asta nu e exclus. De aia am de gand sa-mi trag in curand si una facultativa.
    Cat despre AVIVA, circula intr-o vreme pe net un site, care a disparut intre timp, in care se spunea cat bine a facut in Romania o companie britanica care tinea de Aviva in perioada de dupa al doilea razboi mondial. Poate ati auzit…. Asa ca eu am renuntat din start la smecherii englezi.

    00
  32. in locul oamenilor de la ING n-as fi cheltuit nici un ban pt campania asta pe bloguri. tie cat ti-au dat?

    00
  33. offf…da cati pot sa ia peste 7,8%? (PLD a luat atat la alegeri si a fost OK).
    un brand destul de necunoscut in RO care se batea cu ING sau Allianz-Tiriac sau alti operatori locali a ajuns ok daca se vorbeste de el.
    pai bancutzele straine venite in Ro la inceput aveau 3-4 % cota de piata unde erau BCR, BRD,CEC sau BA si era f bine pt el…astia au deja 8% la pensiile astea noi.

    00
  34. @TwotimesBaby: Un fond de pensii nu are voie sa administreze banii prin banca “mama”… asa ca s-au dus toti la brd:P
    Sustin parerea de mai sus: 7,8% nu e o cota de ici de colo… e chiar f ok pt ei… mai multi bani nici nu le trebuia ca se invatza prost pe urma:P

    00
  35. …la fel cum si Teo a imbunatatit imaginea celor de la Danone…

    00
  36. bravo voua ca ati optat io ma incadrez in categoria alora care au propriul lor fond privat de pensie si ii doare in basca daca astia or sa dea sau nu teapa 😛

    00
  37. De ce ti-ai bagat iar ala de la trafic ? 😐

    00
  38. Dap correct !

    00
  39. Bine ca n-au luat-o pe Andreea Marin 🙂

    00
  40. NOU
    #40

    S-a terminat. Bine ca am scapat de ei. 🙂

    00
  41. Nici nu mai e nevoie sa citesti tot textul. Din titlu am inteles tot ce era de inteles. Previzibil.

    00
  42. Mi-a placut campania ING. Mihaela nu m-a convins…

    00
  43. pai nu s-a terminat, ca o sa mai apara angajati debutanti, nu? doar ca va fi mai low-key
    oricum, cred ca unii si-au luat o felie indeajuns de mare- peste 30% pt ING si aproape 30% pt Allianz…mai ho! iar eu…stiti cum in Alien Resurection niste pirati i deturneaza pe unii criogenati ca sa bage alieni in ei? asa am patit si eu cu pensia; am semnat cu unii si m-am trezit ca primesc confirmare de la altii, mai mici si in nevoie de aderanti – asta din cauza smecheriilor facute de societatea broker de pensii care a intermediat treaba, contra unui comision mai frumos bineinteles
    am luat masuri si acu urmeaza sa vad ce o sa se intample. o sa am noroc daca o sa scap neurecheat, te pomeni…
    asa ca mai lasati-o cu laudele si vai, vai ING (nota bene – ei s-ar putea sa fie prejudiciatii in treaba asta, dar nu spun). e o treaba murdarita asta cu pensiile – cu contributia fabulofuckinspiritului romanesc

    00
  44. Pe mine nu pot sa spun ca m-a convins vreun fond de pensii ca ma va face sa castig o gramada de euro cand voi fi la varsta pensionarii, dar cel putin am ales ce am crezut eu ca va fi mai bine pentru mine. La fel ca cei mai multi dintre aderantii la fondurile de pensii am ales ING. Mi se pare una dintre cele mai bune firme de asigurari prezente pe piata, cu o experienta internationala destul de mare si chiar cred ca este cea mai buna alegere la acest moment. Referitor la campania publicitara, cred ca au avut cea mai interesanta promovare dintre toti. Nu s-au axat pe cum o sa arat eu la varsta pensionarii, ci au vrut sa imi arate in campanie ca orice intrebare as avea pot gasi raspuns la un consultant ING. Chestie destul de personala, care pe mine m-a incantat!

    00
  45. NOU
    #45

    Nu stiu daca are vreo relevanta, dar mi-am amintit de un paragraf dintr-o carte citita de curand: “Research shows that commercial with celebrities are below average in persuading people to buy products” – Ogilvy on Advertising, 1983. Deci daca era valabil acum 25 de ani, ma gandesc ca nu e tocmai o surpriza 🙂

    00

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG sau de la Finestore.