Un fost vecin s-a mutat la țară, la +50km de oraș. Mașina lui e pe ducă și vrea să își ia ceva care care să îl țină niște ani și care să îl ajute la câteva chestii. Automată desigur, spațiu în portbagaj sau cu scaunele lăsate pentru cărat materiale de construcții și unelte (motocoasa, de exemplu), suport portbagaj să pună ba o placă de rigips, ba niște lemn…
Omul e activ. Se duce să tundă iarba la nu știu ce verișoară în alt sat. Duce o foaie de acoperiș la cineva, repară un perete. Din astea. Truck-urile i se par înalte și alea cu 2 uși și spațiu nu sunt automate. Am zis un Caddy sau un Partner sau similar, a zis că toate sunt alergate rău de tot, că asta e natura lor, dar că da, așa ceva i-ar plăcea, cu condiția să fie automată.
Am rămas fără idei. ps: buget ~15K.
Piaggio porter np6? :))
Comentariu ascuns de spiriduși!
[Click aici]
;))) parca ii zice Octavia. Sau Superb. Dupa buget.
Astea cu K sau CUV/SUV.
Duster. Au cutie automata pe modelele 2wd. Iar daca are ceva mai voluminos de carat, ataseaza o remorca.
Cum e Duster din Brazilia, tip „papuc” sau de mai are rabdare apare Bigster imediat
@Gustav – repeat after me:
Buget 15k, Buget 15k, Buget 15k, Buget 15k, Buget 15k, Buget 15k, Buget 15k, Buget 15k, Buget 15k, Buget 15k, Buget 15k, Buget 15k, Buget 15k, Buget 15k, Buget 15k, Buget 15k,
@Adib , repeat after me : SH , SH , SH , SH , SH , SH , SH , SH , SH , SH , SH , SH
Caddy de prin Olanda, Germania mai sunt sanse sa se gaseasca nealergate, dar nu va fi ieftin
Isuzu D Max?
Am un prieten care și-a luat acum vreo 2-3 ani, pot să aflu mai multe detalii dacă e nevoie.
Nevastă-sa avea un Suzuki Vitara, l-a vândut și folosește și ea Isuzu
isuzu dmax automata…
isuzurile sunt ford rangere cu alta stema, stati deoparate de tot ce inseamna ford mai ales pe utilitare, imi veti multumi mai tarziu.
Am avut d-max modelul vechi…e superba masina am cumparat-o pe la 60k si am făcut aprox 40.000km nu am avut nici o problema cu ea.
Aaa și consum afara din oraș 6.5l/100km….
La vreo 2 tone cât are.
O recomand
Ce inseamna model vechi? 100 000km e rodaj ptr o astfe de masina, ai avut mare noroc daca ai vandut-o inainte sa-ti faca probleme ptr ca exact pe la 110-115 000km cad pompele de injectie, problema cunoscuta la ranger si transit ca e acelasi motor…nu se poate recupera nimic din el, se schimba cu totul.
Compania are peste 30 de Ford Transit Connect & Custom.Toate peste 160 000 km.
Niciuna cu probleme la motor sau altceva.
Doar un Ford Ranger cu ambreiaj căzut la 30000 de km
Norocosilor. Da’ este ca de fapt sunteti samsari si alea-s de vanzare, nu?
se duce la o „verișoară” sa ii „tundă iarba”? e bine ca e inca activ la varsta pensionarii. ia ceva sa fie inca activ, sau il tine motocoasa fara probleme?
Pensionat la 40sicevadeani….
Orice masina cu automata + remorca.
Fix la asta ma gandeam si eu. Daca sta la tara probabil un 4×4 e de dorit.
Taica-meu e in aceeasi situatia si cam asa lucreaza. O remorca e must have.
Ai gresit blogul, baiatul meu. Aici e cu masini noi, preferabil electrice. /s
Kangoo 4×4 sau ceva similar
Cu un Golf 5 am cārat o canapea extensibila, intr-un singur drum.
Buget? S-a uitat la Passat Alltrack sau Octavia Scout?
Pentru cei care citesc în diagonală a scris și buget: ~15k.
am pus acum o oră bugetul, inițial nu era.
@Zamaraii: „ps” nu e atunci cand chemi pisica, ci atunci cand adaugi niste informatie mai tarziu
Dacia Jogger Hybrid.
