Teoretic, trebuia să se încheie săptămâna asta, pentru ca să poată derula o campanie de reduceri de ziua națională, dar dacă nu s-a terminat de livrat, ar fi aiurea să le oferi oamenilor chestii de cumpărat dacă nu ai apucat să le livrezi ce au cumpărat săptămâna trecută. De aceea au și devansat Black Friday cu o săptămână.
Și un text scris pe un forum, despre cum se livrează coletele de BF:
- așadar, eMAG, 420.000 produse în valoare de 32 milioane de euro. alte magazine, probabil tot pe acolo, deci marfă în valoare de 50-60 milioane euro. eh, marfa asta vine de la depozite diferite din București, de aceea sunt colete diferite. bun, oamenii din depozit termină un tir de ambalat și îl trimit la Fan Curier, Cargus sau DPD. tirul se descarcă la ei și începe sortarea. care este întreruptă periodic de…
- alte tiruri cu comenzi. dacă n-ai terminat primul tir de sortat, nașpa, tirul doi vine peste el și comanda ta ambalata și trimisă vineri la ora 12 e la fundul grămezii de colete din depozitul curierului din București.
- coletele se sortează pe județe și se trimit în centrele locale. de acolo în orașele de destinație. în aceste două opriri se întâmplă ce s-a întâmplat la punctul doi. mai vine un tir de comenzi. zbang peste celelalte.
- pe parcurs au fost niște erori informatice și logistice la toți cei trei pioni din acest lanț (magazine, furnizori, curieri) care au făcut ca unele comenzi să fie trimise cu 24 de ore întârziere sau mai mult. de aceea facturile și awburile nu au fost generate mereu la timp.
- coletele ajung în orașele de destinație, de unde sunt livrate cu același număr de curieri ca la un flux normal de colete. nu angajează nimeni curieri în plus pentru black friday.
- curierii nu se omoară, pentru că ei sunt plătiți la fel. nici oamenii care sortează colete nu se omoară. totul se desfășoară la flux normal. un curier pe o zonă poate livra un maxim de 10% de colete în plus pe zi. 20, dacă are noroc. degeaba îi pui 1.200 colete în masină dacă el nu poate livra decât 1.000.
Bottom line: frustrarea asta pe magazine, pe curieri, pe aerul de afară sau pe naiba mai știe ce e neproductivă și inutilă. Nu te ajută cu nimic dacă te enervezi suplimentar. Tot ce faci e să semnalezi că ești un coclet care nu pricepe că un asemenea flux de comenzi nu poate fi rezolvat în două sau trei zile.
Ai dreptate. Nu putem sa ne asteptam la minuni din partea curierilor – nu pot sa-si supradimensioneze personalul si parcul auto pentru un BF ce se desfasoara un weekend pe an, dar acest lucru trebuia sa fie stiut si spus si de magazine care participa la BF de la inceput.
Eu am facut de BF 3 comenzi la emag, am primit mail si mesaj pe telefon de la ei ca vor face livrearea produselor in zilele de 22 si 23 noiembrie.
Ghici ce, am primit in 24 un colet de la un magazin partener – o jucarie, ieri pe 27 un colet de la emag, iar pentru al treilea colet – tot de la emag – mi-au dat mesaj ca intarzie 4 zile.
Nu sunt suparat pe emag, dar preferam sa stiu de la inceput cat am de asteptat.
Curierii se cam omoara, nu stiu de sortatori. Baiatul nostru de la Fan imi zice ca desi lucreaza zi-lumina de la BF incoace, nu pleaca acasa fara 250 de lei din „atentii”. Si stie ca asta va fi treaba pana inspre Craciun. Livreaza in jur de 100 de pachete pe zi, dar are bafta de zona numai de blocuri, foarte putin firme, foarte putine ridicari
Bottom line: nu te mai lauzi ca faci si dregi daca stii ca nu esti in stare. Ai auzit emag?
Avand in vedere ca la ora 12(~) erau cu statisticile egale cu cele din 2013, da-ti seama ca nu au anticipat corect cat volum de marfa va fi pana la final.
Probabil la aia care si-au luat S4 la un leu o sa le soseasca cand valoarea telefonului o sa ajunga un leu
E, pa dracu. Alora le-au livrat deja frigidere (vazusem unul care avea luate 2 frigidere) la 2 lei bucata. Altii carora le-au dat telefoane noi (alea la 1,99 lei) pentru ca resigilate nu mai erau in stoc.
@marod daca tu crezi ca emag nu va sti cat vinde, inseamna ca inca crezi in zana maseluta. Ei au anuntat ca vanzarile au fost cu 10% peste cat estimasera ei. Care estimare era un worst-case-scenario.
E f simplu, stii ce stoc ai pt BF, stii ca se duce tot, stii ce stoc ai de produse reduse cu 10-15%, stii ca se vor duce cam xx% din ele si mai ai produsele nereduse/marketplace care stii ca se vor duce xx% din ele. Tragi linie si stii cat livrezi si stii ca nu vei face fata cu livrarile. DAR, nu poti sa faci mari investitii in logistica pt ca stii ca ele se vor amortiza in x ani/luni si ca, cresterea ta va necesita aceste investitii abia peste x ani, nu acum. Business-ul nu se face pt o zi pe an.
In rest, ii scoti pe PRisti la inaintare cu poze cu camioane, sa-si merite si ei painea. Consumatorul roman oricum are memoria cat pestele, pana in 2015 uita si cumpara din nou. Crezi ca va suferi CA a lui emag ca sunteti voi suparati ca nu v-a ajuns mouseul?
P.S. eu sunt suparat ca nu mi-a ajuns TV-ul, dar suportul de perete da :))
Misto sa dai vina pe client. „Au cumparat prea multi, nu facem fata”. Pai atunci macar sa lasam cocoselile gen ,,Echipa FAN Courier pregatește terenul încă din luna ianuarie. Am investit de la inceputul anului aproximativ 4 milioane de euro și continuăm să investim în parcul nostru auto”, CEO Fan Courier. sau „Reușita noastră de Black Week va fi motivația principală pentru ca partenerii noștri din comerțul online să ne fie alături și pe viitor, iar consumatorii să poată beneficia de cele mai bune servicii”. IN FIECARE AN sunt cocosi. Nu numai curierii, ci si magazinele. Tot in fiecare an sunt si depasiti de situatie. Le pica site-urile, livrarile ajung foarte tarziu, etc. Anul acesta a fost mai ok, dar problemele raman. Asta desi am hotarat noi, romanii, sa devansam Black Friday ca na, avem 1 Decembrie si sa putem livra. Cum reusesc altii, gen Amazon (da, se compara cu emag – firma imensa, dar si volum imens) sa livreze la timp, ca intr-o perioada obisnuita? Si cum reusim noi sa livram in saptamani intregi, da’ si sa ne dam cocosi? Dupa care sa zicem ca n-am facut fata, da’ avem vanzari record?
fluxul lor nu este prea interesant atat timp cat e de cacat. Comanda facuta vineri 4 produse de la ei, 1 din emag market, primesc mesaj vineri ca vine comanda sambata sau duminica. Intradevar a venit comanda de emag marketplace si atat. In rest pe site apare prima data curier cargus, apoi apare generata factura curier dpd cu programare 26-27.11 pentru livrare, pe 26 plec din localitate plm daca vine coletul :((, ma intorc pe 27 seara nimic nou ((, ba da factura era emisa din nou cu curier cargus ;)) 28 dimineata produsele nelivrate, dar apar la garantiile mele =))) Concluzia indifernet de flux, de ce vrei tu, 1 saptamana e suportabil dar deja sa astepti 2 saptamani e cam mult. Sincer aia de la logistica trebuie scosi in suturi afara din firma pentru ca fura curent.
