Revolta lingăilor pontiști e amuzantă

OK, nu e tocmai deștept să te apuci să faci campanie unora și altora, președinte fiind. Înțeleg de ce o face, dar nu e ok.

Dar revolta servitorilor motanului și lingăilor pontiști e amuzantă. Nu pentru că și idolul lor a făcut asta acum 10 ani, ci pentru că ei au așteptări de normalitate și civilizație de la același președinte față de care ei n-au nici un fel de respect, nici măcar la nivel de ființă umană, porcăindu-l în moduri oribile zi de zi. Pentru că așa funcționează respectul în capul lor sec și plin de fraze pe care le repetă la comandă: eu te porcăi pe tine zi de zi, cu mame, cu chior, cu înjurături, dar tu trebuie să fii civilizat.

the.daily.show

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

31 comentarii

  1. Da de sefu cand se dadea cu parasuta pe plaja nu zici nimic?

    00
  2. @ana: A zis in prima fraza

    00
  3. Get your facts straight.

    Iliescu candida pentru un post de senator atunci. Votul era pe liste.

    Art.5 din Legea pentru alegerea Camerei Deputaților și a Senatului prevedea ca “Președintele României în funcție la data alegerii Camerei Deputaților și a Senatului, dacă se află în ultimele trei luni ale mandatului, poate candida ca independent pe listele unui partid politic, unei alianțe politice sau alianțe electorale pentru obținerea unui mandat de deputat sau senator”.

    Prin Decizia nr.339/2004, CCR a stabilit că textul legii este constituțional.

    Sunt doua chestiuni total diferite. Basescu nu candideaza pentru nimic, doar face campanie. Indiferent, nu cred ca a incalcat textul Constitutiei, doar spiritul ei.

    00
  4. @ cristi: ilici candida tocmai ca să facă pe faţă campanie. Şi se recomanda drept ce era – tata lor, nu un candidat la Senat. Şi, dacă ejti tăriceanu la argument, zi: dacă Iliescu candida pentru un post de senator în Bucureşti DE CE L-AM VĂZUT PE PANOURILE CU NĂSTASE ÎN GALAŢI?
    A, ne iei de fraieri. Zât!

    00
    • @Мичаи: hai că e bine, că afișele alea când il recomanda pe năstase președinte nu s-au păstrat.

  5. Cristi hai spune-ne mai multe despre spiritul constitutiei. Cum este el? Plin de constitutionalisti care nu au citit nici o pagina din constitutie si care cred ca daca dau un search pe google dupa cuvinte cheie inteleg ei cum sta treaba.
    CCR a „descifrat” constitutia foarte clar si a stabilit cat se poate de limpede plaja in care un presedinte se poate misca in ceea ce priveste libertatea de exprimare vis a vis de partide. El devine presedinte fiind sustinut de un partid si avand un program dupa care se ghideaza. Pentru a-si indeplini acel program are nevoie de sustinere politica, adica nu are cum sa-si rupa legaturile cu partidul care il sustine, chiar daca nu mai este membru in el.
    Cam asta este spiritul constitutiei conform unor oameni care o mananca pe paine, nu conform unora care nu stiu ca nu ii duce capul sau ca au diverse interese sa se faca nestiutori.

    00
  6. Hai c-ai intors-o frumos cu logica. De fapt e cam asa: Eu presedinte pot sa ma cac pe banii, drepturile si voturile tale si sa fac circ politic de ultima speta zi-noapte, dar noi sa fim civilizati, ca poate s-o astampara pana la urma.

    00
  7. Cand Basescu tacea anul trecut, isi mai aduce cineva aminte de acele momente? Nu. Toata lumea a uitat.

    Acum, dupa ce pontacii si latrinele si opozitia, de ANI de zile, l-au facut in toate felurile, dupa cum observa si Zoso, a iesit din nou la lupta.

    Joseph Goebbels spunea „O minciuna spusa destul de des devine adevar” si Basescu cred ca s-a saturat de minciuni. I-a ajuns noroiul pana la gat. S-a saturat probabil si de dublul standard care l se aplica din partea „inteligentei” romanesti precum Mungiu Pipidi, CTP, Tapalaga, etc. Nu erau sufucienti caini care il atacau, mai era nevoie si niste catelusi frustrati sa latre si ei. Na, amu, Romania, are atati politicieni decenti ca nu ar duce nimeni lipsa unui chior si a unei parasute.

