Mulțumesc că ai citit acest articol. Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$
51 comentarii
NOU
#1
curly
vine refluxul
00
NOU
#2
Rms
Vine urgia…
00
NOU
#3
Anda
Vine orgia.
00
NOU
#4
Mircea
@ Anda – Particip !!!
10
NOU
#5
car
Pai la ce preturi au ajuns, normal ca au rămas cu stocuri…ajungi sa te întrebi, iau masina nouă sau o garsonieră ?
00
NOU
#6
Marius
Radem glumim, dar fix ca broasca pusa la fiert, am ramas socati sa descoperim untul la 20 de lei si o masina noua decenta la pret de aproape garsoniera.
Cand ma gandesc ca acum aprox 10 ani mi-am luat masina germana rulata 2 ani cu 5k eur. bine, opel de familie nu bavarisme.
Pai acum cu 5000 eur cumperi o optiune la o masina noua :))
Si nu neaparat asta e problema ci faptul ca acum 10 ani o masina era sub 10 salarii, pe cand acum vorbim de vreo 20 (nu ma refer la mine ci la o medie ). ceva, undeva a luat-o razna.
10
NOU
#7
Jan
@marius: profiturile, profiturile au luat-o razna
00
NOU
#8
silicon_v
Marius: unt la Lidl cu 9,90 lei. Nu am acces la cifre, dar am impresia ca am trecut de „varf”. Cred ca preturile nu mai pot creste, caci se prabusesc masiv vanzarile. Nu mai „e” bani. Cel putin acolo unde nu discutam de produse „critice”, de genul medicamentelor sau al energiei.
@silicon_v
Fix asta am observat și eu, a fost un val, toată lumea a știut că e doar un val și au pedalat tare ca să profite maxim cât s-a putut ca să fie pentru zilele negre ce vor urma.
00
NOU
#10
Adrian
Tiguan Essential, dotari de Logan, pret de VW, costa cat jumate de garsoniera. M-am uitat acum pe configurator, asta e sub Life, e mai chel ca Basescu.
Exact, e o mare bătaie de joc. Mai lipseau geamurile cu manivelă…
00
NOU
#12
VL
Îmi place Fordul. Poate vând mașina pe care o am și îmi iau un Kuga. Dacă e și hibrid … perfect
00
NOU
#13
Laurentiu
22.000 euro un ecosport? 25.000 euro puma? Peste 30.000 euro kuga?
Lux…
00
NOU
#14
GoGu
30k Kuga PHEV, luata de mine de pe stoc cand era seceta. Mai terminati cu dezinformarile.
00
NOU
#15
Zarax
interiorul e groaznic de urat la Kuga. Duster arata mai frumos. Iar scaunele alea zici ca sunt luate direct de pe Logan. Da, m-am urcat in ea.,,,
00
NOU
#16
Laurentiu
Când am luat eu ultima masina (martie 2021), kuga pornea de la 21.000 euro.
00
NOU
#17
rdb
@Laurentiu: aia era poate cu motorul de 1.5 de 120CP diesel si manuala, ca ma uitasem si eu. Nu mai tin minte daca era diesel-ul sau benzinarul de 150CP. Nu chiar chel line, dar nici n-avea multe.
Prin aprilie sau mai 2021 era o promotie la Kuga mai dotat cu 25-27k dar doar pentru firme. PHEV sarea mult de pretul ala.
00
NOU
#18
Laurentiu
Era kuga, benzina, 1.5L, 150CP parca…
Nu am luat oentru ca avea doar 3 cilindri.
Am luat 3008 (tocmai apăruse face-lift-ul), diesel, automata. Acum e cu 7000 euro mai scumpa (cu toate reducerile!).
00
NOU
#19
benea
Si foarte multe diesel, iar daca e pe benzina are echipare lucs-top-fraier cu toate porcariile care duc pretul x2.
