Interviul ăsta scurt cu ei e ilustrativ despre cum arată niște oameni care pierd timpul. Live Tickets vor să schimbe piața de vânzări de bilete la concerte, pentru că motive.
Pentru că n-au avut pe cineva să le explice unde greșesc, mă ofer să fac eu asta, în câteva paragrafe.
- Sunt 754 vânzători de bilete de concerte în România, pentru că e România și pentru că fiecare organizator are un deal cu câte cineva și acel cineva aruncă la pachet și un vânzător de bilete din ăsta. E o mafie mizeră și incompetentă.
- Da, toate site-urile vânzătorilor de bilete sunt varză, întreg sistemul e mizerabil, dar nu se va schimba pentru că “ce o să facă Gigel, dacă noi suntem singurii vânzători de bilete? o să ce?”. Și asta e tot. Nu-i pasă nimănui de o platformă funcțională, pentru că alea existente merg și așa. Aduceți-vă aminte când au venit Rolling Stones, singurilor vânzători de bilete nu le-a mers site-ul vreo 3 zile până când au cedat și au dat și altora voie să vândă bilete.
- Live Tickets n-au SSL. Știi cum e, când vrei să faci o platformă beton, să o vinzi și în afară, nu ai timp de detalii din astea importante. Te concentrezi pe … nimic.
- Nu există posibilitatea de a comanda bilete fără cont. Pentru că 2017.
- Site-ul e varză. Jumătate în engleză, jumătate în română, designul e făcut pe genunchi de o secretară.
- Pe versiunea de mobil îmi apare un popup cu “dacă ești organizator, înscrie-te și poți vinde imediat bilete”. Wow.
- Au 6 evenimente pe tot site-ul. Eventim au 68 numai în București.
Tristeanu. Își irosesc tinerețea când ar putea să adune ani de experiență la împachetat shaorma sau programat pentru unii mai isteți ca ei.
stii cum e: incercarea moarte n-are…la fel ca in afiliere…unii castiga de rup…restul doar firmituri…
Nu înțelegi cum funcționează lucrurile astea. Cu alea 6 evenimente obțin finanțare și un an, doi, până închid câștigă mai mult decât ar fi câștigat la orice multinațională. Rămân cu bani pusi deoparte și eventual cu ceva experiență, se apucă apoi iar sa „inventeze” ceva. Încă se dau bani pe idei fanteziste și nu trebuie justificați.
sau „cine rade la urma rade mai bine”
Nu înțeleg ce aduc nou pentru că nu mi se incarca site-ul.
Anul acesta am fost la 3 concerte și nu a fost nevoie sa printez biletul, am arătat pe telefon codul de bare și ăia a fost.
My 2 cents e ca baietii astea sunt cel putin cu o treapta deasupra majoritatii care nu fac nimic sau se baga direct la MC sa vanda burgeri. Ca sa reusesti cu ceva trebuie sa gresesti si sa o dai in bara macar o data. Mi se pare ca doar la noi e blamat fail-ul. Fail-ul e primul pas catre succes, nu statul degeaba sau aruncatul cu capul inainte in chestii SF precum AI, Big Data, inovare etc.
Deci in logica ta e mai bine sa failuiesc des si cu lucruri absolut stupide decat sa ma concentrez nitel, sa invat ceva si sa depun nitel efort sustinut?
Nu de alta dar asa cum le categorisesti mi se pare ca nu prea intelegi foarte bine cum stau lucrurile in aceasta industrie.
inc aun cliseu imbecil. nu ba, nu e asa. un esec nu este condamnabil in sine, dar nu e nici obligatoriu in drumul spre succes. te-ai gandit vreodata ca poate din cauza unei astfel de imbecilitati NIMENI nu se chinuie sa faca treburile bine din prima? lasa ba, ca intai trebuie sa avem un esec, dupa aia vin milioanele….
Inteligenta artificiala, big data si inovarea nu sunt chestii SF.
Obiectiv vorbind, stii cine se pricepe si mai putin la businessul cu bilete? Tu.
Niste oameni incearca o idee de afaceri, si doar ce s-au lansat si produsul nu e perfect si au abia cateva evenimente fata de alt competitor mare si cunoscut din piata, wow! Unde e informatia? Cum arata blogul tau la versiunea 1? Care erau clientii tai in primul an?
