Și BMW și Mercedes știu marketing

După ce Mercedes au pus un motor de la Reno pe nu știu ce mașină, acum fac o nouă colaborare cu BMW, ca să facă economie la bani:

Constructorii germani BMW și Daimler au semnat joi o nouă înțelegere strategică pe termen lung pentru dezvoltarea de mașini autonome și pentru a face economii financiare în domeniu. (sursa)

Ce știu ei bine de tot: să vândă mașina. Nu să vândă mașini, ci să vândă mașina. Să îl facă pe om să se simtă diferit de altul care are altă mașină. Dacă ar pune același motor de la Lada pe Benz și pe BMW, nu ar conta, pentru că oamenii sunt deja convinși și conving și pe alții. BMW e sportivă, nene?! Nu contează că nu știi să o conduci, îi dai talpă și se duce! Mercedes e de domni, e ceva special, emană seriozitate și respect! Nu de cocalari și rromi! Asta zic doar ăia care nu și-o permit!

Bun. Acum gândiți-vă la Audi. Unde se încadrează între ăștia doi? Are de la toți câte ceva, dar nu are ceva specific. Nu există un singur cuvânt care poate defini brandul (el există, este “mai ieftin ca ăștia doi”, dar hai să ne prefacem că nu am zis asta acum, ca să nu facă marketingul Audi infarct).

Probabil în 20 ani nu va mai conta ce e sub capotă, ci ce emoție simte omul spre mașina respectivă. După încă 10 ani, nici emoția aia.

bmw-mercedes

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

98 comentarii

  1. Ce imi spun mie astea 3 branduri?
    BMW(maxim) si Mercedes = cocalari
    Audi = eleganță

  2. Sau 3 scuze…sau oricare M , nu mai conteaza.

    00
  3. Nu știu de ce îți pare Audi mai slab în marketing – săptămâna trecută au avut un eveniment de promovare pentru e-Tron și au avut acoperire media foarte bine gândită. Că nu prea a ajuns la noi doar arată gradul de interes redus al marilor producători auto în piața românească…

    00
  4. Eu vreau să fiu un lache flaușat și anost, care conduce o japoneză.
    Mai precis o Toyota Camry.
    Brandurile nemțești sunt pentru cunoscătorii fini.
    Se pune? :( :(

    00
  5. NOU
    #11

    Azi noapte am avut un coșmar. se făcea că era o tipa foarte sexy îmi dansa în poală… Niște mișcări de te omora. . Apoi de odată femeia și a dat chiloții jos și… Avea și partea femeiasca și partea… Barbabateasca brrr
    Cam așa și cu Audi. Combinația intre cele două de mai sus, nu le mai dau numele, sa nu le fac reclamă :)))

    00
  6. Retata succesului in 2019: 80% marketing si 20% produs.

    00
  7. 10 ani? 20 de ani? Eu cred că băiatul tău nu va mai apuca să conducă o mașină. Sau, mă rog, probabil că vor fi „herghelii auto” cum sunt acum cu caii, unde ăia „excentrici” să „simtă mașina”, dar în nici un caz pe străzi :)

    00
    • Ești foarte optimist. Eu zic să nu mai crezi tot ce scrie presa când vrea să facă hype pentru o companie sau alta.

      00
  8. Sursa originala e tradusă greșit, știrea e despre ShareNow care e mobility solution.

    00
  9. Audi ~ tehnologie, sofisticat; cu fiecare generatie arata din in ce mai mult ca robotul din saber rider

    00
  10. Mercedes au pus un motor de 1.5, benzină, pe c-klasse. Cam pe la vreo 170 CP. La Reno motorul n-a avut mari probleme, să vedem cum ține pe un Mercedes. Și, parcă și BMW au folosit un motor de Peugeot, 2 litri, care a fost chiar bun. Oricum, reclama face totul în ambele situații, nu cred că sunt mulți posesori interesați de “detalii” din astea.

    00
    • BMW au folosit motorul de la Peugeot de 1.6 pe care l-au pus pe Mini, initial.

      00
    • Si familia aia de motoare (Prince engines) e un fail total.

      00
    • Mercedes a luat de la Renault doar motorul diesel 1,5 dci.
      Parerea mea este ca e foarte fiabil.