Nu cred ca sunt reprezentatele atat de proaste toate sa configureze atat de ciudat stocul, deci probabil vorbim de niste cote specifice impuse de producatori…
00
NOU
#20
Vlad
aproape toate modelele din stoc (exceptand brandurile premium) sunt entry level cu motor 1.0 si cutie manuala. la 25K. las-o-n plm
10
NOU
#21
Fuzz
Vezi si Skoda ca au pe stoc 2.0 TDI, TSI, tot ce vrei si ce echipari vrei.
00
NOU
#22
NIX
pai da si-s de la 29k in sus. la 25k ai pocnitoarea aia de 1L, e bun si ala daca nu ai de gand sa cari mare lucru cu masina, desi chiar si asa imi pare prostie sa dai 25k pe o troasca cu 1L
00
NOU
#23
ARP
1.0L si cutie manuala e combinatia pentru “soferi adevarati”. Baietii care simt masina si se misca mai bine decat o AT…
Acum lasand glumele, 1.0L si AT e o combinatie chiar decenta de masina. Si inainte sa sariti cu parul, am trecut la asa ceva de la 200cp pe 2.0TDI. Fix glumele cu motor de sticla de Cola, paraitoare, cotet lesinat le aveam si eu pana am testat o Vitara 1.0AT. Masina pe care am si cumparat-o in 2019. Dupa 3 ani si vreo 75.000 de kilometri, as cumpara tot aceeasi masina… efectiv nu am ce sa reprosez din nici un punct de vedere.
Si ca sa fie treaba treaba, in iunie 2022, fiind necesara a doua masina, am luat tot o “lesinata” direct din stoc(din Rm.Valcea pentru ca in Bucuresti radeau dealerii cand intrebam daca au ceva pe stoc). De data asta a fost Skoda Kamiq(pentru ca era singura masina cu raport relativ decent optiuni pret). Dupa 6 luni si vreo 13.000 de KM, inclusiv plimbat prin Europa un pic, sunt la fel de incantat de alegere.
Vali, ma tot pacalesc de ceva vreme ca imi fac timp sa iti trimit un review pentru ambele plus experienta de a conduce asa ceva pe termen lung. Poate reusesc si poate e suficient de ok sa poata fi si publicat.
00
NOU
#24
vali
bagă mare.
NOU
#25
Fanu
Am 6 dealeri pe drumul din apre birou spre casa, Opel, Ford, suzuki, Kia, renault si mazda. Mazda nu se pune ca e la parter de bloc sa zicem. Ceilalti au ori curtea goala goala ca Opel ori plina cu masini sosite in service ca Suzuki si Kia ori de masini sh si masini sosite in service ca ford si renault. Intrat, cerut oferta pe model cu dotari medii, dat termen de la 3 luni in sus, plecat. Deci nu stiu ce tot zici tu, afirmi ca sunt masini pe stoc pentru ca vezi un banner publicitar dar daca te duci in detalii o sa vezi ca stocheaza un model doua dintr-o gama de 8-9 modele
00
NOU
#26
Iugas
Daca la tine-n sat nu sunt masini pe stoc, asta nu inseamna ca nu se gasesc si altundeva in RO.
00
NOU
#27
Zarax
Termen livrare de 3-4 luni era standard inainte de pandemie.
00
NOU
#28
Emil
Am fost cu masina la inspectia de iarna la un mare dealer de BMW de aici din vestul tarii si era plina curtea de masini gata de vanzare. De la X5-urile de care pomenste Vali, la Seria 3,4,5,6 + X3 si X6. Nu aveai ca client unde sa parchezi masina de stocul acelui dealer.
00
NOU
#29
Fanu
Bun, hai si pe concrete : Renault are in stoc doar captur si niste clio (verificati pe site in loc sa fiti muisti ca Iugas, au stocurile la vedere), kia are doar niste unitati de manuale pe ceed si automate doar pe sportage (au stocurile pe site), opel radacini are trei moka-x in stoc au curtea goala complet, suzuki autonet nu are decat cateva unitati de vitara, mazda radacini nimic in stoc, hyundai tiriac auto nimic automat sub tucson, la bdt ford curtea care tine masinile din stocul fara comanda are un mustang si 4 transituri sasiu de unde inainte era full, la neste ford utilitare curtea e pe jumatate plina sau chiar mai putin. Toate astea in Bucuresti.