Ps: cu putina organizare si ceva creier in 4-5 zile trebuiau sa livreze tot, dar na suntem in Romania.
estimari initiale 25-26. azi e 28 si nici un semn. bine ca am ales ramburs. le intorc comenzile si iau de pe amazon ce-mi trebuie
Asa cum am mai spus si pe un forum: ei au spus ca vor livra in 4 zile, dar a fost mai mult un deziderat. Daca magazinele aveau propriul sistem de livrare, atunci puteam sa le sarim in gat. Asteptarea e mai dulce daca nu stai sa verifici pagina comenzilor din 5 in 5 minute.
Deci nu o sa fie promotii la emag de 1 decembrie? Trist. Asteptam un pret mai mic la un produs.
Pai ce, a venit 1 decembrie si n-au bagat nimic? Vezi ca pe .bg sau .hu au black friday
Eu inteleg ce spui, este de bun simt, insa prima regula in vanzari este nu promite ceea ce nu poti livra. QED
La mine surpiza a venit de la Orange care mi-au livrat telefonul duminica dimineata la 9 ( comanda fiind facuta vineri seara). Referitor la emag se pare ca sunt printre cei cu bulan care au primit comanda luni ( excluzand SSD-ul la 99 care vine cica peste 3 saptamani).
Macar nu is ca aia de la DOMO. Am comandat ceva pe site, am primit e-mail confirmare, nr de comanda, data livrare, tot. Peste niste zile primesc sms ca ei nu mai au pe stoc acel ceva. Pt Robert: cand am facut comandat, era in stoc.
La început și eu eram furios pe ei. Acum am înțeles: toate magazinele lucrează cu toți curierii, dar numărul de comenzi este mare, numărul de colete este foarte mare, deci durează,
Chiar și-n țări spălate cu săpun, livrarea de BF se poate face și-n zece zile lucrătoare.
Ca idee: BF este despre prețuri, nu termene de livrare.
Este si despre livrare. Daca eu iti spun sa ne intalnim in seara asta la 8 la Romana, pe la 8 jumate ma suni si iti spun ca e posibil sa intarzii, la noua iti spun ca ajung la zece desi eu sunt plecat din tara si ajung saptamana viitoare? cum ai interpreta asta?
De acord, dar ar trebui macar sa isi anunte clientii, si aici ma refer la Fan Courier, ca livrarea se intarzie cu x zile. Intr-adevar marfa a ajuns miercuri in depozit, si de atunci sta acolo. Ii inteleg ca nu pot sa o livreze, dar macar sa anunte sa nu tot asteptam degeaba. In plus nu mai raspund la niciun telefon in Cluj….
Bottom line e ca in alte tari treaba merge ca unsa pentru ca Amazon sau cine dracului primeste comenzi de zeci de milioane stiu si se pregatesc pentru asta. Mai baga un gog la comenzi, mai baga 2 la sortare, 3 dincolo, 4 dincolo.
Ai contract cu Fan, esti poate cel mai important client, nu poti sa-mi spui ca nu exista o cale prin care sa se ajute toata lumea.
„Teoretic, trebuia să se încheie săptămâna asta, pentru ca să poată derula o campanie de reduceri de ziua națională, dar dacă nu s-a terminat de livrat, ar fi aiurea să le oferi oamenilor chestii de cumpărat dacă nu ai apucat să le livrezi ce au cumpărat săptămâna trecută.”
Spune-le asta si celor de le Evomag. La ei pe site se lafaie un banner despre promotii de 1 decembrie dar ei inca n-au… nu livrat ci dat la curier macar tot ce s-a comandat la ei de Black Friday.
Also, atentie la Cargus pe viitor: nu fac fata unor asemenea campanii. Marfa preluata alaltaieri din Bucuresti cu destinatia Ploiesti, e tot la ei in depozitul central. Spre deosebire the clientul lor Evomag, macar au decenta sa faca ore suplimentare, si in week-end, si de 1 decembrie.
Intre timp, emag mi-a livrat prin Fan Courier si ce am comandat de Black Friday si ce am luat dupa (adica alaltaieri).
Habar am daca e on sau off-topic: In UK un coleg si-a cumparat de pe Amazon o tableta grafica. Astia cand le aduc le lasa pur si simplu la usa. Noi avem un gard viu in intre casa noastra si casa vecinilor si e un mic locas si il baga acolo. Dar nu mi se pare deloc „uman” pentru colete si nici prea productiv pentru client sa se uite prin imprejurimi dupa colet. Ba, chiar odata ne-au adus coletul si peste 2 zile am primit si hartia ca ne-a parvenit coletul.
Curierii lucreaza 12-14 ore pe zi in sapt asta si cam pana in Craciun aproape. Se si asteptau la asta si se bucura pt ca fac ciubucuri, si eu las de obicei cativa lei.
In ianuarie e jale in coletarie.
ba, mie mi-a venit pachetul in 2 zile. s-au miscat super bine.
Macar sa nu se laude ca livreaza tot in 6 zile. Neprecizand de care, se intelege desigur ca zile calendaristice, mai ales ca de BF si curierii au lucrat sambata si duminica ). Sa nu se laude ca au capacitatea de a trimite 150 de camioane pe zi. In ritmul asta ar fi trebuit ca in maxim 1 saptamana toate comenzile sa plece de la ei, si sunt foarte darnic azi; 150 camioane x 6 zile inseamna 900 de camioane de comenzi, sincer ma indoiesc ca au avut cantitatea/volumul comenzilor mai mare de atat. N-ar fi primit toti comenzile pana acum, dar macar n-ar fi scris si ieri tot „comanda inregistrata”, la 6 zile dupa BF.
Am facut calculul si pentru diferenta intre preturile de azi si cele pe care le-am prins de BF (1.700 vs 1.150) in cazul meu merita asteptarea, chiar daca se livreaza in decembrie si nu in „22.11-23.11” dupa cum imi apare si acum in contul de pe emag
Din ambele comentarii pe care nu mi le-ai aprobat ieri, daca totusi mai faci schimb de smsuri cu serifu al mare de la emag, zi-i si de taxa pentru livrarea cu prioritate in cazuri speciale, gen BF cu sute de mii de comenzi. Faci comanda vinerea neagra si o vrei luni, cel tarziu marti? Pac un 10 lei pentru a-ti rezerva unul din locurile limitate pentru astfel de livrari. Cei care nu platesc taxa sa fie anuntati ca le ajunge la p… in termen de 10 zile sau ceva.
Eu cred ca problema vine de la depozitele curierilor. Pentru ca emag si restul magazinelor isi onoreaza comenzile si le trimit la depozitele curierilor, insa acolo e problema si se intarzie.
Eu am avut 2 comenzi date la emag vineri la 7 dimineața. O comandă conținea 2 produse: unu a ajuns luni la 12, celalalt marți la 17. A doua comanda a ajuns ieri, joi, la 13.
Ambele comenzi de la emag cu cele 3 produse erau in depozitul curierului din judetul meu de luni dimineața.
Luni am comandat de asemenea cartea lui iohannis de pe librarieonline si a ajuns miercuri la 11.
Toate comenzile au venit prin cargus.
Curierii foarte amabili si foarte grăbiți săracii ca sa ajungă cat mai repede la la destinații cu coletele.
Nota 10 pentru curieri, nota 4 pentru orgazinarea din depozitele curierilor.
Am avut doar 3 comenzi de bf, prima a ajuns sambata, a doua duminica si a treia azi. In paralel, am avut de primit si 3 colete normale prin Fan Courier. In loc sa ajunga de pe o zi pe alta, toate au ajuns dimineata in depozit la Bucuresti urmand a-mi fi livrate ziua urmatoare, un pic enervant insa de inteles avand in vedere perioada. Iar cat despre curieri, absolut TOTI erau pe mega-fuga, de-abia tragandu-si sufletul. Si vorba aia, stau la 1, deci asta-i ritmul. Per total, s-au miscat decent.
In alta ordine de idea, azi este Black Friday!