Skoda Octavia Scout
Volkswagen Touran
As fi zis Renault Kangoo, dar nu cred c-am vazut vreuna automata, desi tehnic au fost fabricate. Caddy sau Partner la fel: desi exista, nu sunt deloc popoulare variantele automate.
Pe fratele lui Kangoo, Mercedes Citan il gasesti mult mai usor cu cutie automata. Nu gasesti Caddy, dar sunt multe Sharan DSG. Daca e nevoie de ceva mai mare, un Vito sau un T6.
recomand citan. Sunt date naibii masinile. Am dat una la 400.000 de km, acum are aproape 550.000, merge de rupe
https://www.autovit.ro/anunt/volkswagen-transporter-kombi-t6-1-2-0-tdi-150-kw-lr-4m-dsg-ID7HcUi7.html #doarzic
prea mare. mult prea mare.
Atunci… https://www.autovit.ro/anunt/skoda-yeti-2-0-tdi-dsg-4×4-elegance-ID7Hb8xh.html ?!
In loc de Mitsubishi l200 ai Fiat Fullback, este aceeasi masina, aceeasi motorizare, dar sensibil mai ieftina
Ford Galaxy exista cu automata. Buna de carat.
Renault Kangoo cu automata exista 1 la Brasov
E simplu, are nevoie de un Mercedes-Benz R63 AMG 4Matic
obligatoriu de ala cu 6 roti
Dacă L200 i se pare mare, pe Berlingo/Partner sau Kangoo, oferta e căcăcioasă și cutiile sunt aiurea dacă vrea automat. Cunosc pe cineva care lucrează gen instalații/electrice/construcții și chiar are volum de lucrări. Își cară sculele și materialele cu un A Klasse. Prețul e mic, fiabilă…
G63 AMG 6×6, ‘eftin boss… Numa’ bun până la târgul de duminică din sat și înapoi.
și bună la consum. consumă tot.
La bugetul lui, acum ia cele 6 roți și restul mai încolo.
un x5 din 2003 e potrivit pt domnu
3000 benzina, cu gepeleu
dulce inocenta datorata marketingului…astea doua sunt printre cele mai putin fiabile masini, se bat cu ford la acest capitol, cateodata castiga. Da, arata beton, mari impunatoare, merg bine…cat merg, dupa aia preturi de range rover.
Jeep Grand Cherokee 2014+.
Ah, doar ma laudam.
Dar nici unu nu zice ceva de logan pick-up da’ nu e automat desi e o masina incredibil de confortabila. Cea mai buna solutie ptr acel domn pare o masina normala de care agata o remorcuta, si atunci are si automata si spatiu de carat materiale. Skode, passate, chiar si frantuzesti. Mai era si Fiat Doblo, duba cu geamuri in loc de panouri dar nu stiu sa fi avut automata.
Vad ca toata lumea propune pick-up trucks, desi „Truck-urile i se par înalte și alea cu 2 uși și spațiu nu sunt automate.”
Daca tot face niste km si mai mult ca sigur 4×4 ii va folosi, de ce nu isi ia un Kuga AWD cu cutie automata la care cind e nevoie ataseaza o remorca din aia mica, de 750kg?
In ideea sa nu isi ia 2 masini, cu asa ceva poti lejer sa si tractezi 2 sccule si un material, dar si sa o folosesti in alte scopuri.
Ma bag si eu in seama: Renault Grand Scenic, modulara si versatila.
https://m.olx.ro/d/oferta/skoda-yeti-1-8-benzina-160-cp-2013-euro-5-automata-4×4-IDhfcIX.html
Skoda yeti.
Da..subscriu
Masina da, motorul nu. Costa prea mult reparatia.
@zidanne Poti sa ne spui te rog mai in detaliu care motor nu e ok?
Si eventual pe care il consideri ok.
@Gabriel scuze, mancam o swaorma cu de toate si abia acum am gasit notificarea.
La VAG (fie ca-i transversal sau longitudinal) 1.8TSI(160)/2.0(200/211)TSI 2008-2013 (2016 pe cc si touran) sunt de evitat.
De luat e generatia a 3-a 1.8 180/2.0 220+, euro6.
La fel si 1.4, EA111, 140 e de lasat, EA21, 150 e de luat.
Revin: daca este ok pentru tine, da-i adresa mea de mail, am o firma prin care aduc masini Adesa (conditii obligatorii: de la primul proprietar, km putini, Dekra/SGS/Macadam, carte de service) si poate ii place ceva de acolo.
Paseaza adresa si la mine
Vali, rog frumos sa primesc si eu adresa lui Marian.