00
NOU
#30
Mihai C
Loganul nou cel mai ieftin de la 13.500€.
Acum câțiva ani era vreo 7000, Dusterul începea de la 11.000€.
Sunt muiști, valoarea reală a mașinilor e jumătate din ce se practică azi.
Pur și simplu “nu face” să dai mai mult de 25.000€ pe o mașină, indiferent de brand, ROI-ul e subunitar.
00
NOU
#31
Marcel de la Busteni
nu iti permiti nu cumperi, ziki ca e scump !
00
NOU
#32
Mihai C
Marceleeee am BMW X1, luat în 2018 nou cu 24.000€, cu ceva bonusuri incluse.
Aceeași mașină, aceleași dotări, e 42.000€, pe site la BMW.
Dacă ești fiert pe zicători, “nu e prost ăla care cere, e prost ăla care dă”.
@Marcel de la Busteni sau iti permiti dar ai muncit banii aia, nu i-ai primit de la parinti sau din smenuri, deci nu esti prost sa arunci cu ei aiurea.
00
NOU
#35
danny propagandist în probe
ROI daca esti sofer de taxi sau uber ca altfel de unde?
00
NOU
#36
Septimiu
Nu prea înțeleg înverșunarea asta pe preturi. Din 2020 pana acum s-au produs la propriu din nimic parca de 3 ori mai mulți bani decât existau în lume. America sa trăiască. Inflația industriala doar în ultimul an este de 50% in Romania. În mentalul vostru comparați banii din dec 2019 cu ce vedeți acum la raft. Faptul ca nu v-au crescut veniturile în acelasi timp nu înseamnă că e un preț mare sau mic. Asteptati criza din toamna viitoare și o aa vedeți cei 35k de acum vânduți la 30. Dar nu o sa mai vedeți mașinile de 20k din 2019 la același preț.
00
NOU
#37
Andras
A luat o cunostinata un Peugeot 208 din stoc in urmatorul fel:
cumparator: vreau masina, uite banii cash
dealer: uite masina, dar nu ti-o dam pe asta ci avem pe stoc la fabrica 5 cu diferite optiuni, alege din astea
cumparator: dar eu o vreau pe asta, e aici, iti aduci tu alta de showroom
dealer: nu boss, ca dureaza oricum cu actele 2 saptamani, pana atunci ti-o aduc pe aia
cumparator: fie dar imi dai ceva discount
dealer: nu prea merge ca inflatie, scumpiri etc. Hai lasa banii si te sun eu in 2 sapt sa o ridici
Dupa 3 saptamani il suna dealerul ca masina a sosit din franta, insa dureaza 2 saptamani sa rezolve cu actele ca mai baga o rabla sa iasa mai ieftin.
00
NOU
#38
Laurentiu
Și cu ce a greșit dealer-ul???
00
NOU
#39
Giani Mucea
Eu pe aici n-am văzut pe stoc modelele la care mă uit. Trebuie să schimb mașina peste un an și am început deja să fac test drive-uri, că termenul de livrare cam pe acolo e.
00
NOU
#40
RobertN
nu critic, doar vreau sa aflu care este mecanismul de gandire pentru „Trebuie să schimb mașina peste un an”. De ce trebuie neaparat? Si de ce peste un an sau nu maine, peste 2 ani etc.?
00
NOU
#41
Red
Nu vreau sa platesc 2000 – 3000 de euro pe raparatii la cea veche asa ca iau una noua la 20.000 – 30.000. Pe aia veche o vand la suprapret ca asa sunt vremurile. Oh wait, nu mai cumpara nimeni.
00
NOU
#42
Giani Mucea
Pentru ca expira contractul de leasing la masina de servici.