In mare parte ai dreptate. In special la nr 5 si 6. Insa nu este in regula. Am sa-ti dau exemplul meu. Comanda la Emag, curier Fan Curier (masina de spalat, cuptor si plita, deci ceva voluminos) Dupa comanda Emag ma anunta ca ajung pe 27 sau 28. E ok, nu ma grabesc, stiu ca e aglomerat. Sun azi la curier si-mi spune ca sigur nu livreaza azi ca inca nu au livrat lucurile primite sambata trecuta. Il intreb, cand credeti ca livrati, ca sa stiu cum fac si eu programul, sa nu plec de acasa cand vreti voi sa livrati. Raspunsul: habar nu avem.
Emag a luat un angajament ca livreaza pe o data si nu se pot tine de cuvant. Vad ca nu a venit sms cu : amice, ne pare rau, e groasa, nu putem sa livram la timp. Ne revansam noi alta data.
Deci minus 5 puncte la comunicare.
Comanda nr 2. Frigider la sensodays. Curier DPD. Pleaca vineri seara de la Depozit Sensodays, ajunge la Ploiesti la depozit DPD vineri spre sambata. Zic, mama astia chiar sunt smecheri. Ma suna de la sensodays pe marti, daca am primit comanda. Le zic ca nu, nu am fost contactat inca. Gagica surprinsa ca ea stia ca am fost contactat.
Ma suna din nou joi, ca ce s-a intamplat. II zic ca nimic, ca inca astept sa fiu contactat, iar ea imi zice ca vede in sistem ca s-a incercat livrare si nu am fost gasit. Zic, hait, baietii fac nasoale. Pun mana pe telefon, sun la dpd, aia confirma ca nu a existat incercare de livrare, anunt pe sensodays ca DPD le transmite informatii false. Am mentionat ca DPD a livrat marti in Campina diverse chestii colegilor mei de la munca?
Bun, la emag e mai simplu, maine ma duc eu cu o dubita la depozitul local si ridic chestiile, nu e deranj prea mare.
La sensodays in schimb daca luni nu livreaza, marti sunt sanse sa anulez comanda. Asta asa, pentru ca daca lucrezi cu nesimiti trebuie sa vezi ca ai de pierdut.
Si supriza. Primit telefon de la Fan, au livrat in seara asta. Deci, emag delivered.
Adevarul e ca asa se intampla cand se arunca in stanga si dreapta cu reduceri. 420.000 de produse nu se pot livra asa usor.
Cei de la edigital.ro au depozitele in Ungaria, sunt produse pentru care astepti 2-3 saptamani, deci tot mai bun e EMAG-ul chiar daca are preturi uşor uşor mai ridicate (cel puţin cele pe care eu le vreau)
Azi se mai tine Black Friday pe shoexpress.ro
Pe 21 am comandat o pereche de la ei o pereche de adidasi New Balance, mi-au ajuns in 4 zile lucratoare, azi imi mai iau niste ghete Rieker.
Intrebarea e alta, totusi (venita de la un om care a comandat de BF, n-a facut spume si si-a primit produsele cand le-am primit): daca ei se asteapta sa aiba X, N, Tz…venit in perioada de BF, mai mare decat venitul normal, nu e la fel de normal sa si investesti mai mult?
Ei se asteapta ca lumea sa cumpere mai mult si da, merge gandirea, pt ca romanul cumpara cand ii bagi reducerea in fata (chiar daca e falsa sau nu) dar oare nu se gandesc ca unii clienti ar putea sa nu se multumeasca doar cu reducerea? Just my 2 cents. Logica economica de baza zic eu, ca sa scoti mai multi bani, tre’ sa fii pregatit sa bagi mai multi bani…
Era de asteptat sa se intarzie, unele preturi au fost chiar foarte bune si toata lumea a asteptat Emag-ul. Nu cred ca a cumparat cineva ceva de la alte magazine inainte sa vada oferta Emag. eu unul asa am facut. Am gasit preturi mai bune la Alte X magazine , si totusi am luat de la ei din comoditate chiar daca astept 2 sapt.
Sper sa citeasca si sefu acest post ca w/e trecut ne-a tinut sambata si duminica cite 6ore sa ambalam colete sa le ridice curierii. De marti s-a dezlantuit iadul telefoanelor de la clienti care nu stiu cand primesc produsele :))
Dar vai e si ei oameni si in fond voi sunteti de vina ca va enervati si asta nu e productiv pentru nimeni … tu faci misto de noi? Sa-ti enumar articole in care-ti bati pendula de unul si de altul ca fac/nu fac una alta pe banii tai????
Şi totuşi văd că au dat drumul la noua campanie: https://www.emag.ro/newsletter/2014_11_28_Samsung_Crazy_Days2
Ar fi cazul ca eMag sa nu mai imparta vina in stanga si in dreapta, ci sa si-o asume.
Problemele de mai sus apar doar cand produsul este predat curierului, insa imprimanta pe care am cumparat-o abia ieri a ajuns la curier si azi la mine. Deci o saptamana a stat nu la curier ci la eMag.
In plus, la SSD-urile alea kingston care intarzie numai 3 saptamani, tot vina curierului e?
In cazul asta clar nu e vina curierului.
Ce am comandat eu de BF a ramas pana vineri dupa masa la stadiul de „comanda inregistrata”, apoi vineri seara am primit mail ca a fost trimisa curierului.
Noroc ca nu ma grabesc, am ratat SSD-ul Intel la mustata ca mai incercam sa adaug si alte produse in cos, si cand am actualizat cosul deja nu mai era disponibil. Mi-am invatat lectia pe data viitoare
O comanda data la emag, impartita in doua colete, ambele de livrat cu FAN curier.
Coletul ce a plecat mai devreme de la emag catre curier, sambata ora 10, a fost livrat luni.
Coletul 2, plecat de la emag tot sambata dar la ora 14.. inca e la Fan Curier. Sunat la ei.. n-au o data de livrare. bine ca e doar o masina de tuns iarba si nu am ce face cu ea acum.. si nu e graba cu livrarea.
E colet mare, de-asta întârzie. Alea vin cu alte mașini. Cele mici s-au cam livrat.
Vali, perfect de acord cu fluxul, dar frustrarea vine cand emag iti spune ca primesti coletul in x ore desi el stie foarte bine ca le va livra saptamana viitoare. Asta este deja minciuna. Daca in loc sa imi dea sms cu in 48 de ore vei primi pachetul mi-ar fi dat sms cu ce ai scris tu mai sus, pe bune daca nu era de laudat.
Emag a predat Fan-ului coletul pe 24 (astazi suntem in 28). In trackingul FAN coletul este in livrare de luni – chestie evident imposibila. Si-au dat sistemele peste cap.
Problema e ca ieri la GPEC, Fan sustinea ca nu s-au livrat coletele pentru ca nu le-a primit. Am ras.
Dacă e colet mare, vezi mai sus.
Abia azi au aparut pe site la emag awb-urile la comanda de vinerea trecuta. Estimez ca mai dureaza macar doua zile la curier…
Nu sunt tocmai nerabdator, dar parca 8-9 zile de la momentul comenzii nu e prea ok.
Ma gandesc ca pot trata cumva special perioada asta avand o intelegere specifica cu firmele de curierat.
Sau sa se extinda si in zona de curierat si sa aiba propriul partner dedicat, cum a aprut acu’ Depanero pentru service.
Solutii exista, dar cand te pisi pe clientii ok onorand comenzi gresite pe site de 200k euro, nu mai ai bani de optimizari d-astea.
Ai numar de awb? Norocosule! La mine inca zice ca asteapta ridicarea de catre Cargus. Cum or fi asteptand-o fara nr. de trimitere, nu stiu, si nici nu mai stau 20 de minute la telefon pana prind pe cineva la callcenter emag.
