Mașinile aduse din America #5769956

BMW 328, benzină, albastru, inundată în Houston, vândută ca nouă în România. Pe portbagaj se vede stickerul cu „bmw roadside assistance” și numărul de telefon de SUA.

Un cititor a primit VIN-ul mașinii (WBA3G7C54FK296708) și surpriză…

Anunțul de pe autovit și rezultatele cu licitația. DOM automobile sunt o firmă foarte serioasă. Oare au cumpărat mașina fără să știe?

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

94 comentarii

  1. Mă întreb ce magie a folosit samsarul sa o readucă la viață. O fi schimbat toată electronica din ea? Că din poze pare să fi stat ceva vreme in apa.

    00
  2. 328i dar el pune 1995cm2 🤣 oricum nu stiu cati se arunca la ea, daca era dizel sareau mai multi, saraki si shmekeri

    00
    • Păi are motor de 2.0, cât vrei să pună?

      Are 1997cm3 mai exact.

      00
    • Cam atat are. Daca denumirile de la BMW sunt putin confuze la unele motorizari, uite-te la cele noi Audi – 30, 35, 50 etc.

      00
    • NOU
      #10

      @NIX, ai gresit comunitatea unde sa te dai cunoscator de masini pe burta goala; F30 328i are <2000cmc, la fel ca F30 330i LCI.
      340i are motor de 3000cmc, la fel ca 50d. Dificil, stiu.

      00
    • Credeti ca posesorii se vor lauda ca au 2L? Normal ca are 2.8L fratiwear!

      00
    • Meh ma bed, cred k o sa-mi iau din asta sa para k o am mai mare. Macar acum stiu ce motorizare sa caut 🤣

      00
  3. Una are scaune negre alta roșii. Încă o chestie, cum o poate vinde mai ieftin decât în America?

    00
  4. Vad ca a schimbat interiorul cu totul, probabil nu iesea mirosul de balta din celalalt. Pai e simpla treaba, haidem toti cu telefoane pe ei (tot suntem cu Cristosul in gura de o saptamana), sesizari la politie pentru tentativa de inselaciune si asteptam justificarile de doi lei.

    00
  5. Import Romania Septembrie 2018
    Fara Accidente, nimic un element revopsit
    – inundatia nu se socoteste accident.
    -tapiteria nu a fost revopsita ci inlocuita.
    Deci DOM nu minte.

    00
    • Specialiștii chiar recomandă, pentru prelungirea vieții instalației electrice, umpleți mașina cu apă, cel puțin o dată la 3 ani.

      00
    • Cum ar fi o discutie cu un potential cumparator:
      -Pai cum a ajuns masina in halu ala?
      -A facut inundatie boss. Practic un zapacit a uitat robinetu deschis.
      Tu credeai ca dintr-un accident?

      00
  6. au intrat banii de la patreon, știu ce-mi iau https://www.copart.com/lot/23130719

    sa fie acolo, pentru piese, pentru niște găini…

    • Oare merita sa iei o masina ca aia, indoita de grindina, dar in stare tehnica buna si sa o conduci pana moare? Asta presupunand ca o iei la un pret mult sub cel al pietei si te doare in cot de tabla indoita atata timp cat masina merge.

      00
    • NOU
      #33

      Umpli capota cu chit , putin PDR la deformarile mari pe laterale , pe acoperis nu se vede . Cu 1000-1500 lei iese suficient de buna pentru Romania.

      00
    • Uite asa o sa spuna lumea ca Subaru e cotet. :)

      00
    • Cred ca in 2000e o faci calumea in romania.