      00
    • Mercedes utilizează motorul K9K (1,5 dCi) de la Renault pe Smart și A-Klasse. Pe C-Klasse folosește R9M (1,6 dCi), care este produs în Germania (Bremen), are piese diferite (pistone, segmenți, bielă, bolț etc.) și este calibrat de echipe Daimler. Acesta poate ajunge la 180 de cai putere.

      Peugeot are colaborări cu mai mulți producători, nu doar cu BMW. De exemplu, motorul de 1,5 l Diesel de la Ford este dezvoltate în parteneriat cu Peugeot.

      00
    • Mulțumesc pentru lămuriri! Cam aveam ceva informații eronate.
      După cum spuneam, pentru posesori astea sunt “detalii”. :)

      00
    • Motorul k9k 1.5 de pe mercede a klasse este cel care a fost pus si pe logan.

      e amuzant ca o masina de 46.000 fara taxe imparte acelasi motor cu o masina care poate fi cumparata la mana a2a cu 1500 euro

      00
    • 1500 euro

      ai scris grești 1.500 lei.

  11. NOU
    #27

    dupa articolul asta n-o sa pupi la test brandurile astea……..

    P.S. da lasa ca nici Skoda nu e rea

    00
    • E ok, o sa bage Ioana Grama niste poze pe Instagram dintr-o campanie fake, din bemveu’ sponsorului ei!

      00
  12. NOU
    #29

    Chiar ca acum feelingul e cel care decide ce masina iti cumperi.
    De exemplu Hyundai-ul meu emana senzatia ca doar asta mi-am permis.

    00
    • da, dar dacă o lași descuiată in parcare, nu îți fortează nimeni portierele, ca la BMW :)

    • NOU
      #31

      Ăhă, să vezi la Fiat sentiment de siguranță în parcări!

      00
    • Hyundai si Kia au crescut foarte mult ca si marca. Prin urmare, s-ar putea in viitorul nu foarte indepartat sa saliveze mult mai multe persoane dupa ele…

      00
    • si mai au un feature astea de la hyundai/kia te fac total necunoscatori cu service-urile. EU am un acccent cu care merg de fiecare data cand audiul e in service, adica odata la cateva luni, bless his soul – in curand cred ca fac un foc mare din h-audi sa se vada de departe.

      00
  13. In anul 2019 Audi e mai scump decat BMW dupa ce incepi sa adaugi optiuni!

    Audi e silentios, confortabil.

    00
  14. Decat sa fiu un fin cunoscator si sa conduc hidoseniile alea japoneze, cu cateva exceptii, prefer sa fiu oricand cocalar cu BMW, Audi sau Mercedes. Hai cu dislike-ul!

    00
    • Hidoseniile alea japoneze cateodata se pisa cu bolta pe nemtismele tale. Ori esti troll ori prea batut in cap sa ma obosesc sa-ti sau dislike, sincer. Da na, asta e nivelul, sunt ferm convins ca ai argumente foarte nule pentru afirmatia ta si sunt de asemenea ferm convins ca iti permitit sa le cumperi noi si sa le ingrijesti in reprezentante.

      00
    • @DFT: Ne poti da un (1) singur exemplu de asiatica/japoneza care “se pisa cu bolta pe nemtoaice”? Nu sunt troll, intreb serios. O masina, una singura.

      inb4 sa zici de Nissan GTR, iti pun in vedere ca isi ia bataie cam la toate categoriile de putere (inclusiv 1800-2000cp) de la europene (si chiar nemtoaice). Observa si folosirea sintagmei “isi ia bataie” vs. “se pisa cu bolta”. Am zis sa fiu elegant, ca asta cu mictionatul era prea putin pentru a descrie un etalon (GTR) luand bataie de la un RS3 (motor mai mic, chestii…).

      00
    • Pe care dintre

      Audi S5 Sportback )

      BMW 440i GC )

      sau

      Mercedes Benz C43 AMG )

      “se pisa cu bolta” mai rau?

      Tine cont ca nu am luat in calcul versiunile de top (RS5 / M4 / C63 AMG) – astea “midrange” au mai putina putere decat minunatia coreeana, si, totusi, cumva, nemtoaicele fac 400m mai repede.