Unii curieri isi fac treaba cum trebuie, iar altii sunt complet depasiti. EMAG ar trebui sa stie pana acum sa nu foloseasca niste glume de firme ca DPD. Eu am avut 6 colete de la emag, 5 au fost livrate pana acum doua zile de CARGUS, iar al saselea, conform DPD, a fost ridicat de la EMAG acum 4 zile si nu a ajuns nici macar sa fie scanat in depozit.
Amatori. Eu o sa incep sa refuz toate coletele cu intarzieri. Sper ca emag sa invete ceva si sa nu ii mai foloseasca.
mie mi-au livrat comanda de black friday luni . Asta dupa ce m-a sunat un gagiu chiar duminica sa il livreze dar nu eram acasa .
Si a venit o tipa cu un passat si mi-a livrat produsele. de la DPD. Deci cred ca se dau putin peste cap .
da, daca asa trebuie sa ma numesc e ok, sunt coclet. dar nu ma pot potoli din revolta. de la emag am de 3 zile mail ca au trimis tot la cargus. cargus mi-a livrat comanda incomplet si zic ca restul este la emag, iar emagul la nu stiu cate telefoane date imi garanteaza ca au trimis totul. dar trebuie calm, relaxare…nu conteaza ca astia pierd colete, banii sunt luati…
Am dat o comanda pe 21.11 la eMAg si nici acum nu s-a generat AWB-ul si in detaliile comenzii apare doar ca fiind „inregistrata” si atat in conditiile in care colegilor mei le-au fost aduse produsele comandate in acelasi interval orar ca si mine. Evident ca daca vrei sa suni la numarul de la eMag nu se conecteaza, o bucurie :).
Sper ca totusi pe saptamana viitoare sa treaca si pe la mine sau acum ca tot au trimis mail cu reducerile S. crazy days o sa fac comanda de acelasi produs si anulez comanda precedenta…poate asta vine mai repede.
@vera – de ce nu ai ales ramburs la modalitate de plata?
@Leo- am ales ramburs. Au venit 3 produse din 4, dar am vrut sa le ridic pentru ca avem nevoie de ele, iar curierul mi-a zis ca trebuie platita toata factura daca le vreau. Si ca sigur vine ulterior si ultimul produs. Si sunt 3 zile de cand emag-ul a inchis comanda ca fiind livrata, iar cargusul zice ca nu mai are nimic sa-mi dea
Atunci arde-i! În plus, la livrare parțială se face plată parțială. Altfel, ei și-au închis socotelile bine mersi iar tu ai rămas cu buza umflată.
cu toate ca vedeti ce feedback aveti de la cititori ,tot insistati cu ce baieti buni sunt astia de la emag..
Am așa: din 21 un eMag cu Fan (livrat azi) unul cu Cargus (la curier în depozitul din București de alaltăieri) și un evomag cu Cargus (am primit awb azi dar nu e de găsit în sistem). Apoi un Mediadot cu Urgent Curier din 26 livrat ieri seara și un alt eMag de ieri livrat azi cu Fan. Toate sunt componente PC. You do the math!
Hai sa va zic povestea mea cu un retardat de curier de la Fan Courier(am impresia ca e cerinta la angajare sa ai IQ sub 95).
Am facut o comanda la Emag… ma suna curierul la 14:50. Nu vad apelul, munceam. Il sun la 15:10. Imi spune ca daca imi vreau coletul sa vin EU pe strada unde urmeaza sa livreze un colet(la vreo 300m de adresa destinatarului), pt. ca el nu se mai intoarce la adresa mea ca „n-am voie sa ma mai intorc la adresa”.
I-am zis s-o lasam pe ziua urmatoare si mi-a bagat faza ca „stiti, intru in concediu maine si colegul meu care vine e pe alta zona”. Prostie pe fata.
Accept in cele din urma sa ma intalnesc cu el, ii zic sa ma astepte acolo unde se afla ca vin in 5 minute. Cica „imi pare rau, dar nu pot sa stau dupa dvs, sunati-ma cand ajungeti”. Il sun cand ajung, ma pune sa vin pe ALTA strada. Merg jumate de km in conditiile in care era frig si batea vantul. Ii vad masina dar curierul nu se vedea deloc. Il sun iarasi, imi zice ca e plecat sa livreze o comanda. Dupa 5 minute de stat langa masina vine si curierul in sfarsit.
Un pustan pe la 18-19 ani, vai de capul lui. Asa a inteles sa-si faca meseria.
MUIE FAN COURIER! Curierii de la Cargus si DPD au fost mai mult decat OK, au acceptat sa vina si in alte locuri unde ma aflam la acel moment. Deci inca o data MUIE FAN COURIER, e a 3-a sau a 4-a oara cand dau peste idiotii astia de la Fan Courier.
Data viitoare cand mai comand, voi specifica expres sa-mi trimita coletul cu ORICE firma, numai cu Fan Courier NU.
@zoso, avand in vedere ca ai contacte prin emag: ce se intampla cu garantia, care are ca data de emitere 1 saptamana (sau mai mult) inainte de data la care s-a primit coletul? Garantia nu trebuie sa curga incepand cu data la care s-au livrat produsele?
păi, hai să o luăm logic. tu, dacă ai fi cumpărat din magazin, ai fi avut garanție de când ai ajuns acasă sau de când ai ieșit din magazin?
Mie mi se par doua situatii diferite. Cand ai iesit din magazin, deja ai intrat in posesia produselor si e decizia ta daca te folosesti de ele sau nu.
Pe cand livrarea prin curier nu depinde de mine…
Bai zoso, înțeleg ca promovezi eMAG, dar ești total absurd acuma….
Vina probabil e undeva pe la mijloc. Eu am dat o comanda culmea dupa BF, Sambata dimineata – la telefon mi s-a spus ca fiind non-BF o sa fie ‘prioritara’. Luni aflu ca de fapt nu este asa dar ca pachetul o sa fie trimis cat curand. De Marti este la Fan Curier in depozit – am primit Luni cand a fost trimisa un SMS ca o sa fie livrata Duminica – cei de la Emag au spus ca depinde de curier dar fiind in Bucuresti si deja luata de curier ar trebui sa ajunga la mine in 2 zile max. Au trecut 4.
Culmea este ca depozitul Fan Courier este relativ aproape de mine. Din punctul me de vedere odata ce pachetul a plecat de la Emag, e responsabilitatea curierului ..
Anul ăsta de BF am avut parte de departe de cea mai horror livrare de la eMag. Comandă finalizată la 6:53 în primele trei minute de la deschiderea magazinului; SMS de confirmare la 7:01 cu dată estimată de livrare între 22 și 23. În realitate coletul a plecat din depozitul eMag joi pe la 11 și la ora asta îmi apare la status awb că „Expedția a plecat din hub-ul FAN Courier București spre hub-ul de destinație în data
27.11.2014 20:56”. Cel mai probabil o să apară cu coletul marți 2 dec. adică după 11 zile. Yeeyyyyy!!!!
Bine bine, dar eu astept un televizor de la Altex de doar 2 saptamani. DOUA.
Deja nu stiu daca mai livreaza sau nu comanda – sa stiu daca il iau din alta parte macar.
Comanda Altex din 18.11 nu e livrata nici acum, s-a generat acu’ vreo 3-4 zile un AWB la ceva curier obscur de care n-am mai auzit pana acum (nemoexpress). Am verificat acum pe site-ul lor, nici macar nu e inregistrat in sistem…
Ca si comparatie: comanda mea din 24.11 de pe amazon.de la „cyber montag woche” (un fel de BF) va ajunge la mine marti cu UPS, iar de diferentele de pret nici n-are sens sa discutam…cine a mai comandat de pe afara, stie.
Daca tot e gen ”povestea mea”, hai sa zic si eu.