      00
    • Nu, nu o faci calumea. Daca e inundata a intrat apa cu noroi peste tot – motor, cutie de viteze, tapiterie, usi etc. Asta inseamna ca riscul sa iti apara un defect datorita umezelii neuscate, sau uzurii excesive datorata frecarii cu particule de nisip fin este mult mai mare, pentru fiecare subansamblu in parte. Cum masina are multe subansamble – calculatoare, componente in miscare si tot felui de aparate electrice, probabilitatea sa iti apara defect la macar una din aceste componente se apropie vertiginos de evenimentul sigur in primul an de exploatare. Au probleme intr-un an si masinile noi, pentru care producatorul da garantie cativa ani, dara-mi-te o bomba din-asta! De-aia singura strategie ‘viabila’ e sa o ia, o bibileste sa arate bine si o vinde unui fraier, care si el, satul dupa vreo 2-3 ani de chestiile care tot pica pe masina (sa ne intelegem, chestiile vor pica in timp, in exploatarea masinii, mult mai repede decat normal), o va ‘impinge’ unui al treilea s.a.m.d.

      Ca sa o faci calumea ar trebui sa o demontezi in componentele de baza, la nivel de surub si roata dintzata, sa le speli individual, sa le re-gresezi, si sa o montezi apoi iarasi la loc. Nu stiu cum o sa faci asta cu cablurile si cu microcontrollerele (circuitele electronice, exploatate in conditii improprii – sarcini mult mai mari, care pot provoaca supracurenti, duc la supraincalziri locale care pot modifica caracteristicile de functionare si care in timp duc la defectarea iremediabila a lor – din ‘senin’ chipurile. Chestia ‘faina’ e ca un defect din-asta poate antrena in cascada defectarea altor componente conexe, lucru greu de depanat), in ideea in care ca sa o faci calumea ar trebui sa testezi pe un banc de probe fiecare componenta electronica a carei caracteristica de functionare s-ar fi putut schimba, si sa o inlocuiesti.

      Tot ce poti face cu o chestie din-asta e sa iei piese de pe ea si sa le vinzi – o bara, o aripa, un far – cu mentiunea ca sunt piese din dezmembrari de la o masina inundata, pentru ca potentialul beneficiar sa nu se mai astepte la aceeasi rata de fiabilitate ca la o piesa sh exploatata normal.

      Un samsar stie intuitiv lucrurile astea; el nu isi ia spre folosinta nici macar pentru 3000 de euro o ‘cutie cu surprize’ de-asta pe roti.

      00
    • hash tati, matale cand comentezi te uiti si la subiectul comentariului?

      00
    • Se refereau la cea cu grindina nu la submarinul din articol…

      00
    • Detalii, bãietzel, detalii..

      00
    • La submarin e normal ca au dreptate.
      La asta cu grindina…O folosești asa.

      00
    • o scoate un meseriaș din rahova la linie pentru suma corectă. o folosești cinci ani și o vinzi ca nouă.

  7. 3 picaturi acolo ???!!!! A intrat la apa ??

    00
  8. Eu cred ca omu e de buna credinta si a schimbat toata tapiteria si toata partea electrica de la masina inclusiv motorul. Nu vezi ce frumos e polishata?

    00
  9. NOU
    #46

    Legal masina este considerata ireparabila, nu mai poate fi valorificata in niciun fel pe teritoriul american, probabil asiguratorul american a gasit portita in lege pentru export in Romania. Categoric reparatiile ulterioare exportului au fost facute in Romania, marca e buna, eu n-as fugi de o asemenea masina dar sa fie pret de inundata fara capacul romanesc supraevaluat. Este multa munca la reconditionare, in Romania am vazut inclusiv ML- uri de armata luate din Germania, mai chelute decat modelele civile, nu stiu cine poate garanta ca n-a ramas militarul german cu ML- ul prin vreun parau. Masinile merg deci la noi se poate.

    00
  10. eu zic ca merita. aia de pe trotuar care casca gura nu au mirosul asa de fin

    00
  11. Din categoria samsari artisti, Georgiano isi vinde masina si ii face poze unde altundeva decat pe autostrada: https://www.autovit.ro/autoturisme/audi/a6/

    00
  12. Ca tot e vorba de masini din america,a adus cineva masina din america ?