Evident toata lumea trebuie sa inceapa de undeva. Se numeste prototip, care e marea scofala? Si da, 90% din startupuri esueaza, toti stim asta, sansele sunt impotriva lor.
Cand apari ultimul intr-un domeniu si repeti exact greselile celor dinaintea ta desi le stii deja ar fi cazul sa iti pui niste intrebari.
Au SSL dar nu este implementat corect. Nu-l “forteaza” cand vizitezi site-ul / app-ul. Trebuie sa vizitezi cu https:// ca sa beneficiezi de conexiune encriptata.
“Pe genunchi” – Din pacate multi care arunca timp, bani, stres … etc. in diferite proiecte, nu au inteles ca experienta finala a utilizatorului este cea care primeaza.
My 2 cents.
Hai să ne pișăm pe ăla care încearcă.
hai, dacă tot incercăm, să facem un produs mai bun, să înțelegem un pic piața și să nu fim căcănari.
hai ca acum esti rau.
trecand peste critica binemeritata cu privire la aspectele tehnice ale sitului, nu inteleg de ce esti asa gica contra.
Au numai 6 evenimente? pana mea, daca sunt la inceput ce ai vrea?
Tu cati cititori ai avut pe blog in primul an?
Lasa oamenii sa incerce, sa dea cu capul, nu le mai fute tu corola ca sunt mici si n-au sanse. Astia sunt oamenii de care avem nevoie in Romania, destia care incearca sa faca ceva, isi asuma riscuri, sunt naivi la inceput dar invata din greseli (sper).
Si asa stam cel mai prost in europa la capitolul antreprenoriat, mai vi si tu cu atitudinea asta defetista. Ai prefera sa renunte si sa se angajeze la stat?
erau la inceput in februarie 2016!!!!
stăm prost la antreprenoriat pentru că astea sunt ideile: hai să facem ceva fix la fel și să ne plângem că lumea râde de noi că suntem antreprenori. fă ceva să fie bun! nou! tare! mișto!
Păi la fel ai ras de alții și când au încercat versiuni noi si mai mișto de Facebook.
… si peste cativa ani vor preda cursuri de antreprenoriat :))
Afilierea asta devine un fel de Amazon SetUp
M-am uitat rapid peste primele 10 comentarii si sunt oarecum surprins. Argumentele lui Zoso mi se par mai mult decat decente / realiste si am senzatia ca au comentat doar din cei care au lucrat la asa-zisul site. Inclusiv secretara aia, care a facut designul pe genunchi. Stand in genunchi, desigur.
Eh, adevaru e pe undeva pe la mijloc. Astia au copiat prost o idee de afara si au fugit repede sa-si faca PR inainte de a creea plus valoare. Un om destept ar fi vazut interviul, ar fi realizat ca sunt habarnisti si nu au nici o sansa, ar fi dat din umeri si le-ar fi urat succes. Zoso cum nu e foarte destept, a sarit la bataie. E ca si cand cineva pune la vanzare un logan din 2007 si cere pe el 12000 EUR. Nu il suni sa-i spui ca e imbecil, dai din umeri si treci mai departe.
merci, ești o dulce.
Clar, secretara, easy target, banc cu statul în genunchi, adică suge pendula mă înțelegi. Merge wirelessul în grotă sau ai net pe cablu?
Radule, te pomenesti ca tu ai facut designul? Iti scriu de pe 686-le meu, via dial-up.
ai net pe wap?!?!!?
Am, merge chiar si in grota. Si mai scriu ceva, pana nu mi se termina abonamentul cu cei 50 kilobytes inclusi: cred ca exista doua potentiale motive pentru care ai face asa „proiect”: 1. sifonezi niste bani sau 2. esti prost. Evident, ele se exclud intre ele… Acum fiecare crede ce vrea.
Sigla aia cu „RapidSSL” din dreapta-jos ai ratat-o.
Da’ sa stii ca au SSL, atata doar ca nu fac redirectionare din non-secured spre secured.
Da’ varianta livetickets.be ai vazut-o?
Sau cookie-policyul in engleza care lipseste? Sau titlul de pe homepage care este „Home PageLiveTickets Ticket Shop”? Sau incercarea de a combina text fara diacritice cu text cu diacritice, dar care nu sunt suportate de catre fontul folosit? Meniul mobile de jos cu „Acasa, Creeaza-ti cont si Intra in cont” care apare pe Desktop?