Comandai vineri dimineata 4 produse la eMag, toate mici, usoare si care ar incapea intr-o cutie de pantofi. Evident, comanda s-a transferat in 4 colete cu 4 AWB pentru ca… comoditate. De vineri pana miercuri am asteptat, comanda aparea ca fiind doar inregistrata si cu livrare cel tarziu lunea, dar am asteptat nefiind absurd. Joi… BAM comanda e in curs de livrare,produsele sunt la curier de LUNI, avem si AWB-uri, verificati va rugam! Verific, pe site-ul celor de la DPD, gasesc ca ma cautasera chiar si duminica (este o minciuna ordinara!! Rusine,,) dupa care s-au suparat si n-au mai zis nimic. Acum, nu stiu cum e la altii, dar sa incerci sa-i contactezi pe cei de la DPD e mai greu decat daca ai incerca sa vorbesti cu inginerul care proiecteaza clantele de la usile navetelor spatiale NASA. Nimeni nu raspunde, numerele nu functioneaza. Dupa juma de zi de sunat in gol, vb cu cei de la eMag si fac ei ceva vraja prin care ma suna un baiat de la DPD Pitesti, obosit si, dupa modul in care-si ”tragea nasul”, racit cobza. Nu stim daca avem toate coletele… Le aveti! Pe cuvant de cercetas… Unde stati?…. Uite ici, mai incolo… Venim luni, sa traiti, la revedere.
Comand la PC Garage duminica. Marti dimineata Fan Courier a livrat,
Concluzie,,, curieratul din RO e prost… cred ca eMag are mai putina vina decat ii imputam.
Si eu am patit aceeasi chestie cu cei de la DPD. Era programat sa ajunga luni (comanda o facusem vineri), de m-am si mirat ca se misca atat de bine. Of course, luni n-a venit nici un curier (si am fost toata ziua la adresa, nu avea cum sa ma rateze), insa in sistemul lor, la cautare dupa AWB, apaream cu „incercare de livrare esuata”. Minciuna ordinara, bineinteles, pentru ca, dupa cum am spus mai sus, am fost toata ziua la adresa. Partea proasta e ca reusesti foarte greu sa dai de ei la telefon, dar am insistat si intr-un final mi-a raspuns una. Care mi-a spus ca livrarile esuate nu se programeaza pentru a doua zi, ci pentru a treia. Cand i-am cerut sa-mi explice de ce, n-a stiut sa-mi spuna… Servicii de rahat.
Salut, toata discutia vad ca e doar de emag ( care in cazul meu luni dimineta am avut produsul). Eu mam ars cu altex pt o comanda din 19 (miercuri). Mi-au spus ca joi (27) se livreaza, apoi ca vineri (28), astazi sun la nemo ca ei o sa livreze si nu aveau nimic pt mine in stocul lor, scriu sesizare la altex pe site si primesc mail ca s-ar putea sa imi livreze comanda in 2 sau 3 decembrie, si totul din cauza numarului mare de comenzi online (pt necunoscatori siteul altex a fost inchis de joi (20) seara pana luni dimineata. Oare cate comenzi online sau facut? Asta este gogomania ce salveaza magazinele din Romania!
Update: de o jumătate de oră îmi tot vin notificări de expediere a coletului de la evoMag. Un singur colet. Am vreo 50 de emailuri până acum. Cred că m-a pârât conu’ zoso
Sunt depasiti de situatie si stiau dinainte, la 410k comenzi doar nu vrei sa-ti livreze din avion, curierul trage pentru ca primeste spaga iar emag-ul pentru ca vor sa nu-si pateze reputatia si probabil cei din depozit vor primi bonusuri, se castiga peste tot si romanul face treaba ca face banuti, trage chiar ca un hamal fata de zilele normale :).
Și când aștepți de 8 zile? Cum e? Am înțeles, 2-3-4 zile… Dar la mine sunt 8! eMAG a întârziat vreo 4, Flanco 8 și de la Flanco n-au venit nici acum! Probabil se vor face 30 zile și nu va veni!
pai eu ii astept de pe 28 comanda este data pe 26 noiembrie suntem pe 11 dec ce sa ma fac cred ca o sa sesizez opc dupa care ii dau in judecata
De acord ca frustrarea asta pe magazine, pe curieri e neproductiva si nu face bine la mojo.
Inutilă sper sa nu fie insa. E o consecinta a lipsurilor in logistica si comunicare. Si sper ca cei care lucreaza la firmele implicate si au in fisa postului scris ceva lega de management sa isi doreasca sa creasca profesional si sa incerce sa schimbe ceva.
Inteleg intarzierea dar nu agreez nici chip lipsa de comunicare ba chiar fuga de ea. Daca nu au fost in stare dinainte sa isi calculeze realist timpii, pai dupa primele zile se putea face o estimare destul de ok si sa fie apoi comunicata, intr-un mod politicos. celor care asteapta.
comandat vineri de la emag un ssd, livrare prin cargus, inca tot in depozit la emag figureaza, tot vineri comandat la orange 2 telefoane, livrate a doua zi cu acelasi cargus , am trecut azi pe la fan sa trimit un colet, lucreaza in draci , toata lumea e disperata de parc-ar muri a doua zi daca nu-si primesc produsele , si saraci si gingasi
Strange shit. Am comandat in total 4 produse, pe o singura comanda. Am 4 awburi in contul emag, am sunat curierul (ca am primit mesaj ca azi se livreaza) si-mi spune ca au doar 1 pachet din cele 4. Si ca daca am noroc sa vina azi celelalte 3 in a 2-a masina, mi le aduce. Daca nu, ramane pentru decembrie Emag mama, dar voi de ce nu pregatiti comenzile? Cum adica, voi ambalati pe palet cate un produs, trimiteti la curier si gata, v-ati spalat pe cap? Sa caute curierul, sa vada daca are comanda completa? Misto.
A, cele 4 produse comandate: 2 telefoane si 2 pachete a cate 10 dvduri. Pentru care am 4 awburi, 4 trimiteri diferite adica Mi-e mila de aia care au comandat cate 15-20 de produse…
Am comandat o tableta in 21.11.2014. Am primit un sms cu termen de livrare in perioada 27.11. 2014 – 28.11.2014. Nici pana azi nu am primit comanda. Am sunat la Emag si mi-au spus ca NU STIU !!! cand se va preda catre curier(Cargus). Am inteles ca sunt intarzieri dar ca sa nu poti da o data de livrare( peste o zi, o saptamana, o luna, de craciun, pe 1 aprilie …..) mi se pare foarte neserios. Recomand reclamatie pe site, poate citeste cineva si schimba ceva pe viitor.
Camera auto comandata de un coleg pe 14.11 la Altex – ajunsa la el dupa aproape 10 zile. Daca e sa ma iau dupa anuntul de angajare de pe site, e posibil sa schimbe programul ERP. Daca asta fac acum – sa zicem ca au o scuza, dar e o decizie foarte proasta daca se apuca sa schimbe ERP-ul in plin sezon de cumparaturi.
Oricum Altex ar trebui sa scoata de pe site „livrare in 24 ore”. Probabil ca doar in maxim 10 % din cazuri se tin de cuvant, la restul livrarea e spre 48 ore sau mai mult. Nici eu si nici cunoscutii mei nu au prins vreodata o livrare in 24 ore.
@zoso, asta e mai mult ceva gen „shower thoughts”, dar… cand te astepti sa ai sute de mii de comenzi in mai putin de 24 de ore, le procesezi in ordinea „primul venit, primul servit” sau pe judete/zone? Ca parca e altfel cand incarci un tir pentru Moldova/Transilvania sau Iasi/Cluj/Timisoara, si alta e cand incarci un tir cu comenzi pentru toata tara, si curierul trebuie sa le sorteze si el, in depozit.
Am comandat de BF la Emag. Pe site Emag, am awburi in contul emag si facturare in data de 25.11.2014, dar produsele nu au fost livrate pana in 29.11.2014. Unul dintre produse era ptr. o onomastica in data de 29.11.2014. A trebuit sa cumpar alceva,. Am crezut ca in in 9 zile ajunge coletul. Ce fac cu produsul?