    P.S nu vreau sa aduc SALVAGE :)))

    00
    • Eu am adus, de ce ? Eu sunt cititorul care a transmis anuntul. Cam 80% din masinile aduse in RO din US (si puse spre vanzare) sunt salvage/junk.

      00
    • Oprișan.

      00
    • Eu am masina din America. Nu am adus o eu. Spre deosebire de Europa pe aia poti sa o verifici f usor si gratis daca a fost inundata sau a avut accidente. Baza lor de date e net superioara.

      00
    • @Dan, dacă mai citești, cât a costat adusul, ai avut probleme cu acte, cu vreo carantină ceva? Și cum ai adus-o, ro-ro sau în container? Mulțumesc.

      00
    • @Eugen trasnportul te costa 1200$-2000$ pana in Hamburg. Platesti TVA cand o dai jos de pe vapor, daca nu e masina facuta in EU mai platesti taxe vamale 10%, nu vrei sa pui masina pe ro-ro ca ajunge toata lovita si zgariata.

      00
    • Eugen, am adus si ro-ro si container. De cele mai multe ori prin Wallenius Wilhelmsen https://www.2wglobal.com/

      Pret: intre 800$ si $1400.

      00
    • Multumesc @wd si @Dan.

      00
  13. :))))) si probabil nu patesc nimic nicioadata

    00
  14. Cumparatorii de BMW second hand merita tot ce li se intampla.

    00
  15. Pe vremea părinților asta se numea bișniță, se cumpăra un produs de afară și se vindea la preț umflat în bazar la fraieri.

    00
    • daca in 1992 Ionutz din piata de la Deva isi cumpara o pereche de blugi Piramid la pret dublu fatza de cat era in Turcia, Ionutz e fraier? Eu zic ca nu.
      Bisnita inseamna sa cumperi cat mai ieftin si sa vinzi cat mai scump.
      In cazul cu masina din articol nu e bisita ci inselatorie.

      00
    • Pe vremea parintilor produsele alea cu care se facea bisnita nu existau in magazine, degeaba aveau ele pret ‘oficial’ daca la banii aia nu le gaseai decat in anumite conditii sau deloc (cunoscut pe tanti Geta, stat la coada de la 4 dimineata, inscris pe liste cu 2 luni inainte etc).

      Asa ca de fapt pretul real era altul, unul mult mai mare de fapt.

      00
  16. NOU
    #63

    hai ba, fugi de aici. stie o lume intreaga ca houston e in texas care e desert. n-ai vazut in filmele cu cowboy cum zboara valatucii aia uscati pe strazi? de unde atata inundatie?

    00
    • Corect, in era lu’ google ie greu sa cautam dupa 3 cuvinte: „houston texas flooding” si sa vezi ca in 2017 au existat ploi de mai mult de juma’ de metru de apa in 24h. Mai bine ne bazam pe filmele western facute de Clint Eastwood la Cinecita, in Italia, si filmate in Spania.

      00
  17. Vali, ești în șomaj?

    00
    • acum sau în general? altfel da, de prin 2008.

      primul sau al doilea reportaj, la Forțele de Muncă la șomaj. am stat juma de zi acolo, numai povești deprimante. am fugit mâncând pământul. de aia nu pot să îi înțeleg pe tinerii care preferă să intre în șomaj 3-6 luni până își găsesc de muncă.

  18. DOM automobile nu prea mai are cum sa fie o firma serioasa, dupa o faza ca asta.

    00
  19. Sunt in US masini cu probleme micute ,ieftin de reparat la noi,scump la ei. Masinile de genul merita cumparate dar la un pret corect. Acum ca romanu e gigi descurcaret si pune adaos 7-8000 euro de aduce masina la pret de masina neatinsa,e partea a-2a

    00
    • Nu as cataloga un sejur în iaz ca și problemă micuță. Producătorul nu cred că recomandă altceva decât schimbat tot ce a fost atins de apă. Ok, că poate sunt piese care merg și după scubadiving e altceva, așa merg la noi multe epave care au fost daună totală.