      Nici nu stiu de ce mai incerc…

      00
    • Kia Stinger se pișă cu boltă pe multe nemțoaice… și nu doar la design: dacă vine și cu motorul ăla de 370 cp :)) ah, da, e coreeană (și mai rău)

      00
    • Dacă tu înțelegi din „se pisa cu boltă” doar cai putere și suta in x ca ăia de 10 ani, dap, ok, e ca tine. Ai perfecta dreptate. Iar faptul că habar nu ai de Acura, Infinity și Lexus…. No comment.

      00
    • Să rămânem în aceeași zonă de preț. Că așa comparăm Clasa B cu Civic Type R

      00
    • Anyway, doar 440i e în aceeași gamă de preț și mai slabă ca și cai și performanțe. Iar la design, nah, prefer coreeana. Să mai zic și de cei 7 ani de garanție?

      00
    • Fiecare isi ia ce masina ii place si isi permite. Toate marcile au partile lor bune si rele.

      Nemtesti vs. japoneze e un flame war, ca Linux vs. Windows – lupta care nu duce nicaieri – a, ba da, ne enervam degeaba unii pe altii.

      Pe drumuril, toate masinile prind 130, au AC etc. Conteaza omul de la volan, cat de politicos e in trafic, cum isi intretine masina, de-astea.

      Cred ca pe undeva, unii se ataca mult mai tare daca le zice cineva ceva rau de masina lor, decat daca le-ar fi injurat nevasta :p

      00
    • Ma…”Infinity” chiar nu stiu ce e.
      Acura e versiunea premium de Honda, versiune care nu se vinde in EU.
      Lexus e versiunea premium a Toyota; “premium”, mai precis, daca ai incercat sa pipai plastice prin vreuna.

      Dar am inteles, oricum. Argumentele tale sunt perfect ne-nule, pertinente chiar. Probabil toti jurnalistii auto si toti oamenii care au mers in S Klasse sunt platiti sa spuna ca e mai misto decat (=“se pisa cu bolta pe”) Lexus sau “Infinity”; ca de Acura nu vorbim aici.

      Astept cu mare interes detalii despre capitolele la care “se pisa cu bolta” Acura, Lexus sau “Infinity” pe “nemtisme”. La performante dinamice, ramane cum am stabilit.

      00
    • Pleacă domnule de aici. Auzi la el, propoziție logică. Nu ți-e rușine să vii cu logică aici? N-ai auzit că e Germania și restul? Deutsche über alles, mein Herr!

      00
    • @DFT esti un exemplu clasic de analfabet functional! Pentru mine conteaza designul exterior/interior si exact la asta m-am referit. Majoritatea sunt mai urate pentru gustul meu si sufera la capitolul ergonomie in comparatie cu cele 3 marci nemtesti mentionate. Dar acum ca ai gusturi proaste si conduci o masina urata, nu e un motiv sa te inflamezi. E mai naspa daca ai si masina si gagica/nevasta urata, sper ca nu e cazul. Sau e cazul?

      00
    • 2 japoneze in familie dealungul timpului,4 nemtesti.

      in afara de o aparenta fiabilitate,japonezele nu-s la nivelul nemtoaicelor..incepand de la tinuta de drum,motorizari,pana la detalii mici .
      (hai sa lasam deopate gtr-uri si alte avioane)

      Cand zici masini scumpe,masini bune,masini aratoase,etc te duci cu gandul in Germania,pana si review-erii americani o fac.

      Nu stiu daca observati dar comparatia intotdeauna merge in directia „masinile japoneze fata de germane”,nu invers. Nemtoaicele sunt etalonul.
      Cu banii de pe Acordul avut in familie,luam un passat. N-am trait nici o secunda cu impresia ca un passat ar fi fost mai rau,mi-am tot zis singur ca japoneza e mai faina pt ca e diferita.A fost o masina mai buma doar ca ma autosugestionam ca e mai buna.

      Japonezele in state sunt privite ca masini fiabile ,masini cumparate de oamenii de rand (deaia vinde toyota in prostie) care nu si-au permis o americanca sau o nemtoaica.
      in europa se vand japonezele tot asa din dorinta de „altceva”.

      toyota,acest huawei din lumea auto

      00
    • greșești la ceva. in sua, japonezele sunt cumpărate de oameni simpli, care vor mașini fiabile. nu le pasă de sportivitate sau de alte stupizenii, ei vor mașini fiabile.