00
NOU
#43
Necris
Sa ramana consemnat:
Ten months into 2022, EU new car registrations remained in negative territory (-8.1%), as recent improvements were not enough to offset losses cumulated from January to July this year. Among the region’s four largest markets, Italy saw the sharpest decline (-13.8%), followed by France (-10.3%), Spain (-5.8%) and Germany (-5.5%). https://www.acea.auto/pc-registrations/passenger-car-registrations-8-1-ten-months-into-2022-12-2-in-october/
00
NOU
#44
Radu
Mașină nouă luată în 2021, verificat de curând preț pe aceeași configurație. Aproximativ 10k mai scumpă. RAZNA :)))
10
NOU
#45
Maniak
In 2018 mi-am luat și eu Mitsu Eclipse Cross. Anul asta ma duceam sa o dau înapoi și sa iau modelul nou la schimb, se poarta aici. Surpriza: acum era aprox 34k, de la 24k cu cat am luat-o eu. Știu ca asta noua e phev dar totuși… pleca de la 44k și îmi dădeau “reduceri” pana pe la 34k.
00
NOU
#46
Ciprian
Ma uitam la Skoda Octavia, benzina sau plug-in-hybrid, automata: preturile la cele de pe stoc de la 37K in sus, si nu cred ca poti obtine mai mult de 10% discount , deci pe la 33-34K.
00
NOU
#47
AlexF
Ce mă interesează pe mine este cum o să se termine cu inflația asta…
00
NOU
#48
Cosmin T.
acum un an am facut cateva teste si am cerut oferte pentru doua marci japoneze. Atitudinea vanzatorilor delaerilor: “ nu avem masini pe stoc in afara de 2 unitati dotate excesiv cu prostii la preturi astronimoce, comanda dureaza 7 8 luni, nu dam discount ca oricum nu avem ce sa vindem, peste o saptamana ar putea creste preturile”. In ultima luna am primit 2 mailuri cu oferte la masini de pe stoc cu dotari ok si preturi inca mari dar cu ceva discount. Chiar astept cu interes sa vad ce se mai intampla in 2023
00
NOU
#49
vali
asta cu „nu sunt mașini pe stoc nicăieri, ia să cer eu discount” e superbă.
e ca și cum ai spune „am prea mult de muncă, ia să cer eu să-mi scadă salariul”.
NOU
#50
urweiss
asta pt ca, se stie, daca nu iti dau discount la orice achizitie de masina, clar te-au furat
00
NOU
#51
Laurentiu
Exista și stocuri „secrete”.
Mi s-a intamplat de doua ori (mărci diferite). Aveau mașini care nu apăreau în sistemul național.
Am luat o masina japoneza de la fo’ 600km, dar mentenanță o fac la reprezentanta din București. Au zis ca masina mea n-a existat niciodată in baza națională pentru marca respectiva…
vine refluxul
Vine urgia…
Vine orgia.
@ Anda – Particip !!!
Pai la ce preturi au ajuns, normal ca au rămas cu stocuri…ajungi sa te întrebi, iau masina nouă sau o garsonieră ?
Radem glumim, dar fix ca broasca pusa la fiert, am ramas socati sa descoperim untul la 20 de lei si o masina noua decenta la pret de aproape garsoniera.
Cand ma gandesc ca acum aprox 10 ani mi-am luat masina germana rulata 2 ani cu 5k eur. bine, opel de familie nu bavarisme.
Pai acum cu 5000 eur cumperi o optiune la o masina noua :))
Si nu neaparat asta e problema ci faptul ca acum 10 ani o masina era sub 10 salarii, pe cand acum vorbim de vreo 20 (nu ma refer la mine ci la o medie ). ceva, undeva a luat-o razna.
@marius: profiturile, profiturile au luat-o razna
Marius: unt la Lidl cu 9,90 lei. Nu am acces la cifre, dar am impresia ca am trecut de „varf”. Cred ca preturile nu mai pot creste, caci se prabusesc masiv vanzarile. Nu mai „e” bani. Cel putin acolo unde nu discutam de produse „critice”, de genul medicamentelor sau al energiei.