Da, lamentarea că nu vin coletele la timp e neproductivă. Însă poţi să tragi nişte concluzii când coletele trimise cu un anume curier au ajuns a doua zi şi toate celelalte trimise cu alt curier au ajuns cu o săptămână mai târziu.
Vad ca toata lumea asteapta inca coletele, eu am fost luat pe nepregatite insa de rapiditate. Am cumparat de pe emag un tv pentru bunici, un cantar si niste boxe pentru parinti si primesc sms ca voi primii comanda duminica-luni (23-24.11.2014), eu facand comanda vineri dimineata.
Surpriza, Luni dimineata la ora 10:00, am primit coletul si a trebuit sa umblu la portofelul meu ca inca nu am apucat sa primesc banii de la parinti, bunici.
Curier: Cargus.
>coletele ajung în orașele de destinație, de unde sunt livrate cu același număr de curieri ca la un flux normal de colete. nu angajează nimeni curieri în plus pentru black friday.
Te contrazic (sau pe ala care a scris postul…). Cel putin local, Fan Curier au angajat oameni in plus fix pentru astea cateva zile in plus.
Am cumpărat patru produse data estimativa livrare 22-23 pe 28 am sunat și au zis sa aștept, pe 29 am anulat comanda așa ceva e inacceptabil sa te rogi de cineva cu banii mei în buzunar, mam sus în Alex am plătit întreg și cash am plecat cu produsele acasă. Concluzie în România nu exista Black friday
surprizaaaa!
comanda facuta pe 21.11.2014!
suntem in data de 01.12.2014 si nimic….niciun semn de la nimeni!
am sunat eu la cargus si dupa o jumtate de ora de asteptat la telefon mi s-a spus ca maine (duminica) imi vor fi livrate produsele….ohaaaaaa, balohaaa. e deja luni….
p.s. Coletul e in posesia cargus de pe 27.11!
HALAL PROFESIONALISM, DECI SA LE FIE RUSINE!
curierul de la fan curier a cerut 6 ron pentru un colet de la emag pentru care transportul era gratuit,asta s-a intamplat vecinului meu ,fara a-i da chitanta ,un jegos
Bai, nimeni n-are pretentii la puteri supraomenesti de la curieri sau magazinele de la care am cumparat, dar pentru o comanda facuta pe 21 care n-a ajuns nici pana astazi ( fiind 2 dec) si intuiesc ca va mai dura ceva, asteptam macar un mail, un telefon, un sms sau un porumbel cu mesaju, ne pare rau pentru intarziere coletul dvs exista, nu s-a evaporat si nici nu ne pisam pe dumneavoastra. In plus cred ca e corect sa ne asteptam ca mesajele de gen, livram in 24-48 h sa dispara cel putin pe perioada asta, din respect pt noi care asteptam de peste o saptamana un semn, mai ales avand in vedere ca Black Friday nu e ca un uragan care s-a pornit din senin. Aveau UN AN la dispozitie sa se pregateasca, sau ii ia si pe ei prin surprindere zapada, ca pe autoritati ?!
Eu sfătuiesc magazinele care participa la promoția de BF sa participe cu produse de plaja astfel o sa te bucuri de slipi și colaci la timpul potrivit – când or sa-ți fie livrate (poate). Acum e interesant de știut cine poarta vina mai mare, magazinele sau firmele de curierat. Ne spune și noua cineva care a cumpărat produse de pe alte site-uri în afara de Flanco sau Emag dacă le-au sosit produsele. Eu am ceva cu cei de la DPD unde am în depozitul lor din Buftea un colet din data de 24 nov. și nici pana astăzi nu l-au livrat. Niște praștii.
Da culmea ca daca comanzi azi de la emag maine il ai !!! inschimb probleme sunt doar cu cele de black friday . Explicatia e simpla nu aveau pe stoc sau asteapta pana renunta cat mai multi clienti la produsele lor . sunt ferm convins ca nu vor onora toate comenzile
Eu tot de la DPD astept un colet inregistrat in depozit pe 25 nov. Intre timp am primit cu FAN-ul dupa doua zile de la o comanda la Vodafone.
Iar un coleg de munca a primit deja de cateva zile ce si-a luat de la EMAG. Livrat tot cu FAN-ul.
Cei de la DPD nici nu se sinchisesc sa raspunda la telefon.
Coletul meu sta de 10 zile in depozitul DPD (si nu e un colet mare sau greu). Livrare tot in Bucuresti, in acelasi oras cu depozitul lor ! Conform site-ului lor, o astfel de livrare se face in 24 ore. Pe 23 noiembrie, coletul meu a fost ridicat de la eMag de catre DPD. De atunci, izolare totala! Nu reusesc sa dau de DPD nici la telefon, nu-mi raspund nici la email, comunicare… zero barat. Am dat mail inclusiv CEO-ului din Romania (chiar va rog sa il spamati: lucian.aldescu@dpd.ro) si inclusiv celor din Germania. Nimanui din DPD nu ii pasa. DPD e o firma de cretini.
Mentionez ca am dat 6 comenzi si toate au venit in timp decent (Atentie: CU ALTI CURIERI. eg: FanCourier si Cargus).
Chiar ieri la pranz am dat o comanda la pescar-expert.ro, iar astazi la 11:00 deja am primit pachetul prin FanCourier. E incredibil. Cum de FanCourier poate, iar DPD este o firma de cretini ?
@K : Stai linistit, ca exact acelasi lucru l-am patit eu cu Fan Courier. Pardon, ei mi-au raspuns azi si au zis ca nu pot estima o data de livrare :). Ca sa vezi profesionalism.
Eu am o comanda de la Emag ca urmeaza sa vina prin FanCurier (predat la ei in data de 24.11.2014), estimarea fiind de 24-25.11. Nu a venit pana acum iar la AWB-ul de la FanCurier nu apare nimic util. Daca stateam la Satu Mare intelegeam sa intarzie pana acum, dar adresa de livrare este undeva in Piata Victoriei din Bucuresti. Ma duc si singur sa scotocesc prin depozitul lor daca e nevoie, numai sa ma lase acolo Am facut reclamatie atat la FanCurier (mail) cat si Emag (telefon). Concluzia: pachetul e pe drum! Sper sa nu-l plimbe prin toata Europa!
Recomandarea mea este sa nu asteptati ca cei de la curier sa va sune pentru ca nu o vor face, deoarece nu au ce sa va livreze. Sunt foarte multe comenzi care au fost trimise aiurea. Eu am comandat 3 repere pentru care mi-au fost furnizate 3 AWB-uri(au plecat din 3 depozite). Cand am sunat la Cargus sa verific cele 3 AWB-uri mi-au spus ca produsele au fost livrate, dar catre alta persoana. Cei de la relatii cu clientii Emag, mi-au reconfirmat numarul celor 3 AWB-uri, dar nu au putut sa-mi dea nici un raspuns privind destinatarul sau statusul comezii.
Situatia nu imi convine intrucat probabil ca produsele au fost desigilate, iar eu voi primi niste produse pe care le-am comandat ca fiind noi.
Ne plangem de faptul ca nu platesc oamenii cu cardul si ca solicita plata ramburs. In astfel de conditii cum sa platesc cu cardul? Prin plata cu cardul ,practic eu imprumutam Emag-ul fara dobanda timp de 2-3 saptamani, iar in momentul in care constatatam ca produsele nu sunt ok, tot eu trebuia sa plang dupa bani. Asa vor plange ei in momentul in care nu le voi accepta produsele la livrare.
Consultantii Emag de la relatii cu clientii sunt slab pregatiti.
Reducerile nu au fost exceptionale, din 3 produse comandate doar unul fiind din promotiile BF, restul de doua fiind cumparate la pret intreg.