    • Vali, in US ai nevoie de masina ca de aer, in Europa poti sta fara masina pana ai bani de una ca lumea, ai bicicleta, transport in comun, trenuri etc.

      Doi la mana, probabil s-a mai schimbat treaba intre timp, dar acu ceva timp un prieten cu Toyota mi-a zis ca nu poate sa isi conduca masina pe autobahn ca peste 130km/h e prea zgomotoasa. Eu cu un Audi A1 la 160km/h nu aveam nicio treaba.

      00
    • Toyota land cruiser.

      00
  15. In 50 de ani toate vor fi un singur brand care see numi „masina nemteasca”, „Deutschesauto” sau ceva de genul. Si asa vor disparea discutiile intre romani, toti fiind convinsi ca va fi cea mai buna masina din lume.

    00
  16. Mai lasati-ma cu preconceptiile astea. Conduc un BMW nou si am fost facut taran, asta fiind evident un stereotip.

    Intr-o firma de IT angajatii conduc masini din toate brandurile, iar managerii au cu precadere marcile premium germane.

    00
    • Daca managerii au cu precadere marci germane nu inseamna nimic.
      Poate e o firma nemteasca, poate au clienti germani sau poate sunt habarnisti.
      De exemplu eu asa alege o japoneza cu motor aspirat. Au fiabilitate mai buna, vin bine dotate ies si in evidenta, unora le plac ciudatenile. E adevarat, nu sunt „premium” dar mi se par corecte ca si pret si dotari.

      00
    • Nu-s preconceptii. Sarakii, aia care nu isi permit casa in centru si trebuie sa faca naveta din localitati limitrofe sau in general de la mare departare, depind de masina si de aceea tind sa faca un credit auto ca sa isi ia ceva mai premium, pentru ca petrec mult timp in masina si extra-confortul conteaza.
      Daca esti boss adevarat si te scalzi in bani te muti vizavi de firma si vii la munca pe jos. Sau iti faci rutina de fitness pe bicicleta si dupa aia te schimbi si faci dus in biroul tau dotat cu garderoba si baie fara ca sarakii aia care vin cu masina sa indrazneasca sa te deranjeze. Si oricum, daca ai nevoie de masina firma iti pune una la dispozitie instant. Asta inseamna sa fii mafiot.

      00
    • NOU
      #58

      Puteai doar sa zici ca esti manager. Dura mai putin.

      00
    • liviu – vin de pe o aspirata japoneza. Nu am avut probleme cu ea si era fun pentru ca imi place condusul, dar totusi in BMW simti ce inseamna o masina premium din toate punctele de vedere. Cum masina e noua ma astept sa nu am probleme atat timp cat o folosesc corespunzator si nu foarte multi km anual.
      alex – in continuare vii cu preconceptii. Lucrez aproape de casa si vin la munca pe jos sau cu bicicleta. Nu depind de masina, dar am vrut sa am si sa conduc o masina de familie si volum premium.
      Fernando Vidal Olmos – nu neaparat.

      diferentele de pret si calitate/performanta se micsoreaza intre brandurile non-premium si premium. Am putut sa imi iau un BMW nou la pret de masina non-premium noua.

      00
  17. Toate 3 produc masini premium,poate cele mai premium. Mercedes inclina mai mult spre lux,ei avand o divizie de lux,Maybach,care nu mai producea nimic datorita concurentei Rolls Royce-asa ca au scos un Mercedes Maybach. BMW sunt mai spre sport,partea lor de lux numindu-se Rolls Royce. Audi face parte din grupul VW,incearca sa combine,dar divizia lor de lux este Bentley.
    In concluzie toate 3 sunt masini de cocalari care nu au bani pentru masinile de lux. De altfel si cei de la TopGear (va amintiti emisiunea ?) spuneau acelasi lucru.

    00
  18. Stirea principala este ca au unit serviciile de car-sharing, car2go + driveNow = ShareNow, precum si myTaxi s-a rebranduit. Pe langa asta, au mai zis ceva cu investitii comune & blabla… Dar cum presa romaneasca e la pamant si autorul articolului nu stie ce e ala car-sharing, s-a ajuns la articolul asta. Si apoi la discutii de cunoscatori de masini pe care nu le-au avut niciodata.