Vali te rog sa ma ajuți și pe mine cu adresa lui. Mulțumesc
Si eu te rog
1. SKODA OCTAVIA 2, motor 1.6 benzina, 102cp,
2. SKODA OCTAVIA 2, SCOUT, 2.0 TDI, DSG
3. VW SHARAN 1,9 tdi / 2.0 tdi
4. VW TOURAN 1,9 tdi / 2.0 tdi
5. Seat Alhambra
1-5 gasesti si cu tractiune integrala, toate au versiuni cu cv automata.
Le-am recomandat in ordinea in care le-as lua.
Pensionar, tara, repara diverse pentru apropiati – ma indoiesc ca se incumeta sa isi ia ceva asemanator cu HILUXUL ce l-ai pus. O fi avand bani de el, dar nu cred ca e dispus, de-asta am dat variante de masini pana in 4-5000 euro.
Exista Dacia Dokker automata daca vrea autoutilitara.
De ce vrea neaparat automata? Este pensionar nu are timp sa bage in viteza? In plus masina manuala intarzie Alzheimer ul.
eu: nu truck.
juma din voi: ce zici de un truck?!
also, buget 15.000
Uite la ce m-am gindit: https://www.adesa.eu/ro/car/info?auctionId=7024604
S-ar incadra la fix in bugetul ala de 15000.
Skoda Superb / Octavia / Yeti.
Gaseste si automate, si cu tractiune integrala.
Nu vad ce alt producator poate oferi ce doreste tanarul pensionar. Partner / Caddy / Fiat Doblo / Scudo – sunt inalte, majoritatea sunt in 2 locuri, cele cu 5 am spatiu de incarcare mai scurt decat la break. Si sunt urate ca foamea.
Nenea (si probabil destul de multi alti agricultori mai „soft”) ar fi in target pentru ceea ce australienii numesc „Ute”, un pick-up in general single-cab bazat pe un model sedan.
Un exemplu autohton au fost celebrele Dacii 1304, 1307, 1309, succedate cu un succes limitat de Logan pick-up.
Nu inteleg de ce nu se mai gaseste nimic asemanator in oferta niciunui producator/importator din Europa, intrucat cred ca ar exista o piata pentru asa ceva.
Vw Golf 6, variantele Plus sau break? Sau Ford c-max
Renault espace 4. Este o masina foarte incapatoare si ieftina
Opel Zafira B sau C in functie de ce buget are. Sunt veritabile camioane pentru romanii de la non-orase.
Seat Alhambra sau VW Sharan (si acum ii duc dorul la consum si spatiul interior modelului 2008), 2.0 DSG 2016+ gaseste in 15.000E destule.
Koleos sau Duster. Plus remorca.
Dacia 1307 cabina dubla plus bena….la vale e automată. De 15 k își ia vreo 7-8.
Peugeot 308 SW
Daca ar fi pus Dacia cutie automata pe Mcv gen 2
plini de sfaturi romanii. numai la taticii acestui gen dr viata nu s-au gandit….
ram? escalade? navigator? sau macar un expedition…
wv Sharan dar nu știu dacă găsești variantă automată
Mazda 5 2012+ varianta 2.0 benzinar daca prin zonele pe unde merge e drum decent si nu are de facut off-road. Ai un portbagaj mare, riscul sa fie alergate cu tone de materiale e mai mic ca sunt masini ce au fost folosite ca masini de shuttle sau de familisti. Daca sunt intretinute, motoarele alea sunt foarte rezistente.
Ssangyong Rexton/Korando sau Octavia Scout daca e drumul mai rau si potential vrea sa si tracteze ceva la un moment dat.
https://www.autohus.de/en/vehicles/caddy-2-0-tdi-trendline-5-sitze-klima-pdc-ahk-v18286/
Skoda octavia, superb break..
VW golf, passat break
motor 1.6 automata
majoritatea breakurilor au bare transversale si se poate pune „portbagaj” sau bari universale din aluminiu
Nu!
Nu cred că există altceva care se mulează mai bine decât Skoda Yeti 4×4. A mai fost menționată dar e cel mai ok. E înaltă dar nu cât un pickup, are spațiu, rabatezi tot și poți căra ce vrei, și ai și 4×4 dacă cumva e nevoie.
E foarte practica dar nu are Spatiu așa mult. Mașina e mai scurta decât un hatchback obișnuit. De pus ceva deasupra poate fi un chin dacă are sub 1.80. Dacă o combina cu o remorca e o idee buna, altfel nu cred. Vorbesc ca și posesor, nu din auzite.
