mici efecte ale unei campanii pornită mai mult de curiozitate…

Efecte mai mici sau mai mari ale campaniilor Fungift şi Logan se perindă prin blogosferă.

Visurât, Piticu şi Fulgerică au şi ei bannere de la esal în acelaşi loc, esal şi usbmania cumpără bannere 125×125 şi pe alte bloguri mai mici.
Maine va incepe si campania blogvertising01.

Făceam un inventar cu Buddha azi dimineaţă şi constatam că au început încet-încet să apară bani şi pe bloguri. Şi vor mai apărea, ca parte integrată a unor campanii mari, sau individual, cum sunt unele din exemplele de mai sus. Trebuie doar să fie cineva care să pună mâna pe ele.

Dar asta nu înseamnă ca bloggerii şi-au vândut sufletul publicitarilor.
Nici pe departe…

Următorul articol urma să fie intitulat „audienţa blogurilor, în creştere”, ca un răspuns la ceea ce spunea Naumovici zilele trecute, dar îl comasez, pentru a nu mă repeta. Acum un an pe vremea asta aveam un sfert din traficul pe care îl am acum, şi nu sunt singurul. Toate blogurile au crescut. Google indexeaza mai bine, părerile sunt mai sincere, oamenii mai deschişi şi mai utili. Uneori şi mai umani. Cauţi o părere, nu o iei de pe siteul producătorului, ci de pe un forum şi, mai nou, de pe un blog.

Dacă azi cumpăraţi CPMul cu 4€ pentru siteuri, mâine îl veţi cumpăra de la mine cu 6€, pentru că cititorii blogurilor sunt mai educaţi şi cu putere de cumpărare un pic mai mare decât ăia de pe miniclip sau gsp. Şi nu le veţi vinde bere ieftină, ci tehnologie şi bere scumpă. Probabil nici nu veţi cumpăra la CPM…

Până una alta, eu m-am îmbogăţit deja..

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

18 comentarii

  1. Eu am o problema oarecum morala: un articol de genul ala intr-un ziar ar purta intr-un colt insemnul „advertorial” sau „publicitate”, in cazul vostru nu numai ca posturile platite nu sunt evidentiate corespunzator (fie in text, fie ca tag), dar pe cele mai multe bloguri bat spre flangrant de stupide, de unde si sentimentul de „sold out”

    00
  2. Eh, lasa, cum va vad eu fugind asa dupa bani cu orice pret, fiecare dintre voi va fi in cativa ani pe statul de plata al cuiva. Roata se intoarce. Ce crezi, ca toti jurnalistii „corupti” din ziua de azi n-au zis la fel dupa revolutie? Cat le-a luat sa fie subordonati politic/financiar? Cam atata o sa va ia si voua… Poate mai putin. Parerea mea…

    00
  3. naumovici bate campii, de acord. dar e de milioane cand se uita contrariat la ciutacu si la ineptiile lui.

    00
  4. Bravo, nenea Zoso, felicitari nu atit pentru bani cit mai ales pentru ca ai impus un brand si o alta modalitate de a face presa. Si asta fara Antene in spate si fara prieteni guristi care sa te cinte de bine pe la diverse posturi felixiene, sub pretextul ca analizeaza presa. Am ajuns sa prefer un blog bine scris ineptiilor „presei” puse in slujba unor mahari corupti.

    00
  5. vezi ca nu mai merge nici un link de pe banner-ele logan kissfm
    P.S.: se pare ca s-a rezolvat…nu mai mergeau link-urile nici la tine, nici la piticu…dadeau erori, 404

    00
  6. Cineva mai sus discuta de brand-ul zoso….”felicitari nu atit pentru bani cit mai ales pentru ca ai impus un brand si o alta modalitate de a face presa” si eu subscriu la ideea ca zoso e un brand si a fost bine ales numele sa zice (de exemplu Numele ZOSO e compus din consoana-vocala-altaconsoana-vocala ceea ce il face usor de retinut si de pronunta etc….mie unul imi place numele) ….asta fiind o parere de a mea in ceea ce priveste numele etc….bla bla bla

    referitor la articolul din radacina tin sa subliniez citeva aspecte pentru care o firma de publicitate ar trebui sa platesca mai bine pentru un blog decat pentru orice alt site
    la un site peste 70% intra din „search” si al fel cum intra asa de repede pleaca….UN BLOG e o FAMILIE MARE….unde cel de are blog-ul este PARINTELE restul sunt „COPII” COPII au prieteni care vin in vizita DIRECT fara search…..

    IN concluzie ca sa nu mai lungesc problema de baza „BLOG = O MARE FAMILIE” si asta trebuie sa stie firmele de publicitate
    COPII niciodata nu o sa uite cine e PARINTELE (BLOG-ul la care scriu ei )

    00
  7. naumovici cre’ca e cam pilangiu
    5000 de oameni care se citesc intre ei :| hell yeah, baby

    00
  8. cititorii blogurilor sunt mai educati si cu putere de cumparare mai mare? i don’t think so…
    stiu ca ar fi o discutie foarte lunga, cu puncte pro si contra, dar amintesc acum doar unul: oamenii cu multi bani nu au timp de bloguri.

    00
  9. @Gabi
    Nu au timp pentru că

    00
  10. zoso, mi se pare ipocrizie sa afirmi ca oamenii sunt mai sinceri iar parerile lor de pe bloguri sunt cautate si citite, in momentul in care tu scrii insemnari platite si nu le semnalezi in nici un fel, iar lumea crede ca sunt vorbele tale.

    00
  11. @gigelu …si @toti care au problema asta
    Faptul ca articolele sponsorizate nu au fost „semnalate” sa le vada tot omul, a fost din cauza ca acolo chiar sunt „vorbele noastre” …cum spui tu! Ca exista niste linkuri in ele asta e parta a doua…alea sunt linkuri platite, dar nu vad cu ce te-ar induce pe tine in eroare… E o diferenta intre un articol pe care ti-l aproba (sau eventual chiar ti-l da gata facut ) un advertiser, si un articol scris de un blogger in stilul lui, dar care contine doua linkuri catre advertiser… Exagerati si o stiti!

    00
  12. Deci Naumovici chiar e din alt film…

    00
  13. evilpenguin, eu sunt pe statul de plata al cuiva de un an de zile. si nu cred ca faptul ca nu stii cine e te afecteaza negativ. sincer.

    nimeni, ti-a raspuns buddha. unii bloggeri, cum e si cazul meu, acceptam sa fim „stimulati” sa scriem NUMAI despre produse care ne plac. vrea cineva sa ma plateasca sa scriu de xp? de SE w880i? de cola? de un alt produs pe care il folosesc? da. cand o sa ma vezi scriind de pepsi sau de masini-unelte, atunci sa stii ca m-am vandut publicitarilor.

    gabi, nu ne referim la sefu, care si-a luat amg doar pentru ca voia sa fie primul in romania sau care ma intreba unde e unitatea la imac. vorbim de oameni care se dau pe net.

  14. ultimul paragraf e genial, dar probabil stii asta deja :)

    00
  15. Ce zice Naumovici acolo: „i-a prajit Zoso”?

    00
  16. partea aia e irelevantă.

  17. Nu ma afecteaza in nici un fel. Tu scrii ce vrei/trebuie, eu citesc ce consider ca merita. Mi-am pus Adblock Plus, iti ignor reclamele pentru ca ma enervau. Dinspre partea mea, poti sa-ti vinzi sufletul oricui. Probabil ca nici n-as observa.

    00
  18. apreciez. si eu pe tine.

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG, de la Finestore, de la PORC sau de la Aceeași Mărie.