Eu am comandat la emag in dimineata de 21 nov. Sambata, 29 dec primesc mesaj de la cargus ca voi primi coletul in valoare de 900 lei cat comandasem. Cand apare curierul, surpriza….din 3 produse care valorau 900 lei, mi-au adus doar un bax de scutece care costa 45 lei dar factura bineinteles era de 900 lei. Pai zic, cum sa platesc eu 900 lei si voi imi dati produs in valoare de 45 lei? N-am luat nimic. Am sunat la emag, m-au asigurat ca in 2 decembrie voi avea produsele, am facut apoi si reclamatie pe site…..pauza….inca astept. Cred ca pana ami aduc scutecele alea o sa creasca copilul si n-o sa mai aiba nevoie de ele. Cum spunea cineva aici, macar sa nu ne mai asigure ca vom primi produsele in timp util
Data estimativa la comanda mea de 600 de lei era de 30 Noiembrie intre orele bla bla si bla bla. Azi e 3 Decembrie si e tot „in tranzit spre showroom”.
Nu ma supar ca intarzie doarece sunt circumstante atenuante; BF, ninsoare, nebuni pe strada, etc. dar sa nu mai scrie bullshit-uri fanteziste pe site referitoare la data estimativa….
Am avut 2 comenzi de BF la emag. Una a venit pe 26 cu Cargus, cealalta e inca in depozitul DPD Buftea de pe 28. Comic e ca i-am sunat in fiecare zi si de fiecare data am primit acelasi raspuns: „Maine veti primi coletul cu siguranta”. A, si trebuie sa-l aduca doar in Baneasa, adica la o aruncatura de bat.
Un status la comanda mea de BF de la emag (prima si ultima se pare): a trebuit sa sun eu la emag ca sa-mi dea un AWB, in cont nu aparea decat CARGUS.
Ma uit pe site, ce vad: coletul e in localitate din 28 Nov. Ma gandesc „veste buna, daca ma duc la sediul lor o sa il pot ridica”. Acolo: pai stati, coletul e intr-un depozit central, si „e la rand sa fie despaletat si sortat”. Intreb si eu, o estimare ceva cand pot sa-l astept. Raspuns, citez: „Nu stim”. Si asa nu-ti poti face planuri de concediu ca trebuie sa astepti curierul…
Si ca raspuns la: „Tot ce faci e să semnalezi că ești un coclet care nu pricepe că un asemenea flux de comenzi nu poate fi rezolvat în două sau trei zile.” Atunci tu magazin online, care te lauzi ca esti primul si cel mai cel, macar nu te mai lauda ca livrarile se vor face „in 6 zile”. Lucratoare sau nu, sigur o sa treaca mai mult decat dublu pana o primesc si eu ce am cumparat, si cred ca undeva triplu pana sa termine livrarile.
Draga Zoso, intelegem ca ai un parteneriat cu eMAG, dar situatia nu sta chiar asa. In momentul in care estimezi un volum atat de mare, te asiguri ca il poti gestiona, cel putin la fel de bine ca oricand. Uite exemplul meu:
Comanda de BF la eMAG, cand inca era pe site anuntul cu: livram in 6 zile. Intr-adevar miercuri seara produsele erau in Cluj, in depozitul Fan Courier(confirmat prin telefon cu depozitul). Tot pana miercuri deja imi fusesera livrate alte doua comenzi prin Cargus. In acel moment chiar am zis ca bravo lor, si cautam sa vad pe unde pot sa-i laud.
Insa de atunci produsele stau fain frumos la Fan Courier, si inca nu am un termen de livrare. Cu depozitul de la Cluj am vorbit acum o saptamana si mi-au spus ca in doua zile se rezolva, normal trebuia sa le primesc a doua zi. Le-am zis ca nu e nicio problema, si iarasi am dat un bravo pentru modul in care au comunicat. Insa….de atunci nu mai raspunde nimeni, centrala de la Bucuresti a raspuns abia astazi si a zis ca se rezolva ca livrarea va fi astazi (ceea ce nu a fost). Customer service au zis ca le pare rau dar nu stiu cand vor fi livrate produsele. What? Inteleg ca asta inseamna ca ar putea fi livrate si peste un an. Nu conteaza, dar macar sa imi zica: livram la anul! In plus cei de la call center de la eMAG au zis ca ei si-au facut treaba, acum e doar vina curierului. Concluzia o trageti si voi:
Intr-adevar eMAG a livrat din depozitele sale la timp. Au gresit ca nu s-au asigurat ca Fan Courierul va face fata dar si prin modul in care se spala pe maini, de parca eu am cumparat produsele de la ei. Fan Courier chiar daca au probleme si sunt de inteles, ar trebui sa isi anunte clientii cu niste termene aproximative de livrare, si actualizate in cazul in care nu se pot indeplini. Nu sa ignore total.
Oricum, anul asta de BF au pierdut cel putin un client amandoua companii. Asta e sigur.
Eu am comandat de pe emag, si trebuie sa-mi livreze cargus. Sunt varza… toti, si emag si curierii, ca e cargus, ca e fan. comanda facut in 21 nov, a ajuns in depozitul central cargus in data de 29. Dupa care a ajuns in orasul meu pe data de 1 dec. azi e 4 si inca nu mi-a fost livrata comanda. De luni sun la cargus, numarul mereu suna ocupat. Adica numarul pentru provincie a fost scos din uz. pana ieri a mers sa verific awb-urile care imi ziceau „Stationat in sediul cargus x” azi deja vad ca nu le mai merge verificarea awb „Page cannot be displayed”. Telefonul la fel, suna mereu ocupat, adica nu ai cum sa dai de ei. Am fost ieri la ei la sediu au zis ca din 4 colete au venit doar 2 si eu nu fac livrari decat 1 data, dupa ce le-am zis ca awb-urile imi zic ca toate 4 sunt aici, n-au mai zis nimic, mi-au intors spatele. L-am luat pe altul la intrebari, a zis ca el nu sta sa-mi caute coletele, pai ce sa le caut eu? a zis ca sa astept, pana cand… nimeni nu stie. sa fim seriosi pot fi 5000 de colete pai nici sorta sa nu le poti? daca vine omul dupa ele sa le poti preda. Sunt ei neseriosi, si lenesi. de cacat!
Eu am depus reclamatie la Emag si din pacate nu mi-au raspuns. Coletele oricum au fost incurcate si unii au primit alte produse decat trebuia. Acum pentru cineva care a platit produse in valoare de 1000 lei, sa constate ca a platit la curier rambursul si in colet sa fie produse de 200 lei este foarte grav. Pentru cel care a comandat de 200 lei si primeste produse de 1000 lei este super, tace din gura si s-a scos. Concluzia una singura: Anul acesta infrastructura informatica a fost buna, dar la nivel logistic au fost praf. Credeti ca e ok sa cer deschiderea coletului in momentul primirii? Daca primes scutece in loc de ce am comandat eu?
Eu de la Flanco astept sa livreze (cica cu cu DPD) un telefon comandat in data de 21, adica deja au trecut 13 zile…A doua zi am primit o notificare ca livreaza in 3 zile lucratoare, plus factura in format electronic. Am reclamat prin mail de vreo 3 ori, de sunat nu pot sa-i ajung, au un singur numar amarat afisat pe site ca numar de contact, absolut incredibil….Daca e blocat la ei la Flanco sau la cretinii astia de la DPD, nu stiu…
Comanda nr. 115994XX din 21 noiembrie 2014.
Data estimativa livrare 25.11.2014 – 26.11.2014.
Eu în acest moment mă consider înșelat. Am plătit, am încercat să fiu acasă în data menționată, coletul nici măcar nu a fost predat către curier.
Am făcut o reclamație, nici un răspuns.
Am încercat să stau la linia lor de suport telefon, mai mult de o oră nu am răbdare. Mi se pare inuman ca să stau atât la telefon.
Am plătit cu cardul on-line, mă așteptam să am ceva prioritate, dar pendula.
