Leo fumează ţigara de după..

…ce au pierdut şi Phillip Morris.

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

13 comentarii

  1. Sursa?

    00
  2. zboara mielule!!!

    00
  3. Totusi, de ce se discuta de zile intregi despre L.B.?!
    De ce ar trebui sa ne intereseze ce se-ntampla la ei?…

    00
  4. e amuzant ca una din agentiile „cu coaie” e in rahat

  5. In privinta Orange, ma mir ca a durat atata, dupa incredibil de mizerabila campanie cu alea doua (sau doi)… something. Deci, daca eram client Orange as fi renuntat naibii si la abonament si la numar si m-as fi dus la Vodafone. Pai ce mama ma-sii de treaba, cum naiba imi insulti inteligenta CHIAR in halul ala?! Imaginea Orange se reflecta, ca pentru orice alt brand, asupra clientului. E clar ca esti (macar aparent) mai „cool” sau mai „trendy” sau mai whatever daca porti/ai/halesti un produs cu o imagine misto. Pai ce spune promotia aia tampita despre clientul Orange? Ca e un retardat mintal dismorfic si dislalic ?!? Asa ca, bravo Orange ca v-ati trezit si bravo LB pentru dat in mortii mamii ei afara echipa aia de cretinoizi care a fost in stare sa debiteze oribiliciunea aia grotesca si jignitoare (pentru toate partile implicate).

    00
  6. shit happens

    00
  7. Deci tsigara de dupa e brandul nostru.. Sa-si puna pofta in cui marile companii producatoare de tutun, ca-i ia mama dreakului!

    00
  8. Absolut. Campania e excelenta. YoDaddy vorbeste sa se auda cum suna. :)

    00
  9. mie reclamele la orange mi se par foarte bune, mult peste medie

    00
  10. NOU
    #11

    @ YoDaddy… tu la ce pm te referi? Cumva la spoturile cu creaturile care-si imprumuta gurita (care nu sunt romanesti si care pardon, sunt geniale)? Sau la acele spoturi din ultima vreme care mizeaza foarte mult pe simboluri, pe vizual, pe culori si pe sugestia mesajului? Ce anume ti-a insultat tie inteligenta sclipitoare?

    Uhm… „oribiliciunea aia grotesca si jignitoare”? :) Bai baiete eu nu stiu ce televizor ai tu in casa sau ce fumezi dar una e sa admiti ca intr-adevar campania Orange n-a fost eficienta, pentru ca publicitatea buna e publicitatea care vinde si alta e sa te dai de ceasul mortii ca ti-au ars astia de la LB retina cu iepurasi sodomizati si fetite trase in teapa. Stai pe canapea si asteapta tu reclama inspirata din „Fenomenologia Spiritului”, care sa-ti omagieze intelectul si adu-ti aminte ca nici Vodafone n-are o campanie exceptionala…

    00
  11. YoDaddy..”chestiile alea doua” nu sunt facute de leo romania..si e caraghioasa inversunarea ta..esti vreun publicitar frustrat care isi varsa acum naduful pe astia de la lea, acum ca se afla in cacat? niiice, asshole

    00
  12. meahaha
    mie reclamele alea de la cinema de la Orange mi se par foarte simpatice

    00

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG sau de la Finestore.

Pun clipuri pe Youtube