masinile patriei

Azi am admirat două superbe exemplare de automobile aduse din afară pentru a fi înmatriculate în frumoasa noastră ţară.

1. bmw break, aproximativ 1900 toamna. vopseaua nu se ghicea sub stratul de praf de pe ea, presupun că era negru. pret: 900 euro. nu cred că mergea mai mult de 100km până să ii cadă motorul.

2. o marca discretă, audi a4 sau 100, nu mi-am dat seama, producţie 1800 vara. 1250 euro. toate roţile dezumflate. peste 400.000km pe afis. tabla îndoită.

bonus: un astra care luna trecută era 10.000€ acum era doar 6.500. Mai aştept 2 luni  şi o iau cu 4.000. înmatriculată. cumpărături de criză.

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

17 comentarii

  1. Motorul Bmw-ului mai rezista. Daca nu a trecut de 800000 kilometrii nici ulei nu consuma. Ai toate sansele sa te intalnesti cu el in trafic, cel putin o data. :))

    00
  2. Zoso, iti recomand :

    00
  3. Ambele sunt bune de casare, adevarate rable. Masinile astea merg cu uleiul si benzina taras. Nemtii dau gratuit astfel de masini, numai sa scape de ele. Asigurarea, taxele, benzina si reviziile depasesc cu mult valoarea masinii. Apropo BMW-ul avea rezervorul plin? ca poate isi merita totusi banii.

    00
  4. In US existau masini SH la 100 – 200 USD, si asta inainte sa vina criza. Si unele sunt mai bune decat cele date ca exemplu mai sus.

    00
  5. @maniak – daca o adaptezi putin, poti sa o faci dric.La cat de multi brokeri se sinucid in perioada asta, iti scoti banii pe ea in cateva luni. Poti sa bagi chiar si cate doi, ca aia sunt slabi. :))

    00
  6. @Rin Tin Tin – si la nemti costa la fel. Mai mult costa motorina pe care i-o bagi in rezervor sa o aduci de acolo. Plus banii pe care si-i scoate bisnitaru, asta e, ajungi la 1000 de euro. Chilipir.

    00
  7. Cunosc foarte multe persoane care asteapta sa vina cu adevarat criza pentru asi cumpara o masina, o casa etc la un pret de bun simt.
    Pana atunci sa admiram disprearea unora care pana mai ieri erau mari si tari: https://zoso.ro/

    00
  8. @NicaFaraFrica: Fanul tau SH tine masina in fata blocului, o spala cu sticla de apa si iese la sfarsit de luna cand ia salariu si se duce la mall. Si gata s-au terminat banii, asteapta luna urmatoare. De revizie, Casco, plin de benzina nu se poate vorbi iar un tur al Romaniei cu masina e doar o poveste despre care se spune ca n-ar fi adevarata.

    00
  9. @azd: aia e 270 pe 3 etaje. uita-te la poze, ce inghesuit pare totul.

  10. @maniak: prea mare.

  11. pai pentru un blogger mare o masina mare :) arata prea bine :)

    00
  12. Ce conteaza ca are 80 de ani, BMW sau Audi sa fie.

    00
  13. NOU
    #13

    Am si eu o curiozitate. Sa ne imaginam un fan sh, fara prea multi bani in buzunar. Daca isi cumpera o masina de-asta, care noua a costat peste 25 000 de euro, si pe care da .. sa zicem 4000 de euro, pentru ca nu are mai mult. Cum isi permite de ex.. CASCO, ce iese undeva peste 1000 de euro pe an? CASCO se calculeaza la valoarea de noua a masinii, nu? Sau piese de schimb? Sau iese cu ea numai duminica, sa scoata fata la o samantza si o shaorma?

    00
  14. @NicaFaraFrica: casco? ai innebunit la cap! ce nevoie ai de casco?

  15. Big deal, oamenii saraci isi cumpara masini de oameni saraci.

    00
  16. overall…
    cred ca la un buget de 8000-9000 euro gasesti masini SH afara, mai bune decat orice varianta noua intre 10 000 – 16 000 in .ro

    00
  17. O masina sh de 80 de ani o sa fie mai scumpa prin intretinere decat una noua. Degeaba iti iei bemveu si mai duce motorul inca o viata de om daca nu ai directie, cutie de viteze si alte chestii la trenul de rulare.

    00

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG sau de la Finestore.

Pun clipuri pe Youtube