Părerea mea ca cea mai buna varianta e Octavia combi. Unele au ceva pachet de drumuri grele care o fac mai înaltă cu 1 2 cm. Bare transversale deasupra și e brici.
@Andrei
Ai dreptate, am uitat că VW mai nou au versiuni ‘all road’ la mai multe modele.
Probabil la aia te referi, gen Passat All-track? Combi și 4×4, și puțin înălțată doar, cât să nu zici că te fură la bani.
unu n-ați fi zis forester. sunt dezamăgit de voi. v-am crescut la pieptul meu…
Asta crezi tu!
Lada Niva, tot forester da pe buget!
A fost prima de-am cautat-o, dar Adesa are doar una, cu instalatie de gaz AM si cutie automata in 4 trepte. Basca raportul de daune lipseste, iar avariile declarate sint cit un calendar bisericesc.
E ok daca le dai si altor doritori adresa mea de mail, cu conditia sa nu te deranjeze pe tine.
Ai zis buget 15k. La Forester trebuie 15k doar pentru defectiunile ce vor aparea pe parcurs. :))
Depinde ce inseamna „la 50 km de oras”.
Daca e baragan cu asfalt merge ceve mai sus .
Daca e Buzau cu zapada si noroaie..eu ii pun lu’ taica-meu anul asta blocant pe troaca de la hacienda…
In plus orice presupune „carat materiale de constructii” cam cere punte rigida pe spate. Deci nu SUV.
în zona unde sunt eu.
jogger
Honda CRV?
Tinand cont de toate cerintele omului eu unul vad doua variante:
Varianta SH
Avantaje:
Dacia Logan MCV 1.5 DCi 90 CP Easy-R break.
-are bare deasupra pentru carat placi rigips
-fiind break intra motocoasa inauntru lejer + mult alte lucruri si scule
– nu e pick-up, nu are 4×4 dar e suficient de inalta; garda la sol decenta pentru majoritatea drumurilor de la tara, fie ele si neasfaltate.
Dezavantaje: Cutia Easy-R nu stiu cat e de reliable deoarece la modelele noi vad ca au trecut la CVT, probabil depinde de modul de exploatare si km parcursi al proprietarului anterior + modul lui de exploatare si cati km va face intr-un an.
Varianta masina noua:
Dacia Logan TCe 90 CVT
-Avantaje e 15500 EUR pret de baza noua, cutie CVT, caracteristici aproape similare cu cea sh.
-Dezavantaje: Nu au modelul/varianta break ci doar berlina, cel putin pe site-ul lor (posibil totusi sa se vanda si break cu CVT, nu vad momentan un impediment, insa de lamurit cu consultantul de vanzari).
Daca nu exista deloc varianta break la vanzare, in cazul asta berlina + o remorca mica.
Atunci are nevoie de L200 si doar se alinta.
Toamna-iarna in zona inseamna MT-uri sau Simex daca vrei sa „cari foi de acoperis” si sa stai linistit.
Al batran are Octavia lui dar pentru tuns vecine la tara a luat un Terrano SWB autoutilitara.
De altceva cam iti bati joc.
Pentru batut de joc merge orice cu vag 4×4 de la Grand Vitara la Fiat Panda.
Fiat Doblo automat, 2012, 230.000 km, 4500 euro pe olx.
remorca + ce masina vrea el
sau
Daca dubele sunt prea mari si pickup-urile prea 4×4, un minivan.
Transit Custom. Tracteaza peste 2 tone, se conduce mai bine decat multe suvuri, 2.0 ecoblue e bunicel.
Alea mici gen Doblo, te dezumanizeaza, sunt pentru oameni care au renuntat la viata.
Skoda Roomster Scout 4×4. Nu e asa inalta si are spatiu de incarcare maricel, pentru asta a fost conceputa. Camionete mici nu prea se mai fac decat Dusterul Papuc dar nu cred ca e in versiune automata.
Un pic ciudata combinatia totusi, lucrez cu motocoasă si unelte dar nu conduc o cutie automata :))
Volvo V70, xc70, xc90
Ford S max (e facuta pentru 7 locuri, dar nu pui ultimul rand de scaune , portbagajul e imens. Noi caram bicicletele copiilor pe drept. Dacia Jogger (acelasi tip de caroserie).
s-a găsit un Fiat Doblo.