    00
    • Adevărata știre e că Daimler și BMW se unesc pe segmentele alea (condus autonom și, ulterior, mașini electrice) ca să concureze tesla și hyundai group… Dap, coreenii au multe modele electrice cu autonomie bună

      00
  19. Pentru mine e mai simplu de atat:

    -frumos la „fata”? BMW. Am avut un BMW1 ca masina de serviciu aproape 3 ani si nu m-am plictisit de aspectul ei niciodata. Sunt cate frunza si iarba prin Bruxelles, probabil cea mai populara masina de serviciu + DriveNow, etc., si inca o gasesc frumoasa si jinduiesc dupa ea.

    -usor de condus, bagi in ea jumatate de Ikea? Volkswagen. Masina actuala e un Golf din ala lung, mi-a fost frica la inceput ca nu o sa parchez niciodata magaoaia pe stradutele de aici, dar e sincer cea mai prietenoasa masina de condus si „simtit” la spatii mici, situatie comuna pe aici.

    00
  20. Toate discutiile astea par sa fie foarte aprinse si lungi la popoarele unde masina inseamna ca „ai coaiele mari”, bani multi, etc….
    exista oare oameni care desi au bani si isi permit sa cumpere un mercedes dar evita sa faca treaba asta si aterizeaza in orice masina vreti voi (ne-germana) doar ca sa nu fie asociat cu stolurile si cocalarii?

    00
  21. Adaug la ce a zis Lester-Cadillac CT-6,Genesis G90,Jaguar,Aston Martin si mai ales Honda Legend (aproape identica cu Acura RLX).
    Sigur mai exista Ferrari,Lamborghini,Maseratti dar astea joaca in alta liga.

    00
    • mda, toate se găsesc cu ușurință în România și service-uri pentru ele sunt în fiecare oraș

      00
    • De ce ți-ar trebui service dedicat pt o marcă premium, dacă e fiabila? De ce „se pricepe toți mecanicii” la nemțești, deși sunt mai complicate (inutil, uneori în mod special) decât cele japoneze sau coreane?
      Am Hyundai de 11 ani, știu un singur service unde făceam reviziile obligatorii (5 ani garanzia), apoi nu am mai trecut pe acolo….

      00
  22. hai sa mai cumparam si masini frumoase: poate o Alfa Giulia?

    BMW, Merc si Audi sunt deja niste masini obosite din punct de verede al designului si se vede clar ca cineva incearca sa faca tot procesul cat mai ieftin. Eu unul nu recunos un seria 3/5/7 sau C/E/S sau 4/6/8 decat stau aproape de masina, toate arata la fel, parca am pierdut orice dorinta de a cumpara o masina speciala.

    00
    • Alfa Romeo nu fac mașini.
      Fac parte din grupul FiatChrysler, deci sunt niște ghene cu anvelope.
      De când Fiat a cumpărat Chrysler, le-au impus mizeriile italienești. După ce că mașinile grupului Chrysler erau proaste, acum le-au dus și mai în jos la nivel de calitate.
      E blasfemie să pui motor de Fiat pe Jeep.
      Dar na, ce să știe logănaru cu dizăl.

      00
    • @IonutM Alfa Romeo e un etalon mondial în inovație. Când italienii aveau motor cu rampă comună, nemții construiau tractorașe cu pompă duză.

      00
    • @ Green.

      Fiabilitate, fiabilitate, fiabilitate. Ăsta e cuvântul magic.
      Inovații fac toți.
      Pe mine, ca muritor de rând, ce se uită după o mașină, mă interesează fiabilitatea și durabilitatea lor pe termen lung, nu 3-5 ani, cât sunt noi.
      Care-i rata de defecte pe 10 ani? Ce probleme apar? Ce modele, ce motoare și cutii de viteză au rareuri la brandul respectiv? Cât mă costă mentenanța la o mașină, căci probabil o iau sh și e un aspect important.
      Și atunci mă orientez către un brand și un model cunoscut pentru fiabilitate, pentru un număr mare de mașini vândute, care nu creează probleme în timp și pe care mă pot baza, deoarece nu schimb mașina anual. Nu-mi permit sau am altceva de făcut cu banii.
      Iar pentru mine, care se uită să schimbe ce are curând sunt: Honda Accord, Toyota Corrola/Avensis, Hyundai i30, Renault Megane 3 break sau Dacia Logan MCV.