    Romanii, daca nu si-au dat seama, s-ar putea sa se lepede de un diavol chior cu o parasuta si sa semneze drept stapani draci in toata regula. Atunci sa vezi distractie, mai ales ca dracii sunt foarte flamanzi.

    00
  8. eu sunt foarte curios cine o sa candideze pentru base. Chiar daca a spus ca el ar vota-o pe udrea, chiar nu cred ca sunt atat de inconstienti. Probabil e un scenariu cu candidat surpriza. Dau in scris ca pe varianta udrea, o sa ajunga ponta cu antonescu in turul doi si, spre disperarea uslitilor, ponta o sa piarda rau. Maxim 30% strange in turul doi. Cred ca antonescu poate dormi cat vrea el in campanie daca va concura cu ponta si udrea. Da, nu va fi un vot antonescu, va fi unul anti PSD/PDL/PMP.

    00
    • @Punks: nici naiba. de aia e atât de amuzant, că ei se agită atât de tare și toți îl iau in serios, și pe băsescu, și pe pmp. liviu maior sau mru de la servicii, probabil.

  9. Nu ştiam că pentru băsişti Iliescu Ion e un reper de constituţionalitate. În rest de acord că ideea propagată de A3 că ei îl pot insulta pe Băsescu oricând şi oricum (căci „d-aia au murit tinerii în 89” ca să ne putem exprima azi liber) în timp ce Băsescu nu-i poate ponegri pe ei, întrucât el e „preşedintele tuturor românilor”, deci şi al lor, e o mizerie manipulatoare ce merită a fi desfiinţată.

    00
  10. @ ana – tocmai ti s-a spus in titlu ca esti amuzanta.

    Presedintele e ales politic. E normal sa se vada asta in comportamentul lui. Ponta de ce nu trebuie sa fie apolitic? Ca doar e premierul tuturor romanilor. Sau nu? Basescu nu e oficial membru de partid. Ponta, da. Tot un drac.

    00
  11. Nuș’ de ce, da de data asta sunt de acord cu tine, Z. :)
    Hai cu minusurile!

    00
  12. @punks@vali petcu – cristian diaconescu, tot de la servicii :) .am inteles ca a plecat de la cotroceni, intra in joc de glezne. va rasari surpriza.

    00
  13. @Florin: nici pe departe, mai probabil e ca se aplica peste tot acelasi principiu – daca o parere e in favoarea noastra, atunci e ok. Daca nu e, atunci nu e ok. N-am sa-ti aduc aminte ca nimeni de la CC nu manaca Constitutie pe paine, ca si ei sunt judecatori ca toti ceilalti care au judecat 40 de ani codul penal si intr-o zi au fost numiti la CC pe criterii politice si de atunci isi dau cu parerea pe CC de vreo 10-20 de ori pe an.
    Dar hai sa zicem doar ca atunci articolul ala cu limitarile institutiei presedintiei e cam inutil. Fara conditia de apolitic, nu inseamna nimic, atata vreme cat presedintele poate sa se comporte ca un membru de partid dar sa nu fie membru oficial pe liste.
    Suportul politic se poate castiga si prin calitatile de mediator, nu doar facand campanie. Daca era si el candidat, atunci *poate* intelegeam.

    00
  14. Ponta n-o sa candideze, cà-I vine ordin de īncorporare

    00
  15. Cam aiurea sa spui ca e de rahat sa vrei normalitate daca il porcai pe Basescu toata ziua cand si tu faci la fel cu Ponta.

    Poate ar fi bine sa faci un articol in care sa te intrebi de ce il porcaie pe Basescu oamenii aia.

    00
  16. Ai dreptate ca si unii si alti sunt acceasi troaca dar WTF, de ce ar trebuii sa accept pe unul sau pe altul? Basescu coboara la nivelul celor care il injura si vorba aia, daca comentezi ce zice un prost te trezesti cu prostul in discutie.
    Sa se duca la dracu toti ca nu merita atentia mea nici macar un minut.

    00
  17. NOU
    #22

    Din partea mea, Băsescu poate să poarte şi pijamale cu pemepe iar Ponta să meargă la raliu cu o maşină inscripţionată cu PSD.
    Sub 10,000 de euro PIB/ locuitor e caterincă şi atât. Peste 20.000 de euro pe cap de locuitor chiar nu mai conteaza.
    Dar deliciul îl va face Băse când va ieşi cu tricou pe care să scrie Puie Monta

    00
  18. @Мичаи : pentru ca esti prost si nu stii ce inseamna vot pe liste. De aia l-ai vazut in Galati. E o singura circumscriptie electorala, la nivel national. Nu candida in Bucuresti, ci in Romania!