      00
    • reciteste te rog,nu vorbeam de masina de fata.

      00
    • Am recitit. Dacă ne referim la scump=ca la carte (aia de service) și ieftin=”te rezolvă fratele tău, merge și așa, n-ai treabă nu trebe schimbat, am eu una de la dezmembrări” atunci da.

      00
    • scump=alte preturi,chiar si raportat la europa. ieftin = service decent care stir ce face

      00
    • O dăm în diverse. Schimbatul unui ECU de exemplu nu trebuie să fie foarte diferit ca preț, nu cât să contrabalanseze transportul unei mașini peste ocean și taxele aferente. Ah că unii schimbă piesa că a făcut baie și alții nu, că merge, e altceva. E România. Vrem BMW nou la preț de epavă, și să și meargă ca unul nou.

      00
    • reciteste te rog tot ce am scris de la inceput pana acum sa vezi ca tu o dai in diverse de la postul 1 incoace. in europa,mai ales in romania este infinit mai rentabil sa repari o masina avariata decat este in america. plus ca ei au alte taxe la masini ce au fost avariate si reparate . vezi ca flooded se considera si daca o uiti cu geamurile deschise si trage o ploaie mai sabatoasa care arde ceva componente de bord. in fine,ultimul meu comentariu aici ca tu le stii pe ale tale,eu stiu cum e defapt

      00
    • Cu exprimări de genul „infinit de” e cam clar. Și profitul e infinit? Interesant cum în Germania nu se aduc mașini inundate din US și se repară eftin. Cred că am descoperit noi ceva…

      00
    • in europa mai prin vest asa ,au alte venituri ,umbla vorba.
      in fine,esti in lumea ta.

      00
  20. Problema e ca trebuie sa stii ce cumperi ca sa stii la ce te poti astepta, dar pentru cine se pricepe sa le repare, cumpararea de „salvage cars”, masinile a caror reparatie depaseste valoarea lor dupa companiile de asigurare, poate oferii ocazia de a conduce masini ce nu sunt pentru muritorii de rand. Exista si un tip care are un canal pe youtube, „b is for build”, https://www.youtube.com/channel/UCl4-WBRqWA2MlxmZorKOV7w cu astfel de exemple. Foarte des primeste donatii de la producatorii auto de piese si costul e doar munca lui.

    00
  21. Da masinile inundate din Canada se vind bine in Romania? Un lot nou se pregateste acum. Doar sa se usuce putin si in container cu ele.
    Intreb pentru un coleg.

    00
  22. Mai nou am văzut avalanșă de bmw-uri de Lituania pe mobile. Poate faci un articol și pe tema asta.

    00
    • avalanșă? sunt de cel puțin 2-3 ani. trebuie să ai curaj să te duci până acolo după o mașină…

  23. De pe primul numar o să-i întreb care e ultimul preț al submarinului. De pe al doilea îi voi întreba dacă s-au inecat caii sau sunt toți.

    Trebuia să pui în titlu că DOM Automobile sunt niște țepari mizerabili.

    00
    • Ai sunat? Mie mi-au zis ca e full options si impecabila, din USA de la primul proprietar american, ceva cunostinta de-a lor, masina nu a fost pe gustul lui, ii placeau motoarele mari pana la urma.

      00
  24. Masina nu a cazut in rau. A fost spalata full.

    00
  25. DOM e oameni seriosi, sunteti voi rai! Descrierea din anunt se termina cu „etc.”. In acest „etc” este inclusa si inundatia!