      00
    • @IonutM Toate mașinile fiabile au murit de mult. Astăzi se caută altceva.

      00
    • @Green

      Eu cred ca astazi toate masinile sunt mult mai fiabile decat ce au fost odata. Doar ca nu mai suntem nevoiti sa le tinem 15 ani. Intra pe orice forum de masini si sigur gasesti pe cineva care sa aiba o masina cu 500.000 de km.

      00
    • @Ionut M : uita-te la Kia Optima . Am aproape 90k mile , aproape 5 ani, am schimbat doar 3 bielete de directie ( Londra centrala e zona de razboi)
      Prostii de genul VW,Peugeot ( senzori, egr, turbo, ambreiaj, volante) nu exista sa se strice.
      A, scuze , s-a ars o boxa ( tweeter) facut de Infinity nu de Kia. Rezolvat pe garantie

      00
    • @Alex sunt de acord ca diferentele pot fi minime la design intre un seria 3 si 5 de exemplu. Dar, asta se intampla in cadrul aceleiasi marci. Vei stii ca este un BMW, un Audi sau un Mercedes indiferent de serie. In schimb, daca imi arati un Lexus de la distanta il pot recunoaste doar daca vad logoul. Aceeasi masina poate fi o Mazda, un Infinity o Honda chiar si o KIA sau orice alta marca asiatica. Toate par iesite de pe planseta aceluiasi designer. Aceleasi faruri, acelasi design.

      00
    • @Connex

      Nu am zis nicaieri ca masinile asiatice sunt mai speciale, anumite modele da. Din cate observ si Lexus a inceput sa faca acelasi lucru ca astea nemtesti daca te uiti la IS,GS,ES …. tot cam pe acolo arata, inca nu au ajuns la nivelul de copie de la Audi, dar cu siguranta recunosti un Lexus de la distanta, grila aia de radiator de camera este destul de greu de trecut neobservata.

      00
  23. Bmw audi si mercedes, doar niste masini. Asta in tarile civilizate.
    La noi avem asa: merțan, haudi si pemfe. Simbol al jmecheriei si statutului social. Si al ghiorlăniei maxime, in urmatoarea ordine: pemfe pe primul loc de departe, haudi imediat dupa se lupta ptr suprematie si pe 3 merțanu.
    Asta prin prisma propriei experiente pe drumurile patriei.
    Din amintirea ultimelor luni de sofat imi amintesc un singur merțan venind din spate puternic si care a folosit semnalizarea ptr a arata ca vrea sa depaseasca. Pemfeurile si haudiurile intalnite se bazeaza exclusiv pe flashuri, claxoane si stat in kuru tau la max 1 m. Si insista chiar daca mergi cu 160 iar in stanga e sir de tiruri si nu ai unde te baga.
    Poate voi ati avut alte experiente cu posesorii unor astfel de masini.

    00
  24. Vremurile când Mercedes făcea mașini elegante care țineau mult și bine, BMW făcea mașini sportive față de ce era pe piață au trecut de ceva vreme, la fel cum VW făcea mașini bune, ieftine de întreținut și de reparat și care țineau o viață.

    BMW a fost sportivă acum vreo 15-30 de ani. Dacă comparăm mașinile noi apărute în ultimii 1-3 ani, diferența de performanță față de restul de pe piață nu prea există. Acum lupta se duce pe cat de multa technologie are masina, daca ne uitam la o honda civic vedem ca are standard:
    Collision Mitigation Braking System™ (CMBS™)
    Road Departure Mitigation System (RDM)
    Adjusts steering and braking if you cross detected lanes without signaling.
    Adaptive Cruise Control (ACC)
    Maintains a set following interval behind detected vehicles
    Lane Keeping Assist System (LKAS)
    Adjusts steering to help you keep centered in a detected lane
    Traffic Sign Recognition (TSR)
    Can notify drivers of posted speed limits with the use of a small camera
    Honda LaneWatch™
    With Honda LaneWatch™, any time you signal right, the camera on the passenger-side mirror will turn on and display live video on your Display Audio Touch-Screen, revealing nearly four times more than the average passenger-side mirror
    Blind Spot Information System
    When your turn signal is on and a vehicle is detected in an adjacent lane, the indicator blinks and a beep sounds until the area is clear or the turn signal is off
    Cross Traffic Monitor
    When in reverse with the Multi-Angle Rearview Camera in any viewing mode, the driver is alerted to a detected vehicle approaching from the side with a series of beeps and indicators shown on the camera’s display.
    Auto High-Beam Headlights
    When you are driving at night above 25 mph (40 km/h) and the headlight lever is in the low-beam position with the switch rotated to AUTO, the system intuitively changes between low and high beams depending on surrounding conditions.