@silicon_v
Fix asta am observat și eu, a fost un val, toată lumea a știut că e doar un val și au pedalat tare ca să profite maxim cât s-a putut ca să fie pentru zilele negre ce vor urma.
Tiguan Essential, dotari de Logan, pret de VW, costa cat jumate de garsoniera. M-am uitat acum pe configurator, asta e sub Life, e mai chel ca Basescu.
Exact, e o mare bătaie de joc. Mai lipseau geamurile cu manivelă…
Îmi place Fordul. Poate vând mașina pe care o am și îmi iau un Kuga. Dacă e și hibrid … perfect
22.000 euro un ecosport? 25.000 euro puma? Peste 30.000 euro kuga?
Lux…
30k Kuga PHEV, luata de mine de pe stoc cand era seceta. Mai terminati cu dezinformarile.
interiorul e groaznic de urat la Kuga. Duster arata mai frumos. Iar scaunele alea zici ca sunt luate direct de pe Logan. Da, m-am urcat in ea.,,,
Când am luat eu ultima masina (martie 2021), kuga pornea de la 21.000 euro.
@Laurentiu: aia era poate cu motorul de 1.5 de 120CP diesel si manuala, ca ma uitasem si eu. Nu mai tin minte daca era diesel-ul sau benzinarul de 150CP. Nu chiar chel line, dar nici n-avea multe.
Prin aprilie sau mai 2021 era o promotie la Kuga mai dotat cu 25-27k dar doar pentru firme. PHEV sarea mult de pretul ala.
Era kuga, benzina, 1.5L, 150CP parca…
Nu am luat oentru ca avea doar 3 cilindri.
Am luat 3008 (tocmai apăruse face-lift-ul), diesel, automata. Acum e cu 7000 euro mai scumpa (cu toate reducerile!).
Si foarte multe diesel, iar daca e pe benzina are echipare lucs-top-fraier cu toate porcariile care duc pretul x2.
Nu cred ca sunt reprezentatele atat de proaste toate sa configureze atat de ciudat stocul, deci probabil vorbim de niste cote specifice impuse de producatori…
aproape toate modelele din stoc (exceptand brandurile premium) sunt entry level cu motor 1.0 si cutie manuala. la 25K. las-o-n plm
Vezi si Skoda ca au pe stoc 2.0 TDI, TSI, tot ce vrei si ce echipari vrei.
pai da si-s de la 29k in sus. la 25k ai pocnitoarea aia de 1L, e bun si ala daca nu ai de gand sa cari mare lucru cu masina, desi chiar si asa imi pare prostie sa dai 25k pe o troasca cu 1L
1.0L si cutie manuala e combinatia pentru “soferi adevarati”. Baietii care simt masina si se misca mai bine decat o AT…
Acum lasand glumele, 1.0L si AT e o combinatie chiar decenta de masina. Si inainte sa sariti cu parul, am trecut la asa ceva de la 200cp pe 2.0TDI. Fix glumele cu motor de sticla de Cola, paraitoare, cotet lesinat le aveam si eu pana am testat o Vitara 1.0AT. Masina pe care am si cumparat-o in 2019. Dupa 3 ani si vreo 75.000 de kilometri, as cumpara tot aceeasi masina… efectiv nu am ce sa reprosez din nici un punct de vedere.
Si ca sa fie treaba treaba, in iunie 2022, fiind necesara a doua masina, am luat tot o “lesinata” direct din stoc(din Rm.Valcea pentru ca in Bucuresti radeau dealerii cand intrebam daca au ceva pe stoc). De data asta a fost Skoda Kamiq(pentru ca era singura masina cu raport relativ decent optiuni pret). Dupa 6 luni si vreo 13.000 de KM, inclusiv plimbat prin Europa un pic, sunt la fel de incantat de alegere.