Sunt 100% convins că livrările de black friday nu se vor termina nici măcar de Crăciun, având în vedere că am prieteni cu order id cu 200K mai mare ca al meu, si la fel nu au niciun răspuns.
am facut pe data de 21 noiembrie de BF o comanda de un laptop la 3000 de lei. nu mi-a venit comanda nici in ziua de azi, dupa aproape 2 saptamani! si nici nu cred ca mai vine,sau daca vine vine rupt in bucati! imi bag pl in organizarea lor de cacat
Stati linistiti, nici eu nu am primit de la emag ce am comandat de black friday. Suntem in 5 decembrie iar cei de la Cargus ridica din umeri. Nimeni nu stie unde este coletul cu ce am comandat. Cei de la Emag zic ca Cargus a ridicat coletul, cei de la Cargus zic ca coletul nu e la ei. Pe cine sa crezi din toata aceasta poveste. Concluzia este simpla: au pierdut un client cei de la Emag. Neseriozitate maxima din partea ambelor firme. Plus ca este si platita comanda. Va urez succes si sa nu va enervati. Eu sigur fac reclamatie la protectia consumatorului. O sa postez din nou cand comanda va fi livrata.
Astazi am sunat la Flanco sa le cer returnarea banilor (produs comandat si platit online, curier dpd in data de 21.11.14 ) si mi-au zis ca banii vor fi returnati peste 15 zile. Incredibil, bataie de joc. La dpd nu raspunde nimeni, astia mai exista, au dat faliment…?! O sesizare la OPC rezolva ceva?!
e adevarat nu ma astept sa livreze in 2-3 zile…dar au trecut 2 saptamani si emagul inca nu mi-a trimis comanda…un aparat foto pe care il puteam lua si din alta parte…aveam alta parere despre emag..
Da bos, sunt coclet dar nici azi nu a sosit comanda de la Emag de BF. A fost „livrata” cu Cargus-ul si nici dracu nu raspunde la telefonul de la ei pe site.
Amfacut sesizare la emag, am sunat si am stat cate 15- 20 minute cu robotul de la Cargus, am dat email, am scris pe pagina lor de FB.
Legat de afirmatia ta :„Tot ce faci e să semnalezi că ești un coclet care nu pricepe că un asemenea flux de comenzi nu poate fi rezolvat în două sau trei zile.” ce as putea sa fac sa primesc si eu comanda?
Din doua comenzi,una a venit in doua parti si o mai astept pe a doua.Am vrut s-a depun o sesizare telefonica la Cargus,dar dupa 10 minute de asteptare am renuntat.Ma voi duce la unuldi punctele de coloectare/expediere sa vad care este problema cu comanda.
Buna! Am ales sa va povestesc si eu experienta mea cu emag.ro. Am auzit de parteneriatul lor cu MegaImage si m-am gandit: ah, ce bine!, mai ales ca venea si Mos Nicolae si eu nu puteam fi alaturi de prietenul meu. Bun, am ales cateva dulciuri si am platit online ca doar nu ii puteam cere prietenului meu sa plateasca ramburs pentru darurile Mosului. Am fost nevoita sa repet comanda pentru ca s-a blocat pagina de efectuare a platii…si de aici numai nenoroace. Comanda am plasat-o si achitat-o pe 3, trebuia sa ajunga pe 6 intre 9-14. Pe 6, la ora 12 sun la emag sa ma interesez de coletul nazdravan care bineinteles ca imi aparea ca fiind in
Bucuresti, desi comanda era pe Sibiu. Sun si la FanCurier, unde o domana imi spune ca nu se va putea livra coletul pe 6(sambata), si apoi ma intorc cu un telefon la emag sa ii intreb de ce nu am fost avertizata ca ar putea intarzia coletul. Un domn deloc amabil mi-a zis ca mi-a inregistrat reclamatia…asa, fara nr. de comanda, fara nimic. In fine, m-am potolit si am asteptat ziua de 8 (luni, zi lucratoare). Sun la emag si surprizaaaaaaa! Nu puteam suna la niciunul din numerele afisate pe site. Iau telefonul tatalui meu si dupa 10 minute de asteptare imi raspunde o domnita, ii spun ca vreau sa stiu ce se intampla cu comanda mea si de faptul ca mi-a fost restrictionat numarul catre ei. Ma intreaba de numarul meu si ma roaga sa astept, dupa care 10 min toooot astept sa imi cante in telefon. Inchid nervoasa si hotarata sa sun din nou. Surpriza de 2 ori!!! Nu mai puteam suna nici de pe telefonul tatalui meu. Norocul a fost ca am dat de o doamna binevoitoare la FanCurier care mi-a oferit nr. de AWB al comenzii si s-a deplasat al meu prieten sa isi ridice cadoul.
Concluzia 1: eMag MegaImage=esec total
Concluzia 2: plata online nu e o solutie buna daca vreti sa sperati ca veti primi comanda
Concluzia 3: nu se primesc feedback-uri negative, clientii nemultumiti sunt „redusi la tacere”:)) (am trimis si o sesizare online cu acelasi rezultat- nimic)
Concluzia 4: daca vreti ceva, mergeti in magazin
Eh a inceput si a 3-a saptamana de asteptare. Acum 3 weekend-uri mi-au dat un termen, acum 2 weekend-uri s-au scuzat pentru intarziere si au dat alt termen. L-au depasit si pe ala binenteles, iar in weekend-ul asta mi-au dat un al treilea termen care a expirat. La telefon nu raspund daca ii suni, doar daca te suna ei sa te minta poti comunica. Am comandat odata in china, produsul a venit cu vaporul ca i-am urmarit traseul. In 3 saptamani a ajuns la mine. Astia nu sunt in stare sa il livreze in acelasi oras. Din principiu nu am sa mai comand la ei.
Dupa ore bune de stat pe telefon la emag si cargus am aflat ca produsele ce trebuiau sa ajunga in 26-27 noiembrie (data estimativa) stau din 29 noiembrie la depozitul cargus din Cluj. Acum m-au asigurat si de la cargus ca maine o sa am produsele. M-am saturat de asigurari ca maine ca poimaine etc. Cum naiba sa nu fie in stare sa-mi livreze amaratul ala de colet in 10 zile cand locuiesc la 1 km de depozitul lor? Asteapta sa ma duc eu sa scotocesc prin depozit ca sa-l gasesc? De un lucru sunt sigura: nu mai trimit vreun colet cu Cargus cat mai traiesc. Si de la emag m-as fi asteptat sa-mi raspunda macar la e-mail ca doar de aia se pot face sesizari. Nu i-a interesat nici pe emag nici pe cargus ca eu astept ca idioata un colet de 3 saptamani.
Am comandat de BF pe emag o tableta samsung si pe ebay (china) o husa… ghiciti care comanda a fost onorata si care nu :)))
Oricum eu le recomand celor de la emag sa-si angajeze niste chinezi… le-ar prinde bine:P
Eu am comandat de la Flanco o masina de spalat si un router. AWB-ul e facut din 21.11 (de Black Friday), comanda inca nu a fost livrata, la telefon raspunde doar „Info Line”-ul, care imi spun ca nu imi pot face legatura cu nimeni din nici un alt departament, si nici nu imi pot oferi detalii legate de comanda. Nici nu ma mai astept sa o primesc in 2014. Sper sa o primesc pana de Black Friday-ul urmator.
Am comandat si eu de BlackFriday la Emag de doua ori, si o comanda mi-a ajuns pe 20Decembrie, si cu produsul gresit… nici acum nu au trimis curierul sa imi ia coletul sa primesc mai apoi ceea ce trebuia de fapt sa primesc. Pot face undeva vreo plangere pt asta?
Da prietene e ceva normal sa nu beneficiem de serviciile cu care ei se laudau (livrarea tuturor produselor pana pe 29 noiembrie). Solutia este simpla suplimentarea resurselor!