    00
  25. Pentru șofer contează calitatea resimțită, percepută și aprecierile vecinilor. Lucruri diferite de randament și fiabilitate.

    00
  26. Zoso cand are nevoie de comentarii, baga o tema auto.
    Legat de fanatismul cu care unii comentatori posesori de asiatice isi lauda achizitiile ma duce cu gandul la aia care si-au luat neveste grase si urate iar cand vad cate unul cu o nevasta buna, se dau experti ca stiu ei ca aia e curva.

    00
  27. Mie imi place mai mult Coca Cola…atat.

    00
  28. Adevarul e ca o mare sau foarte mare parte din cumparatori iau decizii bazate pe senzatie si nu pe x caracteristici tehnice. Cand cumpara un televizor il iau pentru cum se vede, prea putini studiaza sa vada frecvente, refresh, aplicatia x sau ce conectare are.
    Cam la fel si la masini, oamenii cumpara o senzatie si sunt f putini care se uita in cat prinde suta, ce cuplu are sau cati cai putere.

    00
    • Marea majoritatea iau decizia cumparari masini din punct de vedere financiar… nu se cumpara logan din cauza senzatiei :)

      00
  29. cel putin 9 din 10 soferi de bmw sunt cocalari. mai trist e ca oameni normali, soferi de bmw, isi justifica depasirea coloanei la semafor prin faptul ca oricum toti cred ca e un cocalar la volanul masinii sale si atunci chiar nu mai are rost sa astepte ca fraierul 2-3 semafoare.

    00
  30. Nu e vina producatorilor auto ca romanii le-au cocalarizat masinile, noiam putea sa cocalarizeze si o Lada.

    00
  31. Omenirea a ajuns rau.. am ajuns sa ne provoace emotie un mijloc de transport.. o unealta.

    00
  32. Pai era povestea aia, mintile cele mai bune ale secolului stau intr-un birou si dezbat unde dai tu click cand ajungi pe pagina. … mintile alea rezolva astfel de probleme, lanseaza tendinte, creaza probleme dupa care vin cu solutia… evolutie, ce mai.

    00
  33. In curând sub capota o sa fie alt portbagaj. Trecem la electrice

    00
  34. NOU
    #98

    BMW si Mercedes nu mai fabrica de mult masini.Vand un nume plus o emblema frumoasa si cunoscuta de oricine.Nu contestul la seria 7 si S luxul.Dar fiabilitate zero.
    Audi e pe nicaieri.Nu se incadreaza la nimic😁
    Ultimul BMW bun seria 5 undeva 2002-2003 inainte de E60.
    Interesant este ca firme precum Hyundai si Kia se ridica si astia coboara.
    Asa am ajuns dupa ultimele doua masini BMW sa trec la Hyundai Tucson.
    Am fost dezamagit de BMW si am zis ca nu merita sa mai platesc firma.
    Foarte multumit de Tucson.Am luat Full plus maxim optiuni sa nu simt masina ca fiind inferioara.Nu ma gandeam ca o sa fiu atat de multumit.Am testat Subaru,Mazda si Honda CRV.Honda probleme dar ofera un interior mare si frumos in rest au ajuns si ei precum BMW.Au probleme cu motorul de 1,5 benzina.

    00

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.

1. Linkurile utile în context sunt binevenite.
2. Comentariile asumate fac bine la blăniță.
3. Șterg comentariile care îmi strică buna dispoziție.
4. Nu fiți proști, agramați sau agresivi la primele 50 comentarii aici.

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG sau de la Finestore.