Vali, ma tot pacalesc de ceva vreme ca imi fac timp sa iti trimit un review pentru ambele plus experienta de a conduce asa ceva pe termen lung. Poate reusesc si poate e suficient de ok sa poata fi si publicat.
bagă mare.
Am 6 dealeri pe drumul din apre birou spre casa, Opel, Ford, suzuki, Kia, renault si mazda. Mazda nu se pune ca e la parter de bloc sa zicem. Ceilalti au ori curtea goala goala ca Opel ori plina cu masini sosite in service ca Suzuki si Kia ori de masini sh si masini sosite in service ca ford si renault. Intrat, cerut oferta pe model cu dotari medii, dat termen de la 3 luni in sus, plecat. Deci nu stiu ce tot zici tu, afirmi ca sunt masini pe stoc pentru ca vezi un banner publicitar dar daca te duci in detalii o sa vezi ca stocheaza un model doua dintr-o gama de 8-9 modele
Daca la tine-n sat nu sunt masini pe stoc, asta nu inseamna ca nu se gasesc si altundeva in RO.
Termen livrare de 3-4 luni era standard inainte de pandemie.
Am fost cu masina la inspectia de iarna la un mare dealer de BMW de aici din vestul tarii si era plina curtea de masini gata de vanzare. De la X5-urile de care pomenste Vali, la Seria 3,4,5,6 + X3 si X6. Nu aveai ca client unde sa parchezi masina de stocul acelui dealer.
Bun, hai si pe concrete : Renault are in stoc doar captur si niste clio (verificati pe site in loc sa fiti muisti ca Iugas, au stocurile la vedere), kia are doar niste unitati de manuale pe ceed si automate doar pe sportage (au stocurile pe site), opel radacini are trei moka-x in stoc au curtea goala complet, suzuki autonet nu are decat cateva unitati de vitara, mazda radacini nimic in stoc, hyundai tiriac auto nimic automat sub tucson, la bdt ford curtea care tine masinile din stocul fara comanda are un mustang si 4 transituri sasiu de unde inainte era full, la neste ford utilitare curtea e pe jumatate plina sau chiar mai putin. Toate astea in Bucuresti.
Loganul nou cel mai ieftin de la 13.500€.
Acum câțiva ani era vreo 7000, Dusterul începea de la 11.000€.
Sunt muiști, valoarea reală a mașinilor e jumătate din ce se practică azi.
Pur și simplu “nu face” să dai mai mult de 25.000€ pe o mașină, indiferent de brand, ROI-ul e subunitar.
nu iti permiti nu cumperi, ziki ca e scump !
Marceleeee am BMW X1, luat în 2018 nou cu 24.000€, cu ceva bonusuri incluse.
Aceeași mașină, aceleași dotări, e 42.000€, pe site la BMW.
Dacă ești fiert pe zicători, “nu e prost ăla care cere, e prost ăla care dă”.
Ce ROI, ca masina nu este investitie.
@Marcel de la Busteni sau iti permiti dar ai muncit banii aia, nu i-ai primit de la parinti sau din smenuri, deci nu esti prost sa arunci cu ei aiurea.
ROI daca esti sofer de taxi sau uber ca altfel de unde?
Nu prea înțeleg înverșunarea asta pe preturi. Din 2020 pana acum s-au produs la propriu din nimic parca de 3 ori mai mulți bani decât existau în lume. America sa trăiască. Inflația industriala doar în ultimul an este de 50% in Romania. În mentalul vostru comparați banii din dec 2019 cu ce vedeți acum la raft. Faptul ca nu v-au crescut veniturile în acelasi timp nu înseamnă că e un preț mare sau mic. Asteptati criza din toamna viitoare și o aa vedeți cei 35k de acum vânduți la 30. Dar nu o sa mai vedeți mașinile de 20k din 2019 la același preț.
