Magazinele fizice nu vor muri prea curând

Magazinele online au mari avantaje: produse multe, categorii variate, posibilitatea de căutare, confortul de a comanda de acasă și așa mai departe. Cu toate astea, nu vor putea învinge niciodată magazinele fizice la rapiditate.

Povestea lui Cristi ilustrează foarte bine o gamă de cumpărători: mi-am plantat gazon acum o lună și nu știam că trebuie să îl tund, așa că am așteptat până în ultima clipa ca să iau o decizie, apoi m-am supărat că magazinul online n au livrat a doua zi ce voiam, așa că am cumpărat de la un magazin fizic.

Magazinele fizice nu pot avea 12 tipuri de ciocane, nu are sens să aibă atâtea decât dacă sunt magazin dedicat ciocanelor. Și nici atunci.

 

 

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

10 comentarii

  1. Pentru pareri pertinente legate de ciocane nu e necesar sa existe magazine fizice, se poate discuta cu specialisti in domeniu precum d-nele M Radulescu, Alina Plugaru, Eva Kent.

    00
  2. Magazinele online nu mai sunt demult rapide sau comode. Asta si datorita curierilor.
    Am comandat si platit un telefon de la evomag miercuri. Mi-au spus ca mi-l aduc martea viitoare. WTF.
    Am anulat comanda si am lansat alta la emag(pana in pranz), unde era cu 50ron peste, cu gandul ca e pe stock si il primesc in ziua aia. Telefonul venea cu un stick selfie cadou. Am asteptat 2 zile sa vina si stick-ul, si m-am dus sa-l iau eu, nu am primit sms de confirmare. Am schimbat telefonul si chiar si cel schcimbat nu are finisajele celor din showroom(mici spatii intre sticla si rama).

    Am comandat cauciucuri tot la emag. 1 saptamana a durat pana au venit si am sunat de 5 ori dupa curier. In final m-a sunat si mi-a zis ca ne vedem in 10 min la locatie. Il sunt dupa 15 si imi zice ca mai dureaza ca e la benzinarie, dar sa vin eu dupa el ca e aproape benzinaria.

    Curierii au foarte multe de predat sau doar sunt foarte nesimtiti, si nu stii daca vin cand esti acasa, daca esti la munca, daca esti la cumparaturi.

    In magazine fizice ori aveau produsul ori nu si il luai in momentul ala, il vedeai in momentul ala.

    00
    • Esti din Cluj? :D

      00
    • Curieratul e cam la pamant la noi. De cand cu ‘emag’/black friday cand a inceput lumea sa plaseze comenzi mai multe pe online si curierii au inceput sa aiba comenzi, s-ar rupt filmul.
      Desigur e vorba si de infrastructura, trafic, etc dar problema principala este ca nu au suficienti angati (care sa mearga okay).
      Multa munca si bani putini nu se prea impaca.

      Iar manelele cu „nu putem face plata cu cardu, nu am sa vad rest, ma ajutati sa car canapeaua pe scari?, unde sa fie lovit do’me, e doar praf.” nu ajuta.
      Poate s-a remarcat ca pretul transportului a crescut cam peste tot, asta in conditiile in care in combustibilul s-a ieftinit iar calitatea serviciilor a scazut.

      00
    • o fi scazut pretul combustibilului, dar s-a si marit salariul minim.

      00
  3. Daca infrastructura ar fi fost ok tot asa statea situatia. E vorba despre zgarcenia firmelor de curierat care vor cat mai putini angajati sa faca cat mai multe lucruri. Assta e valabila peste tot. Pe hartie pare ca au de castigat. In realitate nu sunt sigur.

    00
  4. mai este una: in functie de produs, de multe ori pozele nu refleca realitatea (sunt cu titlu de prezentare, stim :))
    am ajuns sa merg in magazine fizice ca sa „pun mana” pe anumite produse (mobila, saltele, haine, …); si chiar daca nu cumpar atunci, pe loc, cand fac comanda online stiu precis despre ce e vorba

    00
  5. ”Da, doamna, online, online am cumparat, ca spuneti ca timpul nostru este important pentru dvs. si de 3 ore ma chinui sa fac comanda de instalare. – Ha ha, mama la telefon incercand sa gaseasca factura de serviciu montare, care nu fusese livrata cu aparatul de ac (si chiar fusese repezita de curieri cand intrebase de ea) fara de care nu putea face instalarea, ca era un cod pe ea, etc. Si ce sa vedeti, a durat inca pe atat pana a reusit sa prinda a doua oara colega de la instalare, etc. Si a fost inceputul, factura a venit cu un alt curier, cei de la instalare au suntat din neant intr-o zi anuntand ca vin repede si tot asa. A zis ca nu ii mai trebuie online, ca daca se ducea in magazin rezolva de mult.

    Eu nu m-am lecuit de online, desi am foarte foarte multe nemultumiri la adresa curierilor, dar daca onlineul pierde teren, de la curieri si de la angajati dezinteresati o face, care dau franturi din informatie si te plimbi cu orele pe la telefoane unde asculti robotul ore intregi.
    Si toate problemele de personal desigur de la management defectuos vin, mereu

    00

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.

1. Linkurile utile în context sunt binevenite.
2. Comentariile asumate fac bine la blăniță.
3. Șterg comentariile care îmi strică buna dispoziție.
4. Nu fiți proști, agramați sau agresivi la primele 50 comentarii aici.

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG sau de la Finestore.

Pun clipuri pe Youtube