Si probabil multe altele…
Baietii fondatori pot sa ia din aceasta pagina toate comentariile si s au ales cu review gratis si noile task uri de efectuat la site ul lor…
Mi-e greu sa cred, la cum arata codul din spatele siteului (de parca e facut de Gigel, mare hacker de CS din Cucuietii de Vale).
Ca de exemplu:
https://www.livetickets.ro/css/extralayers.css
Articolul ar fi valid daca baietii din text sunt plini de basini in cap, „stiu ei”, „cunosc ei”.
Cata vreme nu au asa ceva, nu se poarta sin ideea asta, merita sfatuiti, ajutati, incurajati.
N-am chef sa pierd 4 minute sa urmaresc interviul… sunt „jmekeri”, sau nu?
Daca nu, le urez succes!
Zoso are dreptate!!
Inainte de a te apuca de un startup, trebuie sa-ti pui 2 intrebari:
1. cu ce putem fi mai buni decat concurenta care are deja X ani in fata noastra ??
2. daca NU putem fi mai buni, macar putem sa-i ajungem din urma ? …. Evident sa-i ajungem inainte sa ni se goleasca portofelele si/sau a ne pierde cheful si optimismul ala de inceput ??
Daca iti raspunzi sincer la aceste 2 intrebari si raspunsul da cu virgula, atunci este cazul sa renunti si sa stai angajat la firma altuia ….
mimica si limbajul corpului arata faptul ca sunt amandoi nesiguri pe ei, doar ca idee zic.
Hai ca pun eu o intrebare … de ce un proiect banal de licenta e promovat? Ca nu cred ca nu sunt altii cu alte idei mai bune.
io daca vreau sa ma duc la un concert cu Salam , ma duc . platesc intrarea la barosani acolo si ma doare in pla de belete online .
Stai linistit, nu esti in target.
O spui de parca salam ar fi acceptat bani trecuti prin banca, stii tu deaia pentru care trebuie sa platesti taxe.
La salam se vand bilete online?
george, de abia acolo ar fi afacerea… trebuie sa ai combinatie cu salam…. el face concertul, vin miile de fani cu banii jos in chilotii lu salam, tu ai site, pretinzi ca vinzi bilete la salam, banii ii ai din cine stie ce magarie. win-win!
Intr-un oras plin de covrigarii, unii au o idee geniala : facem o covrigarie, dar ii facem acri. Super ! Ce frumos ! Sunt tineri si incearca, au idei, ce daca or sa dea gres?
nu. într-o zonă cu 2 licee deschidem 3 baruri și apoi ne mirăm de ce ne fute poliția non stop.
Am pierdut 4 minute din viata pentru a urmari clipul… Trist
Bine spus, ai pus punctul pe i! Asa ar trebui analizat cam tot ce misca prin industrie
Cel mai misto mi se pare cand al doilea incepe sa vorbeasca peste primul. Asta da respect intr-o echipa! Adica „Da-te naibii ca esti prost, lasa ca vorbesc eu. Vorbesti si nu spui nimic. Lasa-ma pe mine sa vorbesc si sa nu spun nimic. Imi place sa fiu in centrul atentiei, sunt sociopat.”
Legat de conceptul de business si de vorba lunga in general, zilnic intalnesc in Bucuresti cate 2-3 persoane de genul asta. Daca mai ajung pe la un eveniment (de orice natura) mai intalnesc si acolo vreo 5-10. Si uite asa e blocat Bucurestiul la orice ora pentru ca oameni ca ei au „idei” si sunt „antreprenori”. Eu ma intreb de unde au toti bani ca sa ii sifoneze cateva luni/cativa ani? Culmea e ca dupa ce vad ca nu le iese inchid si se reprofileaza pe altceva. Inca cateva luni/ani, apoi inchid iar si incep ceva nou si tot asa… Si apoi o baga pe aia ca e bine sa fail-uiesti ca inveti din greseli. Scuze gasim tot timpul, ei nu au gresesit cu nimic, altii au fost de vina (in conceptia lor pentru ca fie nu a fost momentul potrivit, fie lumea nu i-a inteles ca au venit cu idei pre extravagante, fie restul sunt hateri).
Nu s-or mai termina odata si banii de pe pamanturile alea ale bunicilor? Nu s-or mai termina si banii aia de la parinti? Nu de alta, dar sa faca si tineretul nostru drag si scump (noua generatie!) ceva concret in loc sa frece manganul.
Cum sa faci o platforma si sa nu ai SSL