    00
  26. Pentru cine nu stie DOM au avut mereu automobile aduse din America. Toate la fata locului erau imaculate, gen ‘nu bate, nu troncane’, acte ok etc. Realitatea dupa cum vedem iar, este putin diferita. Au existat persoane ce au cumparat masini gen Bentley de la acest individ cu buna credinta, totusi preturile le avea mai mici decat alte modele echivalente, dar stim toti ce cauta romanul la o masina sh, km putini, vechime 2-3 ani, si un pret cat se poate de mic. De aceea exista aceste inselatorii, este exact ce cauta romanul, full option, an recent, km putini, pret ok. Ce masini am mai avut le-am dat prin vecini, rude, acum am o masina pe un site de profil. Ma socheaza faptul ca primesc mesaje, telefoane de la diferite personaje, ce imi fac ei pretul. Unu m-a intrebat daca mai miroase a nou in masina, dupa care imi zice ca el are o suma cu 4000e mai putin decat pretul cerut. Hilar este faptul ca asa fac toti. Prefera pentru 1000 euro mai putin, sa ia o masina fara carte servis si cu peste 100k km dati inapoi.

    00
  27. Boss, te inseli. Stiu masina si am vazut-o in persoana. Asa e, a fost inundata dar a fost schimbata la ea tot. efectiv tot. Stiu ca pare teapa, dar chiar nu e :)

    00
    • Tot, tot?

      00
    • NOU
      #89

      Sigur, a schimbat tot, „spared no expense” cum zicea bossu de la Jurassic Park :)
      De-asta a si scris acolo in anunta ca nu are niciun incident, ca e practic noua. Spared nou expense!

      00
    • Da. tot tot. A luat de la alte masini care au avut daune si a pus pe asta. Aici ma refer la scaune / calculatoare. Alte piese au fost luate de la reprezentanta BMW.
      Am mai vazut pe aici comentarii ca masina a costat intre 3-5k $…fals. A fost undeva pe la 15k. Plus ca masina are efectiv toate optionalele posibile pe un seria 3.

      00
    • @IO, tot tentativa de inselatorie este! Scrie undeva in anuntul de vanzare ca masina a fost inundata si apoi reparata cu piese second/originale?? NU. Scrie , in schimb, ca e piele de putza de papagal virgin care nu a mancat usturoi si nici gura nu-i miroase! Tzatza de matza. Indiferent cat de „impecabil” si „profesionist” a fost reparata, corect este sa informezi potentialul cumparator de evenimente trecute. Sfanta fie ziua in care se clarifica un pic legislatia pe partea asta si sa vad prin tribunale niscaiva samsarei din astia dati in judecat de clientii inselati. Amin

      00
  28. https://www.olx.ro/auto-masini-moto-ambarcatiuni/autoturisme/volkswagen/bucuresti/

    La telefon „masina e in stare impecabila, arata excelent, nelovita, neatinsa, in stare exceptionala”

    2 chestii mi-au atras atentia:
    1. faptul ca masina e adusa din USA – de la „tatal lui care a primit alta ca asta e prea mare si ii e greu sa o conduca”
    2. omul a fost de acord sa lase 2500 Euro la pret dupa primul apel telefonic, mult prea mult prea usor, fara nici o negociere masiva

    Am mers sa vad masina – am pus-o pe tester, mi-a dat si seria de sasiu
    3vv3B7ax4jm074694

    Si… la o cautare… pam pam:
    https://poctra.com/2018-VOLKSWAGEN-TIGUAN-SE_SEL/id-AK5OWZRlOQF2ikEt/NORTHERN-NEW-JERSEY-NJ/5

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.

1. Linkurile utile în context sunt binevenite.
2. Comentariile asumate fac bine la blăniță.
3. Șterg comentariile care îmi strică buna dispoziție.
4. Nu fiți proști, agramați sau agresivi la primele 50 comentarii aici.

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG, de la Finestore, de la PORC sau de la Aceeași Mărie.

Pun clipuri pe Youtube

Top articole

7 zile