A luat o cunostinata un Peugeot 208 din stoc in urmatorul fel:
cumparator: vreau masina, uite banii cash
dealer: uite masina, dar nu ti-o dam pe asta ci avem pe stoc la fabrica 5 cu diferite optiuni, alege din astea
cumparator: dar eu o vreau pe asta, e aici, iti aduci tu alta de showroom
dealer: nu boss, ca dureaza oricum cu actele 2 saptamani, pana atunci ti-o aduc pe aia
cumparator: fie dar imi dai ceva discount
dealer: nu prea merge ca inflatie, scumpiri etc. Hai lasa banii si te sun eu in 2 sapt sa o ridici
Dupa 3 saptamani il suna dealerul ca masina a sosit din franta, insa dureaza 2 saptamani sa rezolve cu actele ca mai baga o rabla sa iasa mai ieftin.
Și cu ce a greșit dealer-ul???
Eu pe aici n-am văzut pe stoc modelele la care mă uit. Trebuie să schimb mașina peste un an și am început deja să fac test drive-uri, că termenul de livrare cam pe acolo e.
nu critic, doar vreau sa aflu care este mecanismul de gandire pentru „Trebuie să schimb mașina peste un an”. De ce trebuie neaparat? Si de ce peste un an sau nu maine, peste 2 ani etc.?
Nu vreau sa platesc 2000 – 3000 de euro pe raparatii la cea veche asa ca iau una noua la 20.000 – 30.000. Pe aia veche o vand la suprapret ca asa sunt vremurile. Oh wait, nu mai cumpara nimeni.
Pentru ca expira contractul de leasing la masina de servici.
Sa ramana consemnat:
Ten months into 2022, EU new car registrations remained in negative territory (-8.1%), as recent improvements were not enough to offset losses cumulated from January to July this year. Among the region’s four largest markets, Italy saw the sharpest decline (-13.8%), followed by France (-10.3%), Spain (-5.8%) and Germany (-5.5%).
https://www.acea.auto/pc-registrations/passenger-car-registrations-8-1-ten-months-into-2022-12-2-in-october/
Mașină nouă luată în 2021, verificat de curând preț pe aceeași configurație. Aproximativ 10k mai scumpă. RAZNA :)))
In 2018 mi-am luat și eu Mitsu Eclipse Cross. Anul asta ma duceam sa o dau înapoi și sa iau modelul nou la schimb, se poarta aici. Surpriza: acum era aprox 34k, de la 24k cu cat am luat-o eu. Știu ca asta noua e phev dar totuși… pleca de la 44k și îmi dădeau “reduceri” pana pe la 34k.
Ma uitam la Skoda Octavia, benzina sau plug-in-hybrid, automata: preturile la cele de pe stoc de la 37K in sus, si nu cred ca poti obtine mai mult de 10% discount , deci pe la 33-34K.
Ce mă interesează pe mine este cum o să se termine cu inflația asta…
acum un an am facut cateva teste si am cerut oferte pentru doua marci japoneze. Atitudinea vanzatorilor delaerilor: “ nu avem masini pe stoc in afara de 2 unitati dotate excesiv cu prostii la preturi astronimoce, comanda dureaza 7 8 luni, nu dam discount ca oricum nu avem ce sa vindem, peste o saptamana ar putea creste preturile”. In ultima luna am primit 2 mailuri cu oferte la masini de pe stoc cu dotari ok si preturi inca mari dar cu ceva discount. Chiar astept cu interes sa vad ce se mai intampla in 2023
asta cu „nu sunt mașini pe stoc nicăieri, ia să cer eu discount” e superbă.
e ca și cum ai spune „am prea mult de muncă, ia să cer eu să-mi scadă salariul”.
asta pt ca, se stie, daca nu iti dau discount la orice achizitie de masina, clar te-au furat
Exista și stocuri „secrete”.
Mi s-a intamplat de doua ori (mărci diferite). Aveau mașini care nu apăreau în sistemul național.
Am luat o masina japoneza de la fo’ 600km, dar mentenanță o fac la reprezentanta din București. Au zis ca masina mea n-a existat niciodată in baza națională pentru marca respectiva…