Lidl Social Grill (P)

Pentru că pagina lor se apropie de un milion de fani pe Facebook (prima companie non-media care va ajunge acolo), lanțul de magazine Lidl vrea să facă o chestie inedită: Social Grill.

Social Grill?

E o aplicație pe Facebook care funcționează cel puțin amuzant: se face un grătar, care se transmite live în aplicație. Utilizatorii care dau tag pe bucata de carne de pe grătar o primesc acasă sau pe adresa cu care s-au înscris în aplicație. Și asta în mai puțin de o oră, pentru a putea fi încă proaspete. (În cazul în care un utilizator se află într-o locație în care nu putem ajunge cu produsele aburinde, acesta primește un voucher in valoare de 10 lei în baza căruia își poate achiziționa produse din gama grill din orice magazin Lidl din România)

Social Grill este deschis în fiecare zi între 12 și 18, până pe 28 iulie. Conform Facebook, aplicația a fost folosită până acum de peste 50.000 de persoane.

lidl-1 lidl-2 lidl-3

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 3$

16 comentarii

  1. 1) Cati din aia 1 milion sunt adevarati?
    2) prevad o bataie mare pe halcile de carne (remember tigai, aspiratore …)

    00
  2. Interesant. Îmi aminteşte de lansarea Fanta Pink acum câţiva ani, când Coca-Cola a organizat o întâlnire online după ce a trimis gratuit prin curierat câte o sticlă de Fanta Pink fiecărui doritor. Atunci curierul care mi-a adus sticla era uimit că a avut de livrat chiar şi la destinatari aflaţi în ultimul cătun de la capătul judeţului. Şi fiindcă era curios ce-a livrat, am desfăcut sticla şi l-am lăsat să o guste primul. Păcat că noul sortiment de Fanta n-a fost nici pe de departe aşa de reuşit precum este de exemplu cel cu aromă de struguri, Fanta Madness.

    La grătar însă nu mă bag. Am un Lidl în localitate, dar nu-mi fac cont de FB pentru asta.

    00
  3. Reclama e sufletul comertului. La Lidl asta se vede cel mai bine.

    00
  4. Asta e un fel de batalie virtuala pe micii lui Vanghelie?

    00
  5. Nu stiu cum e Lidl in Ro, dar in Franta si Austria e ok, e un magazin ieftin cu marfa buna, care isi vede de treaba, fara oferte false si fara reclame mincinoase.

    00
  6. De ăștia de la Lidl până acum numai de bine: răspund prompt la solicitări, sunt mai săritori decât vechiul Plus. Chiar sâmbătă le-am trimis o sesizare negativă referitor la niște produse de la ei. Să vedem cum răspund.

    Nu mă dau în vânt după cărnet, așa că nu vă impacientați, că o să fie cel puțin o porție-n plus.

    00
  7. Nice! Sansa la o friptura pt datele personale

    00
  8. Desi preferam micii, e foarte ok si grill. Cum stam la 10 minute de Lidl, ar trebui sa fie o experienta destul de „fast food” 🙂

    00
  9. Frumoasa ideea .. cred.

    Pe mine m-au pierdut cand a trebuit sa completez formularul ala inainte de a vedea ceva din aplicatie.

    Asta dupa ce am acceptat ca aplicatia sa imi ia datele de Facebook .. lucru perfect normal dar exista un dar: butonul de „Cancel” nu merge pentru ca reincarca butonul ala de „Allow” printr-un refresh automat care BTW e interzis de Facebook.

    In alta ordine de idei, cu cat se plateste o aplicatie asemanatoare pe piata .ro?

    00
  10. @Victor
    Schimba cacatul ala de avatar.

    00
  11. eu am castigat 🙂

    00
  12. @Dan sunt un pic atasat de „evil Santa”. De obicei dupa ce instalez un WP pentru un client prima intrebare e: why is an ugly Santa on my FrontPage? Norocul meu ca dispare dupa ce clientul pune adresa lui de mail la administrator.

    00
  13. @Victor acolo m-au pierdut si pe mine. am stat 10 secunde sa ma gandesc si am zis neah.. in rest e super ok lidl.

    00
  14. m-am inscris mai mult in gluma, eram la birou si se apropia ora mesei :)). De castigat am castigat repede, ca tocmai punea tanti niste friptare pe gratar, dar pana mi-au dat mail de confirmare si m-au anuntat ca imi trimit voucer (desi sunt in raza de acoperire si am fost a 3-a -cred- care s-a taguit) a venit un chinez mic si m-a hranit. Oricum mi se pare tare ideea, mi-a facut si pofta de gratar, asa ca astept voucerul si le fac o vizita.
    De regula imi plac produsele lidl, cumpar diverse marca proprie, dar am penny in fata scarii, asa ca sunt mai degraba clientul lor.

    00

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.

1. Linkurile utile în context sunt binevenite.
2. Comentariile asumate fac bine la blăniță.
3. Șterg comentariile care îmi strică buna dispoziție.
4. Nu fiți proști, agramați sau agresivi la primele 50 comentarii aici.

Susținere

Susține acest blog cumpărând de pe eMAG prin acest link, de la PCGarage prin acest link sau de la Finestore.