    00
  19. NOU
    #24

    Cristi – du-te acasă şi fă curat.
    Nu Iliescu candida în circumpscripţia naţională ci Nastosan, că era o circumpscripţie naţională, dar la prezidenţiale, nu la parlamentare.
    Cu texte de-astea, mână pe blogul lingăului.
    Ia, geană vigilentă la documentare, că înainte de a scrie, aşa se face – DOCUMENTEZI:
    Uite circumscripţia 18 Galaţi, la Senat, legislatura 2004 – 2008:
    http://www.cdep.ro/pls/parlam/structura.ce?leg=2004&cam=1&cir=18
    Este Iliescu? Fireşte, nu este.
    Uite circumscripţia 42 Bucureşti, la Senat, legislatura 2004 – 2008:
    http://www.cdep.ro/pls/parlam/structura.ce?leg=2004&cam=1&cir=41
    Este Iliescu? Fireşte, este. Poziţia 6
    Hai, scuti că ne plicti!

    00
  20. @cristI: Sefii tai de partid ziceau altceva. La alegerile parlamentare din 2004, Ion Iliescu a obținut un nou mandat de senator în circumscripția electorală București. Din presa vremii: „Vicepresedintele partidului de guvernamant, Viorel Hrebenciuc, a afirmat, ca actualul sef al statului va candida, la alegerile din 2004, pe listele electorale pentru Bucuresti ale PSD, la Senat, o discutie in acest sens desfasurandu-se deja”. Mandri ca sunteti……..Cum I-ai zis tu lui Мичаи ?

    00
  21. asta e ca in curtea scolii, cine a dat primul? Basescu a inceput porcaiala si scandalurile cand a desfiintat alianta DA si l-a luat la mui pe Tariceanu. restul e o avalansa dar ia la rand si vezi ca toate toate conflictele pornesc de la basescu

    00
  22. Da” de lingaii basisti nimic nimic?

    00
  23. @Flat: Pana la urma s-a dovedit ca a avut dreptate in ceea ce-l priveste pe Tariceanu.

    00
  24. A vorbi despre „spiritul” constitutiei noastre mi se pare relativ amuzant. Singurul spirit care pluteste asupra ei este cel al lui nea’Nelu, cu cateva arome nastasiene…

    00
  25. performanta economica este totul nu jocurile astea din curtea scolii . Te uiti la niste date si apoi votezi , evident conteaza si omul. acum pe vremea lu’ Base Romania a avut cea mai puternica economie de dupa ’89 . Romania este printre putinele tari care dupa terminarea crizei si-a pastrat rezerva de banca si riscul de tara neschimbat. A venit Ponta rasturnand un guvern pentru o chestie minor gen : înfiinţarea liniei de studiu maghiare la Universitatea de Medicină şi Farmacie din Târgu-Mureş. La doi ani acelasi Ponta aproba acest proiect . Perfomanta economica ?
    Romania are rate mai proaste la imprumuturile de la BM si FMI principalii nostri creditori, absorptia fondurile UE este mai slaba cu 35%, rata inflatiei, somajul , ajutoarele sociale, numarul bugetarilor .. toate astea alcatuiesc relieful domniei lui Ponta . Astia de talia lui Rico (vezi primele comentarii) nu vad si nu inteleg lucrurile astea . ei voteaza ca la box , pe puncte, care loveste mai tare . Astia chiar cred ca Antenelor le pasa. Mie unul nu mi e rusine cu Base . are mult mai multe bune decat rele, ca sa vb pe limba lui Rico, mie imi este rusine cu rusinea lor.

    00
  26. Nu stiu dacă Basescu trebuie să fie băiat bun în funcție de cum e tratat de antena 3…

    00

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.

1. Linkurile utile în context sunt binevenite.
2. Comentariile asumate fac bine la blăniță.
3. Șterg comentariile care îmi strică buna dispoziție.
4. Nu fiți proști, agramați sau agresivi la primele 50 comentarii aici.

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG, de la Finestore, de la PORC sau de la Aceeași Mărie.

Pun clipuri pe Youtube